نمایندگی سونی

نمایندگی سونی، با کمک پرسنل مجرب خود، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی در حوزه های فروش و خدمات پس از فروش است. کافی است با شماره  54114-021 و یا 62948-021  تماس بگیرید.

نمایندگی‌ سونی پیشرفته ‌ترین امکانات و تجهیزات حوزه تعمیر و فروش را در اختیار نیروی انسانی و کادر فنی خویش نهاده تا با ارائه برترین و باکیفیت‌ ترین خدمات، رضایت کاربران و مشتریان این مرکز را کسب نماید. مدیریت نمایندگی سونی درصدد برآمده است تا به منظور پاسخگویی به درخواستهای کاربران ضمن تقسیم ساختار درونی این سازمان به پارت های متعدد، بخشی از اخبار و مطالب مرتبط با کمپانی و محصولات سونی را نیز از طریق فضای این سایت در اختیار کاربران قرار دهند.

بعلاوه جهت آسودگی کاربران خدمات مرتبط با تعمیر برخی از محصولات سونی نظیر تعمیر تلویزیون بصورت تعمیر در محل به کاربران گرامی ارائه می گردد. جهت آشنایی هر چه بیشتر با ساختار این مرکز و خدمات ارائه شده در آن، مطالعه مطالب، مقالات و اخبار ارائه شده در این وب سایت پیشنهاد می گردد.

در واقع نمایندگی سونی خدماتی مرتبط با محصولات مختلف سونی از جمله لپ تاپ، تلویزیون، تبلت، موبایل، دوربین، پروژکتور و سایر محصولات سونی ارائه می دهد. سونی یکی از معتبرترین برندهای موجود در بازار است. از این رو نمایندگی سونی به عنوان یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات تخصصی سونی تلاش دارد خدماتی ارزنده نام سونی به کاربران ارائه کرده و رضایت خاطر آنان را فراهم کند. در این راستا تلاش داشته با فراهم کردن فضایی مناسب و بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات، باکیفیت ترین خدمات را به مشتریان سونی عرضه کند.

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی در تهران

در شمال تهران ساکن هستید یا جنوب، غرب و شرق تهران؟ آیا تصمیم به خرید محصولات سونی دارید یا تعمیر آن‌ها؟ در هر کجای پایتخت که ساکن باشید و به دنبال خرید یا تعمیر هر یک از دستگاه‌های سونی که باشید، می توانید از خدمات فروش و تعمیر نمایندگی سونی استفاده کنید؛ چراکه این مرکز علاوه‌بر این که در مناطق مختلف تهران شعبه دارد، خدمات پذیرش و تعمیر دستگاه در محل را به کاربران محصولات سونی در هر کجای این کلان شهر که باشند؛ از امیرآباد گرفته تا سعادت‌آباد، ستارخان، فرجام، میرداماد، تجریش، پیروزی، ولیعصر و … ارائه می‌دهد. با این وجود چه در شمال تهران باشید، چه در جنوب، غرب و شرق آن، می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی از سرویس های فوق العاده نمایندگی سونی تهران استفاده کنید.

نمایندگی سونی در تهران
نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در تهران

نمایندگی تلویزیون سونی

 نمایندگی تلویزیون سونی فروش و خدمات مربوط به تلویزیون‌های برند سونی را انجام می دهد. این نمایندگی به عنوان مرجعی معتبر و قابل اعتماد برای مشتریان علاقه‌مند به تهیه و خرید تلویزیون‌های سونی فعالیت می‌کند. تیم کارشناسان فنی و فروشگاهی نمایندگی سونی  با دانش فنی و تخصصی خود، مشتریان را در انتخاب و خرید تلویزیون مناسب Sony برای نیازها و سلیقه‌هایشان راهنمایی می‌کنند. 

