اشتراک گذاری

نمایندگی موبایل سونی

آیا به دنبال خرید گوشی سونی هستید اما نمی‌دانید کدام مدل آن مناسب شماست؟ Xperia 1 II یا Xperia L4 یا Xperia 5 و … ؟ تنها کافیست که به نمایندگی موبایل سونی سری بزنید. یکی از واحدهای این مرکز به فروش انواع مدل‌های گوشی سونی اختصاص داده شده است که دارای کارشناسان خبره‌ای می‌باشد.

کارشناسان واحد فروش نمایندگی رسمی موبایل سونی متناسب با نیاز و بودجه‌ای که دارید بهترین مدل گوشی سونی را به شما معرفی می‌کنند. اما فروش موبایل سونی تنها سرویسی نیست که این مرکز به کاربران ارائه می‌دهد، چراکه نمایندگی سونی خدمات عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و تعمیرات سخت‌افزاری موبایل سونی را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. بنابراین هر مشکلی که برای موبایلتان به وجود آمد، می‌توانید تعمیرات آن را به این مرکز بسپارید.

نمایندگی موبایل سونی Sony

نمایندگی موبایل سونی در تهران

کاربران تهرانی که به دنبال خرید گوشی سونی یا تعمیرات تخصصی این دستگاه هستند می‌توانند از خدمات نمایندگی موبایل سونی در تهران استفاده کنند. این مرکز شعبه‌های متعددی در مناطق مختلف تهران از شمال تا شرق، غرب و مرکز پایتخت دارد که شامل: سعادت‌آباد و چیتگر در شمال تهران، میرداماد و فرجام در شمال شرق تهران، ستارخان در غرب تهران، پیروزی در شرق تهران و امیرآباد و ولیعصر در مرکز تهران می‌باشند. با این وجود در هر کجای تهران که باشید به راحتی و با اطمینان خاطر می‌توانید از خدمات فروش و تعمیرات نمایندگی رسمی موبایل سونی در تهران استفاده کنید.

نمایندگی موبایل سونی در کرج

کاربران کرجی موبایل سونی نیز می‌توانند مانند کاربران تهرانی از خدمات ویژه‌ای که نمایندگی موبایل سونی برای مشتریان خود درنظر گرفته است، استفاده کنند. چراکه این مرکز در کلان‌شهر کرج نیز شعبه دارد. شعبه نمایندگی رسمی موبایل سونی در کرج در منطقه شاهین ویلا قرار گرفته است. این مرکز خدمات فروش، عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انواع مدل‌های موبایل سونی را به کاربران کرجی در هر کجای این شهر که باشند از عظیمیه گرفته تا گوهردشت، مهرشهر، گلشهر، هشتگرد، نظرآباد و … ارائه می‌دهد.

نمایندگی تعمیر موبایل سونی

خاموش شدن ناگهانی، ریستارت شدن مداوم، بوت نشدن، هنگ کردن و … همگی از مشکلات رایجی هستند که یقه اکثر کاربران موبایل سونی را گرفته‌اند. اگر شما هم از کاربران موبایل سونی هستید و با چنین مشکلاتی در این دستگاه مواجه شده‌اید، می‌توانید عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی آن را به نمایندگی موبایل سونی بسپارید. این مرکز دارای تکنسین‌های متخصصی است که در زمینه تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موبایل سونی تخصص ویژه‌ای دارند. با این وجود هر مشکل نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری که برای گوشی شما به وجود بیاید را با سرعت و کیفیت بالایی برطرف می‌کنند.

نمایندگی فروش گوشی سونی

برای این که خریدی درست و به صرفه داشته باشید و نهایت بهره را از دستگاه خریداری شده ببرید، باید اطلاعات کاملی در مورد مشخصات فنی دستگاه مورد نظرتان داشته باشید. همچنین باید مطمئن باشید که گوشی اصل است و کیفیت لازم را ارائه می دهد. نمایندگی مجاز موبایل سونی ضمن ارائه مشاوره تخصصی فروش، شما را در تجربه خریدی به صرفه و آگاهانه یاری می کند.

کارشناسان ارشد فروش حاضر در این مرکز با انواع گوشی های برند سونی اعم از انواع سری های اکسپریا و ویژگی های فنی آنها آشنایی کامل دارند. آنها با توجه به میزان بودجه شما و نیز کاربری مورد نظرتان بهترین مدل ها را به شما معرفی می کنند. سپس کمک می کنند که بهترین گوشی را از میان گزینه های موجود انتخاب کنید. نمایندگی فروش گوشی سونی به شما اطمینان را می دهد که تنها محصولات اورجینال را عرضه می کند. بنابراین از خدمات پس از فروش سونی نیز بهره مند می شوید.

