اشتراک گذاری

چرا تلویزیون سونی داغ می کند؟

اگر شما نیز دارنده یکی از تلویزیون های LCD، LED و یا پلاسمای سونی هستید و در حال حاضر احساس می کنید که تولید گرما توسط این دستگاه، بیش از اندازۀ معمول شده است می توانید با مطالعه مطالب درج شده در این مقاله تا اندازه ای علت این موضوع را دریابید. در این مقاله برآنیم تا پرسش مکرر شما مراجعان گرامی با این عنوان که «چرا تلویزیون سونی داغ می کند؟» را پاسخگو باشیم. باید توجه داشت که داغ شدن تلویزیون سونی، تا اندازه ای، به دلیل ساختار و قطعات به کار رفته در این دستگاه، حتی در مدل های جدید عرضه شده –یعنی مدل های LED و LCD- امری طبیعی است.

این داغ شدگی مختص تلویزیون های این برند نیست و در برندهای دیگر نیز ممکن است مشاهده شود. اگرچه تولید گرما در مدل های نوین، در قیاس با مدلهای پیشین تلویزیون -نظیر پلاسما- بسیار کمتر شده است لیکن همچنان ادامه دارد. در صورت بروز این اشکال در دستگاه خویش می توانید به مرکز تعمیر تلویزیون سونی مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با رفع اشکال داغ شدن تلویزیون سونی را دریافت نمایید.

داغ شدن تلویزیون سونی

داغ شدن تلویزیون سونی در مدل های پلاسما

داغ شدن تلویزیون سونی در مدلهای پلاسما بسیار بیشتر از مدلهای ال سی دی و ال ای دی است. این امر از آن روست که تولید نور در این دستگاه توسط پیکسل های نمایشگر انجام می شود. از سویی دیگر، بخش‌هایی از پیکسل تلویزیون های پلاسما نور سفید مورد نیاز برای دیده شدن پیکسل را فراهم می کند و این امر گرمای تولید شده را دوچندان می کند.

از طرفی ولتاژ بالای مورد نیاز برای تغذیه پنل تلویزیون پلاسما هم مدارات خاصی با قطعات با توان بالا می خواهد که این قطعات هم تلفات گرمایی زیادی دارند و حرارت آنها هم به حرارت کلی دستگاه می افزاید. شما کاربران گرامی می توانید خدمات مرتبط با تعمیر داغ شدن تلویزیون سونی در مدلهای پلاسما را با حضور در مرکز تعمیر تلویزیون سونی دریافت نمایید. راه های ارتباطی با این مرکز در وب سایت ذکر شده است.

داغ شدن تلویزیون سونی در مدل های LCD

داغ شدن تلویزیون سونی در مدلهای LCD بسیار کمتر از مدلهای پلاسما است. این امر از آن روست که در تلویزیون های ال سی دی نور بک لایت بوسیله لامپهای فلورسنت تامین می شود. گرم شدن تلویزیون های ال سی دی سونی ارتباط مستقیمی با میزان زمان روشن ماندن این دستگاه دارد. با بالا بودن زمان روشن ماندن تلویزیون و عدم تبادل حرارتی کافی میزان حرارت این دستگاه از حد مطلوب خارج می شود و عاملی برای استهلاک تلویزیون و مخصوصا صفحه نمایشگر دستگاه می شود. شما کاربران گرامی می توانید خدمات مرتبط با تعمیر داغ شدن تلویزیون سونی را با حضور در نمایندگی سونی دریافت نمایید.

داغ شدن تلویزیون سونی در مدل های LED

خوشبختانه مشکل داغ شدن تلویزیون سونی تا حدود زیادی در مدلهای جدید LED مرتفع شده است. در تلویزیون های LED که نور بک لایت تلویزیون بوسیله لامپهای ال ای دی ایجاد می شود حرارت بسیار کمی در بخش بک لایت تلویزیون ایجاد می شود. بعلاوه با تغییر مکان فلتهای پنل از بالا به پایین میزان استهلاک این تلویزیونها به کمترین حد ممکن رسیده است. شما کاربران گرامی می توانید خدمات مرتبط با تعمیر داغ شدن تلویزیون سونی در مدلهای LED را با حضور در مرکز تعمیرات تلویزیون سونی دریافت نمایید. راه های ارتباطی با این مرکز در وب سایت ذکر شده است.

تعمیرات تلویزیون سونی

تعمیرات تلویزیون سونی یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی سونی است که بخش مجزا و مجهزی را به خود اختصاص داده است. بدیهی است که دستگاه های تلویزیون سونی نیز علی رغم کیفیت بالای ساخت و عملکردشان، همانند بسیاری از دستگاه های الکترونیکی دیگر، در اثر استفاده مداوم یا به سبب اختلال در سیستم برق و منبع تغذیه یا بنابر هر دلیل دیگری، دچار اختلال و افت گردند؛ درست در همین زمان است که پای یک تعمیرگاه و تعمیرکار خوب به میان می‌آید و دارنده دستگاه درصدد برمی آید تا تلویزیون معیوب خویش را به یک مرکز مجاز و فعال در حوزه تعمیرات تلویزیون سونی انتقال دهد.

کارشناسان فعال در مرکز تعمیرات تلویزیون سونی ضمن آشنایی با ویژگی‌های خاص این تولیدات، به دلیل در اختیار داشتن تجهیزات خاص تعمیر -که بالاترین سطح سازگاری با هر یک از تلویزیون های سونی را دارند- قادر به تعمیر و ترمیم تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های سونی از جمله تعمیر مشکل داغ شدن تلویزیون سونی هستند.

نمایندگی سونی و تعمیرات سونی

نمایندگی سونی در تلاش است تا با تجهیز فضای خویش به حضور «زبده ترین کارشناسان» و «پیشرفته ترین تجهیزات»، تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را به کاربران دستگاه های سونی ارائه نماید. نمایندگی Sony با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، یکی از مراکز حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی دستگاه‌های سونی مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلف و مرتبط با این محصولات عرضه می‌دارد.

این مرکز به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در جهت بهینه‌سازی کاربردهای تکنولوژی در کشور کوشا باشد. چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی سونی گردند.

نمایندگی سونی در «بخش فروش»، بر فروش و عرضه تمامی محصولات کمپانی سونی تمرکز دارد. در حوزه «تعمیرات محصولات سونی» نیز تمرکز عمده‌ی متخصصان این واحد بر تعمیر و ترمیم محصولات معیوبِ سونی است که به هر دلیل دچار اختلال در عملکرد گشته‌اند. واحدهای تعمیرات سونی در بخش زیر معرفی می گردند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.