اشتراک گذاری

تلویزیون ال ای دی Z9D سونی

اکنون با کمک تلویزیون ال ای دی Z9D سونی، همه چیز را روشن ترو درخشنده تر از قبل تماشا کنید. تصاویری همچون روشنایی طلوع آفتاب در سراسر کوهستان، جلوه ای هر چه با شکوه تر و زیبا تر را دراختیار شما می گذارد. زیرا در این سری از محصولات، قابلیت Backlight Master Drive ( سیستم نور دهی)، با نور پس زمینه LED، کنتراستی عمیق تر را ارائه داده و جزئیات فوق العاده زیبایی را از صحنه های نزدیک به واقعیت به تصویر می کشد. نمایندگی سونی خدمات فروش و تعمیر انواع مدل های تلویزیون سونی را به کاربران گرامی ارائه می نماید. مشخصات تلویزیون جدید سونی را که توسط کارشناسان فروش و تعمیر تلویزیون سونی ارائه شده است را مطالعه نمایید.

تلویزیون ال ای دی Z9D سونی

ویژگی های تلویزیون ال ای دی Z9D سونی

کشف جزئیات با قابلیت HDR 4K

تلویزیون ال ای دی Z9D سونی، با درخشندگی وضوح تصاویر ۴K، همراه و همگام شده و رنگ ها و جزئیات را با دامنه دینامیکی بالا) HDR) ارائه می دهد. همچنین، این دستگاه می تواند، انواع فرمت های HDR، از جمله قابلیت های HDR10، Hybrid Log-Gamma ( ترکیب الگاریتم بالا) و Dolby Vision ( مشخصه ای که طیف وسیعی از رنگها و همینطور عمق وسیع تری از آنها را ارائه می دهد) را پشتیبانی کند.

تصاویر واقعی

در تلویزیون ال ای دی Z9D سونی، تصاویر به مانند چیزی است که در واقعیت وجود دارد. در این محصول، موتور پردازشگر X1™ Extreme، تصاویری با کیفیت HDR و رزولوشن ۴k را به صفحه نمایشگر آورده است. این پردازشگرعالی، تصاویر و طیف رنگها را همانطور که در واقعیت هست نشان می دهد به طوری که هر بیننده ای درتماشای تصاویرآن غرق می شود.

برای تعمیرات تلویزیون سونی خود با ما در ارتباط باشید ، شماره تماس 1662

نمایش تصاویر واقعی تر با کنتراستی استثنایی

تلویزیون ال ای دی Z9D سونی، از فن آوری پیشرفته X-tended Dynamic Range™ PRO، نیز بهره برده است. این قابلیت، به شما کمک می کند تا از مناظر زیبای شب با چراغ های خیره کننده اش، لذت دوچندان ببرید. در کل این ویژگی عمق رنگ های سیاه و سفید را به شیوه ای شگفت انگیز متمایز می کند. شایان ذکر است، این ویژگی، کنتراستی ۱۶ برابری به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی را به ارمغان آورده و صحنه های تیر، تیره تر و برعکس آن صحنه های روش، روشن تر به تصویر کشیده شده است.

تماشای تصاویر به شیوه ای شگفت انگیز

قابلیت Dolby Visionدر تلویزیون ال ای دی Z9D سونی ، تصاویری تماشایی و زیبا ارائه می دهد. با بهره گیری از این ویژگی، صحنه ها و مناظر بسیار برجسته تر و شگفت انگیزتر، رنگ های سفید و سیاه عمیق تر و پویایی رنگ ها به مراتب بیشتر از سابق جلوه می نماید. فن آوری Dolby Vision، یک قابلیت ارائه شده توسط HDR بوده و قادر است، کیفیت تصاویر بالاتر و گسترده تری را به مانند یک تجربه سینمایی به خانه شما بیاورد.

مشخصات تلویزیون z9d

تصاویر درخشنده با طیف رنگی بیشتر

بهره گیری از نمایشگرTRILUMINOS، یکی دیگر از مشخصه های بسیار خوب تلویزیون ال ای دی Z9D سونی می باشد. چرا که، با این صفحه نمایش، رنگ های پویا تر و زیبا تری را مشاهده خواهید کرد. نمایشگر TRILUMINOS، مناظر و صحنه های شگفت انگیزی را با کمک پالت رنگی گسترده تری، ترسیم کرده و اکنون رنگ ها و سایه های آنها به شیوه ای باشکوه و درخشنده به نمایش در می آیند.