بازیابی اطلاعات موبایل سونی با pc3000

بازیابی اطلاعات موبای سونی یکی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی موبایل سونی است که با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه نظیر pc3000 انجام می‌پذیرد. متقاضیان این سرویس می‌توانند به نمایندگی سونی مراجعه کرده و پس از حضور در پارت مربوطه خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند. در صورتی که کاربران به هر دلیل قصد حضور در این مرکز را ندارند، می‌توانند برای بازیابی اطلاعات موبایل سونی خود از نرم افزارهای موجود برای این کار استفاده نمایند.

در اینصورت باید توجه داشت که بازیابی اطلاعات توسط این نرم افزارها چندان دقیق نیست و به صورت تصادفی و رندوم‌وار صورت می‌گیرد. بنابراین استفاده از این نرم افزارها تنها در شرایطی پیشنهاد می‌شود که اطلاعات حذف شده اهمیت چندانی برای کاربر ندارند. از میان نرم افزارهای تخصصی موجود جهت بازیابی اطلاعات می‌توان به نرم افزار Wondershare Dr.FoneWondershare ، نرم افزار Data Recovery for Android و نرم افزار بازیابی اطلاعات با نام EaseUS MobiSaver for Android اشاره کرد.

تعویض صفحه نمایش موبایل سونی

یکی از پرمتقاضی‌ترین سرویس‌های مرتبط با گوشی‌های تلفن همراه، از جمله گوشی‌های سونی، سرویس تعویض و تعمیر صفحه نمایش است. دلیل این امر نیز فراوانی وارد شدن ضربه‌های ناگهانی به گوشی‌هاست. با وارد شدن ضربه به گوشی، صفحه نمایش، جزو نخستین قطعاتی است که دچار شکستگی می‌شود. در صورت خرابی این بخش، نیاز است تا گوشی تلفن همراه بررسی شده و بسته به میزان خسارت وارد شده، گلس، ال سی دی و یا هر دو اینها تعویض شود. در صورت شکستگی گلس- چاره‌ای جز تعویض گلس گوشی باقی نمی‌ماند.

آنچه که در تعمیر گلس گوشی می‌بایست مدنظر قرار گیرد میزان خرابی پیش آمده در صفحه نمایش است. بدین معنا که اگر ضربه وارد شده به گوشی تنها منجر به شکستگی گلس شده است دیگر نیازی به تعمیرات ال سی دی نخواهد بود و تنها گلس تعویض می شود. در این شرایط، ال سی دی اورجینال دستگاه روی آن باقی میماند و عملکرد دستگاه ۱۰۰ درصد به کیفیت نخستین باز می گردد. ضمن اینکه هزینه تعویض گلس گوشی نصف هزینه تعویض تاچ و ال سی دی است. خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه با حضور در نمایندگی موبایل سونی قابل دریافت است.

تعویض باتری موبایل سونی در کمتر از 10 دقیقه

یکی دیگر از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی موبایل سونی، خدمات مرتبط با تعویض باتری موبایل سونی است. در این مرکز به دلیل وجود آرشیو جامعی از انواع باتری‌های گوشی تلفن همراه امکان تعویض باتری تمام گوشی‌ها در کمتر از 10 دقیقه وجود دارد. تعویض باتری گوشی‌های سونی در این مرکز، پس از طی مراحل عیب‌یابی، تست باتری، کسب اجازه از صاحب دستگاه و اطمینان از خرابی باتری انجام می‌پذیرد. در ارتباط با باتری‌های بکاررفته در گوشی‌های امروزی ذکر چند نکته ضروری به نظر می‌رسد.

باتری‌های لیتیوم یونی امروزی سریع‌تر از باتری‌های سنتی شارژ می‌شوند. اما میزان حفظ شارژ آنها چندان طولانی نیست و در حالت عادی می بایست روزانه یکبار شارژ شوند. پیشنهادی که کارشناسان تعمیرات موبایل سونی دارند آن است که قبل از اتمام کامل شارژ باتری، نسبت به شارژ گوشی اقدام شود. رسیدن شارژ به صفر درصد باعث می‌شود که عمر باتری گوشی موبایل کاهش پیدا کند. همچنین توصیه می‌شود که در زمان رسیدن شارژ به ۳۵ یا ۴۰ درصد گوشی به شارژر متصل شود؛ این کار به حفظ ظرفیت باتری کمک می‌کند و از افزایش دمای گوشی در هنگام شارژ پیشگیری می کند.