نمایندگی فروش سونی

نمایندگی سونی در واحد فروش با دعوت از مشاوران مجرب توانسته است سرویس های ویژه ای به مشتریان ارائه کند. کلیه ی محصولات سونی در این نمایندگی به صورت اورجینال و همراه با گارانتی معتبر به فروش می رسند. محصولات موجود در نمایندگی فروش سونی عبارت است از تبلت ، فتوکپی ، پرینتر ، لپ تاپ ، مانیتور ، تلویزیون ، پروژکتور و لوازم خانگی سونی. مشاوران سونی با در اختیار قرار دادن راهنمایی های لازم مشتریان را در زمینه ی خریدی بهتر محصولات سونی راهنمایی می کنند. مشاوران به علت دسترسی به تمامی اطلاعات تخصصی و فنی می توانند تمامی اطلاعات مورد نیاز مشتریان را در اختیارشان قرار دهند. بهره مندی از این اطلاعات کمک می کند تا مشتریان با نحوه ی کار دستگاه و همچنین نکات مهم در نگهداری آن ها آشنا شوند.

سرعت در ارائه خدمات

هزینه مناسب

ضمانت خدمات

خدمات نمایندگی سونی در ایران

به دنبال کدام یک از محصولات سونی هستید؟ لپ تاپ، تلویزیون، سینما خانگی، لوازم خانگی، موبایل، تبلت، پروژکتور، هارد یا کنسول بازی سونی؟ کدام یک از محصولات سونی که از آن استفاده می کنید، خراب شده است؟ آیا تلویزیون سونی روشن نمی‌شود، لپ تاپ سونی دائم هنگ می‌کند، موبایل سونی مدام داغ می‌کند؟ و … . به دنبال خرید و تعمیر هر یک از محصولات سونی که باشید، می‌توانید به یکی از شعبه‌های نمایندگی سونی در کلان‌شهرهای تهران و کرج مراجعه کنید؛ چراکه این مرکز از کارشناسان و تعمیرکاران خبره‌ای برخوردار است که خدمات فروش و تعمیرات هر یک از محصولات سونی را به شما ارائه می دهند.

اگر قصد خرید هر یک از محصولات سونی را داشته باشید، کارشناسان نمایندگی سونی با در نظر گرفتن نیاز و بودجه‌ای که دارید، بهترین مدل از دستگاه موردنظرتان را به شما معرفی کرده و خدمات فروش آن را به شما ارائه می‌دهند؛ البته خدمات فروش محصولات سونی در کنار ارائه گارانتی فروش این محصولات به شما ارائه داده می شود.

  • تعمیر و عیب یابی داغ کردن تلویزیون
  • تعمیر صدای صوت های ولتاژ در تلویزیون سونی
  • تعمیر و عیب یابی نداشتن تصویر در تلویزیون سونی
  • تعمیر و عیب یابی هاله رنگ در تصویر تلویزیون سونی
  • تعمیر پر نور و کم نور شدن چراغ استند بای تلویزیون سونی
  • تعمیر و عیب یابی خراب شدن آی سی ایپرام در تلویزیون سونی
  • تعمیر چشمک زدن ال ای دی جلو و روشن نشدن تلویزیون سونی
  • تعمیر و عیب یابی سوختن سریع ترانزیستور افقی تلویزیون سونی
  • تعمیر و عیب یابی سوزاندن مکرر ترانزیستور خروجی در تلویزیون سونی
  • تعمیر قطع شدن تصویر و افتادن دو خط ورتیکال روی صفحه در تلویزیون سونی
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های سونی که روشن میشوند اما بعد از جند ثانیه خاموش میشوند
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های سونی که HANG میکنند
  • برطرف کردن مشکل هنگ و ریست در گوشی سونیچ
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های سونی که روشن نمیشوند
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های سونی که شارژ نمی کنند
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های سونی که RESET میشوند
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های سونی که روشن میشوند ولی تصویر ندارند و بوق میزنند
  • عیب یابی انواع لپ تاپ های سونی که روشن میشوند اما بعد از جند ثانیه خاموش می شوند
  • تعمیر عدم کارکرد ویبره موبایل
  • تعمیر مموری کارت موبایل سونی
  • تعمیر معایب میکروفن موبایل سونی
  • تعمیر عدم کارکرد دوربین موبایل سونی
  • تعمیر ایرادات تاچ گوشی سونی
  • رفع مشکلات نرم افزاری موبایل
  • فلش کردن گوشی های سونی
  • بازیابی اطلاعات موبایل سونی
  • تعویض باتری موبایل سونی
  • تعمیر پردازنده موبایل و رفع مشکلات داغ شدن گوشی 

