اشتراک گذاری

تعمیر ال سی دی سونی

تعمیر ال سی دی سونی در مرکز تعمیرات تلویزیون سونی به راحتی و با استفاده از امکانات به روز و مدرن انجام می شود. امروزه استفاده از تلویزیون های ال سی دی بسیار گسترش یافته است. به دلیل استفاده مکرر و مداوم از این دستگاه احتمال خرابی و آسیب های ریز و درشت همیشه وجود دارد.

شناختن مرکزی که همه استاندارد های لازم برای اجرای یک تعمیر با کیفیت را راعیت کند، کار چندان ساده ای نیست، زیرا بسیاری از مراکز هستند که به دروغ و تنها برای کسب درآمد ادعای تعمیر تلویزیون lcd سونی را دارند؛ این در حالی است که هیچ گونه تخصص و مهارتی در این زمینه ندارند. واحد تعمیر ال سی دی سونی، با در اختیار داشتن ابزارآلات و دستگاه های پیشرفته در زمینه عیب یابی و تعمیر، قادر است بهترین کیفیت تعمیراتی را برای کاربران سونی به ارمغان بیاورد.

تعمیر ال سی دی سونی

تعمیر تلویزیون ال سی دی سونی

تعمیر ال سی دی سونی یکی از خدمات و سرویس هایی است که واحد تعمیرات سونی در نمایندگی سونی ارائه می دهد. تلویزیون های ال سی دی ساده ترین تلویزیون های مسطحی هستند که پس از تلویزیون های CRT متولد و به بازار ارائه شدند. شرکت های مختلفی این مدل از تلویزیون ها را تولید و عرضه کرده اند که سونی تنها یکی از آنها است. این تلویزیون ها در بک لایت خود از لامپ های فلورسنت استفاده می کنند؛ کیفیت تصویر معمولی دارند و به طور کلی زودتر از ال ای دی ها خراب می شوند.

برای تعمیر تلویزیون ال سی دی سونی می توانید به این واحد معتبر و استاندارد مراجعه کنید. پس از انجام یک عیب یابی دقیق و درست، مسیر تعمیر انتخاب و اجرا می شود. باید بدانید که آرشیوی مجهز از قطعات جانبی نیز در اختیار است و مسیر تعویض را از هر جهت پشتیبانی می کند. تمام سرویس ها و خدمات واحد تعمیر تلویزیون ال سی دی سونی همراه با ضمانت نامه های معتبر است.

تعمیر HDMI تلویزیون ال سی دی سونی

HDMI تلویزیون سونی اجازه می دهد که به راحتی از استانداردهای SD  تا HD  استفاده کنید و تمام فرمت های صوتی را نیز در اختیار بگیرید. نوسانات برق، عدم استفاده از محافظ، متصل کردن دستگاه های غیر استاندارد از طریق پورت HDMI (ریسیور های ارزان و بی کیفیت)، مشکلات ذاتی تلویزیون سونی از همان مرحله تولید و مونتاژ از جمله علل خرابی HDMI تلویزیون سونی هستند.

برای تعمیر HDMI تلویزیون ال سی دی سونی باید هم بخش نرم افزار و هم بخش سخت افزار را بررسی کنیم. ریست فکتوری هم می تواند مشکل را برطرف کند. در نهایت این آی سی تلویزیون است که خراب شده و باید تعویض شود. همه این کار ها را نمایندگی تعمیر ال سی دی سونی انجام می دهد.

تعمیر تیونر تلویزیون ال سی دی سونی

تیونر از مجموعه ای از خازن و سلف و ترانزیستور وآمپلی فایر و ادوات دیگر تشکیل شده که در یک پک در تلویزیون تعبیه شده است. وظیفه این پک دریافت سیگنال از آنتن است. به طوری که امواج را به صورت آنالوگ دریافت می کند و آن را در پک تیونر به دیجیتال و سیگنال قابل فهم برای آیسی MCU تبدیل می کند تا بتواند تصویر مناسب برای مصرف کننده را ارائه دهد. با خراب شدن پک تیونر هیچگونه صدا در کانال و همچنین تصویر مناسب نخواهیم داشت.

