تعمیرات دوربین سونی

تعمیرات دوربین سونی در دپارتمان تخصصی تعمیرات سونی انجام می شود. این محصول در تعمیرگاه مجزا و مستقل مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. در مسیر تعمیرات از ابزار و دستگاه های مدرن و سازگار با ساختار درونی دوربین سونی استفاده می شود.

هر یک از تعمیرکاران در واحد تعمیر دوربین، در زمینه کاری خود مجرب و ماهر هستند. به خوبی عیب یابی می کنند و با دقت تعمیر لازم را اجرا می کنند. اگر دوربین سونی شما به هر دلیل دچار مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شده است، به کمک این واحد تعمیراتی معتبر می توانید تمامی مشکلات آن را برطرف کنید. به این منظور با شماره های 54114-021 یا 62948-021 تماس بگیرید.

تعمیرات دوربین سونی

نمایندگی تعمیرات دوربین سونی

نمایندگی تعمیرات دوربین سونی بهترین مکان برای مراجعه آن گروه از کاربرانی است که در پی مرکزی مجاز و استاندارد جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیر دوربین سونی خود هستند. کاربرانی که به دلیل بروز اشکالات سخت افزاری و یا نرم افزاری در دوربین مورد استفاده خود در پی مرکزی مجاز جهت تعمیر آن هستند می‌توانند به نمایندگی تعمیرات دوربین سونی مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات دوربین سونی منحصر به موردی خاص نیست و کلیه سرویس‌های مرتبط با دوربین های سونی نظیر تعمیر و تعویض اصولی سوکت های پلاستیکی با IR، تعمیر و تعویض صحیح کلیه قطعات روی برد با هیتر و هویه و IR، تعویض جک ها روی برد، رفع عیوب مربوط به هارد، رفع اشکالات مربوط به مموری کارت و اتصال به کامپیوتر، رفع اشکالات مرتبط با تاچ پنل دوربین عکاسی، رفع اشکالات تصویر و شطرنجی و فریز شده آن و مواردی از این دست را شامل می‌گردد. نمایندگی تعمیرات دوربین سونی یکی از تخصصی ترین مجموعه های ارائه دهنده سرویس های مرتبط با انواع دوربین سونی است که در این راه از پیشرفته ترین تجهیزات نظیر دستگاه های ADJUSTMENT استفاده می کند.

تعمیر دوربین عکاسی سونی

کاربران تمامی دوربین های عکاسی سونی نظیر دوربین دیجیتال سونی سایبرشات دی اس سی-اچ ایکس 9 وی، دوربین دیجیتال سونی دی اس ال آر-آلفا 390، دوربین دیجیتال سونی آلفا نکس 6، دوربین دیجیتال سونی دی اس ال آر-آلفا 450، دوربین دیجیتال سونی آلفا اس ال تی-آ 55، دوربین دیجیتال سونی سایبرشات دی اس سی-اچ ایکس 10 وی، دوربین دیجیتال سونی سایبرشات دی اس سی-اچ 50 و … می‌توانند در صورت نیاز به هر گونه تعمیرات سخت افزاری و یا نرم افزاری مرتبط با دستگاه خویش به مرکز تخصصی تعمیرات دوربین سونی مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند.

در این مرکز تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر دوربین عکاسی سونی حضور دارند تا تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری را به مراجعان محترم ارائه نمایند. برخی از خدمات قابل دریافت در مرکز تعمیر دوربین عکاسی سونی عبارتند از: تعمیر انواع لنز، تعمیر صفحات نمایشگر  (LCD & LED)، رفع هنگ دوربین‌های عکاسی، تعمیر برد سوخته دوربین، تعمیر آبخوردگی دوربین دیجیتال و خرابی مدار، تعمیر فلش‌های حرفه‌ای دوربین عکاسی، پروگرام بایوس و رفع مشکلات نرم افزاری آنها، تعویض جک ها روی برد، رفع اشکال کثیف بودن هد دوربین و …. .

تعمیر دوربین عکاسی sony

تعمیر دوربین فیلم برداری سونی

دوربین های فیلمبرداری سونی از جمله تجهیزات پرکاربرد و حساسی هستند که نیاز به مراقبت و نگهداری ویژه ای دارند. با این حال، در صورت بروز مشکل در این دوربین ها، مراجعه به مراکز تعمیر معتبر و متخصص ضروری است. تعمیر دوربین فیلمبرداری سونی توسط کارشناسان مجرب و استفاده از قطعات اورجینال، می تواند عملکرد و کارایی اولیه دستگاه را به کاربر بازگرداند. در غیر این صورت، استفاده از قطعات تقلبی یا تعمیر توسط افراد غیرمتخصص، می تواند آسیب بیشتری به دوربین وارد کند.