نمایندگی سونی در شهرستان ها

استقرار نمایندگی سونی در تهران به معنای عدم دسترسی کاربران شهرستانی به خدمات سونی نمی باشد چراکه این عزیزان نیز می توانند از طریق ارتباط با واحد نمایندگی سونی در شهرستان ها، خدمات مورد نیاز خود را به طریقه های مختلفی دریافت کنند. البته توجه داشته باشید این خدمات به صورت غیرحضوری ارائه می شود و شما برای استفاده از سرویس های فروش و تعمیر دستگاه سونی نیازی به مراجعه به مرکز نمایندگی ندارید.

روند کار به این صورت است که برای خرید دستگاه کافی است با این مرکز تماس گرفته و درخواست خود را برای خرید مدل دستگاه مورد نظر ثبت کنید. کارشناسان بخش فروش، پس از بررسی درخواست شما و واریز وجه، دستگاه را به آدرستان ارسال می کنند. اما برای تعمیر دستگاه سونی، باید آن را به نمایندگی ارسال نمایید. به عبارت دیگر در صورت بروز مشکل در لپ تاپ سونی، تبلت، تلویزیون، کامپیوتر یا هر وسیله دیگری که ساخت شرکت سونی می باشد، ابتدا با کارشناسان تماس بگیرید سپس آن را از طریق روش های پستی به نمایندگی سونی در تهران ارسال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره تلفن درج شده در بالای این صفحه تماس بگیرید.

نمایندگی سونی در تهران

نمایندگی سونی در تهران به عنوان تنها نمایندگی رسمی سونی با برخوردار بودن از دو بخش بزرگ شامل فروش و تعمیرات تخصصی انواع دستگاه‌های سونی، خدمات فروش، عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و تعمیرات سخت‌افزاری محصولات سونی را به بهترین شکل ممکن به کاربران ارائه می‌دهد؛ بنابراین فرقی نمی‌کند که به دنبال خرید یا تعمیر یکی از محصولات سونی باشید، شما می‌توانید جهت دریافت خدمات فروش و تعمیرات تخصصی این مرکز به یکی از شعبه‌های آن در سطح کلان شهر تهران مراجعه کنید یا دستگاه معیوب شده خود را به شعبه مرکزی نمایندگی سونی واقع در ستارخان ارسال کنید؛ علاوه بر این می توانید از خدمات تعمیر لوازم خانگی سونی در محل نیز استفاده کنید. آدرس شعب نمایندگی سونی در تهران در همین وب سایت قرار گرفته است که با مراجعه به هر کدام از آن‌ها می توانید از خدمات ویژه نمایندگی سونی در تهران بهره‌مند شوید.

آدرس نمایندگی سونی در امیر آباد :

اتوبان جلال ال احمد – روبروی دانشگاه تربیت مدرس – نرسیده به چمران شمال -خیابان حبیب الله زنجانی (پروانه)- کوچه چهارم – پلاک ۹

آدرس نمایندگی سونی در ستارخان :

 ستارخان – بین شادمهر و بهبودی – کوچه نجاری – پلاک ۱۸ – طبقه همکف

شعبه پیروزی : خیابان پیروزی – سه راه سلیمانیه – خیابان شاه آبادی – رو به روی مسجد یاسین – پلاک ۳۵۵

آدرس نمایندگی سونی در فرجام : خیابان فرجام غربی – بین اتوبان باقری و سراج – پلاک ۲۰۱ – ساختمان مرکز سخت افزار ایران

