اشتراک گذاری

نمایندگی تلویزیون سونی

نمایندگی تلویزیون سونی متشکل از دو پارت تعمیر و فروش است که در پارت نخست، تخصصی ترین سرویس های بهسازی دستگاه و در دیگری، خدمات مرتبط با فروش تلویزیون سونی به متقاضیان ارائه می گردد.مراجعان محترم، پس از حضور در این مرکز، بسته به نوع سرویس مورد نیاز، به یکی از دو پارت مذکور راهنمایی شده و تخصصی ترین سرویس های ممکن را دریافت خواهند کرد.

نمایندگی تلویزیون سونی با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ی خدمات مرتبط با تعمیر و فروش تلویزیون سونی و تجهیزات مرتبط با آن مشغول به کار است و سرویس های متنوعی را در هر دو زمینه به متقاضیان عرضه می‌دارد.حضور «کارشناسان متخصص» و «امکانات پیشرفته» در نمایندگی تلویزیون سونی سبب گشته تا سرویس های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه گردد و این مجموعه، در طول سالهای اخیر، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گردد.

نمایندگی تلویزیون سونی

نمایندگی تلویزیون سونی در تهران

نمایندگی تلویزیون سونی در تهران ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های فروش و تعمیر به کاربران عزیز ساکن در شهر تهران است. هموطنان عزیز ساکن در شهر تهران می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی موجود در وبسایت با کارشناسان ما در نمایندگی تلویزیون Sony تماس گرفته و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تلویزیون سونی در تهران منحصر به نوعی خاص از این دستگاه نیست و کلیه مدلهای تلویزیون سونی نظیر تلویزیون LED سونی، تلویزیون LCD سونی، تلویزیون OLED سونی، تلویزیون پلاسما، تلویزیون QLED سونی و … را شامل می‌گردد.

تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر و فروش تلویزیون LED سونی، فروش و تعمیر تلویزیون LCD سونی، فروش و تعمیر تلویزیون OLED سونی، فروش و تعمیر تلویزیون پلاسما سونی، فروش و تعمیر تلویزیون QLED سونی و … با حضور در نمایندگی تلویزیون سونی در تهران و نیز به صورت سرویس در محل قابل دریافت است.

نمایندگی تلویزیون سونی در کرج

نمایندگی تلویزیون سونی کرج در دو حوزه ی فروش و تعمیر فعالیت حرفه ای دارد. این نمایندگی مجموعه ای فوق تخصصی است که با ارائه ی خدمات فروش، تعمیر، پشتیبانی و بازیابی انواع تلویزیون های برند محبوب سونی مراجعه به مراکز تعمیراتی تهران را غیر ضروری نموده است. این دپارتمان با هدف رفاه هر چه بیشتر کاربران استان البرز تاسیس شده است.

واحد تعمیرات نمایندگی تلویزیون سونی در کرج با به کارگیری تکنیک های نوین تحت نظر دانش و تجربه ی کارشناسان ماهر، تلویزیون های سونی را بازیابی می نماید. خاطرنشان می نماییم که خدمات تخصصی نمایندگی تلویزیون سونی دارای هیچ گونه محدودیتی نبوده و کلیه ی اختلالات ساختاری تلویزیون های بزرگ و کوچک سونی را در برمی گیرد.

نمایندگی تلویزیون سونی در شهرستان ها

گلایه‌های متعدد کاربران عزیز از نبود نمایندگی مجاز و معتبر جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون سونی در شهرستان‌ها، ما را بر آن داشت تا اقدام به راه‌اندازی نمایندگی تلویزیون سونی در شهرستان‌ها کنیم. از این پس کاربران عزیز شهرستانی تلویزیون های سونی، می‌توانند تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر و بهسازی تلویزیون خود را از نمایندگی تلویزیون سونی در شهرستان‌ها دریافت نمایند. این گروه از کاربران می توانند با بروز هر گونه ناکارامدی در محصول مورد استفاده شان، بر اساس روند اعلام شده در سایت، دستگاه را به نمایندگی تلویزیون سونی در شهرستان ها ارسال نمایند و دستگاهی سالم و بی عیب و نقص را تحویل بگیرند.