تعمیر باتری گوشی سونی

نرم افزاری برای عیب‌یابی موبایل سونی

اگر از کاربران گوشی‌های هوشمند سونی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از مراجعه به نمایندگی موبایل سونی با استفاده از نرم افزارهای معرفی شده در این بخش، برای عیب‌یابی گوشی خود دست به کار شوید. نرم افزار Phone Check (and Test) Pro 11.8 یکی از نرم افزارهای موجود است که برای گوشی‌های اندرویدی طراحی شده است. این نرم افزار به کاربر این امکان را می‌دهد تا تمام اجزای اصلی موبایل خود را به سرعت بررسی و تست کند. با این برنامه امکان تست عملکرد آنتن شبکه، WiFi، نمایشگر، صفحه نمایش لمسی، GPS، صدا، دوربین، سنسور، ذخیره سازی، حافظه، پردازنده و باتری وجود دارد.

برنامه‌های دیگر موجود برای عیب‌یابی موبایل عبارتند از: برنامه Root Check Premium v4.4 برای بررسی و تست روت بودن گوشی اندروید ، نرم افزار اسکن و مشاهده اطلاعات شبکه های WIFI با نام WiScan WiFi Scanner 1.3.18 Final و نرم افزار Phone health check – and Test PRO v3.7 برای بررسی و تست سلامت گوشی اندرویدی.

تعمیر موبایل سونی در نمایندگی

نمایندگی موبایل سونی کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به همکاری فراخوانده تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید با دریافت خدمات موردنیاز هرگونه عیب و نقص موجود در موبایل‌های خود را – اعم از نواقص سخت‌افزاری و نرم‌افزاری- تعمیر و رفع کنید. استفاده از مواد اولیۀ با کیفیت و عالی، جایگزینی قطعات معیوب با قطعات اصلی و شرکتی، استفاده از پیشرفته‌ترین ابزار آلات لحیم کاری و ترمیم، از جمله عوامل موفقیت این مرکز در تعمیر موبایل سونی است.

نمایندگی تعمیرات موبایل سونی یکی از برترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تخصصی تلفن همراه در کشور است که در طول سالهای اخیر به سبب ارائه برترین خدمات این حوزه، مورد استقبال کاربران گوشی‌های سونی قرار گرفته و انتخاب نخست تمامی آنها بوده است.

نمایندگی موبایل سونی

خدمات ارائه شده در نمایندگی موبایل سونی

  • اصلاح نواقص موجود در دوربین‌ موبایل سونی
  • تعمیر و اصلاح کارت حافظه موبایل سونی
  • تعمیر نواقص میکروفن و اسپیکر
  • تعویض و یا تعمیر صفحه نمایش گوشی
  • برطرف‌سازی مشکلات هنگ گوشی
  • ریست کردن گوشی
  • تعمیر USB
  • و هرگونه خدمات مرتبط با تعمیرات موبایل سونی…
  • رسوب‌زدایی با اولتراسونیک
  • شوک‌ باطری
  • برطرف کردن مشکل عدم خواندن سیم‌کارت از سوی گوشی در نمایندگی موبایل سونی
  • تست اسپیکر گوشی و اصلاح مشکلات آن
  • بازیابی تنظمیات کارخانه سازنده گوشی
  • تست و بهینه‌سازی ولتاژ موبایل
  • انجام مشاوره‌ در زمینه قطعات سخت‌افزاری و سیستم نرم‌افزاری
  • تعمیر و اصلاح ایراد مشکلات بلوتوث موبایل سونی
  • اصلاح مشکلات ویبره موبایل سونی
  • برطرف کردن مشکل پرش در صفحه نمایش
  • رفع مشکلات آنتن‌دهی موبایل
  • رفع مشکلات سیم کارت در نمایندگی موبایل سونی
  • تعمیر و یا تعویض باتری
  • انجام تست‌های مربوط به تغذیه قطعات
  • فلش، فارسی‌سازی و نصب نرم‌افزار

نمایندگی سونی و واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی سونی با تقسیم ساختار درونی خویش به واحدهای تخصصی و تجهیز هر پارت به تخصصی‌ترین تجهیزات در تلاش است تا نیازهای تمامی کاربران سونی را برآورده سازد. نمایندگی رسمی سونی، ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات سونی به دست زبده‌ترین کارشناسان و مهندسان کشور و با بهره‌مندی از بهترین امکانات و ابزارآلات تخصصی است. نقطه ثقل این مجموعه، تجهیزات و امکانات پیشرفته‌ای است که در اختیار مهندسان نمایندگی سونی به ویژه نمایندگی موبایل سونی قرار داده شده است.

