اشتراک گذاری

تعمیرات مانیتور سونی

مرکز تعمیرات مانیتور سونی یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات تخصصی مانیتور در کشور است که در طول سالهای اخیر به سبب ارائه برترین خدمات این حوزه، مورد استقبال کاربران و هموطنان قرار گرفته و انتخاب نخست تمامی آنها بوده است.

دارندگان این دستگاه می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات مانیتور سونی ضمن بهره مندی از تخصصی ترین خدمات مرتبط با این محصول از مشاوره ها و راهنمایی ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز برخوردار گردند.

تعمیرات مانیتور سونی در محل

خدمات تخصصی تعمیرات مانیتور سونی

تعمیرات مانیتور سونی یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی سونی است که با رعایت تمامی پارامترهای ضروری و بایستۀ این حوزه انجام می پذیرد. برخی از سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات مانیتور سونی عبارتند از:

تعمیر مانیتور LED سونی

ساختار و عملکرد مانیتورهای LED شبیه به مانیتورهای LCD است یعنی در درون آن‌ها نیز از تکنولوژی کریستال مایع استفاده می شود؛ تنها تفاوت موجود در میان این دو نمایشگر به منبع نور در هر کدام از آن‌ها باز می‌گردد. صفحات LED‌ برای تأمین نور خود از Light Emitting Diodes استفاده می کنند. منبع نور LED در قیاس با منبع نور LCD به سبب رنگ سفیدی که دارد موجب نمایش خالص‌تر و شفاف‌تر دیگر رنگ‌ها به‌ویژه رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد می‌شود.

یکی از شایع ترین اشکالات پیش آمده در مانیتورهای LED، خرابی بک لایت است. در تعمیرات مانیتور سونی، بخش بک لایت، در صورتی که لامپ های ال ای دی خراب شده باشند ابتدا باید بخش ماژور و صفحات پولاریزه برداشته شود. در مرحله بعد لامپهای معیوب شناسایی شده و لامپ های سالمی جایگزین آنها می شود.

(در غالب تعمیرات مانیتور سونی به دلیل برداشته شدن صفحه ماژور و ضخامت پایین این بخش، احتمال شکستگی پنل وجود دارد. به همین دلیل در مراکز تعمیرات مانیتور سونی در صورت رضایت مشتری، عمدتاً از تعمیر این بخش صرف نظر کرده و پنل جدیدی جایگزین پنل قبلی می شود).

تعمیر مانیتور LCD سونی

ال‌سی‌دی اصلی‌ترین و البته گرانترین قطعه مانیتورهای ال‌سی‌دی سونی است که گاه هفتاد درصد ارزش مانیتور را از آنِ خود می سازد. این موضوع سبب گشته تا بروز اشکال در این بخش از دستگاه هزینه‌های سنگینی را برای صاحب دستگاه در پی داشته باشد. اگرچه شکستگی پنل در مانیتورهای ال سی دی قابل ترمیم نیست اما سایر عیوب پیش آمده در مانیورها که در بخش پنل ایجاد می شوند، غالباً قابل تعمیر هستند و هزینه بسیار پایین‌تری نسبت به تعویض پنل مانیتور دارند.

تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مرتبط با انواع مانیتور ال سی دی سونی با حضور در مرکز تعمیرات مانیتور سونی قابل دریافت است. در ارتباط با خدمات این بخش از دستگاه می‌توان به مواردی چون تعمیر آبخوردگی پنل مانیتور، تعمیر مشکل وجود خطوط افقی در تصویر، تعمیر بهم‌ریختگی رنگهای مانیتور، تعمیر پیکسل‌های سوخته مانیتور، تعمیر مشکل تاریکی تصویر، تعمیر مشکل کند شدن تصاویر مانیتور، تعمیر مشکل به‌هم ریختگی تصاویر مانیتور و مواردی از این دست اشاره کرد.

