اشتراک گذاری

تعمیر هارد گوشی سونی

تعمیر هارد گوشی سونی یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات سونی است که در پارت مجزای خویش، با استفاده از برترین تجهیزات این حوزه و به دست تیمی از خبره ترین کارشناسان انجام می پذیرد. شما کاربران گرامی در صورتی که با بروز اختلالاتی در هارد گوشی خود شده اید می توانید با مراجعه به مرکز تعمیر هارد گوشی سونی آنها را مرتفع سازید.

مهندسان ما در نمایندگی تعمیرات موبایل Sony پس از ارائه‌ی مشاوره‌های اولیه، در کمترین زمان ممکن، بدون نقص و به بهترین شکل ممکن، نسبت به تعمیر و بازسازی دستگاه معیوب شما اقدام می نمایند. شایان ذکر است تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی sony از جمله خدمات مرتبط با تعمیر هارد گوشی سونی، به دلیل اطمینان از سطح تسلط و مهارت کارشناسان، مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیر هارد گوشی سونی

تعمیر خرابی های هارد گوشی سونی

خرابی هارد گوشی سونی از آن دست اشکالاتی است که ممکن است بر اثر استفاده نادرست از این دستگاه و یا وارد شدن ضربه های سنگین اتفاق بیفتد. باید توجه داشت که آسیب دیدگی و سوختن هارد گوشی سونی به این معنا نیست که گوشی دیگر از کار افتاده و باید به کلی آن را کنار گذاشت. با وجود جدی بودن این اشکال گاه این امکان هنوز وجود دارد که اقداماتی بر روی دستگاه اِعمال گردد و دستگاه کیفیت نخستین خود را بازیابد و مجدداً شروع به کار نماید.

اگرچه در برخی دیگر از موارد نیز تعمیر هارد گوشی سونی دیگر ممکن نیست و تنها راه باقی مانده تعویض هارد است. در هر حال تشخیص این وضعیت نیاز به بررسی دقیق دستگاه و طی فرآیندهای عیب یابی است. تعمیر هارد گوشی سونی یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی سونی است که در پارت مجزای خویش و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. خدمات مرتبط با این بخش توسط تیمی از برترین کارشناسان بازیابی و ریکاوری و با استفاده از بروزترین ابزار این حوزه انجام می پذیرد.

سوختن هارد گوشی سونی

آب خوردگی و ضربه دیدگی دستگاه یکی از شایع ترین دلایل سوختن هارد گوشی سونی و البته سایر گوشی هاست. در این وضعیت گوشی با وجود آبخوردگی و ضربه دیدگی به کار خود ادامه می دهد اما پس از مدتی به ناگاه و خودبخود خاموش می شود؛ چنین حالاتی دال بر سوختن هارد گوشی سونی دارند. ضربه خوردگی و آب خوردگی دستگاه در ابتدا اثر منفی خود را نشان نمی دهد لیکن بصورت کاملاً ناگهانی گوشی را از کار انداخته و خاموش می سازد.

آسیب دیدگی و سوختن هارد گوشی به این معنا نیست که گوشی دیگر از کار افتاده و باید به کلی آن را کنار گذاشت. با وجود جدی بودن این اشکال گاه این امکان هنوز وجود دارد که اقداماتی بر روی دستگاه اِعمال گردد و دستگاه کیفیت نخستین خود را بازیابد و مجدداً شروع به کار نماید. اگرچه در برخی دیگر از موارد نیز امکان تعمیر هارد گوشی سونی دیگر وجود ندارد و می بایست تعویض گردد. در هر حال تشخیص این وضعیت نیاز به بررسی دقیق دستگاه و طی فرآیندهای عیب یابی است.

برخی دیگر از رایج ترین اتفاقاتی که سبب بروز اشکال در هارد گوشی سونی می گردند عبارتند از: اجرای بازی های سنگین با گرافیک بالا (بازی طولانی مدت و مداوم با گوشی)، استفاده از شارژرهای سایر گوشی ها (یا استفاده از شارژرهای فیک و غیراستاندارد)، ریست فکتوری دستگاه در زمان شارژ، ریست فکتوری دستگاه با شارژ کمتر از ۲۰ درصد و … . در هر حال شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز اشکال در این بخش از دستگاه خویش به مرکز تعمیر هارد گوشی سونی مراجعه کرده و سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایید.