از جمله مشکلات متداولی که در دوربین های فیلمبرداری سونی رخ می دهد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشن نشدن دوربین
  • عدم ضبط تصویر یا صدا
  • خرابی لنز
  • از کار افتادن شاتر
  • وجود پیکسل سوخته در صفحه نمایش
  • بروز خط و خش روی بدنه

در صورت بروز هر یک از این مشکلات، بهتر است دوربین را به مرکز تعمیر معتبری بسپارید تا کارشناسان مجرب، علت مشکل را شناسایی و آن را برطرف کنند.

تعمیر دوربین حرفه ای سونی

کاربران تمامی دوربین های حرفه ای سونی نیز می‌توانند با حضور در مرکز تعمیرات دوربین سونی، سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با دوربین خویش را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده در بخش تعمیرات دوربین حرفه ای سونی منحصر به اشکالی خاص و یا مدلی ویژه از این دستگاه نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با تمامی دوربین های حرفه ای سونی را شامل می‌گردد. متأسفانه در حوزه تعمیر دوربین های حرفه ای عکاسی، در کشور ما، مراکز تعمیراتی متخصص و مجهزِ چندانی وجود ندارد.

همین امر سبب گشته تا بسیاری از سرویس ها و خدمات مرتبط با تعمیر دوربین های عکاسی در مراکز غیرمجاز ارائه گردد. مرکز تعمیرات دوربین سونی در راستای رفع این نقصان و برآورده‌سازی نیازهای کاربران در حوزه تعمیرات، اقدام به راه اندازی یکی از تخصصی ترین و مجهزترین مراکز تعمیر دوربین عکاسی سونی نموده است. برخی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیر دوربین حرفه ای سونی عبارتند از: تعمیر مشکل عدم نمایش تصویر توسط LCD، رفع مشکل عمل نکردن قسمت لمسی پنل، رفع ایراد شطرنجی شدن تصویر، رفع مشکل فریز شدن تصویر و … . علاوه بر این در نمایندگی تعمیر دوربین سونی تخصصی‌ترین سرویس های تعمیر، بهسازی، تعویض قطعات، ترمیم، عیب‌یابی مرتبط با انواع دوربین سونی به مراجعان ارائه می‌گردد. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیر تخصصی دوربین سونی

تعمیر مشکل نشان ندادن تصویر در LCD دوربین سونی

یکی از مشکلات نه چندان شایع مشاهده شده در دوربین های سونی مشکل عدم نمایش تصویر توسط ال سی دی دوربین سونی است. این اشکال معمولاً به تدریج در تمامی دوربین‌هایی برخوردار از پنل ال سی دی ایجاد می‌شود و بروز آن نیز عمدتاً به دلیل باز و بسته کردن های مکرر پنل دوربین و خرابی و قطعی فلت پنل اتفاق می‌افتد.

رفع این اشکال در غالب موارد با تعویض فلت دوربین رفع می‌گردد. در صورت مواجهه با این اشکال در حین کار با دوربین می‌توانید به مرکز تخصصی تعمیرات دوربین سونی مراجعه کرده و سرویس های تخصصی مرتبط با رفع این اشکال را دریافت نمایید.

تعمیر مشکل کار نکردن پنل لمسی دوربین سونی

یکی دیگر از مشکلات نسبتاً شایع به وجود آمده در دوربین های سونی مشکل کار نکردن پنل لمسی دوربین سونی است. بروز این اشکال عمدتاً به دلیل بی‌احتیاطی‌های کاربران در حین کار با دستگاه صورت می‌پذیرد. 

در غالب موارد اشکالات پیش آمده در برد داخلی، ال سی دی و یا حتی کابل ارتباطی ال سی دی منجر به کار نکردن پنل لمسی دوربین سونی می گردد. در این شرایط نیاز است تا قطعات مرتبط با این بخش بررسی شده و اشکالات پیش آمده در آنها رفع گردد.

