اشتراک گذاری

تعمیرات سینمای خانگی سونی

تعمیرات سینمای خانگی سونی یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز است که با توجه به پارامترهای بایسته این حوزه و به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان سخت افزار و نرم افزار انجام می پذیرد. تعهد به اجرای استانداردهای جهانی و التزام به پیاده سازی ضوابط فنی و علمی در حین تعمیرات سینمای خانگی سونی سبب گشته است تا دستگاه های تعمیر شده در این مرکز، مجدداً کیفیت اولیه خویش را بازیابد و امکان بازگشت عیوب آن پس از اتمام مراحل تعمیر به حداقل میزان ممکن برسد.

مرکز تعمیرات سینمای خانگی سونی با خلق فضایی تخصصی تمامی امکانات مورد نیاز جهت رفع و حل اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را فراهم آورده و در تلاش است تا با برآورده سازی کلیه نیازهای کاربران آنها را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز سازد.

تعمیر سینما خانگی سونی در محل

خدمات تخصصی تعمیرات سینمای خانگی سونی

همانطور که می‌دانید یک سینمای خانگی از تلویزیون، بلندگوها، ساب ووفر، دستگاه پخش DVD و رسیور تشکیل می‌شود. امکان دارد هر یک از این اجزاء سینمای خانگی سونی به هر دلیلی از جمله استفاده نادرست به مشکل بربخورند و نیازمند تعمیرات تخصصی باشند. در این صورت می‌توان از خدمات ویژه نمایندگی تعمیرات سونی در زمینه تعمیرات سینمای خانگی سونی استفاده کرد اما چگونه؟

تنها کافیست با نمایندگی رسمی سونی تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس موردنظر شما اعزام شده و خدمات عیب‌یابی و تعمیر هر یک از اجزاء سینمای خانگی سونی از تلویزیون سونی گرفته تا بلندگوها، ساب ووفر، دستگاه پخش DVD و رسیور سونی را در محل به شما ارائه دهند.

  • بهره‌مندی مرکز تعمیرات سینمای خانگی سونی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم
  • همکاری با زبده ترین کارشناسان دارندۀ مدارکِ بین‌المللی در دو حوزه سخت افزار و نرم افزار
  • استفاده از تجهیزاتی که بالاترین میزان سازگاری و انعطاف با محصولات سونی را دارند
  • تست سینمای خانگی تعمیر شده در حضور صاحب دستگاه به منظور اطمینان از صحت عملکرد آن
  • تعهد مرکز تعمیرات سینمای خانگی سونی در ازای ارائه‌ی سرویس‌های تعمیر مطابق با استانداردهای جهانی و ….
تعمیرات سینما خانگی سونی در منزل

تعمیر خرابی ساب ووفر سینمای خانگی سونی

یکی از مشکلات رایجی که گریبانگیر دارندگان انواع سینما خانگی سونی و دیگر برندهای موجود در بازار می گردد، عدم کارکرد صحیح بخش ساب ووفر دستگاه است. دقت کنید که اصلی ترین عامل ناکارآمدی ساب وافر قرار گرفتن آن در محل نادرست است. به طور معمول بهترین مکان برای ساب وافر محلی دور از دیوارهای اتاق است. عدم قرار گیری ساب ووفر در جای مناسب می تواند مشکلاتی در تولید صدا به همراه داشته باشد.

در چنین شرایطی ممکن است صداهای آزاردهنده ای چون صوت بلند از سیستم شنیده شود. البته این حالت احتمال دارد در اثر خرابی subwoofer نیز پدید آمده باشد. کارشناسان نمایندگی تعمیرات سینمای خانگی سونی همواره آماده ی خدمت رسانی در راستای بازیابی کارایی ساب ووفر و رفع عیوب آن به بهترین شیوه ی کاری ممکن می باشند. چرا سینمای خانگی صدا ندارد؟

تعمیر اختلالات مرتبط با خاموشی ناگهانی سینما خانگی سونی

یکی دیگر از مشکلات شایع در سینمای خانگی که کاربران بسیاری بابت آن ابراز نگرانی می کنند، خاموشی ناگهانی این دسته از دستگاه های دیجیتال است. این معضل دارای علل مختلفی می باشد. از این رو آن چه که در رفع اختلالات مرتبط با خاموشی ناگهانی سینما خانگی حائز اهمیت است، عیب یابی صحیح و دقیق تعمیرکار می باشد.

یکی از محتمل ترین دلایل خاموش شدن خود کار سینمای خانگی SONY، خرابی برد پاور دستگاه است. خرابی آمپلی فایر نیز می تواند به عنوان عامل دیگری برای شکل گیری این اختلال تلقی شود. البته در این میان سلامت سیم و کابل های اتصالی و ارتباطی دستگاه را نباید فراموش کرد. به هر حال مشکل هر چه که باشد با حضور در نمایندگی تعمیرات سینمای خانگی سونی قابل حل است. دلیل روشن نشدن سینمای خانگی سونی چیست؟