آدرس نمایندگی مجاز سونی در ولیعصر : میدان ولیعصر – نبش کوچه سازش – ورودی اداری A مجتمع ایرانیان – طبقه اول – واحد ۱۹

نمایندگی سونی در کرج​

خوشبختانه خدماتی که نمایندگی سونی به کاربران محصولات سونی ارائه می‌دهد، تنها مختص کاربران تهرانی دستگاه‌های سونی نیست؛ بلکه کاربران کرجی محصولات سونی نیز می توانند از خدمات سونی  در زمینه فروش و تعمیرات تخصصی تک تک دستگاه‌های سونی ارائه می‌دهد، استفاده کنند؛ چراکه نمایندگی سونی در کلان‌شهر کرج هم شعبه دارد و خدمات فروش، گارانتی فروش محصولات، عیب‌یابی، تعمیر، گارانتی تعمیر، تعمیر در محل و … را به کاربران در استان البزر در هر کجای این کلان‌شهر که باشند؛ از جهانشهر گرفته تا گوهردشت، شاهین ویلا و باغستان، عظیمیه، مهرشهر، گلشهر، محمدشهر، فردیس، هشتگرد، نظرآباد و … ارائه می دهد.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی

نمایندگی مجاز سونی

نمایندگی مجاز سونی یکی از مجموعه‌های فعال و پیشرو در ارائه خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات سونی در ایران است که فعالیت خود را همزمان با ورود محصولات این برند به کشور، آغاز کرده است. کاربران محصولات سونی می‌توانند به نمایندگی سونی مراجعه کرده و با حضور در پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت دارند.

ویژگی قابل توجه نمایندگی سونی ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛ مدیریت این مرکز به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی سونی را – چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- گارانتی و ضمانت نموده است. برای ارتباط با نمایندگی مجاز سونی می توانید از طریق  راههای ارتباطی درج شده در وب سایت اقدام نمایید.

نمایندگی تعمیرات سونی

نمایندگی تعمیرات سونی از واحد های مجزا تشکیل شده است. تعمیرات انواع دستگاه های سونی در تعمیرگاه مجاز سونی انجام می شود. بهره مندی از مدرن ترین امکانات در واحد تعمیرات سونی سبب شده تا تعمیر انواع محصولات سونی در بالاترین سطح کیفی انجام شود. متخصصان این مجموعه به دلیل آگاهی از به روز ترین اطلاعات و ترفند ها می توانند تمامی نواقص به وجود آمده در محصولات را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف نمایند. تعویض قطعات محصولات سونی در صورت آسیب دیدگی پیشرفته ، توسط مهندسان واحد تعمیرات سونی انجام می شود. اصالت تمامی قطعات جایگزین شده برای مشتریان تضمین می شود. توجه داشته باشید تنها استفاده از قطعات اورجینال کیفیت و کارایی اولیه را به دستگاه ها باز می گرداند.

جدیدترین محصولات نمایندگی سونی

شرکتِ چندملیتی سونی یک سال پس از جنگ جهانی دوم، یعنی در سال ۱۹۴۶ تأسیس و راه اندازی شد. در این سال دو مهندس ژاپنی با نام‌های ماسارو ایبوکا و آکیو موریتا شرکتی را بنا نهادند که اکنون بیش از ۱۴۵ هزار کارمند در آن مشغول به کار هستند. اما تصور می کنید نخستین خروجی و محصول این شرکت چه بوده است؟ رادیو، تلویزیون، گوشی؟ هیچکدام. نخستین خروجی این شرکت یک پلوپز برقی بود که هیچ‌گاه به بازار عرضه نشد. بالش الکتریکی گرم‌کننده دومین محصول این شرکت بود که موفقیت اندکی برای شرکت سونی به همراه داشت.

