اشتراک گذاری

تعمیر تبلت سونی

 گسترش روز‌افزون تجهیزات کامپیوتری،  گوشی‌های هوشمند ، تبلت‌ها و نوت‌بوک‌ها کلیه شرکت‌های فعال در زمینه IT را به تکاپو انداخته است تا آنها نیز دستی بر آتش داشته باشند. حال هر شرکتی به فراخور توانایی‌ها و داشته‌های خود به نوعی وارد این میدان ‌می‌شود. شرکت سونی نیز با کوله‌باری از تجربه و تولیدات متنوع کامپیوتری پا در این عرصه گذاشته است.

سونی سرویس ، در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و رفع نیازهای هموطنان گرامی، واحد تعمیرات تخصصی تبلت سونی را با تیمی از باتجربه ترین , مهندسین و متخصصین تعمیرات تبلت راه اندازی نموده است. این واحد با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه امورات تعمیر تبلت سونی و موبایل سونی را با قطعات اورجینال و مناسب ترین قیمت به مشتریان و همکاران محترم  ارائه می دهد.

همچنین تیم تعمیرات نرم افزاری سونی سرویس،  با دارا بودن آرشیو کامل ،خدمات نرم افزاری تبلت شامل نصب رام و فلش انواع تبلت را با رام های اورجینال شرکتهای سازنده با هزینه ای بسیار مناسب به مشتریان عزیز ارائه میکند. سونی یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین تولیدکنندگان  کالاهای مصرفی الکترونیکی است.

تعمیر تبلت سونی

نمایندگی تعمیرات تبلت سونی در تهران

در صورت نیاز به خدمات تعمیراتی تبلت های سونی در تهران، شعب مختلف نمایندگی تعمیر تبلت سونی در تهران در خدمت شما هستند. این شعب از نظر تجهیزات و تخصصی بودن خدمات در سطح بالایی قرار دارند. تعمیر دستگاه شما در هریک از شعب نمایندگی مجاز سونی در تهران، توسط تکنسین هایی انجام می شود که ضمن تسلط کامل بر قطعات و بخش های مختلف انواع این دستگاه، قادر به برطرف کردن تمامی مشکلات آن هستند.

همچنین به دلیل استفاده از ابزار، تجهیزات و قطعات درجه یک و با کیفیت، فرایند تعمیر تبلت مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا انجام می شود. شعب منتخب نمایندگی تبلت سونی در تهران، در ستارخان (شعبه مرکزی) میرداماد، سعادت آباد، ولیعصر، تجریش، پیروزی، فرجام، امیرآباد (اکسپرس) و … آماده سرویس دهی به دارندگان انواع تبلت های این برند هستند.

نمایندگی تعمیرات تبلت سونی در تهران

نمایندگی تعمیر تبلت sony در کرج

آیا به دنبال یک مجموعه مجاز و معتبر در استان البرز هستید تا مشکلات و معایب عملکردی تبلت خود را برطرف کنید؟ برای تعمیر تبلت سونی در کرج، می توانید از مرکز سخت افزار ایران، شعبه کرج واقع در شاهین ویلا کمک بگیرید. مجرب ترین تعمیرکاران و مهندسین آی تی در این مجموعه حضور دارند و با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته، مشکلات انواع تبلت های سونی را به بهترین شکل برطرف می نمایند.

همکاران ما تلاش می کنند که ضمن عیب یابی انواع ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری تبلت و برطرف نمودن آنها، امکان استفاده بدون نگرانی و دغدغه از دستگاه را برای شما فراهم کنند. نمایندگی مجاز سونی در کرج، شرایطی را برای شما عزیزان فراهم کرده است که نیازی به طی مسیر تا تهران برای ترمیم تبلت خود نداشته باشید. خدمات این مجموعه به یک منطقه محدود نشده است و تمامی مناطق استان البرز شامل هشتگرد، اشتهارد، نظرآباد، ماهدشت، باغستان، محمدشهر، صفادشت، فردیس، ملارد و … را شامل می شود.

