اشتراک گذاری

نمایندگی سونی در تهران

نمایندگی سونی در تهران یکی از معدود نمایندگی هایی است که برای ارائه خدمات خود به کاربران همواره با آنها در تعامل است. به این ترتیب می تواند مجموعه ای از بهترین و با ارزش ترین خدمات را در زمینه فروش، خدمات پس از فروش، تعمیر و ترمیم به کاربران خود ارائه دهد. در نمایندگی سونی در تهران امکانات و تسهیلات جانبی بسیاری برای کاربران تدارک دیده ایم.

با استفاده از هر یک از این امکانات و تسهیلات صفر تا صد خرید کاربر بیمه می شود و به او اطمینان داده می شود که در صورت مواجه با هر گونه مشکل، می تواند مستقیما به این نمایندگی مراجعه کند و هر سرویسی که برای رفع اختلال لازم است، دریافت کند. نمایندگی سونی در تهران در زمینه فروش همه محصولات سونی از جمله لوازم صوتی و تصویری، کنسول های بازی و ایکس باکس ها، لپ تاپ، موبایل و … فعالیت دارد و همه محصولات کمپانی سونی را با ضمانت نامه اصل و شرکتی به فروش می رساند.

نمایندگی سونی در تهران

تماس با نمایندگی سونی در تهران

برای تماس با نمایندگی سونی در تهران از وبسایت رسمی این نمایندگی کمک بگیرید. در این سایت رسمی نه تنها می توانید شماره های مستقیم تماس با نمایندگی سونی در تهران را بیابید، بلکه لیستی از خدمات کلی و جزئی نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با توجه به آن لیست می توانید سرویس مورد نظر خود را انتخاب و از آن استفاده کنید. کارشناسان ما در واحد پاسخگویی نمایندگی سونی در تهران تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا پاسخگوی خوبی برای کاربران باشند.

خدمات نمایندگی سونی در تهران

تعمیر تلویزیون سونی در تهران

تلویزیون های سونی ، از دیگر محصولات پرطرفدار کمپانی نام آشنای سونی به شمار میروند. این تلویزیون ها از دیرباز با تحولات بسیاری روبرو و تکامل یافته تر از قبل به بازار عرضه شده اند. این محصولات به صورت ال ای دی و ال سی دی در اینچ های مختلف طراحی و روانه ی بازار گردیدند. این تجهیزات نیز مانند هر محصول الکترونیکی در جهان، با عیوب متداولی روبرو میشوند. طبق نظر کارشناسان نمایندگی سونی در تهران ، اختلالاتی نظیر خاموش و روشن شدن متداول تلویزیون سونی، قطع شدن تصویر ، نداشتن تصویر در حالت اچ دی ام آی و خرابی های پنل ، جز آن دسته از مواردی هستند که کاربران بسیاری را جهت تعمیر دستگاه خود، به نمایندگی سونی در تهران میکشانند.

لازم به ذکر است این اختلالات میتوانند در زمره ی خرابی های نرم افزاری و سخت افزاری جای بگیرند. رسیدگی به هر کدام از این مشکلات تخصص بالایی را طلب میکند که هر تعمیرکاری از آن برخوردار نیست. نمایندگی سونی در تهران یکی از اصلی ترین بخش های فعالیت خود را به رسیدگی و تعمیر خرابی  تلویزیون های این کمپانی اختصاص داده است. شما عزیزان نیز میتوانید از این سرویس ها به شیوه های مختلفی از قبیل تعمیر در محل، برخوردار شوید.

تعمیر لپ تاپ سونی در تهران

یکی از پرکاربرد ترین محصولات کمپانی سونی لپ تاپ ها هستند. لپ تاپ های سونی در مدل ها و نسخه های مختلفی به بازار عرضه شده اند. یکی از مهم ترین دلایل تفاوت مدل ها، وجود اختلاف در مشخصات فنی این لپ تاپ هاست. نوع پردازنده ، حافظه ، باتری، هارددیسک و بخش گرافیکی، کیفیت و کارایی لپ تاپ ها را جابه جا میکنند. از آنجا که لپ تاپ های سونی از قطعات بسیار ریز و ظریف تشکیل شده اند، رسیدگی به مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آن ها، از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

از همین رو نمایندگی سونی در تهران ، با تشکیل کادر تعمیرات ویژه، تعمیر لپ تاپ های سونی را در انواع مختلف ،  عهده دار شده است. چنانچه از دارندگان این لپ تاپ ها هستید ، لازم است بدانید نمایندگی سونی در تهران ، با برخورداری از بالا ترین سطح امکانات و همچنین با همکاری کارشناسان و متخصصان عالی رتبه ی خود، قادر است در زمانی  بسیار کوتاه، هر گونه خرابی در این لپ تاپ ها را شناسایی و مرتفع سازد.

تعمیر دوربین سونی در تهران

دوربین های سونی علی رغم کیفیت بالای طراحی و ساخت ،ممکن است مانند هر کالای دیجیتال ، با احتمال خرابی های بسیاری روبرو باشند. برخی از این خرابی ها میتواند جزیی و برخی دیگر کلی باشد. در مجموع دوربین های سونی با اختلالات متداولی نظیر : عدم نمایش تصویر در ال سی دی، وجود تصویر در دوربین و عدم پخش آن،  نمایش تصویر به صورت شطرنجی، سختی لنز دوربین، جدا نشدن لنز از بدنه، کارنکردن پنل لمسی و کثیفی مداوم هد روبرو میشوند.