نمایندگی تلویزیون سونی در شهرستان ها با تجهیز فضایِ خویش به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان عزیز ساکن در شهرستان ارائه نماید. قرارگیری «تخصصی ترین ابزار» در کنار «زبده ترین کارشناسان و مهندسان» سبب گشته تا شاهد اجرای بی نقص ترین عملیات ترمیم، تعمیر، بهسازی و ارتقاء سرویس های مرتبط با تلویزیون های سونی در نمایندگی تلویزیون سونی در شهرستانها باشیم.

نمایندگی مرکزی تعمیرات تلویزیون سونی

نمایندگی مرکزی تعمیرات تلویزیون سونی بهترین مکان برای مراجعه افرادی است که یا قصد خرید تلویزیون های سونی را دارند و یا در پی مکانی معتبر برای رفع ایرادات پیش امده در تلویزیون سونی خود هستند. نمایندگی مرکزی تعمیر تلویزیون سونی تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر را به همکاری فراخوانده تا قادر به ارائه برترین خدمات تعمیر تلویزیون به مراجعان گردد. کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی گارانتی گشته تا آنچه که مراجعان دریافت می‌دارند، خدماتی بی‌نقص، با کیفیت و برخوردار از پشتیبانی باشد.

تعمیر تخصصی گیرنده دیجیتال، تعمیر تخصصی پنل  LCD – LED (بویژه پنل‌های آب خورده)، تعمیر تخصصی سینما خانواده، تعمیر تخصصی تلویزیون های PLASMA – LCD – LED – 3D – 4K، نصب و ارائه سرویس USB روی تمام سیستم های صوتی و آمپلی فایرها، تعمیر DVD HI FI COMPONENT SYSTEM، حمل و نقل دستگاه های معیوب شما به تعمیرگاه و بالعکس، تامین قطعات اورجینال تلویزیون‌های سونی و … برخی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان مرکزی تعمیرات تلویزیون سونی است.

در صورتی که به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه وجود نداشته باشد، می توان از سرویس تخصصی تعمیر در محل تلویزیون سونی استفاده کرد. در صورت استفاده از این سرویس، کارشناسان ما خود در محل مورد نظر حضور می یابند و تعمیرات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیرات تلویزیون Sony را بر روی آن پیاده می سازند. شایان ذکر است سرویس‌های فروش تلویزیون های سونی نیز با حضور در نمایندگی تلویزیون سونی و مراجعه به پارت مربوطه قابل دریافت است.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی

یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی تلویزیون سونی، سرویس بهسازی و تعمیر این دستگاه –یعنی تعمیر تلویزیون Sony – است که در پارتی مجزا، توسط تیمی خبره و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. سرویس ها و تعمیرات تلویزیون سونی در این مرکز، توسط کارشناسانی انجام می پذیرد که بر ریز و درشت تمامی مدل های تلویزیون سونی مسلط بوده و قادر به رفع کلیه اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری پیش آمده در آنها هستند.

دارندگان تلویزیون های سونی می توانند با حضور در نمایندگی تلویزیون سونی و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با مدل تلویزیون خویش، تخصصی ترین سرویس ها و تعمیرات مورد نیاز را دریافت نمایند.

در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی -به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی،- تمامی سرویس‌های ترمیم، تعویض و تعمیر مرتبط با مانیتورهای گوناگون تلویزیون سونی اعم از پلاسما، ال سی دی، ال ای دی، تلویزیون های هوشمند و پنل های OLED به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد.

نمایندگی فروش تلویزیون سونی

دیگر سرویس ارائه شده در نمایندگی تلویزیون سونی، سرویس فروش تلویزیون سونی است. در نمایندگی تلویزیون سونی مجموعه‌ای از برترین و پرفروش ‌ترین تلویزیون های سونی فراهم شده است تا مراجعان محترم با یک بار حضور در این مرکز، بتوانند دستگاه مورد نظر خویش را انتخاب و تهیه نمایند.