خدمات تعمیر تبلت سونی

مشاوره های تخصصی، تعمیر و تعویض ال سی دی، تعمیر و تعویض باتری، تعمیرات برد، تعویض خازن های آسیب دیده، تعمیر آی سی تغذیه، تعمیر ویبره، رفع مشکلات آنتن دهی، تعمیر قاب، تعمیر و تعویض میکروفن و اسپیکر، تعمیرات تاچ، تعویض گلس، رفع مشکلات نرم افزاری، بروز رسانی برنامه ها، فلش نرم افزاری، ویروس کشی و … مهم ترین خدمات تعمیر تبلت سونی هستند. باید بدانید که خدمات تعمیر تبلت sony، با ضمانت نامه رسمی و معتبر مرکز سخت افزار ایران همراه هستند. به این ترتیب می توانید مشکلات و ایرادات احتمالی را در بازه زمانی تعیین شده، پیگیری و برطرف کنید.

تعمیر اسپیکر تبلت سونی

گاهی‌اوقات بروز یکسری مشکلات نرم‌افزاری مانند: ویروسی شدن تبلت یا فریز شدن آن موجب می‌شوند که صدای اسپیکر این دستگاه به طور کامل قطع شود. در این حالت به راحتی می‌توان با برطرف کردن مشکلات نرم‌افزاری تبلت، مشکل قطع شدن صدای اسپیکر آن را نیز برطرف کرد. اما گاهی‌اوقات کیفیت صدای اسپیکر کاهش پیدا می‌کند به گونه‌ای که یا صدای اسپیکر کمتر می‌شود یا صدای آن بم می‌شود و دائم خش خش می‌کند. بروز این مشکلات در اسپیکر تبلت نشان‌دهنده اختلالات سخت‌افزاری است که امکان دارد با وارد شدن ضربه به تبلت و آبخوردگی این دستگاه به وجود آمده باشد.

اکثر اوقات تعمیرکاران نمایندگی تعمیر تبلت سونی، ترجیح می‌دهند برای افزایش کیفیت صدای این دستگاه، اسپیکر آن را به طور کامل عوض کنند. اگر شما هم با چنین مشکلاتی در تبلت سونی مواجه شده‌اید می‌توانید عیب‌یابی و تعمیرات این دستگاه را به نمایندگی سونی بسپارید.

تعمیر برد تبلت سونی

دلیل خاموش شدن ناگهانی تبلت سونی چیست؟ چرا تبلت سونی روشن نمی‌شود؟ چرا تبلت سونی دائم خاموش و روشن می‌شود؟ بروز تمامی این مشکلات در تبلت سونی می‌تواند یک دلیل مشترک داشته باشد که آن هم خراب شدن برد اصلی این دستگاه است که به آن مین برد یا مادربرد هم می‌گویند.

مادربرد تبلت علاوه‌بر اینکه ارتباط بین تمامی بخش‌ها در این دستگاه را شکل می‌دهد، وظایف و نقش هر یک از قطعات تبلت را تعیین می‌کند. با این وجود بدیهی است که اگر مهم‌ترین قطعه تبلت یعنی برد آن دچار مشکل شود، این دستگاه دیگر قابل استفاده نخواهد بود. مهم‌ترین عواملی که موجب خراب شدن برد تبلت می‌شوند شامل: وارد شدن ضربه، رطوبت و نوسان برق به این دستگاه هستند.

تعمیر ال سی دی تبلت سونی

شکستگی صفحه ی نمایش یکی از مشکلات شایع در گوشی ها و تبلت های هوشمند، به شمار میرود. این مشکل اغلب به دلیل وارد آمدن ضربه های نسبتا شدید ایجاد میشود. از آن جا که معمولا هزینه ی تعویض ال سی دی تبلت ها نسبت به سایر امور تعمیرات بیشتر است، تعمیرکاران فعال در نمایندگی تعمیر تبلت سونی ، همواره کاربران را به استفاده از ضربه گیر، گلس و قاب های مرغوب، تشویق میکنند. استفاده از این لوازم، تا حد زیادی، مقاومت صفحه ی نمایش را نسبت به ضربه بالا میبرد.