بنیان‌گذاران سونی اما اختراعات و تولیدات خود را با پشتکار هر چه تمام‌تر دنبال کردند تا آن‌که در سال ۱۹۵۷، موفق به ارائه‌ی نخستین رادیوهای ترانزیستوری جیبی به دنیا شدند. سونی یکی از شرکت‌های باسابقه‌ی حوزه‌ی الکترونیک است که کاربران در دنیای امروز، آن را با تلویزیون ها و گوشی‌های هوشمندش می‌شناسند. کاربران گرامی می توانند جهت آشنایی و کشب اطلاعات بیشتر درباره دیگر محصولات سونی به بخش زیر مراجعه نمایند.

تعمیرات سونی و اخبار مرکز تخصصی سونی

کارشناسان مرکز تعمیرات سونی به دلیل حضور در کنفرانس های سخت‌ افزاری و نرم افزاری با جدیدترین متدهای این حوزه آشنا بوده و تمامی آن‌ها را در فرآیند تعمیرات به کار می‌گیرند. حتماً شما نیز با این اصل موافق هستید که به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین در دستگاه‌های سونی وظیفه خطیر تعمیرات را برای کارشناسان صدچندان می‌سازد زیرا عدم مهارت و دقت در اجرای عملیات تعمیرات سونی ممکن است ضمن آسیب به بخش های سالم دستگاه، خرابی کامل آن را سبب گردد.

از همین روست که مدیریت مرکز تعمیرات سونی جدیدترین تجهیزات این حوزه را در اختیار کارشناسان خویش نهاده و خواستار بالاترین کیفیت از کارشناسان حوزه تعمیرات سونی است. شما کاربران گرامی می ‌توانید بخشی از اخبار مرتبط با حوزه تعمیرات سونی و دیگر رویدادهای مرتبط با این کمپانی محبوب را که توسط کارشناسان این مرکز تدوین و گردآوری شده‌اند در بخش اخبار مرکز تخصصی سونی مطالعه نمایید.

سوالات متداول کاربران نمایندگی سونی

خدمات نمایندگی سونی در ایران همراه با گارانتی ارائه می شود. مدت زمان گارانتی با توجه به نوع دستگاه و قطعه ی آسیب دیده متغیر می باشد.

نمایندگی مرکزی سونی در کرج واقع در منطقه ی شاهین ویلا است. کاربران گرامی از سراسر استان البرز و حومه می توانند با نمایندگی مرکزی سونی در کرج در ارتباط بوده و از خدمات تخصصی این مرکز بهره مند شوند.

بله با توجه به این که حمل و نقل برخی از محصولات به نمایندگی سونی برای کاربران دشوار است، این امکان فراهم شده تا از خدمات نمایندگی سونی در محل بهره مند شوند. کارشناسان به محل مورد نظر مشتری اعزام می شوند. پس از تست دستگاه و در صورت نیاز دستگاه را به نمایندگی انتقال می دهند.

در حال حاضر خدمات رسانی در شهرستان ها از طریق ارسال کالا به نمایندگی مرکزی سونی در تهران انجام می شود.

اکنون نمایندگی سونی مرکز سخت افزار ایران در امیر آباد، ستارخان ،  پیروزی ، فرجام ،  ولیعصر و… نمایندگی رسمی دارد.

در صورت هر گونه نارضایتی می توانید اطلاعات رسید و شماره تماس خود را جهت بررسی مشکل از طریق راه های ارتباطی موجود در صفحه ی تماس با ما مطرح نمایید. کارشناسان مرکز در اسرع وقت پاسخگوی شما بوده و تا رضایت کامل در کنار شما خواهند بود.

جهت بهره مند ی از خدمات در غرب تهران به نمایندگی مرکزی سونی(مرکز سخت افزار ایران) در ستارخان مراجعه نمایید.

شماره تماس تمامی شعب نمایندگی سونی IHC 02162948 – 02154114 می باشد.

