اشتراک گذاری

تعمیر باتری موبایل سونی

تعمیر باتری موبایل سونی یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی سونی است که در پارتی مجزا و به دست تیمی از خبره ترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد. اگر شما نیز از کاربران گوشی های سونی هستید و در حال حاضر اشکالاتی در باتری دستگاه مورد استفاده تان بوجود آمده است می توانید پس از مراجعه به مرکز تعمیرات موبایل Sony و حضور در پارت تخصصی تعمیر باتری موبایل Sony اشکالات پیش آمده در این دستگاه را مرتفع سازید.

تعمیر باتری موبایل سونیدر این مرکز صرفاً مرتبط با بخش سخت افزاری دستگاه نیست و کاربران گرامی می توانند با مراجعه به مرکز تعمیر باطری موبایل سونی برخی اطلاعات نرم افزاری و فنی مرتبط را جهت نگهداری هر چه بهتر کسب نمایید. به عبارتی دیگر ایجاد برخی تغییرات در تنظیمات موبایل سبب می گردد تا باطری دستگاه شما عمر دوچندان یافته و کارآیی بیشتری داشته باشد؛ کارشناسان ما در مرکز تعمیر باتری موبایل سونی با واکاوی و آنالیز باطری های بی شمار این ترفندها را شناسایی کرده و با مراجعان خود به اشتراک می گذارند.

تعمیر باتری موبایل سونی

مشکلات رایج باتری موبایل سونی

یکی از مشکلاتی که تعمیر باتری موبایل سونی و هر برند دیگری را ضروری میسازد، کاهش مدت زمان نگهداری شارژ توسط این قطعه است. یعنی اگر گوشی شما قبلا 8 ساعت بدون نیاز به شارژ کار می کرده، حالا باید بعد از چهار ساعت آن را شارژ کنید. این مسئله نشان می دهد که باتری آسیب دیده یا عمر آن کاهش یافته است. باد کردن باتری هم علامت بسیار مهمی است که در صورت مشاهده آن، باید هرچه زودتر باتری را ترمیم کرده و یا تعویض نمایید. البته مشکلات دیگری همچون دیر شارژ شدن، شارژ نشدن و … هم جزو مشکلات رایج باتری موبایل هستند.

بهترین زمان تعویض باتری گوشی سونی

برای این که بدانید آیا زمان تعویض باتری موبایل سونی فرا رسیده است یا نه؛ باید به علائم توجه کنید. اگر مدت زمان نگهداری شارژ باتری گوشی شما کاهش پیدا کرده است، به احتمال زیاد باید آن را تعویض کنید. این مسئله معمولا در مورد باتری هایی اتفاق می افتد که مدت زمان زیادی از کار آنها گذشته و خود به خود وارد سراشیبی فرسودگی شده اند. همچنین در صورتی که متوجه شدید باتری گوشی شما ورم کرده است، باید هرچه زودتر آن را تعویض کنید. در موارد دیگری مثل دیر شارژ شدن و … بهتر است اول مطمئن شوید که امکان تعمیر باتری موبایل سونی وجود ندارد؛ پس از آن اقدام به تعویض این قطعه نمایید.

تعمیر تخصصی باتری موبایل سونی

در صورت خرابی باتری، دو راهکار پیش روی کاربر است. راهکار نخست تعمیر باتری موبایل سونی است و راهکار دیگر تعویض باتری است. در صورتی که قصد تعمیر باتری موبایل سونی خود را دارید توصیه می شود پیش از مراجعه به تعمیرگاه مجاز سونی، راهکارهای ارائه شده در بخش زیر را امتحان کنید. در صورت نداشتن تجهیزات و تخصص لازم، توصیه میشود تعمیر باتری موبایل سونی خویش را به کارشناسان و متخصصان این حوزه بسپارید و از دستکاری دستگاه خویش بپرهیزید.

روش نخستی که شما کاربران گرامی می توانید جهت تعمیر باتری موبایل سونی خود بکار ببرید شارژ و دی‌شارژ کردن باتری است. اگر باتری لیتیوم یونی تلفن همراه نمی‌تواند شارژش را به خوبی نگه‌دارد و به سرعت خالی می‌کند، شاید شما بتوانید با یک شارژ و دی شارژ کامل این مشکل را برطرف کنید. برای این کار لازم است یک بار شارژ باتری موبایل را به طور کامل خالی کنید و سپس آن را حداقل تا ۴۸ ساعت به شارژ، متصل نگه دارید. توصیه می‌شود که حداقل ۱ بار در ماه، این عمل را برای باتری لیتیوم یونی محصول الکتریکی‌تان انجام دهید.

