اشتراک گذاری

تلویزیون ۴K Ultra HD

تلویزیون A8F | OLED | ۴k ultra hd سونی

تلویزیون ها از رایج ترین و محبوب ترین دستگاه هایی هستند که در بیشتر خانه ها مهمان شده اند. سیر تغییر و تحول این دست از محصولات بسیار خارق العاده و چشم گیر بوده و همواره از بازارهای پرتکاپویی بهره مند شده است. امروزه این دستگاه های دوست داشتنی بسیار هوشمند تر از گذشته شده و با استانداردهای بین المللی و شاخصه های ممتاز همگام و سازگار شده اند. این محصولات در انواع و کلاس های متفاوتی تولید شده و از تنوع و گستردگی فراوانی برخوردار می باشند.

به هر حال، طراحان و سازندگان صاحب نامی در این صنعت پا گذاشته و با رقابتی شدید محصولات رنگارنگی را روانه این بازار همیشه اکتیو ساخته اند. اما در میان تمام تولیدکنندگان تلویزیون، ابر کمپانی سونی همچنان پیشتاز است. این کمپانی بلند آوازه از قدیمی ترین و کهنه کارترین سازندگان این محصولات به شمار رفته  و در کلیات ساخت محصولاتش هیچ کمبودی احساس نمی شود. در این متن برآنیم تا شما را با یکی از برترین مدل های این کمپانی ژاپنی یعنی تلویزیون A8F | OLED | ۴k ultra hd سونی آشنا سازیم.

 

نمایندگی تلویزیون سونی

نمایندگی سونی، به لحاظ ارائه خدمات متنوع و با کیفیت در طول سالیان دراز فعالیت خود همواره توانسته است به اولین انتخاب کاربران گرامی در میان سایر مراکز خدماتی معمول تبدیل شود. این مرکز مورد اطمینان، با بهره گیری از متخصصان حرفه ای و کارشناسان مجرب در دو حوزه ی فروش و تعمیرات، سطح تخصصی خدمات را به طور قابل ملاحظه ای افزایش داده و رضایت کاربران را نیز جلب نموده است.

ایجاد واحدهای مجزای تعمیراتی برای هر محصول، ارائه راهنمایی های اصولی و مشاوره های دقیق و راه اندازی فروشگاه های رسمی و معتبر… از جمله مهمترین و اصلی ترین خدمات نمایندگی سونی به کاربران گرامی می باشد.

شایان ذکر است، پرسنل فنی این مرکز، تمام تلاش خود را برای جلب رضایت کاربران به کار بسته و با توجهی زیاد، پاسخگوی خواسته ها و نیازهای کاربران در واحدهای متفاوت می باشند. خدمات تخصصی نمایندگی فروش و تعمیر تلویزیون سونی را صفحه ی مربوطه مطالعه نمایید.

 

بررسی تلویزیون  ۴k ultra hd گامی بسوی تصاویر واقع گرایانه تر

راز ماندگاری قدرتمند سونی در بازار رقابتی تلویزیون ها  آن است که همیشه با برترین استراتژی ها و فن آوری ها نوین پا به میدان می گذارد. این کمپانی در طراحی و ساخت تلویزیون A8F | OLED | ۴k ultra hd سونی از نمایشگر اولد، پردازشگر حرفه ای و تکنولوژی های صوتی منحصر به فرد بهره جسته و با ارائه تصاویر با کیفیت ۴K HDR، تماشای انواع محتواها و سرگرمی ها را به سطح کاملأ جدیدی رسانده است.

 

صدایی فراگیر و همه جانبه

علاوه بر تصاویر باشکوه و درخشنده تلویزیون A8F | OLED | ۴k ultra hd سونی، این دستگاه به لحاظ سیستم صوتی نیز می تواند امتیاز بالایی را از آن خود کند. سیستم صوتی این دستگاه هوشمند برخلاف دیگر تلویزیون ها از تمام سطح نمایشگر به گوش رسیده و تجربه هیجان انگیز غوطه وری در صداهای دقیق و واضح را به ارمغان آورده است.