تعمیر مشکل فریز و شطرنجی شدن تصویر

یکی دیگر از مشکلات مشاهده شده در دوربین های سونی مشکل شطرنجی و فریز شدن تصویر است. 

شطرنجی و فریز شدن تصویر غالباً به دلیل کثیفی هد اتفاق می‌افتد. بنابراین در صورت مشاهده این اشکال نیاز است تا هد دستگاه گردگیری و تمیز گردد. 

در صورتی که شطرنجی و فریز شدن تصویر دوربین با این روش رفع نشد، نیاز به بررسی عملکرد سایر قطعات دستگاه توسط کارشناسان تعمیرات دوربین سونی است.

رفع مشکل نبود تصویر از LCD، ویزور و خروجی کابل ارتباطی به تلویزیون

علت نبود تصویر از LCD، ویزور و خروجی کابل ارتباطی به تلویزیون را نه در کابل یا ال سی دی دستگاه بلکه باید در ccd دوربین و یا ورودی تصویر جستجو کرد. زیرا به وجود آمدن این اشکال ناشی از وجود ایراد در مدار پردازش تصویر است.

در صورت مواجهه با چنین ایرادی در دوربین سونی خود توصیه می‌شود سرویس‌های تخصصی تعمیر و بهسازی آن را صرفاً از مراکز مجاز و استاندارد تعمیرات دوربین سونی دریافت نمایید.

تعمیر مشکل فریز و شطرنجی شدن تصویر

یکی دیگر از مشکلات مشاهده شده در دوربین های سونی مشکل شطرنجی و فریز شدن تصویر است. 

شطرنجی و فریز شدن تصویر غالباً به دلیل کثیفی هد اتفاق می‌افتد. بنابراین در صورت مشاهده این اشکال نیاز است تا هد دستگاه گردگیری و تمیز گردد. 

در صورتی که شطرنجی و فریز شدن تصویر دوربین با این روش رفع نشد، نیاز به بررسی عملکرد سایر قطعات دستگاه توسط کارشناسان تعمیرات دوربین سونی است.

رفع مشکل نبود تصویر از LCD، ویزور و خروجی کابل ارتباطی به تلویزیون

علت نبود تصویر از LCD، ویزور و خروجی کابل ارتباطی به تلویزیون را نه در کابل یا ال سی دی دستگاه بلکه باید در ccd دوربین و یا ورودی تصویر جستجو کرد. زیرا به وجود آمدن این اشکال ناشی از وجود ایراد در مدار پردازش تصویر است.

در صورت مواجهه با چنین ایرادی در دوربین سونی خود توصیه می‌شود سرویس‌های تخصصی تعمیر و بهسازی آن را صرفاً از مراکز مجاز و استاندارد تعمیرات دوربین سونی دریافت نمایید.

چگونه دوربین سونی را تعمیر کنیم؟

برای اجرای تعمیرات دوربین سونی باید به خوب با ساختار درونی آن آشنا باشیم. این محصول از اجزا و قطعات نرم افزاری و سخت افزاری متعددی ساخته شده است که هر کدام وظیفه خاصی را در دوربین سونی بر عهده دارند. از جمله خدمات واحد تعمیرات تخصصی دوربین عکاسی سونی می توان به ارتقاء میان‌افزار، رفع اشکالات و ایرادات فنی و سرویس های دوره‌ای دوربین اشاره کرد. هر یک از این خدمات در جایگاه خود زمینه طول عمر بیشتر دوربین سونی را فراهم می کنند.