معرفی کامل دستگاه به مراجعان، شرح ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری محصول، مقایسه دستگاه مورد نظر با سایر دستگاه های هم رده، شرح مزایا و معایب دستگاه، ارائه پیشنهاداتی بر اساس بودجه و نیاز خریدار و مواردی از این دست برخی از خدمات ارائه شده در پارت فروش سونی، نمایندگی تلویزیون سونی می باشد.

متقاضیان خرید تلویزیون های سونی می توانند پس از مراجعه به نمایندگی تلویزیون سونی و دریافت مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی مورد نیاز نسبت به خرید و تهیه دستگاه و محصول مورد نظر اقدام نمایند.

نمایندگی فروش تلویزیون سونی در غرب تهران

یکی از پرطرفدارترین تلویزیون‌های بازار، تلویزیون‌های سونی هستند که به دلیل برخوردار بودن از تنوع بالا، فروش خوبی را تجربه می‌کنند. اگر شما هم از طرفداران پر و پا قرص تلویزیون‌های سونی هستید و به دنبال مرکز معتبری می‌گردید تا یکی از بهترین مدل‌های تلویزیون سونی را خریداری کنید ما به شما نمایندگی فروش تلویزیون سونی در غرب تهران را معرفی می‌کنیم؛ این مرکز خدمات ویژه‌ای را در زمینه فروش انواع تلویزیون‌های سونی به کاربرانی که در مناطق غرب تهران از ستارخان گرفته تا صادقیه، جنت آباد، تهرانسر، پونک، گیشا، طرشت و … سکونت دارند، ارائه می‌دهد؛ بنابراین اگر در غرب تهران زندگی می‌کنید، می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تلویزیون سونی در غرب تهران از خدمات فروش تلویزیون سونی بهره‌مند شوید.

نمایندگی سونی

نمایندگی تلویزیون سونی و گارانتی خدمات

گارانتی خدمات ارائه شده در نمایندگی تلویزیون سونی به دو دلیل صورت گرفته است: ۱٫ اطمینان از سطح کیفی خدمات ارائه شده در نمایندگی تلویزیون سونی و ۲٫ برخورداری این مرکز از پیشرفته ترین تجهیزات و زبده ترین کارشناسان.

تلفیق این دو مجموعه سبب گشته تا مراجعان به نمایندگی تلویزیون سونی، بالاترین سطح کیفی خدمات را دریافت نمایند و دستگاههای خویش را بی‌هیچ فوت وقتی و به بهترین شکل ممکن تعمیر و یا خریداری نمایند.

در حوزه تعمیر تلویزیون سونی، کارشناسان ما در نمایندگی تلویزیون Sony اقدام به اِعمال برخی گردگیری ها و سرویس های بهسازی در حین تعمیر می نمایند که این امر سبب بازیابی کیفیت اولیه محصول و بی عیب و نقص گشتن آن می شود؛ به گونه ای که غالب دستگاه های تعمیر شده در نمایندگی تلویزیون سونی، کیفیت اولیه خویش را بازیافته و بدل به دستگاهی نو و کارآمد می گردند.

سرویس در محل تلویزیون سونی

سرویس در محل تلویزیون سونی راهکاری است جهت تعمیر و ترمیمِ تلویزیون‌های سونی که به ‌هر روی ممکن است برای صاحبانشان امکان حمل و جابجایی آن‌ها وجود نداشته باشد. کاربران تلویزیون سونی با بهره‌مندی از این سرویس دیگر از مشکلات ناشی از جابجایی و حمل دستگاه تلویزیون خود، جستجوی‌های زمان‌بر و کسالت‌بار به منظور یافتن تعمیرگاه مناسب و مجاز و رساندن دستگاه به تعمیرگاه رهایی خواهند یافت.