اگر از کاربران تبلت های سونی و حتی سایر گوشی ها و تبلت ها هستید، لازم است بدانید نمایشگر از دو لایه ی مهم تشکیل شده است. لایه ی سطحی تر گلسی ست که نقش محافظ را برای ال سی دی که لایه ی زیرین است، ایفا میکند. در بسیاری از مواقع شکستگی تنها شامل گلس میشود که تعویض آن هزینه ی بسیار کمتری دارد.

اما در مواقعی که ضربه، ال سی دی را دچار آسیب کند، تعمیرکار چاره ای جز تعویض کلی این بخش ندارد. یکی دیگر از نکاتی که لازم توجه است، به کارگیری از ال سی دی اورجینال به عنوان جایگزین است. چرا که ال سی دی بی کیفیت مقاومت بسیار کمی در مقابل ضربات احتمالی به تبلت دارد.

تعمیر باتری تبلت سونی

باتری یکی از اساسی ترین قسمت های تشکیل دهنده ی تبلت هاست. کیفیت و کارایی این بخش نقش بسزایی در عملکرد صحیح تبلت سونی ایفا میکند. به طوری که خرابی آن، میتواند فعالیت کلی دستگاه را با اختلال روبرو کند. عمر باتری تبلت های سونی، مانند تمام باتری ها، با محدودیت روبروست. حتما میدانید که به مرور زمان این قطعه، کارایی خود را از دست میدهد. البته عمر مفید باتری ها کمی متفاوت است.

بدیهی است که عمر باتری های اورجینال و اصلی، بیشتر از باتری های تقلبی و بی کیفیت است. تعمیرکاران نمایندگی تعمیر تبلت سونی ، برای بالا بردن عمر مفید باتری تبلت های سونی، همواره به کاربران توصیه میکنند، از باتری های اورجینال، کابل ها و منابع تغذیه ی اصلی استفاده کنند.

استفاده از کابل ها و شارژر های بی کیفیت، تاثیر منفی بسیاری بر سلامت باتری دارد. چنانچه تبلت شما، دچار اختلالاتی در عملکرد باتری شد، میتوانید با مراجعه به نمایندگی تعمیر تبلت سونی، از اصلی بودن باتری جایگزین اطمینان حاصل کنید.

تعمیر دوربین تبلت سونی

کاربران بسیاری با مشکلات مختلفی در عملکرد دوربین تبلت های سونی، مراجه شدند. این مشکلات میتواند شامل مواردی چون تار و بی کیفیت بودن عکس و فیلم، عدم کارکرد فلاش دوربین، سیاه نشان دادن تصویر و کرش کردن، باشد. خرابی های دوربین میتواند دلایل سخت افزاری و نرم افزاری بسیاری داشته باشد. رسیدگی به این مشلات نیازمند تخصص و شناخت بالای کارشناسان تعمیر تبلت سونی دارد.

چنانچه با هر یک از این اختلالات روبرو شدید، لازم است در ابتدا و قبل از مراجعه به نمایندگی تعمیر تبلت سونی ، تبلت خود را بر حالت ایمن قرار دهید. این اقدام از فعالیت اپلیکیشن های مزاحم جلوگیری میکند. برخی مواقع چنین اپلیکیشن هایی باعث وارد شدن اختلال در عملکرد دوربین گوشی و تبلت سونی ، میشود. از دیگر اقدامات لازم میتوان بازگرداندن تبلت به تنظیمات کارخانه را مثال زد. اگر با انجام این کار، همچنان مشکل به قوت خود بر جای ماند، لازم است برای حل آن، از کارشناسان نمایندگی تعمیر تبلت سونی کمک بگیرید.