خدمات واحد تعمیرات دوربین سونی

  • تعویض صحیح و استاندارد همه قطعات روی بورد با هیتر در دوربین سونی
  • تعویض اصولی سوکت های پلاستیکی دوربین sony
  • تعویض قطعات با هویه در واحد تعمیرات دوربین سونی
  • ریبال چیپ روی برد دوربین با دستگاه BGA Rework
  • عیب یابی، ترمیم و تعمیر منبع تغذیه
  • تعویض جک های روی بورد دوربین sony
  • بررسی عیوب مربوط به عملکردهای مختلف دوربین sony
  • عیب یابی، ترمیم و تعمیر Charge دوربین سونی
  • جدا سازی و سرهم کردن لنزهای دوربین سونی و روش تنظیمات آن طبق استانداردهای کارخانه سازنده
  • ترمیم و تعمیر عیوب لنز و صفحه نمایش LCD در واحد تعمیرات دوربین سونی
  • ترجمه کدهای خطای دوربین سونی؛ مشخص کردن منطقه معیوب
  • اجرای تنظیمات دیتا به کمک ابزار
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض مدار Powering دوربین sony
  • ترمیم و تعمیر عیوب مربوط به هارد ، مموری کارت و اتصال به کامپیوتر
  • عیب یابی، ترمیم و تعمیر مدار حلقه فوکوس دوربین sony
  • عیب یابی، ترمیم و تعمیر مدار سنسورها دوربین سونی
  • عیب یابی، ترمیم و تعمیر مدار صفحه کلید و Roller jack
  • عیب یابی، ترمیم وتعمیر مدارات تاچ ، LCD در واحد تعمیرات دوربین سونی
  • عیب یابی، ترمیم و تعمیر مدار فلش و مدار مهم High Voltage
  • عیب یابی، ترمیم و تعمیر عیب یابی دوربین های خاموش ، آب خورده و ضربه خورده

بررسی اجزای داخلی دوربین سونی

لنز، اتاقک تاریک، ویزور یا چشمی یا نمایاب، فلاش، وسایل تنظیم (نور و فاصله)، سلف تایمر، صفحه نمایش، اسکرول، دیافراگم، شاتر، سنسور ها و … اجزای داخلی یک دوربین عکاسی است. هر یک از این اجزا وظایف خاصی را انجام می دهند . این قطعات ، بسیار حساس و ظریف هستند. بی احتیاطی در نحوه نگهداری دوربین سونی، آسیب های جدی به هر یک از این قطعات وارد می کند.

در تعمیرات دوربین سونی نه تنها باید بخش سخت افزاری دستگاه را چک کنیم، بلکه بخش نرم افزاری دوربین نیز ممکن است به دلایل مختلف از جمله قدیمی شدن سیستم حمایت کننده، ویروسی شدن و … دچار درگیری ها و اختلالاتی شود. در هر صورت تعمیرکار نرم افزار دوربین سونی، باید این بخش را به دقت بررسی کند و اقدامات لازم را برای بهبود سلامت نرم افزاری دستگاه انجام دهد.

سوالات متداول تعمیر دوربین سونی

چرا دوربین سونی تار عکس می گیرد؟

تار شدن عکس به دلیل سرعت پایین شاتر، فوکوس نامناسب و از همه مهم تر خرابی لنز است. اگر ایراد از لنز باشد، ایراد آن توسط تکنسین بررسی شود.

تعمیرات سونی

برای تعمیر هر یک از محصولات سونی روی دپارتمان تخصصی تعمیرات سونی حساب کنید. در این دپارتمان فضاهای مجزا و منفکی برای تعمیر هر یک از محصولات سونی در نظر گرفته ایم. ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته ای در اختیار تعمیرکاران هر بخش قرار داده ایم تا بدون هیچ مشکل و اختلالی بتوانند همه مشکلات انواع محصولات سونی را رفع کنند. تعمیرکاران هر بخش در زمینه کاری خود سال ها تجربه درخشان و طلایی دارند. به ساختار همه محصولات سونی آشنایی دارند و می توانند با شناخت و ریشه یابی دقیق و درست، مسیر صحیح تعمیر و ترمیم را انتخاب و اجرا کنند.

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی برای ارائه خدمات خود به کاربران همواره با آنها در تعامل است. این نمایندگی در دو حوزه فروش و خدمات پس از فروش، خدماتی منحصر و متمایز ارائه می دهد. تمامی لوازم صوتی و تصویری، کنسول های بازی و ایکس باکس ها، دوربین، لپ تاپ، موبایل و … را از طریق این نمایندگی می توانید فراهم کنید. این نمایندگی همه محصولات کمپانی سونی را با ضمانت نامه اصل و شرکتی به فروش می رساند.

امکانات و تسهیلات جانبی بسیاری در نمایندگی سونی برای کاربران فراهم است. با استفاده از هر یک از این امکانات و تسهیلات صفر تا صد خرید کاربر بیمه می شود و به او اطمینان داده می شود که در صورت مواجه با هر گونه مشکل، می تواند مستقیما به این نمایندگی مراجعه کند و هر سرویسی که برای رفع اختلال لازم است، دریافت کند. برای دریافت جزئیات بیشتر پیرامون این موضوع و آگاهی از سایر امکانات و تسهیلات تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی سونی را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهار + 19 =