از این رو، تجربه صوتی این دستگاه تمام عیار بسیار عالی بوده و ترکیب آن با صحنه های ارائه شده، هارمونی شگفت  انگیزی را ایجاد کرده است.

 

کنتراستی باورنکردنی

از آنجایی که تلویزیون A8F | OLED | 4K Ultra HD سونی دارای ویژگی های مشکی مطلق و طیف های رنگی طبیعی تری می باشد، تصاویری واقعی تر را به دارندگان خود هدیه می کند.  این دستگاه دارای هشت میلیون پیکسل است که هر کدام به طور مستقل روشن و خاموش شده و توسط موتور پردازشگر X1 Extreme به طور دقیق کنترل می شوند.

اکنون این تلویزیون اولد با کیفیت ۴K خود، کنتراستی بی نظیر و حرفه ای را ارائه داده و قادر است میزان رضایتمندی شما را به گونه ای قابل توجه افزایش دهد.

 

درخشش زندگی با رنگ های بیشتر

با تلویزیون A8F | OLED | ۴k ultra hd سونی رنگ های شاداب تر و زنده تری را به تماشا خواهید نشست. این دستگاه به نمایشگر TRILUMINOS مجهز شده و قادر است طیف وسیعی از رنگ ها را پشتیبانی کرده و کیفیت رنگ های آن به مراتب بیشتر از نمایشگرهای ال سی دی  های معمول می باشد.

 

قدرت برتر- عملکرد بهتر- شکوهی استوارتر

از نقاط قوت تلویزیون A8F | OLED | ۴k ultra hd سونی، می توان به پردازشگر حرفه ای X1 Extreme آن اشاره داشت. این شاخصه قادر است تصاویر را در زمان واقعی و با تمام جزئیات پردازش کرده و تصاویری به مراتب نزدیکتر به کیفیت ۴K HDR را ارائه دهد.

 

طراحی تمام عیار

خوشبختانه تلویزیون A8F | OLED | ۴k ultra hd سونی از طراحی مرتب و بسیار ایده آلی بهره مند است. در اطراف این تلویزیون به مانند دستگاه های معمول از کابل های در هم پیچیده هیچ خبری نبوده و از این حیث، تمرکز بیننده تنها بروی صحنه های خارق العاده و شگفت انگیز نمایشگر آن خواهد بود.

 

تلویزیون هوشمند

تلویزیون A8F | OLED | ۴k ultra hd سونی برای کسانی طراحی و تولید شده است که به قابلیت هوشمند بودن اهمیت می دهند. این دستگاه دارای دستیار صوتی گوگل اسیستنت (Google Assistant) بوده که به کمک آن می توانید با دستورات صوتی خود  به فیلم های مورد علاقه، نمایش های تلویزیونی و اخبار دسترسی داشته باشید.

همچنین می توانید با استفاده از این قابلیت کلیدی به انواع لوازم خانگی هوشمند خود متصل شده و آنها را به سادگی کنترل نمایید.

 

واحدهای تعمیرات سونی

مراکز تعمیرات سونی، به پیشرفته ترین ابزارهای مدرن در دنیا مجهز شده و بدین گونه، خدمات شایسته و منحصر به فردی را در زمینه بررسی و رفع مشکلات محصولات این کمپانی به کاربران محترم ارائه می نمایند.

هر یک از واحدهای تعمیرات سونی، به یکی از محصولات سونی از قبیل، لوازم خانگی، ماشین آلات اداری، کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی و … سونی اختصاص یافته و شرایط تعمیرات دقیق و اساسی این محصولات به شیوه ای عالی و متمایز به نسبت قبل انجام می پذیرد. گفتنی است، خدمات سرویس در محل نیز به منظور رفاه حال مشتریان و رضایت هر چه بیشتر کاربران گرامی ارائه می گردد.