تلویزیون هیچ سیگنالی را دریافت نمی کند و سیگنال ها خیلی ضعیف خواهند بود. وجود سایه در تصویر و پرش تصویر و همچنین اختلال صدا و تصویر در دو کانال از مشکلات دیگر خرابی پک تیونر است. برای تعمیر تیونر تلویزیون سونی باید اجزای پک تیونر به خوبی بررسی شود و اگر نیاز بود مجموعه کامل تیونر تعویض شود. نمایندگی تعمیر ال سی دی سونی مسئولیت صفر تا صدی این تعویض را بر عهده می گیرد.

تعمیر آیسی FLASH تلویزیون ال سی دی سونی

تعمیر آیسی FLASH تلویزیون ال سی دی سونی یک نمونه دیگر از خدمات تعمیر ال سی دی سونی است. باید بدانید که اطلاعات دستگاه و عملیات کنترلی در داخل این آیسی قراردارد و همه اطلاعات توسط برنامه نویس در داخل این آیسی لود می شود. به عبارتی صدور عملیات روشن سازی دستگاه توسط این آیسی انجام می شود. این آیسی به صورت مستقیم با آیسی MCU در ارتباط است.

تعمیر آیسی FLASH تلویزیون ال سی دی سونی حساسیت ها و پیچیدگی های زیادی دارد. زیرا این قطعه با سایر بخش های تلویزیون ارتباط تنگاتنگی دارد و هرگونه اشتباه در مسیر تعمیر آن ممکن است جبران ناپذیر باشد. لذا حتما از یک مرکز معتبر تعمیر ال سی دی سونی کمک بخواهید.

تعمیرات تلویزیون های lcd سونی

تعمیر بک لایت تلویزیون سونی

یک بک لایت از صفحات مشعب، لامپ های SMD یا معمولی و نوارهای مسی یا آلمینیومی تشکیل شده است. نوارهای مسی یا آلمینیومی که زیر لامپ ها قرار دارند وظیفه خنک نگاه داشتن لامپ ها را دارند. با این حال خرابی بک لایت در ال سی دی ها و ال ای دی ها شایع است. با توجه به ساختار قطعات و بالا بودن استهلاک تلویزیون های جدید، تعمیر بک لایت تلویزیون سونی دامنه وسیعی از قطعات را در بر می گیرد؛ از جمله لامپ های فلورسنت، مدارات و قطعات تامین کننده و… .

معمولا خرابی بک لایت به دلیل فعال شدن مدارات پروتکتور در اثر نیمه خراب شدن قطعات بخش بک لایت است؛ در هر صورت برای تعمیر بک لایت تلویزیون سونی باید عیب یابی دقیقی انجام شود و بعد تعمیر ال سی دی سونی اجرا شود.

اهمیت تعمیر ال سی دی سونی

LCD مخفف Liquid Crystal Display و به معنای صفحه نمایشی با محلول کریستال مایع است. چندین سالی است که بازار های لوازم خانگی پر شده است از انواع گوناگون این نوع از تلویزوین ها. امروزه تعمیر تلویزیون ال سی دی سونی یکی از نیاز های ضروری خانواده ها محسوب می شود، زیرا تلویزیون lcd سونی در سرگرمی و گذران فراغت اکثر افراد نقش مهمی ایفا می کند، به طوری که خرابی و مشکل در آن می تواند مشکلات بسیاری به همراه داشته باشد.

چگونگی تعمیر ال سی دی سونی

تلویزیون های ال سی دی سونی جز جدید ترین تلویزیون های بازار هستند و سیستم پیچیده تری نسبت به تلویزیون های CRT دارند. سیستم تلویزیون lcd سونی همچون یک کامپیوتر است که یک پردازنده قوی دارد و اکثر اعمال پردازش تصویر را بر عهده می گیرد. تلویزیون ال سی دی سونی مدار های بسیار ریزی دارد، به همین دلیل برای اجرای تعمیرات به تخصص و دانش بسیار بالایی نیازمند است.

مهندسان و کارشناسان ما در مرکز تعمیر ال سی دی سونی ، دانش و تجربه کافی در زمینه تعمیر تلویزیون lcd دارند. این متخصصان مجرب و متعهد، در یک عملیات دقیق با استفاده از تجهیزات برتر عیب یابی، عیوب و منشاء آنها را به درستی تشخیص می دهند و سپس وارد پروسه اجرایی تعمیرات می شود.

