نمایندگی سونی در شهرستان

نمایندگی سونی در شهرستان ارائه دهنده خدمات ریکاوری به شهرستانیهای عزیز است. تعمیر لپ‌تاپ ، تلویزیون ، سینمای خانگی ، موبایل ، تبلت ، مانیتور ، پروزکتور ، هارد ، دوربین و کنسول بازی توسط اصلحترین کارشناسان که چندین سال تجربه کاری دارند انجام می گردد. پروسه تعمیر در کارگاههایی مجهز با ابزارآلات مدرن صورت میگیرد. مهارت و تخصص تعمیرکاران ما با شرکت در آزمونهای متعدد علمی مورد ارزیابی قرار گرفته است. کادر مجرب نمایندگی سونی در شهرستان ها با ارائه خدمات بازیابی مطلوب توانسته دست مراکز غیرمجاز را از فعالیت کوتاه کند.

کیفیت بالا و سرعت ارائه خدمات در این مرکز کاربران بسیاری را مایل به دریافت خدمات از نمایندگی سونی در شهرستان ها کرده است. ضمنا مرکز تعمیرات سونی امکانات لازم جهت ارسال کالا به محل را مهیا ساخته است. به همین دلیل کاربران شهرستانی سونی دیگر دغدغه ای برای تعمیر نشدن دستگاه خود نخواهند داشت . امید است بتوانیم با ارائه خدماتی هرچه بهتر موجبات رضایت هرچه بیشترتان را فراهم آوریم.

نمایندگی سونی در شهرستان ها

خدمات نمایندگی سونی در شهرستان ها

خدمات ارائه شده در نمایندگی سونی در شهرستان‌ها منحصر به سرویس و دستگاهی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با کلیه دستگاه سونی را شامل می‌گردد. کاربران دستگاه‌های سونی اعم از تلویزیون، لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه و … می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و ناکارآمدی در دستگاه خویش، تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر و بهسازی آن را از نمایندگی سونی در شهرستان ها دریافت نمایند.

برای دریافت خدمات مورد نیاز کافی است تا دستگاه معیوب بر اساس آیین‌نامه‌ی درج شده در همین بخش از وبسایت به نمایندگی سونی در تهران ارسال گردد. برخی از خدمات نمایندگی سونی در شهرستان ها عبارت است از: تعمیرات لپ تاپ سونی (شامل تعمیر مادربرد، تعمیر هارد، تعمیر ال سی دی، ارتقا لپ تاپ و …)، تعمیر تلویزیون سونی (شامل تعمیر LCD سونی، تعمیر مشکلات LED تلویزیون سونی، تعمیر خرابی تصویر تلویزیون، تعمیر بک لایت تلویزیون سونی و … )، تعمیر سینمای خانگی، تعمیر لوازم خانگی سونی، تعمیر موبایل سونی، تعمیرات دوربین عکاسی و فیلمبرداری سونی و … . توصیه می‌شود پیش از ارسال دستگاه با نمایندگی رسمی سونی تماس گرفته و اطلاعات کافی جهت ارسال کالا را دریافت نمایید.

مراحل ارسال کالا به نمایندگی سونی در شهرستان

  • بسته بندی دستگاه بدون لوازم جانبی آن
  • شرح مشکل دستگاه داخل یک برگه که همراه دستگاه ارسال می گردد
  • شرح مورد تعمیراتی درصورتی که قبلا دستگاه باز یا تعمیر شده است
  • درج دقیق آدرس، شماره تلفن و کدپستی روی بسته ارسالی
  • تحویل دستگاه توسط نمایندگی سونی در شهرستان ها
  • ارسال شماره رسید( شماره ی پیگیری ) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی
  • دریافت پیامک توسط مشتری، نشان دریافت کالا ازسوی نمایندگی سونی در شهرستان ها می باشد
  • نگه داری شماره رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است
  • عیب یابی اولیه توسط کارشناسان نمایندگی سونی در شهرستان ها پس از دریافت کالا
  • تماس با مشتری و اعلام مشکل به وجود آمده و هزینه تقریبی
  • آغاز روند تعمیرات در صورت تمایل مشتری
  • مراحل تعمیر و هزینه آن با توجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه
  • تست دستگاه زیرنظر کارشناس نمایندگی سونی در شهرستان ها، پس از پایان تعمیر و تایید کادر فنی
  • ارسال هزینه توسط مشتری پس از اطمینان از سلامت دستگاه
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت با توجه به درخواست مشتری جهت ارسال هزینه توسط مشتری
  • دستگاه در صحت و سلامت کامل به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد
  • ارائه گارانتی پس از تعمیر، با توجه به مورد تعمیراتی دستگاه در نمایندگی سونی در شهرستان ها

