اشتراک گذاری

تعمیر ال سی دی لپ تاپ سونی

تعمیر ال سی دی لپ تاپ سونی، یکی از خدمات فنی و تخصصی است که نمایندگی این شرکت به کاربران ارائه می دهد. کاربرانی که به دلیل آسیب دیدگی دستگاهشان به دنبال یک مرکز مطمئن و معتبر تعمیرات تخصصی لپ تاپ هستند، می توانند از خدمات و سرویس های نمایندگی سونی بهره مند شوند. فرایند تعمیر ال سی دی، به تمامی اقداماتی اشاره دارد که موجب رفع مشکلات این قطعه مهم و کاربردی لپ تاپ سونی می گردد.

گاهی ممکن است نیاز به تعویض این قطعه باشد که در این صورت، تکنسین های ما به لزوم استفاده از نمونه اورجینال توجه خواهند نمود. آشنایی شما کاربران گرامی با مراحل و جزئیات تعمیر ال سی دی لپ تاپ سونی، به شما کمک می کند که ضمن تشخیص به موقع مشکل، در زمان مناسب اقدام به ترمیم آن نمایند؛ با ما همراه باشید.

تعمیر ال سی دی لپ تاپ سونی

سوختن پیکسل لپ تاپ سونی

گاهی ممکن است نیاز به تعمیر ال سی دی لپ تاپ سونی با سوختن پیکسلی در صفحه ی نمایش لپ تاپ پدید آید. پیکسل سوخته، پیکسل مرده یا پیکسل استاک و گیر کرده یکی از مشکلات رایجی است که در  صفحه های نمایش رخ می دهد. به هنگام بروز این مشکل یک پیکسل با رنگی ثابت به مدت زیادی بر روی مانیتور لپ تاپ باقی می ماند. این حالت یک اختلال سخت افزاری است که غالبا قابل رفع است.

در این بین نحوه ی تعمیر پیکسل های گیر کرده یا به جای مانده با پیکسل های سوخته متفاوت است. پیکسل های گیر کرده تنها به یکی از رنگ های قرمز، سبز و آبی نمایان می شوند، اما یک پیکسل مرده یا سوخته به رنگ سیاه یا سفید تغییر خواهد کرد. تشخیص پیکسل سوخته بسیار راحت و ساده است. این پیکسل یک نقطه یا ناحیه ی سیاه رنگ است که روی صفحه مانیتور ظاهر می شود. نمایندگی لپ تاپ سونی کلیه اختلالات مرتبط با ناکارآمدی پیکسل های لپ تاپ سونی را بالاترین سطح کیفی ممکن مرتفع می سازد.

بررسی مشکلات ال سی دی لپ تاپ سونی

به طور کلی مشکلات موجود در ال سی دی لپ تاپ سونی را می توان به سه قسمت تقسیم کرد:

  • مشکلات مرتبط با ساختار ال سی دی لپ تاپ
  • اختلالات بخش های ولتاژ ال سی دی لپ تاپ
  • ناکارآمدی قسمت گرافیک سیستم رایانه ای لپ تاپ

این که کدام یک از بخش های گفته شده نیازمند تعمیرات تخصصی می باشد، تنها با انجام مراحل عیب یابی تخصصی قابل تشخیص است. لازم به ذکر است که کلیه ی امور مرتبط با تعمیر ال سی دی لپ تاپ سونی در نمایندگی رسمی سونی براساس دانش به روز کارشناسان مجرب شکل گرفته و با ارائه ی گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی تضمین می گردد. البته توصیه می شود برای عیب یابی سریع تر مشکلات ال سی دی لپ تاپ سونی نحوه ی پیدایش اختلال را نیز به تعمیرکار گزارش دهید.

تعویض LCD لپ تاپ سونی

تعمیر LCD لپ تاپ سونی

برای اینکه تعمیر ال سی دی لپ تاپ سونی به صورت صحیح و بی نقص انجام شود، باید ابتدا دلایل بروز مشکل شناسایی شده و در مرحله بعد، تعمیرکاران این دلایل را برطرف سازند. این دلایل ممکن است در بخش نرم افزار بوده و یا منشأ سخت افزاری داشته باشند. به عنوان مثال، گاهی ویروسی شدن لپ تاپ منجر به بروز مشکلاتی در نمایش تصویر می شود.

یکی از اصلی ترین دلایلی که به صورت مستقیم به خرابی ال سی دی لپ تاپ سونی منجر می شود، ریختن آب یا هر نوع مایعات دیگری روی این قطعه است. در این حالت، برد ال سی دی به شدت آسیب دیده و در مواردی ممکن است بسوزد. برد هایولتاژ، قطعه بسیار مهمی در LCD لپ تاپ است که در صورت آسیب دیدن، مشکلات جدی را در این قطعه به وجود می آورد.