تعمیر مانیتور سونی در محل
  • رفع ایراد خاموش‌شدن مانیتور سونی
  • رفع مشکل تصاویر دارای خطوط برگشتی
  • رفع اختلالات مربوط به داغ کردن مانیتور سونی
  • تعمیر قطع و وصلی تصویر در مانیتور سونی
  • رفع مشکل عدم نور در مانیتور سونی
  • تعمیر قطع‌شدن تصویر و افتادن دو خط ورتیکال روی صفحه در مانیتور سونی
  • تعمیر کم و زیاد شدن نور چراغ استند بای مانیتور سونی
  • برطرف‌کردن خط‌های پر نور سفید بر روی تصویر مانیتور سونی
  • تعمیر مانیتور سونی با مشکل کم نور شدن لامپ تصویر بعد از چند دقیقه
  • تعمیر مانیتور سونی با مشکل حالت استند بای
  • تعمیر قطع رنگ در مانیتور سونی
  • تعمیر بالا رفتن برق قسمت ورتیکال در مانیتور سونی
  • تعمیر روشن‌نشدن مانیتور سونی
  • تعمیر مانیتور سونی با مشکل سیاه‌شدن صفحه بعد از کار کردن
  • تعمیر و عیب‌یابی مانیتور سونی با مشکل نداشتن تصویر
  • تعمیر مانیتور سونی با مشکل صدای صوت‌های ولتاژ
  • رفع اختلال چشمک‌زدن LED جلو و روشن‌نشدن مانیتور سونی

تعمیر و عیب یابی مانیتور سونی

  • تعمیر و عیب‌یابی مانیتور سونی با مشکل قفل شدن روی یک کانال و نمایش قفل کودک
  • عیب‌یابی مانیتور سونی با مشکل نداشتن تصویر صدا در ورودی IV
  • عیب‌یابی و تعمیر مانیتور سونی با مشکل ایراد ایست وست
  • عیب‌یابی و تعمیر مانیتور سونی با مشکل هاله رنگین کمانی
  • برطرف‌کردن مشکل فقدان رنگ در مانیتور سونی
  • رفع عیب خراب بودن تصویر مانیتور سونی
  • رفع عیب دیر آمدن تصویر مانیتور سونی
  • تعمیر و عیب‌یابی مانیتور سونی با مشکل سوزاندن مکرر ترانزیستور خروجی
  • تعمیر مانیتور سونی با مشکل سوختن ترانزیستور افقی
  • تعمیر و عیب‌یابی مانیتور سونی با مشکل صدای ناهنجار از های‌ولتاژ
  • تعمیر و عیب‌یابی مانیتور سونی با مشکل خراب شدن آی سی ایپرام
  • تعمیر و عیب‌یابی مانیتور سونی با مشکل هاله رنگ در تصویر
  • تعمیر و عیب‌یابی مانیتور سونی با مشکل داغ کردن بیش از حد آی سی ورتیکال
  • تعمیر و عیب‌یابی مانیتور سونی با مشکل سوختن پاور

تعمیرات مانیتور سونی و دیگر واحدهای تعمیرات سونی

تعمیرات مانیتور سونی یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی سونی است که به پشتوانه مهارت و تخصص کارشناسان حاضر در این مرکز در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. با وجود تجهیزات پیشرفته و هوشمند در مرکز تعمیرات مانیتور سونی امکان تعمیر، ترمیم و تعویض تمامی قطعات مانیتورهای سونی فراهم شده است.

مهندسان و کارشناسان نمایندگی سونی با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته، قادر به رفع و حل تمامی مشکلات و نواقص ایجاد شده در تمامی مانیتورهای سونی هستند. دیگر واحدهای تعمیرات سونی در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

مقالات مانیتور سونی و دیگر مقالات

بدیهی است که حضور کارشناسان متخصص تعمیر در یک مرکز به تنهایی نمی‌تواند ضمانت‌کننده‌ی ارائه‌ی بالاترین سطح کیفی خدمات گردد. آنچه که در این میان تکمیل‌کننده‌ی حضور کارشناسان خواهد بود وجود ابزارآلات تخصصی است. ابزاری که برای کارشناسان، امکان پیشبرد در عملیات تعمیر و کنترل سیستم‌ها را فراهم سازد.

