اشتراک گذاری

نمایندگی سونی در ایران

نمایندگی سونی در ایران، یکی از امن ترین مراکزی است که می توانید برای تهیه همه محصولات سونی اعم از تجهیزات دیجیتالی، دوربین ها و لوازم خانگی به آن مراجعه کنید. این مرکز با فعالیت وسیع و گسترده خود در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، درگاه امنی است که توانسته است رضایت بسیاری از کاربران را جلب کند. نمایندگی سونی در ایران همواره تلاش می کند تا با ارائه خدمات بی رقیب خود از سایر مراکز فعال در این حوزه پیشی بگیرد و الحق هم که در این مسیر بسیار موفق عمل کرده است.

نمایندگی تعمیرات سونی استان تهران

داشتن تجربه و مهارت به علاوه سرعت و کیفیت بالا در عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی دستگاه‌های مختلف از ویژگی‌های تکنسین‌های متخصص نمایندگی تعمیرات سونی در تهران است از این‌رو می‌توانید با خیال راحت از خدمات نمایندگی تعمیرات سونی در تهران استفاده کنید؛ تنها کافیست که به صورت حضوری به یکی از شعب این مرکز در مناطق مختلف تهران از ستارخان گرفته تا سعادت آباد، میرداماد، تجریش، پیروزی، ولیعصر و فرجام مراجعه کنید یا دستگاه معیوب شده خود را به شعبه مرکزی نمایندگی تعمیرات سونی در منطقه ستارخان تهران ارسال کنید؛ علاوه‌بر این می‌توانید از خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی لوازم خانگی سونی در محل نیز استفاده کنید.

واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی سونی در ایران به کمک تعمیرکاران مجرب و متخصص در حرفه خود، تعمیر قطعی همه محصولات سونی را تضمین می کند. همچنین در صورت احتیاج به تعویض قطعات از قطعات اصلی کمپانی سونی استفاده می شود. همه فعالیت های تعمیراتی در نمایندگی سونی در ایران به کمک تجهیزات حرفه ای انجام می شود تا آسیبی به دستگاه شما وارد نشود.

اگر شما از محصولات سونی استفاده می کنید، لطفا دیوایس خود را برای تعمیر نمایندگی سونی در ایران تحویل دهید. . واحدهای تعمیرات سونی در بخش زیر معرفی می گردند.

اخبار شرکت سونی

نمایندگی سونی در ایران برای اطلاع رسانی دقیق کاربران خود همواره تلاش می کند تا جدیدترین اخبار حوزه محصولات کمپانی سونی را در اختیار کاربران قرار دهد. در هر صورت اگر به دنبال تازه ترین اخبار و جدیدترین رویدادهای مربوط به کمپانی سونی هستید به راحتی می توانید از بخش اخبار سونی، به این مهم دست یابید.

مقالات نمایندگی مجاز سونی

همکاران ما در واحد تحریریه نمایندگی مجاز سونی در ایران تلاش می کنند تا با قرار دادن تازه ترین و پرکاربردترین مقالات در رابطه با محصولات سونی ، سطح دانش کاربران را بالا ببرند و به آنها در حل بسیار از مشکلات رایج و اپیدمی کمک کند. این مقالات توسط کارشناسان ما در نمایندگی سونی در ایران بررسی می شوند و با نهایت دقت و وسواس در سایت قرار می گیرند تا همواره اطلاعات دقیق، درست و مفیدی به کاربر مخابره کنند.

محصولات سونی

انواع و اقسام لوازم صوتی، تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی و پلاسما، موبایل و لپ تاپ و دوربین های پیشرفته و دیجیتالی، از جمله محصولات کمپانی سونی است که به طور کلی در واحد نمایندگی سونی در ایران ارائه می شوند. این واحد استاندارد و معتبر همه این محصولات را با گارانتی اصل و شرکتی به کاربران خود ارائه می دهد. در بخش ذیل می توانید مشخصات محصولات سونی مورد نظر خود را مطالعه نمایید.

سوالات متداول تعمیرات سونی

نمایندگی سونی در ایران تلاش می کند در بخش سوالات متداول همه آنچه را که برای بیشتر کاربران سوال بوده است، مطرح کند تا به این شکل مشکل کاربران برطرف شود. اگر سوال مورد نظر شما در لیست سوالات پاسخ داده نشده باشد، می توانید از بخش تماس با ما مشکل خود را با کارشناسان متخصص ما در میان بگذارید و در نهایت پاسخ همه سوالات خود را دریابید.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران سازمانی نظام یافته و مدون است که بر اساس برنامه ریزی دقیق و از پیش تعیین شده ای وارد عمل می شود. دپارتمان مرکز سخت افزار ایران به کمک تکنسین های مجرب و در فضایی کاملا حرفه ای و با حضور کارشناسانی مسئولیت پذیر جهت خدمت رسانی به مشتریان و خریداران عزیز آماده است.

این مرکز برای همه فعالیت های خود چارت سازماندهی شده ای دارد که تنها بر آن اساس اقدام می کند. پرسنل و کارشناسان مرکز سخت افزار ایران از میان افراد متخصص و زبده ای انتخاب شده اند که در حوزه فعالیت خود بسیار مجرب و متعهد هستند.