از آن جا که قیمت محصولات دیجیتال در کشورمان مدام دچار افزایش میشود، کاربر با مشاهده ی هر کدام از این خرابی ها، احساس نگرانی میکند. چرا که خریدن دوربین جدید مقرون به صرفه نیست. نمایندگی سونی در تهران ، با اختصاص بخشی تخصصی به تعمیر دوربین سونی، بسیاری از کاربران از از نگرانی خرید دوربین جدید در امان ساخته. این بخش با در اختیارداشتن متخصصان با تجربه ی خود، میتواند به صورت تضمینی مشکل را شناسایی کند. پس از تشخیص نوع خرابی ، آن را به شیوه های نوین مرتفع سازد.

تعمیر پلی استیشن سونی در تهران

پلی استیشن های سونی از جذاب ترین تولیدات این شرکت بوده اند. گیمر های فراوانی در سراسر جهان اندکی پس از تولید این محصول، به طرفداران پر و پا قرص پلی استیشن ها تبدیل شده اند. ایران نیز از این قاعده مستثنی نبود. با خرید روز افزون پلی استیشن ها ، نیاز به پشتیبانی از این محصولات بیش از گذشته احساس میشد. پلی استیشن ها در سری های بعدی تکامل یافته تر از قبل روانه ی بازار شدند. این محصولات از کیفیت بالایی در ساخت بهره برده اند. هرچند کیفیت بالا هرگز به منزله ی خراب نشدن دستگاه نیست.

پلی استیشن ها نیز با ارور ها و اختلالات مختلفی مواجه میشوند. از روشن شدن چراغ های چشمک زن گرفته تا خرابی کابل های دستگاه. اما آن چه حائز اهمیت است، چگونگی تعمیر این دستگاه است. تعمیر پلی استیشن با حساسیت زیادی همراه است. نمایندگی سونی در تهران با در نظر داشتن چنین حساسیت هایی، تعمیر پلی استیشن سونی را عهده دار میشود.

  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات دوربین‌های تصویربرداری سونی (Cyber-shot)
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات دوربین‌های عکاسی دیجیتال سونی (ALFA)
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات کامپیوترهای شخصی سونی (VAIO)
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات انواع دستگاه‌های LD- VCD- DVD- MD- UMD در نمایندگی سونی در تهران
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات گوشی‌های هوشمند (XPERIA) سونی در نمایندگی سونی در تهران
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات انواع تلویزیون سونی
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات دستگاه‌های رادیویی سونی
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات واکمن سونی ( اختراع ثبتی کمپانی سونی)
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات دستگاه‌هایام‌پی‌تری، دی‌وی‌دی و دیسک بلو-ری سونی
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات دستگاه‌های ویدئویی از جمله ضبط ویدئو و ویدئو کاست‌های سونی

واحد فروش نمایندگی رسمی سونی در تهران

اگر تصمیم گرفته اید محصولی از سونی را خریداری کنید، می توانید قبل از اینکه اقدام به خرید کنید، از خدمات مشاوره ای رایگان و تخصصی این واحد استفاده کنید. محصول مورد نظر را با نمونه های مشابه در سایر برند ها مقایسه کنید؛ نقاط قوت و ضعف آن را بشناسید.

از مشخصات و ویژگی های آن مطلع شوید و در نهایت برای خرید آن با هوشیاری و دانش لازم وارد عمل شوید. در فروشگاه مرکزی سونی در تهران همه این برنامه ها تنها برای تامین رفاه حال کاربران است و اینکه هیچ نیازی از نیاز های آنها در زمینه خرید و فروش بی پاسخ باقی نماند.

واحد تعمیرات نمایندگی سونی در تهران

اگر به عنوان یک کاربر از کمپانی سونی اکنون با مشکلاتی در دستگاه خود روبه رو هستید، می توانید به واحد های گوناگون و تخصصی تعمیرات در نمایندگی سونی در تهران مراجعه کنید. در هر یک از این واحد ها به طور تخصصی هر محصول از سونی را بررسی و ارزیابی می کنیم. این واحد های تعمیراتی هر کدام در زمینه کاری خود به دستگاه ها و ابزار و تجهیزاتی هوشمند و پیشرفته مجهز هستند که مسیر تعمیر و ترمیم و عیب یابی را سهل و ساده می کنند.

در هر یک از واحد های تعمیرات سونی در تهران آرشیوی مجهز از ابزار و تجهیزات جانبی وجود دارد که مسیر تعویض را نیز بی مانع ساخته است. در هر صورت اطمینان می دهیم با در دست داشتن هر محصولی از کمپانی سونی که دچار اختلال است و مراجعه به این نمایندگی می توانید صفر تا صد خدمات مربوط به بهسازی و بازگشت سلامتی محصول مورد نظرتان را دریافت کنید.

نمایندگی سونی

تمام خدمات فروش و پس از فروش که شامل گارانتی نیز می باشد در این نمایندگی ارائه می شود. در نمایندگی سونی حضور مشاوران نیز تاثیر بسیاری در انتخاب مشتریان دارد. بهره مندی از مشاوران به شما کمک می کند تا با خیال راحت به خرید محصولات مورد نظر خود بپردازید و از ویژگی های خاص هر محصول آگاه شوید.  برای کسب اطلاعات در زمینه ی مشخصات فنی هر محصول می توانید از مشاوران ما راهنمایی بخواهید.

نمایندگی سونی  قادر است تا تمامی اشکالات پیش آمده برای دستگاه شما را برطرف کند و دستگاهتان را کاملا سالم به شما تحویل دهد. ویژگی این نمایندگی رسمی، تضمین کیفیت و اصل بودن قطعات مورد استفاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهار + 14 =