بله خدمات سونی ، پس از گارانتی نیز به شما ارائه می شود.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی

برای تعمیر تلویزیون سونی در تهران و هریک از مناطق آن کافی است با نمایندگی سونی تماس بگیرید. تیم تعمیرات تلویزیون سونی در تهران، انواع مدل های LED، LCD و … این برند را با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا، عیب یابی و ترمیم می کنند. همکاران ما در نمایندگی سونی مرکز سخت افزار ایران، خدمات تعمیر تلویزیون را به اقصی نقاط پایتخت (شمال، شرق، غرب، جنوب) ارائه می دهند. امکان تعمیر تلویزیون سونی در محل نیز فراهم است تا هزینه و زحمتی بابت انتقال دستگاه به مرکز تعمیرات متحمل نشوید.

همچنین، این نمایندگی خدمات پس از فروش شامل نصب، راه‌اندازی و تعمیرات تلویزیون‌های سونی را نیز ارائه می‌دهد. با وجود دستیابی به محصولات با کیفیت و خدمات متمیز، نمایندگی تلویزیون سونی تمام تلاش خود را برای ارائه تجربه خرید مطلوب و رضایتمند به مشتریانش می کند.

نمایندگی تلویزیون سونی

نمایندگی دوربین سونی

نمایندگی دوربین سونی یک مرکز فروش و خدمات مربوط به دوربین‌های برند سونی است. این نمایندگی با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت از جمله دوربین‌های DSLR و میرورلس سونی، به مشتریان علاقه‌مند به عکاسی و فیلم‌ برداری حرفه‌ای خدمات ارائه می‌دهد. تیم کارشناسان فنی و فروشگاهی این نمایندگی با دانش فنی و تخصصی خود، مشتریان را در انتخاب و خرید دوربین سونی مناسب برای نیازها و سلیقه‌هایشان راهنمایی می کنند. 

همچنین، نمایندگی سونی خدمات پس از فروش شامل نصب، تنظیمات و تعمیرات دوربین‌ سونی را نیز ارائه می‌دهد. با تضمین اصالت محصولات و ارائه خدمات حرفه‌ای، نمایندگی دوربین سونی به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای علاقه‌مندان به عکاسی و فیلم‌برداری شناخته می شود.

نمایندگی سونی اریکسون

محصولات سونی اریکسون به ویژه گوشی های این برند، که از زیرشاخه های شرکت بزرگ سونی هستند، در بین افراد بسیاری محبوبند. به ویژه در سال های ابتدایی همه گیر شدن گوشی های تلفن همراه به عنوان یک ابزار روزمره، این برند فروش بسیار زیادی داشت. حال در نمایندگی سونی اریکسون، خدمات مختلف پس از فروش این محصولات ارائه می شود، که شما عزیزان می توانید با تماس با ما درمورد آن ها اطلاعات لازم را به دست آورید. 

البته این نکته را به یاد داشته باشید که در صورت نیاز به تعویض قطعه، ممکن است، خدمات قابل انجام نباشند، چرا که قطعات گوشی های قدیمی در بازار موجود نیستند.

نمایندگی سونی اریکسون
تاریخچه نمایندگی سونی

تاریخچه نمایندگی سونی

شرکت سونی در دهه 1940 میلادی به عنوان یک فروشگاه لوازم الکتریکی آغاز به کار کرد. این فروشگاه به مرور رشد کرد تا جایی که امروز به عنوان یکی از قدرتمندترین کمپانی های تولید دوربین های حرفه ای، لپ تاپ، گوشی، لوازم صوتی و تصویری و لوازم خانگی شناخته می شود. اختراع واکمن را ی توان یکی از مهمترین فعالیت های سونی در طول سالیان دانست که منجر به تحولی بزرگ شد.

به مروری که سونی رشد کرد و در سراسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرد، نمایندگی های آن نیز شروع به فعالیت کردند تا مشتریان بتوانند انواع خدمات فروش و پس از فروش را دریافت کنند. امروزه در ایران نیز نمایندگی مجاز سونی در حال فعالیت است. متأسفانه به دلیل تحریم های موجود، امکان همکاری مستقیم با شرکت اصلی وجود ندارد، به همین دلیل هم نمایندگی رسمی در کشور وجود ندارد. اما ما با تکیه بر دانش و تجهیزات تخصصی، تحت نظر اتحادیه، مشغول به فعالیت در نمایندگی هستیم.

