اشتراک گذاری

تعمیرات فلت موبایل سونی

تعمیرات فلت موبایل سونی، با توجه به اهمیت آن در گوشی های موبایل، موضوع مطلب امروز ما می باشد. آشنایی با این قطعه، ایرادات و تعمیر آن به شما کمک می کند تا در صورت ایجاد مشکل، در زمان مناسب نسبت به تعمیر دستگاه خود اقدام نمایید. لازم به ذکر است که در نمایندگی سونی، از با کیفیت ترین ابزار و جدید ترین روش ها برای تعمیرات فلت موبایل سونی استفاده می گردد.

تعمیرات فلت موبایل سونی

تعمیرات تخصصی فلت موبایل سونی

تعمیرات فلت گوشی سونی ، نیازمند دانش و مهارت ویژه می باشد . آشنایی با ایرادات فلت و نحوه ی رفع آن ها موجب خواهد شد متخصصین به راحتی مشکل را تشخیص داده و نسبت به رفع آن اقدام نمایند. در ادامه، توضیحاتی را در مورد این قطعه ، ایرادات رایج در آن و چگونگی رفع این مشکلات بیان می کنیم.

ایرادات فلت

با توجه به اینکه فلت، در ال سی دی گوشی های موبایل وجود دارد، ایجاد نقص و خرابی در این قطعه بر کارکرد صفحه نمایش نیز تاثیر می گذارد. در این قسمت، به بررسی برخی ایرادات فلت و تعمیرات فلت موبایل سونی می پردازیم:

  • عدم وجود تصویر

همانطور که قبلا اشاره کردیم، فلت یکی از بخش های ال سی دی موبایل محسوب می گردد. بدیهی است که وقتی در مورد این قطعه صحبت می شود، پای ال سی دی هم به میان کشیده شود. گاهی ممکن است فلت و ال سی دی، هر دو سالم باشند اما تصویری وجود نداشته باشد. در این شرایط، با انجام عملیاتی روی فلت، مشکل برطرف می گردد.

  • پارگی فلت

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای فلت موبایل پیش بیاید، پارگی آن می باشد. البته این مشکل، بیشتر در هنگام تعمیر و برای تعمیرکاران این قطعه اتفاق می افتد. در گذشته، تعمیرات فلت موبایل سونی در این شرایط، امکان پذیر نبود. در صورت پاره شدن  این قطعه، نیاز به تعویض ال سی دی موبایل بود؛ حتما می توانید حدس بزنید که این کار، چه هزینه ی سنگینی را به کاربر تحمیل می کرد. خوشبختانه امروز تعمیرات فلت، با دستگاه تعویض فلت به راحتی انجام می شود. لازم به ذکر است که با استفاده از این دستگاه، تعویض فلت با دقت و سرعت بالا و بدون نقص انجام خواهد شد.

  • آسیب محل اتصال فلت

گاهی هم در اثر عوامل مختلف پیش می آید که محل اتصال فلت به ال سی دی دچار آسیب شود. این وضعیت، تعمیرکار را ناچار به تعویض ال سی دی می کند. چون در صورت بروز این اتفاق، تعمیرات فلت موبایل سونی امکان پذیر نخواهد بود.

  • پاره شدن فلت و ال سی دی سالم

پیش تر هم به پارگی فلت اشاره کردیم، اما در این مورد، فلت پاره شده در حالی که ال سی دی سالم است. با این وجود، دستگاه هیچگونه تصویری ندارد و یا ممکن است تاچ گوشی کار نکند. در این صورت، با تعویض فلت، می توان تعمیرات فلت موبایل سونی را ممکن ساخت.

بیشتر بخوانید: نمایندگی گوشی Samsung

مراحل تعمیر فلت موبایل سونی

مراحل تعمیر فلت موبایل سونی

پس از بررسی انواع خرابی های فلت در گوشی های تلفن همراه، بد نیست در مورد مراحل تعمیرات فلت موبایل سونی نیز کمی صحبت کنیم. قبل از هرچیز لازم است متذکر شویم که تعمیرات این بخش، به سبب حساسیت بالای آن، حتما باید توسط تعمیرکاران متخصص و با تجربه انجام شود.

پس از اتمام کار تعمیرات فلت موبایل سونی، نیاز به گذاشتن مجدد گلس می باشد. البته این مرحله به تصمیم کاربر بستگی دارد. اگر تمایل به انجام این کار داشته باشد، گلس مناسب با مدل گوشی، روی ال سی دی تعبیه خواهد شد. در غیر این صورت، این مرحله توسط خود کاربر انجام می گردد.

برای انجام تعمیرات فلت موبایل سونی، با توجه به اینکه محل اتصال این قطعه به ال سی دی، در زیر گلس قرار دارد، نیاز به برداشتن گلس می باشد. پس از جدا سازی گلس از ال سی دی، دسترسی به فلت امکان پذیر شده و تعمیرات انجام می گردد.

واحد تعمیرات موبایل سونی

مدیریت نمایندگی سونی، در جهت ارتقاء سطح کیفی خدماتش، اقدام به راه اندازی واحد تعمیر موبایل سونی نموده است. این واحد به آخرین ابزار و وسایل تعمیر دنیا مجهز شده است. متخصصین فعال در واحد مذکور، با تکیه بر سالها تجربه ی خود، اقدام به انجام تعمیرات فلت موبایل سونی می نمایند. لازم به ذکر است که در صورت نیاز به تعویض فلت یا ال سی دی، نمونه های اورجینال قطعات در واحد تعمیرات موبایل سونی موجود بوده و تعمیرکاران از آنها استفاده می کنند.

نمایندگی سونی و واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی سونی، اصلی ترین مرکز فروش و تعمیر محصولات این شرکت در ایران است. این مرکز، دارای بخش های مجزای فروش و تعمیرات است که در زمینه ی کلیه ی محصولات کمپانی سونی، ارائه ی خدمت می کنند.

حضور کارشناسان خبره در همه ی بخش ها، ایجاد واحدهای تخصصی تعمیرات sony، ارائه ی خدمات سرویس در محل، ارائه ی گارانتی معتبر در قبال خدمات، پاسخگویی و مشاوره ی تلفنی و حضوری در بخش های فروش و تعمیرات و تجهیز این مرکز به پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات تعمیر، از جمله دلایل برتری خدمات نمایندگی سونی نسبت به سایر مراکز می باشد. در بخش ذیل به معرفی واحدهای تعمیرات سونی می پردازیم.

در صورت تمایل می توانید اخبار ، مقالات و محصولات سونی را در این بخش مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

13 − یک =