تعمیر ویبره تبلت سونی

یکی از اختلالات متداول در تبلت های سونی ، مشکل ویبره نخوردن آن هاست. شاید شما هم با مشکل ویبره نخوردن تبلت سونی خود، مواجه شده اید. در این حالت تبلت شما هیچ فیدبک لرزشی ارائه نمیکند. دلایل مختلفی میتوان به ویبره نخوردن تبلت سونی کمک کند. برخی از این دلایل نرم افزاری ست و در چنین صورتی برای حل مشکل نیاز به باز کردن تبلت نیست.

اما در مواقعی که مشکل دلیل سخت افزاری داشته باشد، متخصص تعمیر تبلت سونی ، برای تشخیص و تعمیر ملزم به باز کردن دستگاه است. در صورتی که موتور دچار مشکل شده باشد، میتوانید با صرف هزینه ای مقطوع و در حداقل زمان، به کمک تکنسین تعمیر تبلت سونی ، از تعمیر این قطعه اطمینان حاصل کنید.

نمایندگی تبلت سونی

تعمیر قطعات تبلت سونی

کاربران کلیه مدلهای تبلت سونی می توانند با بروز هر گونه خرابی در قطعات دستگاه خویش به مرکز تخصصی تعمیرات تبلت سونی مراجعه کرده و با حضور در پارت تعمیر قطعات تبلت سونی سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. تعمیرات قطعات تبلت سونی در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین و با تجربه ترین کارشناسان و با بهره مندی از پیشرفته ترین و سازگارترین تجهیزات انجام می پذیرد.

برخی از تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با تعمیر قطعات تبلت سونی که با حضور در این مرکز قابل دریافت است عبارتند از: تعمیر جک هدفون، تعمیر فلت ولوم و پاور، تعمیر اسپیکر و مشکلات آنتن، تعمیر دوربین و وب کم تبلت، تعمیر باتری تبلت سونی، تعمیر برد تبلت، تعمیر فلت ال سی دی تبلت، تعمیر تاچ تبلت سونی، تعمیر شاسی تبلت، تعمیر بازر تبلت، تعمیر سوکت تبلت سونی، تعمیر سوکت سیم کارت، تعمیر سوکت شارژر، تعمیر سوکت هندزفری سونی، تعمیر برد شارژر، تعمیر سوکت اس دی کارت سونی و ….

تعویض قطعات تبلت سونی

تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعویض قطعات تبلت سونی نیز با حضور در نمایندگی تعمیر تبلت سونی قابل دریافت است. تعویض قطعات تبلت سونی اصولاً آخرین راهکار مورد استفاده تعمیرکاران است. به عبارتی دیگر تلاش تعمیرکاران بر آن است تا حتی‌الامکان از تعویض قطعات اصلی تبلت خودداری کرده و آنها را تعمیر کنند؛ لیکن در شرایطی که خرابی پیش آمده در قطعه، به اندازه‌ای باشد که امکان تعمیر و ترمیم آن وجود نداشته باشد، تعمیرکاران تبلت، ناچار به تعویض قطعات تبلت سونی خواهند بود.

در ارتباط با تعویض قطعات تبلت آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد، استفاده از قطعات اصل و اورجینال شرکتی است. شایان ذکر است کلیه خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض قطعات تبلت سونی مشمول گارانتی و ضمانت است. برخی از خدمات مرتبط با تعویض قطعات تبلت سونی که در این مرکز ارائه می‌گردد عبارتند از:

تعویض جک هدفون، تعویض فلت ولوم و پاور، تعویض اسپیکر و مشکلات آنتن، تعویض دوربین و وب کم تبلت، تعویض باتری تبلت سونی، تعویض برد تبلت، تعویض فلت ال سی دی تبلت، تعویض تاچ تبلت سونی، تعویض شاسی تبلت، تعویض بازر تبلت، تعویض سوکت تبلت سونی، تعویض سوکت سیم کارت، تعویض سوکت شارژر، تعویض سوکت هندزفری سونی، تعویض برد شارژر، تعویض سوکت اس دی کارت سونی و ….