تعمیرات تلویزیون سونی در محل در طول سال‌های اخیر و بنا به درخواست‌های مکرر و متعدد مراجعان به این مرکز به لیست سرویس‌های این شرکت، افزوده شده است. هموطنان گرامی با بهره‌مندی از این سرویس از مشکلات ناشی از جابجایی و حمل دستگاه تلویزیون خود، جستجوی‌های زمان‌بر و کسالت‌بار به منظور یافتن تعمیرگاه مجاز و مناسب و دردسرهای ناشی از تحویل دستگاه به تعمیرگاه رهایی خواهند یافت.

درباره سونی

سونی یکی از تولید کنندگان پیشرو در محصولات الکترونیک، محصولات صوتی تصویری، ارتباطات، بازی‌های ویدیویی، و فن آوری اطلاعات برای بازارهای عادی و حرفه‌ای است که این شرکت را تبدیل به یکی از ثروتمند ترین شرکت‌های جهانی کرده است. فعالیت‌های اصلی در زمینه تجارت این شرکت شامل شرکت سونی (Sony Corporation)، فیلمسازی سونی، بازی های کامپیوتری سونی، شرکت سونی اریکسون و شرکت بازرگانی سونی می‌باشد.

بدون تردید سونی یکی از بازیگران اصلی فناوری دنیا در طول دهه‌های اخیر بوده است. روزنامه گاردین در مطلب کوتاهی به ذکر نکاتی در مورد تاریخچه شرکت سونی پرداخته که شاید برای کسانی که چندان با این غول فناوری آشنا نیستند، مفید باشد.

تاریخچه سونی:

شرکت سونی در سال ۱۹۴۶ توسط Akio Morita و Masaru Ibuka بنیان‌گذاری شد. نام این شرکت برگرفته از کلمه لاتین sonus به معنی صدا است. جالب است بدانید سال ۱۹۶۱ سونی اولین شرکت ژاپنی بود که سهامش در آمریکا عرضه شد. همچنین سال ۱۹۷۳ این شرکت نخستین جایزه Emmy را برای توسعه تلویزیون‌های رنگی Trinitron دریافت کرد. این شرکت سال ۱۹۸۲ اولین سی‌دی پلیر را با نام CDP-101 معرفی کرد.

کمپانی سونی سال ۱۹۸۹ با خرید Columbia Pictures به قیمت ۳٫۴ میلیارد دلار وارد دنیای هالیوود شد. این کمپانی سال ۱۹۹۱ به Sony Pictures Entertainment تغییر نام داد.

سال ۱۹۹۹، AIBO روبات اسباب‌بازی این شرکت، به شکل یک سگ، ساخته شد. این روبات بعدها به تالار مشاهیر روبات‌های دانشگاه Carnegie Mellon به عنوان بهترین محصول روباتیک که تا آن زمان به بازار مصرف عرضه شده بود، راه یافت. آخرین نسخه از این روبات سال ۲۰۰۵ ساخته شده است.

تا سال ۲۰۱۳ شرکت سونی توسط Sir Howard Stringer تاجر ولزی به عنوان رییس هیئت مدیره مدیریت می‌شد. او سال ۲۰۰۵ به عنوان اولین مدیر عامل غیر ژاپنی این شرکت انتخاب شد و  سال ۲۰۱۰ جای خود را به Kazuo  Hirai داد و به مقام ریاست هیئت مدیره شرکت سونی منصوب شد و سال ۲۰۱۳ از این پست نیز کناره‌گیری کرد.