نمایندگی سونی با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر سخت‌افزار و نرم‌افزار محصولات سونی و استفاده از بروزترین ابزارآلات این حوزه، در تلاش است تا کلیه امور تعمیر را با قیمت‌‌های مصوب به مشتریان و همکاران محترم ارائه می‌دهد. واحدهای تعمیرات سونی در بخش زیر معرفی می‌گردند.

شما می‌توانید با مراجعه به سایر بخش های وب سایت، اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری و دنبال نمایید.

[bsf-info-box icon=”Defaults-barcode” icon_size=”24″ icon_color=”#ffffff” icon_style=”circle” icon_color_bg=”#6788dc” title=”محصولات سونی” read_more=”box” link=”url:http%3A%2F%2Fsony-service.ir%2F%25d9%2585%25d8%25ad%25d8%25b5%25d9%2588%25d9%2584%25d8%25a7%25d8%25aa-%25d9%2586%25d9%2585%25d8%25a7%25db%258c%25d9%2586%25d8%25af%25da%25af%25db%258c-%25d9%2585%25d8%25ac%25d8%25a7%25d8%25b2-%25d8%25b3%25d9%2588%25d9%2586%25db%258c%2F|title:%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA%20%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C|target:%20_blank|” pos=”square_box” box_min_height=”110″ box_border_style=”solid” box_border_width=”2″ box_border_color=”#6788dc” box_bg_color=”#e1e6ed”]

 اطلاعات بیشتر

[/bsf-info-box]

[bsf-info-box icon=”Defaults-question” icon_size=”24″ icon_color=”#ffffff” icon_style=”circle” icon_color_bg=”#6788dc” title=”سوالات متداول سونی” read_more=”box” link=”url:http%3A%2F%2Fsony-service.ir%2F%25d8%25b3%25d9%2588%25d8%25a7%25d9%2584%25d8%25a7%25d8%25aa-%25d9%2585%25d8%25aa%25d8%25af%25d8%25a7%25d9%2588%25d9%2584-%25d8%25aa%25d8%25b9%25d9%2585%25db%258c%25d8%25b1%25d8%25a7%25d8%25aa-%25d8%25aa%25d8%25ae%25d8%25b5%25d8%25b5%25db%258c-%25d8%25b3%25d9%2588%25d9%2586%25db%258c%2F|title:%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA%20%D9%85%D8%AA%D8%AF%D8%A7%D9%88%D9%84%20%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C|target:%20_blank|” pos=”square_box” box_min_height=”110″ box_border_style=”solid” box_border_width=”2″ box_border_color=”#6788dc” box_bg_color=”#e1e6ed”]

 اطلاعات بیشتر

[/bsf-info-box]

[bsf-info-box icon=”Defaults-bullhorn” icon_size=”24″ icon_color=”#ffffff” icon_style=”circle” icon_color_bg=”#6788dc” title=”اخبار سونی” read_more=”box” link=”url:http%3A%2F%2Fsony-service.ir%2F%25d8%25a7%25d8%25ae%25d8%25a8%25d8%25a7%25d8%25b1-%25d9%2585%25d8%25b1%25da%25a9%25d8%25b2-%25d8%25aa%25d8%25ae%25d8%25b5%25d8%25b5%25db%258c-%25d8%25b3%25d9%2588%25d9%2586%25db%258c%2F|title:%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1%20%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C|target:%20_blank|” pos=”square_box” box_min_height=”110″ box_border_style=”solid” box_border_width=”2″ box_border_color=”#6788dc” box_bg_color=”#e1e6ed”]

 اطلاعات بیشتر

[/bsf-info-box]

[bsf-info-box icon=”Defaults-edit” icon_size=”24″ icon_color=”#ffffff” icon_style=”circle” icon_color_bg=”#6788dc” title=”مقالات سونی” read_more=”box” link=”url:http%3A%2F%2Fsony-service.ir%2F%25d9%2585%25d9%2582%25d8%25a7%25d9%2584%25d8%25a7%25d8%25aa-%25d8%25aa%25d8%25b9%25d9%2585%25db%258c%25d8%25b1%25da%25af%25d8%25a7%25d9%2587-%25d8%25aa%25d8%25ae%25d8%25b5%25d8%25b5%25db%258c-%25d8%25b3%25d9%2588%25d9%2586%25db%258c%2F|title:%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA%20%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C|target:%20_blank|” pos=”square_box” box_min_height=”110″ box_border_style=”solid” box_border_width=”2″ box_border_color=”#6788dc” box_bg_color=”#e1e6ed”]

 اطلاعات بیشتر

[/bsf-info-box]