محصولات نمایندگی سونی

اگرچه سونی در ابتدا تنها یک فروشگاه بود، اما امروزه دستگاهی نیست که در بین تولیدات سونی دیده نشود. در این کمپانی انواع گوشی های هوشمند، لپ تاپ ها، تبلت ها، کنسول بازی، دوربین های آماتور و حرفه ای، مانیتور، پروژکتور و غیره تولید می شوند. شاید شناخته شده ترین محصولات این برند کنسول های بازی سری ps و تلویزیون های آن باشند.

کمتر خانه ای وجود دارد که در آن از دستگاه های سونی استفاده نشود. شما می توانید بسیاری از این محصولات را با مراجعه به نمایندگی سونی تهیه کنید. به این ترتیب می توانید از کیفیت محصولات سونی مطمئن بوده و گارانتی معتبر آن را نیز دریافت کنید. کافی است با ما تماس گرفته و اطلاعات لازم را از واحد فروش محصولات نمایندگی سونی دریافت کنید.

محصولات نمایندگی سونی

امکانات نمایندگی سونی

نمایندگی سونی دارای امکانات و تجهیزات مدرنی است که به مشتریان کمک می کند تا تجربه ای متفاوت از خرید محصولات سونی و خدمات پس فروش داشته باشند …

  • چندین شعبه در تهران ، کرج و شهرستان ها
  • کارشناسان مجرب و متخصص
  • خدمات پس از فروش کامل
  • کارگاه های تعمیراتی مدرن و مجهز
  • قطعات اصل و اورجینال

گارانتی نمایندگی سونی

گارانتی نمایندگی سونی یک ضمانت کتبی است که از اصالت و کیفیت محصولات سونی اطمینان می‌دهد. این گارانتی شامل خدمات پس از فروش و تعمیرات رایگان در مدت گارانتی است که وظیفه آن برعهده ی شرکت گارانتی دهنده است. اما برای برخورداری ازخدمات پس از گارانتی نمایندگی سونی، لازم است به یکی از شعب نمایندگی سونی مراجعه نمایید. برخی از محصولات سونی که دارای گارانتی پس ازتعمیرات هستند عبارتند از: تلویزیون ، ساندبار ، لپ تاپ ، پلی استیشن و… مدت زمان گارانتی با توجه به دستگاه مورد نظر و مشکل دستگاه متفاوت است. گارانتی پس از تعمیرات در نمایندگی سونی به این ترتیب است که دستگاه شما تعمیر شده و هزینه دریافت می گردد اما در مدت گارانتی اگر مشکلی مرتبط با قطعه ی تعمیر یا تعویض شده  برای دستگاه اتفاق بیفتد در مدت زمان گارانتی به صورت رایگان تعمیرات آن انجام می شود. 

داستان برند سونی 

نام شرکت سونی در ابتدا توکیو تسوشین کوگیو بود که به معنی مؤسسه تحقیقات ارتباطات توکیو است. این شرکت در ابتدا با تعمیر رادیوهای خراب و تولید تبدیل‌کننده‌های امواج رادیویی شروع به کار کرد. بعد از مدتی، این شرکت توانست محصولات جدیدی را به بازار عرضه کند، مانند اولین رکوردر ژاپنی، اولین تلویزیون ترانزیستوری، اولین واکمن قابل حمل و اولین کنسول بازی ویدئویی با نام پلی‌استیشن.

سونی همچنین در زمینه سرگرمی‌های رسانه‌ای نیز فعالیت می‌کند. این شرکت شرکت‌های معروفی را خریداری کرده است، مانند سونی پیکچرز، سونی موزیک و انتشارات موسیقی سونی/ای‌تی‌وی. سونی در طول تاریخ خود شکست‌هایی نیز داشته است برای مثال، سونی در رقابت با آی‌پاد اپل، بتامکس، ام‌دی و مینی‌دیسک شکست خورد، اما اکنون به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندکان تلویزیون ، پلی استیشن و لپ تاپ ، دوربین ، لوازم خانگی و … شناخته می شود.