تعمیرات هارد گوشی sony

افزایش عمر هارد گوشی سونی

  • در زمان شارژ گوشی، هرگز اقدام به خاموش یا ریست کردن آن نکنید.
  • در صورت نیاز به ریست فکتوری، این کار را زمانی انجام دهید که باتری گوشی بالای سی درصد شارژ داشته باشد. زیرا ریست فکتوری گوشی به ولتاژ بالایی نیاز دارد.
  • ضربه خوردگی و آب خوردگی یکی از دلیل های شایع سوختن هارد می باشد. بنابراین احتیاط‌های لازم جهت پیشگیری از رویدادهای مذکور را بکار ببندید. در صورت بروز اشکال و سوختگی در این بخش از دستگاه می توانید به مرکز تعمیر هارد گوشی سونی مراجعه نمایید.
  • استفاده از شارژر های غیر استاندارد هم یکی دیگر از دلایل سوختن آی سی هارد و آی سی تغذیه گوشی است. همه گوشی ها برای شارژ شدن باتری از یک آمپر خاص استفاده می‌کنند که فقط مختص همان گوشی است. همه شارژهای امروزی که ما از آنها استفاده می‌کنیم روی اکثر مدل ها جواب می دهند اما در حین شارژ فشار زیادی را به گوشی تحمیل می‌کند. اما برای شارژ هر گوشی اکیدا توصیه می شود از شارژر اصلی و استاندارد همان مدل استفاده شود.

بازیابی اطلاعات هارد گوشی سونی

بازیابی اطلاعات هارد گوشی سونی در پارت مجزای خویش، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و به دست زبده ترین کارشناسان حوزه بازیابی انجام می پذیرد. شما کاربران گرامی در صورت نیاز به بازیابی اطلاعات هارد گوشی سونی خویش می توانید در نمایندگی سونی حضور یافته و پس از مراجعه به پارت مربوطه شاهد ریکاوری کلیه اطلاعات از دست رفته هارد موبایل خویش باشید. استفاده از این اصطلاح –یعنی ریکاوری هارد گوشی- در این مطلب صرفاً به دلیل رایج بودن آن در میان کاربران عادی است.

بد نیست بدانید که گوشی ها و تبلت ها، قطعه ای به نام هارد ندارند و در ساختارشان تنها، پردازنده، حافظه و حافظه RAM وجود دارد. بنابراین منظور از ریکاوری هارد گوشی سونی در اینجا، بازیابی عکس ها، فیلم ها، ویدیوها و پیامک هایی است که به طور ناخواسته و اتفاقی از حافظه دستگاه پاک شده اند.

توصیه می‌شود جهت پیشگیری از اتلاف وقت و تلاش‌های بی‌نتیجه جهت بازیابی با نرم‌افزارهایِ گوناگون –که در فضای مجازی و اینترنت به وفور یافت می شوند،- به مرکز تعمیر هارد گوشی سونی مراجعه نموده و تمامی اطلاعات دستگاه‌های خود را با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزار از جمله pc3000 ، در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت بازیابی نمایید.

بازیابی اطلاعات هارد گوشی سونی

تعمیرات موبایل سونی

تعمیرات موبایل سونی با توجه به گستردگی و کاربری بالای این محصول در بازارهای داخلی کشور، ادعای بسیاری از فعالان این حوزه است، لیکن آنچه در این میان حائز اهمیت بسیار است، توجه به انجام تعمیر موبایل سونی در یک مرکز مجاز و استاندارد است؛ مرکزی که اختلالات ایجاد شده در این دستگاه را منطبق بر استانداردهای بین‌المللی رفع و حل نماید.

کاربران موبایل سونی توجه داشته باشند که در صورت بروز هرگونه اختلال و خرابی در این دستگاه‌ها، واکاوی و تعمیر قطعات آن صرفاً به دست کارشناسان و متخصصان این حوزه انجام پذیرد زیرا تعمیرکاران حاضر در مراکز غیرمجاز، غالباً تعهدی نسبت به تعمیرات انجام شده ندارند و در صورت بروز خطا در فرآیندِ تعمیر موبایل سونی، خود را ملزم به پاسخگویی نمی‌دانند. بنابراین نخستین اقدام جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیر موبایل از جمله تعمیر هارد گوشی سونی حضور در یک مرکز مجاز و معتبر است.

نمایندگی سونی و واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی سونی متشکل از واحدهای متعددی است که در هر یک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با یکی از دستگاه های سونی به کاربران ارائه می گردد. کارشناسان حاضر در نمایندگی سونی دانشِ تخصصی تعمیرات را با حضور در دوره‌ های حرفه ‌ای تعمیر و اخذ گواهینامه‌ های بین‌المللی کسب نموده‌اند، از این ‌رو به جرأت می ‌توان گفت این مرکز از معدود مجموعه‌ های متخصص در حیطه فعالیت خویش است که قادر به ارائه بالاترین سطح کیفی در زمینه تعمیرات سونی است.

نقطه ثقل دیگر این مجموعه، تجهیزات و امکانات پیشرفته است که در اختیار مهندسان نمایندگی سونی قرار داده شده است. جهت آسودگی کاربران خدمات مرتبط با تعمیر برخی از محصولات سونی نظیر تعمیر تلویزیون به صورت تعمیر در محل به کاربران گرامی ارائه می گردد.

جهت آشنایی هر چه بیشتر با ساختار این مرکز و خدمات ارائه شده در آن –نظیر خدمات مرتبط با تعمیر هارد موبایل سونی واحدهای تعمیرات سونی در بخش زیر معرفی می گردند.