اشتراک گذاری

لامپ تصویر تلویزیون سونی

امکان مشاهده ی تصاویر در تلویزیون به دلیل وجود این قطعه به وجود می آید. نمایش درست رنگ تصاویر یکی از مواردی است که سلامت لامپ تصویر تلویزیون سونی را نشان می دهد. به طور کلی این لامپ در انواع تلویزیون ها و مانیتور ها وجود دارد، نمایش تصاویر در این دستگاه ها تنها به دلیل وجود این لامپ امکان پذیر است. هر گونه آسیب دیدگی این قطعه نمایش تصاویر در تلویزیون را با مشکل رو به رو می کند.

لامپ تصویر تلویزیون سونی

اجزا و نحوه کار لامپ تصویر تلویزیون سونی

لامپ تصویر تلویزیون سونی از قسمت های مختلفی مثل محفظه ی شیشه ای خلا تشکیل شده که اگر وجود نداشته باشد حفاظت از سایر قست ها ممکن نخواهد بود. اگر این خلا در لامپ تصویر تلویزیون سونی وجود نداشته باشد اشعه الکترونی موجود باعث یونیزه شدن اتم های هوای داخل شیشه و از بین رفتن اجزای لامپ تصویر خواهد شد.

فیلمان نیز یکی دیگر از مهم ترین قسمت های یک لامپ تصویر است ، فیلمان از طریق  عبور جریان ac یا dc باعث گرم شدن کاتد می شود. در صورت گرم شدن کاتد این  قطعه به صورت غیر مستقیم شروع به انتشار الکترون خواهد کرد. الکترون ها با پخش شدن در جهات مختلف و با استفاده از سیستم آپتیک الکترونیکی در راستای متمرکز کردن الکترون ها مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی دیگر از قسمت های مهم در لامپ تصویر تلویزیون سونی شبکه کنترل یا مدولاتور می باشد که سیگنال تصویر به آن اعمال شده و متناسب با شدت سیگنال اعمال شده شدت جریان الکترونی موجود در آن کم و زیاد خواهد شد. در ادامه به علائم خرابی لامپ تصویر تلویزیون سونی و تعمیر آن می پردازیم. آشنایی با این علائم به شما کمک میکند تا در صورت مشاهده ی آن ها قبل از آسیب دیدگی کامل دستگاه از نیروی متخصص کمک بگیرید و دستگاه خود را تعمیر کنید.

تعمیر لامپ تصویر تلویزیون سونی

تعمیر لامپ تلویزیون سونی به دلیل حساسیت ها و وجود قسمت های مختلف مثل فیلمان، شبکه کنترل یا مدولاتور، کاتد و … در این قطعه باید توسط متخصصان تعمیر شود. به یاد داشته باشید هرگونه تعمیرات ناآگاهانه اختلالات بی شماری را برای دستگاه شما ایجاد خواهد کرد، در مواردی نیز به دلیل به وجود آوردن این اختلالت فرآیند تعمیرات غیر ممکن می شود. عمر مفید لامپ تصویر به صورت مشخصی تعریف شده است و پس از انقضای این دوره، کیفیت و سطح روشنایی آن تدریجی تنزل پیدا می‌کند. به همین دلیل،تصویر تلویزیون نیز به تدریج تاریک‌تر می‌شود.

تعمیرات لامپ تصویر تلویزیون باید حتما توسط مرکز معتبر تعمیرات تلویزیون سونی و به وسیله ی کادر فنی مجرب و حرفه ای انجام شود. تعویض لامپ تصویر تلویزیون یکی دیگر از خدماتی است در این واحد توسط متخصصان انجام می شود. تعویض لامپ تصویر تلویزیون سونی با مراجعه به واحد تعمیرات تلویزیون با نمونه ی اورجینال جایگزین می شوند. اصالت تمامی قطعات مورد استفاده در این واحد برای کاربران تضمین می شود.

تعمیر لامپ تصویر تلویزیون سونی

تعمیرات تلویزیون سونی

تعمیرات تلویزیون سونی در این واحد توسط متخصصان حرفه ای انجام می شود. کارشناسان این واحد به دلیل بهره مندی از تمام ابزار آلات مورد نیاز برای تعمیرات می تواند خدمات تعمیراتی را در مدت زمانی کوتاه ارائه کند. انواع تلویزیون های سونی با  هر عیب و ایرادی که باشند، در این واحد قابل تعمیر هستند. 

تیم تعمیراتی این مجموعه بر تعمیر و ترمیم قطعات تلاش می کنند، در مواردی مثل آسیب دیدگی جدی قطعه که شامل سوختن یا شکستن آن می باشد امکان تعمیرات برای قطعه وجود نداشته  و لازم است قطعه فرسوده با نمونه اصلی خود جایگزین شود. تعویض قطعات تنها با اطلاع کاربران و رضایت آنان انجام می شود.

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی با بهر مندی از مشاورانی زبده توانسته است به فروش و تعمیرات انواع تولیدات شرکت سونی بپردازد. سرویس های گارانتی کالا، تعمیرات تخصصی دستگاه ها و فروش انواع محصولات در این نمایندگی انجام می شود. نمایندگی سونی تمام خدمات مرتبط به فروش و تعمیرات محصولات را به بهترین شکل ارائه می کند.

بهره مندی از کمک مشاوارن برتر، خرید از این نمایندگی را برای کاربران آسان تر کرده است. مشاوران این نمایندگی تمام اطلاعات فنی هر محصول را در اختیار دارند و به خریداران ارائه می کنند. شعار این نمایندگی حمایت از مشتریان می باشد. اولویت اصلی نمایندگی سونی رعایت حقوق کاربران است. تمامی تولیدات کمپانی سونی در این نمایندگی به صورت اورجینال به فروش می رسند.