اشتراک گذاری

مشکل چراغ زرد ps3

Ps3 یکی از برترین کنسول های بازی شرکت سونی به شمار می رود. این کنسول ها در بین عموم مردم و گیمر های حرفه ای محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. مشکل چراغ زرد ps3 یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران با آن برخورد می کنند. Ps3 همانند سایر دستگاه های الکترونیکی به دلیل استفاده ی مداوم و بیش از حد دچار این مشکل می شود.

استفاده ی بلند مدت از این دستگاه باعث می شود پایه های Gpu ضعیف شده و در نتیجه چراغ زرد ps3 نمایش داده می شود. به گفته ی اغلب کابران این مشکل موقت است و پس از مدتی رفع می شود.پس از مدتی روشی به نام BGA یا ریبالینگ به وجود آمد که در آن کنسول بازی به صورت تضمینی تعمیر و تمام مشکلات آن برطرف می شد. 

استفاده از این روش بسیار سخت بود و با توجه به گران بودن این دستگاه  خیلی مورد توجه کاربران قرار نگرفت. در صورت ادامه دار شدن این مشکل شما می توانید به واحد تعمیرات کنسول بازی مراجعه کنید و تمام اختلالات دستگاه خود را برطرف کنید.

مشکل چراغ زرد ps3

سایر روش های تعمیر مشکل چراغ زرد ps3

سایر روش های به کار برده شده برای تعمیر مشکل چراغ زرد ps3 اصولی نیست و پس از مدتی دوباره چراغ زرد نمایان می شود. بنا بر گفته ی اغلب کاربران بهترین روش برای تعمیر مشکل چراغ زرد ps3 همان ریبالینگ است که پیش تر به آن پرداختیم. سایر روش ها به دلیل غیر اصولی بودن آسیب های بسیاری به دستگاه وارد می کنند. مراکز غیر رسمی به دلیل هزینه ی کمی که از شما دریافت  می کنند خدممات مناسبی را ارائه نمی کنند بلکه در اغلب موارد به دلیل غیر اصولی بودن تعمیرات کنسول های بازی دچار اختلالات بیشتری نیز شده اند.

تعمیر مشکل چراغ زرد ps3 با روش ریبالینگ

برای حفظ کیفیت دستگاه لازم است این شکل به سرعت برطرف شود. تعمیر مشکل چراغ زرد ps3 به تخصص و مهارت نیاز دارد و هرگونه اشتباه در تعمیرات آن خرابی های بسیاری را برای دستگاه به وجود می آورد. برای تعمیر مشکل چراغ زرد ps3 لازم است حتما به مراکز رسمی و معتبر مراجعه کنید.

این دستگاه بسیار حساس بوده و لازم است توسط کارشناسان و مهندسان حرفه ای مورد بررسی و تعمیر قرار بگیرد. مراکز غیر رسمی برای تعمیر کنسول بازی از روش های غیر اصولی و اشتباه استفاده می کنند که این امر باعث می شود مشکلات زیادی برای دستگاه به وجود بیاید. تیم تعمیراتی مرتبط با کنسول بازی برای تعمیر مشکل چراغ زرد ps3 از روش ریبال استفاده  می کنند.

تعمیرات کنسول بازی سونی

این واحد به دلیل بهره مندی از برترین ابزار آلات مورد نیاز برای تعمیرات می تواند بهترین خدمات را ارائه کند. تعمیرات کنسول بازی سونی در این واحد به وسیله ی کارشناسان و مهندسان حرفه ای انجام می شود. تمامی مشکلات کنسول بازی سونی با مراجعه به این واحد برطرف خواهد شد.

این واحد به دلیل دسترسی به امکانات مورد نیاز برای تعمیرات انواع کنسول بازی خدمات تعمیراتی آن ها را در کوتاه ترین زمان ارائه می کند. سیستم داخلی کنسول بازی سونی بسیار پیچیده است و باید توسط تعمیرکار متخصص تعمیر شود.این واحد در صورت شکستگی قطعات داخلی کنسول بازی قطعات فرسوده را با نمونه های اورجینال جایگزین می کند.

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی با وجود سابقه ای درخشان سالهاست در تلاش است تا بهترین ها را برای کاربران خود فراهم کند. استفاده از برترین مشاوران در فروشگاه این نمایندگی به خریداران این امکان را داده است تا تمام اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید دستگاه را دریافت کنند. هدف اول نمایندگی سونی رضایت کامل مشتریان از خدمات ارائه شده می باشد. تمام محصولات عرضه شده در نمایندگی سونی به صورت اورجینال بوده و دارای گارانتی می باشند. پایداری نمایندگی سونی با تکیه بر دو اصل تضمین کیفیت و تاکید بر مشتری مداری صورت گرفته است. ارائه ی خدمات با بالاترین سطح کیفی و در کمترین زمان از ویژگی های بارز نمایندگی رسمی سونی می باشد.

تعمیرات سونی

تعمیرات سونی در این نمایندگی با  حضور مهندسان و کارشناسان خبره صورت می گیرد. استفاده از امکانات جدید دنیا روند تعمیرات را در این نمایندگی سرعت بخشیده است. تعویض قطعات انواع محصولات سونی توسط کارشناسان در این واحد انجام می شود. تعمیرات سونی برای انواع محصولات این کمپانی که شامل تلویزیون، لپ تاپ، مانیتور، پروژکتور، تبلت، موبایل و … ارائه می شود. تمام تعمیرات مربوط به سخت افزار و نرم افزار این دستگاه ها در این واحد ارائه می شود.