خرابی مادربرد، موجب نمایش خطوطی در تصویر شده و در نهایت، خرابی اینورتر نیز از جمله دلایلی است که در تعمیر ال سی دی لپ تاپ سونی بررسی می شود. تشخیص و رفع هریک از این دلایل، نیاز به تخصص و مهارتی دارد که همکاران ما در نمایندگی سونی از آن برخوردار هستند.

این مقاله را از قلم نیندازید: چرا صفحه لپ تاپ سفید می شود؟

تعمیر ال سی دی لپ تاپ سونی و مشکلات رایج

یکی از مهم ترین مشکلات رایج لپ تاپ که نیاز به بررسی و تعمیر تخصصی دارد، مربوط به زمانی است که لپ تاپ روشن می شود اما هیچ گونه تصویری در ال سی دی به نمایش در نمی آید. همچنین گاهی ممکن است نور کم رنگ و یا هاله ای از تصویر در ال سی دی مشاهده گردد.

 

یکی دیگر از مشکلاتی که در تعمیر ال سی دی لپ تاپ سونی مورد توجه قرار می گیرد این است که لپ تاپ روشن می شود و تصویر نیز به نمایش در می آید، اما پس از مدتی ناگهان تصویر از بین رفته و صفحه نمایش سیاه می شود. شکستن ال سی دی هم مساله ای است که در اثر افتادن لپ تاپ از ارتفاع و یا ضربه خوردن آن اتفاق افتاده و تعویض این قطعه را ضروری می سازد.

توجه داشته باشید که بروز هریک از مشکلات ذکر شده، می تواند ناشی از وجود یک اختلال جدی در بخش های نرم افزاری یا سخت افزاری دستگاه باشد. به همین جهت بهتر است فرایند تعمیر ال سی دی لپ تاپ سونی توسط متخصصین مجرب این حوزه انجام گردد.

تعمیرات لپ تاپ سونی

برای انجام مراحل تعمیر لپ تاپ سونی، همکاران ما از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات روز دنیا استفاده می کنند. تکنسین های فعال در نمایندگی سونی، کارشناسان ارشد IT بوده و سالها در این حوزه فعالیت داشته اند. به همین دلیل این کارشناسان می توانند انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ را تشخیص داده و به خوبی تعمیر نمایند. گفتنی است در واحدی که به صورت ویژه به تعمیرات لپ تاپ اختصاص یافته است، تعمیر ال سی دی لپ تاپ سونی نیز انجام می گردد و کاربران می توانند از ترمیم یا تعویض این قطعه به صورت حرفه ای و تخصصی اطمینان کامل داشته باشند.

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی، مرکزی رسمی، معتبر و قانونی است که اعتبار خود را به واسطه حضور کادر فنی متخصص و حرکت در مسیر استانداردهای روز دنیا به دست آوده است. در این مرکز، انواع مدل های کامپیوتر، لپ‌تاپ، گوشی و تبلت، لوازم خانگی، کنسول بازی، دوربین و تجهیزات جانبی سونی، به صورت اورجینال به متقاضیان عرضه می گردد. همچنین نمایندگی SONY، تعمیرات تخصصی هریک از این محصولات را نیز در لیست فعالیت های خود قرار داده است.

در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به شما کاربران گرامی و نیز عمل در مسیر مشتری مداری، مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات در نمایندگی سونی ارائه می شود. شما کاربران گرامی در صورت نیاز به کسب اطلاعات در مورد هریک از محصولات سونی و یا تعمیرات آنها، می توانید با این مرکز تماس گرفته و ضمن صحبت با مشاورین ما، مشکل خود را برطرف نمایید.

تعمیرات سونی

تعمیرات سونی، در سطحی تخصصی در نمایندگی این شرکت انجام می شود. برای افزایش تمرکز تعمیرکاران و به تبع آن، افزایش بهره وری در کار، واحدهای مجزایی به تعمیر هریک از محصولات سونی اختصاص یافته است. هریک از این واحدها به محصول خاصی اختصاص یافته و متناسب با نوع محصول، به پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات مورد نیاز نیز مجهز شده است.

همچنین به دلیل نظارت مستقیم کارشناسان ارشد بر فرآیند عیب یابی و تعمیرات سونی، شاهد خدمات کامل و بی نقص در این حوزه هستیم. نکته دیگر اینکه در این واحدها، خدمات سرویس در محل محصولات سونی نیز ارائه می شود که کاربران می توانند با برقراری تماس تلفنی، از این خدمات بهره مند گردند.