دستگاه های سونی در چه زمینه هایی با دیگر دستگاه ها متفاوت هستند ؟

دستگاه‌های سونی در بسیاری از زمینه‌ها متفاوت هستند. برخی از این تفاوت‌ها عبارتند از:

  • سونی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان وسایل الکترونیکی، بازی‌های ویدئویی، موسیقی و فیلم در جهان است.
  • این شرکت  دارای محصولات متنوع و مشهوری است که در بسیاری از زمینه‌ها پیشتاز هستند. مثلا تلویزیون‌های سونی از کیفیت تصویر و صدای بالا، حسگرهای دوربین سونی از کیفیت عکاسی و فیلمبرداری بالا، کنسول‌های سونی از قدرت پردازشی و گرافیکی بالا برخوردار هستند.
  • سونی از فناوری‌های پیشرفته و نوآورانه‌ای در محصولات خود استفاده می‌کند. مثلا سونی از رابط hdmi برای انتقال داده‌های صوتی و تصویری با کیفیت بالا استفاده می‌کند. همچنین  این شرکت  از حافظه‌های SSD برای افزایش سرعت کنسول‌ها و لپ‌تاپ‌های خود بهره می برد.

سونی در ایران

سونی یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده کنسول‌های بازی و تجهیزات الکترونیکی است. در ایران، محصولات سونی از جمله کنسول‌های پلی‌استیشن، تلویزیون‌ها، دوربین‌ها و گوشی‌های هوشمند بسیار محبوب هستند. کیفیت بالا، طراحی زیبا و عملکرد قدرتمند از ویژگی‌های برجسته محصولات سونی است که در بازار ایران نیز توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. با وجود محدودیت‌های تجاری و تحریم‌ها، علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی و فناوری‌های الکترونیکی همچنان به دنبال خرید و استفاده از محصولات سونی هستند.  ما در نمایندگی سونی آماده هستیم تا خدمات سونی در ایران را به شما ارائه نماییم.

نمایندگی سونی و مقالات تعمیرگاه تخصصی سونی

نمایندگی سونی متشکل از واحدهای متعددی است که در هر یک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با یکی از دستگاه های سونی به کاربران ارائه می گردد. کارشناسان حاضر در نمایندگی سونی دانشِ تخصصی تعمیرات را با حضور در دوره‌ های حرفه ‌ای تعمیر و اخذ گواهینامه‌ های بین‌المللی کسب نموده‌اند، از این ‌رو به جرأت می ‌توان گفت این مرکز از معدود مجموعه‌ های متخصص در حیطه فعالیت خویش است که قادر به ارائه بالاترین سطح کیفی در زمینه تعمیرات سونی است.

نقطه ثقل دیگر این مجموعه، تجهیزات و امکانات پیشرفته است که در اختیار مهندسان نمایندگی سونی قرار داده شده است. نمایندگی سونی با بهره ‌مندی از سال ‌ها تجربه در امر سخت افزار و نرم ‌افزار محصولات سونی و استفاده از بروزترین ابزارآلات این حوزه، کلیه امور تعمیر را با قیمت‌ های مصوب به مشتریان و همکاران محترم ارائه می‌دهد. نمایندگی سونی تمام تلاش خود را در جهت کسب رضایت و طیب ‌خاطر مشترکان به کار بسته است و در این راستا ارائه دهنده تمامی خدماتی است که ممکن است کاربران محصولات سونی به آن ها نیاز داشته باشند. تهیه گزارشها و مطالب مرتبط با کمپانی سونی، بخشی از فعالیت های کارشناسان این مرکز می باشد که از طریق فضای ذیل در اختیار کاربران گرامی قرار داده شده است. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر مقالات و گزارش های تخصصی ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی سونی را دریافت نمایید