تعمیر تلویزیون ال سی دی سونی با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته انجام می شود. این مرکز به آرشیوی مجهز از قطعات جانبی سونی نیز دسترسی دارد؛ به همین جهت جای هرگونه نگرانی را برای کاربران به صفر می رساند.

مشکلات رایج ال سی دی سونی

سرویس در محل تلویزیون ال سی دی سونی

تعمیر ال سی دی سونی در محل برای آن دسته از مشتریانی است که دستگاه تلویزیون آنها دچار نقص و خرابی شده و به هر دلیل امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه وجود ندارد. مرکز تعمیر ال سی دی سونی برای آسایش خاطر و رفاه حال هموطنان، این امکان را فراهم کرده است تا در صورت درخواست مشتریان محترم، کادر فنی تعمیر و کارشناسان این حوزه، جهت تعمیر تلویزیون ال سی دی سونی به منزل اعزام شوند و عملیات مورد نیاز جهت تعمیر و راه اندازی مجدد دستگاه را انجام می دهند.

فنی کاران واحد تعمیرات lcd سونی مجموعه ای از قطعات و لوازم جانبی دستگاه را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نیاز نسبت به تعویض قطعات معیوب اقدام کنند. استفاده از این سرویس باعث صرفه‌جویی در زمان و سرعت بخشی به روند تعمیر تلویزیون ال سی دی سونی می شود و شما را از سردرگمی نجات می دهد.

سرویس در محل واحد تعمیر ال سی دی سونی محدود به مورد تعمیراتی خاصی نیست و تمامی ایرادات و اشکالات مرتبط با تلویزیون ال سی دی سونی را شامل می شود. شما مشتریان گرامی می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود، درخواست خود را ثبت کنید و منتظر اجرای یک تعمیر با کیفیت بمانید.

مشکلات رایج ال سی دی سونی

  • خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سونی
  • تلویزیون هنگام کار کردن هنگ می کند و خاموش و روشن می شود
  • روشن و خاموش شدن متوالی تلویزیون سونی
  • قطع شدن تصویر تلویزیون سونی در حالی که صدا دارد
  • تلویزیون در حالت HDMI تصویر ندارد

تعمیرات تلویزیون سونی

واحد تعمیر تلویزیون سونی ، در بخشی جداگانه و به طور کاملا مجزا و تخصصی به ارائه خدمات می پردازد. این واحد استاندارد با استفاده از دستگاه های مدرن عیب یابی و تعمیر، می تواند بهترین سرویس را به کاربران خود ارائه دهد. با توجه به اینکه امروزه مراکز تعمیراتی ال سی دی بسیار زیاد شده است، لیکن یافتن مرکزی استاندارد که همه اصول و قوانین مربوط به تعمیرات ال سی دی سونی را رعایت کند، بسیار دشوار و طاقت فرسا است. همکاران ما در واحد تعمیرات تلویزیون سونی به شما اطمینان می دهند که با انتخاب این مرکز به عنوان واحد تعمیراتی خود، هرگز از این انتخاب اصلح و برتر پشیمان نخواهید شد و قطعا ما را به دیگران معرفی خواهید کرد.

تعمیرات سونی

از آنجا که امروزه استفاده از محصولات کمپانی سونی در کشور ما بسیار رایج و متداول شده است، لذا مناسب دیدیم که مرکزی مجهز و معتبر تاسیس کنیم تا همه خدمات تعمیراتی مربوط به تمامی محصولات سونی را پوشش دهد. واحد تعمیرات سونی، خود در بخش های تعمیراتی جداگانه و حرفه ای اداره می شود، هر یک از محصولات سونی در واحد اختصاصی خود مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت تعمیر می شود.

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی واحد نمونه ای است که تمامی محصولات سونی را در دو حوزه فروش و خدمات پس از فروش پشتیبانی می کند. این نمایندگی مجاز و رسمی همه فعالیت های خود را در سایه قانون انجام می دهد، به همین دلیل می تواند خدمات پس از فروش کامل و بی نقصی را به کاربران خود ارائه دهد. به اضافه اینکه نمایندگی استاندارد سونی تسهیلات و امکانات ویژه دیگری نیز برای کاربران خود تدارک دیده که تنها با مراجعه به این مرکز می توانید از چند وچون آن اطلاع یابید.