اقدامات اولیه برای تعمیر تبلت سونی

در صورتی که بخواهیم تعمیر تبلت سونی نتیجه‌ای رضایت‌بخش داشته باشد می بایست پارامترهای ضروری و بایسته در مهم‌ترین مرحله تعمیرات، -یعنی مرحله «عیب یابی تبلت»- با دقت هر چه تمام‌تر اجرا و رعایت شوند. عیب یابی تبلت به شکلی صحیح و تخصصی سبب می گردد تا کارشناسان، بخشِ مختل دستگاه را شناسایی کرده و از ورود به حوزه های نامرتبط خودداری ورزند. عیب یابی تخصصی، نقشی بسزا در تشخیص درست اشکال پیش آمده و در نتیجه تعمیر صحیح آن دارد.

از اینرو نخستین اقدام جهت تعمیر تبلت سونی، عیب‌یابی صحیح دستگاه است. پس از انجام این کار و تشخیص نوع اشکال پیش امده در دستگاه، کافی است تا تعمیرات سخت افزاری و یا نرم افزاری مورد نیاز بر روی دستگاه اعمال گردد. در صورتی که تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری تبلت سونی توسط کارشناسان خبره و با استفاده از تجهیزات تخصصی مربوطه انجام پذیرد، آنچه اتفاق خواهد افتاد، بازگشت کیفیت نخستین دستگاه خواهد بود.

تبلت سونی از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

تبلت سونی نیز همچون سایر دستگاه‌های الکترونیکی دیگر متشکل از قطعات ریز و درشت بسیاری است که پرداختن به همه انها در این مجال نمی‌گنجد؛ از این رو در این بخش تنها به ذکر فهرست‌وار  برخی از قطعات موجود در این دستگاه خواهیم پرداخت. برخی از قطعات بکاررفته در تبلت سونی عبارتند از: قاب پشت، قاب جلو، جک هدفون، فلت ولوم و پاور، قطعه اسپیکر و آنتن، قطعه دوربین و وب کم تبلت، باتری تبلت، برد تبلت، فلت ال سی دی تبلت، تاچ تبلت، ، شاسی تبلت، بازر تبلت، سوکت تبلت، سوکت سیم کارت، سوکت شارژر، سوکت هندزفری، برد شارژر، سوکت اس دی کارت و …. .

کاربران کلیه مدلهای تبلت سونی می‌توانند در صورت مواجهه با هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه خویش به مرکز تعمیر تبلت سونی مراجعه کرده و تخصصی‌ترین سرویس‌های مورد نیاز را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده در این مرکز منحصر به تعمیر قطعات تبلت سونی نیست و سرویس‌های نرم ازفزاری مرتبط با تعمیر انواع تبلت سونی را شامل می‌گردد. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز مشمول گارانتی و ضمانت است.

دیگر خدمات تخصصی تعمیر تبلت سونی

  • تعویض تاچ و ال سی دی انواع تبلت سونی
  • تعمیر تخصصی برد انواع تبلت سونی
  • تعمیر و تعویض باتری تبلت سونی
  • تعمیر و تعویض دوربین تبلت سونی
  • تعمیر و تعویض آی سی تغذیه تبلت سونی و سایر قطعات سخت افزاری تبلت سونی
  • تعمیر و تعویض اسپیکر تبلت سونی
  • تعمیر و تعویض میکروفن تبلت سونی
  • تعمیر و تعویض پلیت آنتن تبلت سونی
  • فلش نرم افزاری انواع تبلت سونی
  • نصب رام انواع تبلت سونی
  • تعمیر تبلت سونی در صورت بروز هرگونه مشکل