ویژگی‌های نمایندگی سونی در شهرستان

بارزترین خصوصیات نمایندگی سونی در شهرستان ها عبارت است از: نمایندگی سونی در شهرستان ها یکی از شرکتهای معتب و باسابقه درزمینه تعمیرات تخصصی دستگاههای الکترونیکی و ارتباطی تولید شده توسط کمپانی سونی در ایران است. این شرکت تاکنون به واسطه کاردری مجرب و تجهیزاتی پیشرفته موفقیتهای ارزنده ای را کسب کرده است.

برخی از مهمترین ویژگی های کارشناسان نمایندگی سونی در شهرستان ها عبارت است از: خلاقیت ، مهارت ، دانش ، پویایی و خبرگی . مدیریت مرکز تعمیرات سونی با برنامه ریزی دقیق و مدیریت اصولی توانسته تمامی ویژگیهای یک سازمان مشتر‌ی‌ مدار را در نمایندگی رسمی سونی پیاده‌ کند.

احترام به ارباب رجوع و پاسخگویی به سوالات تلفنی و حضوری آنها، ارائه‌ خدمات پس از فروش به مشتریان و تلاش جهت اجرای آن در سطحی بین‌المللی، رسیدگی به شکایات مطرح شده از سوی مشتریان، انعطاف ‌پذیری در بخش تعمیرات سونی و ارائه‌ راهکارهای متفاوت به مشتری، تلاش در جهت جذب و کسب رضایت مشتریان و ارائه‌ اطلاعات پیش ‌نیاز به صورت شفاهی و مکتوب از دیگر ویژگی های نمایندگی سونی در شهرستان ها است .

لیست نمایندگی سونی در شهرستانها

لیست نمایندگی سونی در شهرستان ها

در حال حاضر نمایندگی مشهد سونی در شهرستان ها فعال است : آدرس شعبه مشهد: ملک آباد – فرهاد ۲۲ – مجتمع نسترن – طبقه دوم – واحد ۸ ( جنب رستوران پسران کریم) می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیست نمایندگی های سونی در شهرستان ها و همچنین چگونگی بهره مندی از خدمات نمایندگی سونی در شهرستان ها با شماره های 1662 بدون پیش شماره ، 02162948 ، 02154114  تماس بگیرید. پشتیبانی نمایندگی سونی در شهرستان ها به صورت شبانه روزی پاسخگوی شماست.

نمایندگی سونی و واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی سونی در شهرستان ها واحدهای تعمیر را مجزا راه اندازی کرده است. به این ترتیب تعمیر هر محصول در کارگاه همان محصول صورت میگیرد. مرکز تعمیرات سونی با جذب توانمندترین تعمیرکاران کشور و بکار بردن مدرنترین تجهیزات توانسته بازدهی واحد تعمیر را به سطح قابل قبولی از کیفیت برساند. مهمترین هدفی که این مرکز دنبال میکند این است که کاربران بیشترین بهره را نسبت به هزینه ای که مینمایند ببرند. تعمیرات دستگاههای الکترونیکی و ارتباطی نیاز به حضور کارشناسان آشنا به علم الکترونیک و کامپیوتر دارد.

نمایندگی سونی در شهرستان ها برای جذب کارشناسان توانمند تمامی تلاش خود را انجام داده است. تعمیرکاران ما پس از اتمام پروسه تعمیر به گردگیری بخشهای داخلی دستگاه و اعمال تنظیمات در آن میپردازند. از این رو کاربر پس از دریافت محصول شاهد افزایش کارایی آن خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

4 + 8 =