مدیریت نمایندگی سونی با علم به تمامی موارد مذکور، مجموعه‌ای از تخصصی‌ترین ابزارآلات تعمیر را در اختیار کارشناسان خود نهاده و با تلفیق این دو بخش –یعنی کارشناسان متخصص و ابزارآلات پیشرفته- موفق به رفع تمامی عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در نمایندگی سونی گشته است. مقالات مانیتور سونی و دیگر مقالات گرداوری شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات مانیتور سونی و نمایندگی سونی از طریق بخش زیر قابل دسترسی است.

اخبار مانیتور سونی و دیگر خبرها

نمایندگی سونی با داشتن تیمی متخصص و مجرب، با استفاده از تکنیک های روز دنیا، تجهیزات بسیار قوی و با راهکاری اصولی و علمی آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

نمایندگی سونی با بیش از پانزده سال سابقه و با حضور کادری مجرب، متخصص و متعهد، خدمات خود را در زمینه تعمیرات فوق تخصصی کلیه مانیتورهای سونی و انواع بردهای الکترونیکی در کوتاهترین زمان، با کمترین هزینه و همراه با گارانتی تعمیر به کلیه هموطنان گرامی ارائه می نماید. اخبار مانیتور سونی و دیگر خبرها از طریق بخش زیر قابل پیگیری است.

انواع مانیتور سونی و دیگر محصولات سونی

کارشناسان مرکز تعمیر مانیتور سونی در این بخش برآنند تا شما کاربران گرامی را با ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری مدلهای گوناگون مانیتور سونی آشنا سازند. کارشناسان ما در نمایندگی سونی با واکاوی انواع مانیتورهای سونی ویژگی های کلی و اختصاصی هر یک از آنها را استخراج نموده و از طریق فضای ذیل با شما به اشتراک می گذارند. جهت دریافت ویژگی های انواع مانیتور سونی و دیگر محصولات سونی به بخش زیر مراجعه نمایید.

سوالات متداول تعمیرات سونی

کاربران مانیتورهای سونی به یاد داشته باشند که انجام تعمیرات مانیتورهای سونی در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی، نه تنها اشکالات ایجاد شده در آنها را برطرف نخواهد ساخت بلکه ممکن است آسیب های جدی و شدید به دیگر بخش ‌های دستگاه وارد سازد. پیشنهاد کارشناسان حوزه تعمیرات جهت پیشگیری از بروز چنین رویدادهایی آن است که تعمیرات مانیتورهای معیوب صرفاً در نمایندگی های مجاز سونی انجام پذیرد.

احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی نمایندگی سونی است. شما کاربران گرامی می توانید هر گونه پرسش در زمینه تعمیرات سونی را با کارشناسان ما در بخش سوالات متداول تعمیرات سونی در میان گذاشته و پاسخ های تخصصی خود را دریافت نمایید. جهت مشاهده پرسش های دیگر کاربران به بخش زیر مراجعه نمایید.

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی پیشرفته ‌ترین امکانات و تجهیزات حوزه تعمیر و فروش را در اختیار نیروی انسانی و کادر فنی خویش نهاده تا با ارائه برترین و باکیفیت‌ ترین خدمات، رضایت کاربران و مشتریان این مرکز را کسب نماید. مدیریت نمایندگی سونی درصدد برآمده است تا به منظور پاسخگویی به درخواستهای کاربران ضمن تقسیم ساختار درونی این سازمان به پارتهای متعدد،

بخشی از اخبار و مطالب مرتبط با کمپانی و محصولات سونی را نیز از طریق فضای این سایت در اختیار کاربران قرار دهند. بعلاوه جهت آسودگی کاربران خدمات مرتبط با تعمیر برخی از محصولات سونی نظیر تعمیر تلویزیون بصورت تعمیر در محل به کاربران گرامی ارائه می گردد. جهت آشنایی هر چه بیشتر با ساختار این مرکز و خدمات ارائه شده در آن، مطالعه مطالب، مقالات و اخبار ارائه شده در این وب سایت پیشنهاد می گردد.