طراحی هوشمندانه تر نسبت به نمونه های قبل

بهره گیری تلویزیون ال ای دی Z9D سونی، از دستیار صوتی هوشمند الکسای آمازون، این دستگاه را در نوع خود بسیار متمایزتر و ویژه تر نسبت به هم نوعان خود ساخته است. از ویژگی های وجود این فن آوری می توان به، دسترسی سریع و بسیار آسان به فیلم ها و شوهای مورد علاقه، کنترل همه جانبه تلویزیون و سایر دستگاه های متصل موجود در خانه، اشاره کرد. لازم به ذکر است، تمام این کارهای فقط از طریق صدای شما (دستورات صوتی ) شما انجام می پذیرد.

طراحی بر اساس تمرکز بروی تصاویر

تلویزیون ال ای دی Z9D سونی، به گونه ای شما را غرق تماشای خود می کند که متوجه محیط اطراف خودتان نخواهید شد. علاوه بر آن، قاب پیشرفته و زیبای آن، جلوه ای زیبا تر به تلویزیون شما می دهد. در این مدل از تلویزیون، تمام کابل های پشتی و جلویی، به شیوه ای خلاقانه و هوشمندانه از نظر پنهان شده است. در کل می توان گفت، اکنون طراحی غنی، قدرتمند، زیبا و محکم این سری از تلویزیون ها به همراه تجربه تماشای بی نظیر، مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات سونی قرارگرفته است.

قابلیت PlayStation Vue

گفتنی است، تلویزیون ال ای دی Z9D سونی، دارای سیستم عامل اندروید بوده و از ویژگی جالب PlayStation Vue، نیز بهره برده است. قابلیت PlayStation Vue، یک سرویس پخش زنده تلویزیونی می باشد که نیازی به قرارداد سالانه نداشته و خوشبختانه از هر گونه هزینه ای معاف می باشد.

معرفی Netflix

تلویزیون ال ای دی Z9D سونی، قابلیت Netflix، را به شما معرفی و پیشنهاد می کند. ویژگی Netflix، به شما کمک می کند تا، تلویزیون ها را با عملکرد بهتر شناسایی کرده و به شیوه ای راحت تر به برنامه ها دسترسی پیدا کنید. به طور کلی، با داشتن تلویزیون هایی که از این قابلیت بهره برده اند، می توان با یک دکمه اختصاصی و کنترل صدا، از فیلم ها و برنامه های دلخواه لذت برد.

کنترل اتوماسیون خانگی از طریق تلویزیون

علاوه بر تماشای پخش زنده، سیستم عامل اندروید تلویزیون ال ای دی Z9D سونی، شما را قادر می سازد تا تمام دستگاه های متصل در خانه تان را به طور مستقیم از طریق تلویزیون خود کنترل کنید.

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی، به دلیل ارائه خدماتی شایسته و با کیفیت در طول سالیان دراز از فعالیت خود همواره توانسته است به اولین انتخاب کاربران محترم در بین سایر مراکز خدماتی تبدیل شود. این مرکز، با بهره مندی از متخصصان و کارکنان ماهر در دو حوزه فروش و تعمیرات، سطح تخصصی خدمات را به طور چشمگیری افزایش داده و رضایت کاربران را نیز جلب نموده است.

ایجاد واحد های تخصصی تعمیرات برای هر محصول، راه اندازی فروشگاه های رسمی، ارائه راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات و …. از جمله اصلی ترین خدمات نمایندگی sony به کاربران محترم خود می باشد. کارد متخصص این مرکز، تمام تلاش خود را برای جلب رضایت کاربران به کار بسته و با توجهی ویژه و مثال زدنی، پاسخگوی نیازهای کاربران در واحد های مختلف می باشند.

واحدهای تعمیرات سونی

مراکز تعمیرات سونی، به آخرین فن آوری های بروز شده در دنیا مجهز شده و بدین ترتیب، خدمات ویژه و منحصر به فردی را در زمینه بررسی و رفع مشکلات محصولات این کمپانی به کاربران ارائه می نماید. هر یک از این واحدها، به یکی از محصولات سونی از قبیل، لوازم خانگی، ماشین های اداری، کامپیوتر و لپ تاپ ها…. سونی اختصاص یافته و شرایط تعمیرات تخصصی این محصولات به شیوه ای متفاوت تر و متمایز تر، نسبت به قبل انجام می پذیرد. لازم به ذکر است خدمات سرویس در محل نیز به منظور رفاه حال مشتریان و رضایت هر چه بیشتر کاربران محترم ارائه می گردد.

با مراجعه به این بخش، می توانید به راحتی به مقالات تخصصی و عمومی در مورد محصولات سونی دسترسی پیدا کنید.