در صورتی که باتری موبایل شما شارژ نمی شود باتری را از موبایل سونی جدا کنید. در این جداسازی به قطب مثبت و منفی باتری دقت کنید. یک سیم USB بلا‌استفاده را انتخاب کرده و سر کوچک‌تر آن ( که اکثرا روی آن، B ذکر شده است) را قطع نمایید. حالا باید بتوان یک سیم قرمز (قطب مثبت) و یک سیم سیاه (قطب منفی) را مشاهده نمود. سپس سر بزرگ‌تر سیم USB را به لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود متصل نمایید؛ سیم قرمز را به قطب مثبت و سیم سیاه را به قطب منفی باتری موبایل خود وصل کنید. با این کار احتمالا، باتری شروع به شارژ شدن کند. (این کار نیاز به دقت و مهارت بالا دارد و انجام آن توسط کاربر توصیه نمی شود).

تعویض باتری گوشی سونی

تعویض باتری موبایل سونی

در صورتی که امکان پیاده سازی مراحل فوق را بر روی دستگاه ندارید و یا با انجام دستورات ذکر شده نتیجه لازم را نگرفتید تنها راه باقی مانده، ظاهرا، تعویض باتری موبایل سونی است. در صورت نیاز به این سرویس کافی است که به مرکز تعمیر باتری موبایل سونی مراجعه نمایید.

کارشناسان ما در این مرکز با صرف مدت زمانی اندک، پس از ارائه راهنمایی ها و مشاوره های مورد نیاز، خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض باتری موبایل سونی را به شما ارائه خواهند کرد. در صورت مراجعه به سایر مراکز جهت تعمیر باتری موبایل سونی، توجه داشته باشید که باتری جایگزین شده، با محصول الکتریکی شما متناسب باشد. برای اطمینان از این موضوع می توانید، به سایت سازنده (یعنی سازنده محصول الکتریکی خود) مراجعه فرمایید.

تعمیرات موبایل سونی

مرکز تعمیرات موبایل سونی با همکاری جمعی از کارشناسان تعمیر و تجهیز خود به ابزارآلات پیشرفتۀ تعمیر، فضایی فراهم ساخته تا امکان تعمیر و بازیابی تمامی قطعات معیوب در این مرکز ایجاد گردد. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات موبایل سونی، دانشِ اولیه تعمیرات را آموزش در دوره‌های تخصصی تعمیر و اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی کسب نموده‌اند و در گام بعدی، مهارت فنی آنان با آزمون‌های متعدد برگزار شده از سویِ این مرکز مورد سنجش قرار گرفته است.

از این‌رو به جرأت می‌توان گفت که کارشناسان حاضر در این مجموعه قادر به ارائه برترین سطح کیفی خدمات ترمیم و تعمیرات موبایل سونی از جمله خدمات مرتبط با تعمیر باتری موبایل سونی می‌باشند. اما دستیابی به این سطح از خدمات تنها به دلیل مهارت و کاردانی اعضای این مرکز نمی‌باشد؛ جزء دیگر این مجموعه که نقش پررنگی در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات موبایل سونی ایفاء می‌کند، بهره‌مندی این مرکز از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و تخصصی تعمیر است که در اختیار تعمیرکاران این مرکز قرار داده شده است.

نمایندگی سونی و واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی سونی با تقسیم ساختار درونی خویش به واحدهای تخصصی و تجهیز هر پارت به تخصصی ترین تجهیزات در تلاش است تا نیازهای تمامی کاربران سونی را برآورده سازد. نمایندگی سونی، ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات سونی به دست زبده ترین کارشناسان و مهندسان کشور و با بهره‌مندی از بهترین امکانات و ابزارآلات تخصصی است.

بد نیست بدانید نمایندگی سونی ارائه دهنده خدمات پس از فروش شرکتی است که اکنون بیش از ۱۴۵ هزار کارمند دارد. محصولات این شرکت همیشه طرفداران خاص خود را داشته است و در بازار جهانی با استقبال گسترده روبه‌رو بوده‌اند. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با پارتهای ارائه دهندۀ خدمات در نمایندگی سونی و ویژگی های هر یک از آنها به بخش زیر مراجعه نمایید. در بخش زیر واحدهای تعمیرات سونی به تفصیل معرفی می گردند.

[bsf-info-box icon=”Defaults-hand-o-down” icon_size=”32″ icon_color=”#6682c4″ pos=”square_box” box_min_height=”60″ box_border_style=”solid” box_border_width=”2″ box_border_color=”#6682c4″ box_bg_color=”#eaeaea”]

 اخبار ، مقالات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.

[/bsf-info-box]