نکات مهم در نگهداری از تلویزیون سونی

  • اولین نکته در ارتباط با نگهداری از تلویزیون سونی دمای محلی است که تلویزیون در آن قرار داده می شود. این محل می بایست دور از سرما یا گرما باشد.
  • از قرار دادن تلویزیون در مکان های پر رفت و آمد خودداری نمایید.
  • شرایط آب وهوایی مکانی که تلویزیون در آن وجود دارد می بایست ثابت و متعادل باشد زیرا نوسان شدید در دمای هوا باعث از بین رفتن سیستم های داخلی تلویزیون می شود.
  • احتیاط های لازم جهت پیگشیری از ورود ضربه های سخت به دستگاه را بجا آورید. با توجه به ظرافت های ساختاری دستگاه های تلویزیون – به ویژه تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی- باید مراقب ضربه خوردن های این دستگاه ها باشید. آسیب دیدگی این دستگاه ها و وارد شدن ضربه های سخت به صفحه نمایش این دستگاه ها باعث نابودی یک پیکسل یا سوختن لامپ تلویزیون می شود. (در صورت بروز اشکال در پنل دستگاه می توانید خدمات مرتبط با آن را با مراجعه به نمایندگی تلویزیون سونی دریافت نمایید).

دیگر نکات مهم در نگهداری از تلویزیون سونی

  • نکته قابل ذکر دیگر در ارتباط با روش نگهداری از تلویزیون سونی، رعایت نکات مرتبط با نگهداری صحیح از ریموت آن است. از آنجا که بسیاری از دستورهای کاربر توسط ریموت به پنل دستگاه داده می شود بنابراین آسیب این بخش از دستگاه سبب ناکارآمدی کل دستگاه می شود. جهت نگهداری صحیح از ریموت بهتر است مکان خاصی را جهت قراگیری آن انتخاب و تعبیه نمایید. بعلاوه این دستگاه را از دسترس کودکان دور نگهدارید تا بدل به وسیله ای برای بازی آنها نشود.
  • جهت تمیز کردن قاب موجود در اطراف پنل دستگاه همیشه از دستمال های میکروفایبر به همراه چند قطره آب استفاده کنید. شما همچنین می توانید از هوای فشرده برای خارج کردن گرد و خاک از میان درزهای میان استفاده کنید. (به میزان فشار هوای مورد استفاده دقت کنید).
  • گردگیری و تمیز کردن تلویزیون نیز می بایست به گونه ای انجام شود که سبب آسیب رساندن به صفحه نمایش و سایر بخش های این دستگاه نشود. دقت داشته باشید که هیچ گونه آب یا ماده شوینده ای را نباید به صفحه نمایش بزنید. توجه به این نکته در نگهداری از تلویزیون سونی سبب افزایش عمر مفید دستگاه و کارآمدی بالای آن می گردد. برای پاک کردن صفحه نمایش از دستمال های مخصوص که معمولا درون جعبه تلویزیون هستند استفاده کنید. (در صورت بروز اشکال در صفحه نمایش دستگاه می توانید خدمات مرتبط با آن را با مراجعه به نمایندگی تلویزیون سونی دریافت نمایید).

نمایندگی سونی و واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی‌ سونی پیشرفته ‌ترین امکانات و تجهیزات حوزه تعمیر و فروش را در اختیار نیروی انسانی و کادر فنی خویش نهاده تا با ارائه برترین و باکیفیت‌ ترین خدمات، رضایت کاربران و مشتریان این مرکز را کسب نماید.

مدیریت نمایندگی سونی درصدد برآمده است تا به منظور پاسخگویی به درخواستهای کاربران ضمن تقسیم ساختار درونی این سازمان به پارتهای متعدد، بخشی از اخبار و مطالب مرتبط با کمپانی و محصولات سونی را نیز از طریق فضای این سایت در اختیار کاربران قرار دهند. بعلاوه جهت آسودگی کاربران خدمات مرتبط با تعمیر برخی از محصولات سونی نظیر تعمیر تلویزیون بصورت تعمیر در محل به کاربران گرامی ارائه می گردد.

جهت آشنایی هر چه بیشتر با ساختار این مرکز و خدمات ارائه شده در آن، مطالعه مطالب، مقالات، سوالات متداول و اخبار ارائه شده در این وب سایت پیشنهاد می گردد. واحدهای تعمیرات سونی در بخش زیر معرفی می گردد.