رفع مشکلات رایج سینما خانگی سونی

حل مشکل پروتکت سینمای خانگی سونی

قبل از اینکه به حل مشکل پروتکت سینمای خانگی سونی اشاره کنیم، لازم است شما را با واژه پروتکت و نقش آن در سینمای خانگی سونی آشنا کنیم. همانطور که می‌دانید پروتکت در لغت به معنای محافظت است. حالت پروتکت زمانی ایجاد می‌شود که یکی از قطعات یا اجزاء سینمای خانگی سونی به نحوی دچار آسیب‌دیدگی شود که امکان سرایت مشکل آن به سایر قطعات و اجزاء سینمای خانگی وجود داشته باشد. اما حالت پروتکت چگونه است؟

درواقع زمانی که این حالت در سینمای خانگی رخ می‌دهد، خطایی مبنی بر “Push Power Protect” نمایش داده می‌شود و بلافاصله بعد از نمایش این خطا، سینمای خانگی خاموش می‌شود تا سایر قطعات آن از آسیب‌دیدگی محفوظ بمانند. درواقع زمانی که بخشی از مدارات دستگاه، آمپلی فایر دستگاه یا برد پاور آن با مشکل مواجه می‌شوند، خطای پروتکت نمایش داده شده و سینمای خانگی خاموش می‌شود. بنابراین حل مشکل پروتکت سینمای خانگی سونی به عیب‌یابی دقیق این دستگاه نیاز دارد تا منشأ اصلی بروز مشکل در این دستگاه پیدا شده و توسط تکنسین‌های نمایندگی سونی برطرف شود. از این‌رو بهتر است درصورت مواجه شدن با چنین خطایی از تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات سینمای خانگی سونی کمک بگیرید.

رفع ارورهای گوناگون سینمای خانگی سونی

سینما خانگی های امروزی سونی با ساختار حرفه ای تر مسیر پیشرفت را طی کرده و هوشمندتر از قبل تولید شده اند. این دستگاه توانایی تشخیص بسیاری از اختلالات و تداخلات سیستماتیک درونی خود را داشته و آن ها را به زبان ماشین یعنی نمایش خطاهای خاص به اطلاع کاربر می رسانند.  ارورهای سینما خانگی انواع مختلفی دارند. هر کدام از این خطاها مرتبط با مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوناگونی می باشند.

جهت رفع هر چه سریع تر ارورهای نمایشی با مراکز تعمیراتی معتبر تماس حاصل فرمایید. خاطرنشان می نماییم که کارشناسان حاضر در واحد تعمیرات سینمای خانگی سونی با استفاده از دانش به روز خود هر یک از ارورهای نمایان شده در سینما خانگی های سونی را در مدت زمان کوتاهی برطرف می سازند.

حل مشکل صدا نداشتن سینمای خانگی سونی

نمی‌توان گفت که صدا نداشتن سینمای خانگی سونی، یک مشکل حاد است. البته گاهی‌اوقات! چراکه برخی مواقع بهم‌ریختن تنظیمات سینمای خانگی سونی موجب قطع شدن صدای آن می‌شود و برخی مواقع نیز بروز مشکلات سخت‌افزاری در این دستگاه موجب می‌شود که هیچ صدایی از آن شنیده نشود. اگر مشکل قطع شدن صدای سینمای خانگی سونی از بهم‌ریختن تنظیمات این دستگاه باشد که به راحتی می‌توان آن را برطرف کرد.

منتهی اگر دلایل سخت‌افزاری موجب قطع شدن صدای سینمای خانگی سونی شده باشند باید به سراغ عیب‌یابی و تعمیر آمپلی فایر، پاور و اتصالات مربوط به اسپیکرها رفت. از این‌رو بهتر است رفع مشکل صدا نداشتن سینمای خانگی سونی را به تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات سینمای خانگی سونی بسپارید.

رفع مشکل خوانده نشدن دی وی دی در سینمای خانگی سونی

گاهی امکان دارد دیسکی را برای تماشا در سینما خانگی سونی برگزینید، اما پلیر دستگاه به هیچ عنوان قادر به شناسایی دیسک و نمایش محتوای موجود نباشد. در این حالت احتمالا کاربر به امتحان چندین دیسک دیگر می پردازد و متاسفانه با عدم نمایش آن ها نیز رو به رو می شود. عموما این مشکل ناشی از خرابی اپتیکال بلاک تعبیه شده در سیستم است که در نتیجه آن، اطلاعات دیسک پردازش نمی شوند. در اکثر مواقع گرد و غبار باعث از کار افتادگی این بخش از دستگاه است.

پیشنهاد می شود جهت رفع مشکل عدم  خوانش دی وی دی در سینمای خانگی  به آرامی با دستمال بدون پرزی اپتیکال بلاک را تمیز کنید. لازم به ذکر است که در صورت تداوم مشکل، ضرورت تعویض این بخش از سینما خانگی SONY وجود دارد. نمایندگی تعمیرات سینمای خانگی سونی تعویض اپتیکال بلاک را با نمونه ی اورجینال مشابه انجام می دهد.

محل قرارگیری بلندگوهای سینمای خانگی سونی

راه‌‌اندازی و نصب سینمای خانگی سونی، بایدها و نبایدها خاص خود را دارد. از همین رو توصیه می‌شود، انجام این کار صرفاً توسط کارشناسان تعمیرات سینمای خانگی سونی انجام پذیرد. این کار کمک می‌کند تا به دلیل رعایت همه جانبه  استانداردهای ذکر شده از سوی شرکت سازنده، بر عمر مفید این دستگاه افزوده گردد. در بخش زیر به اختصار مراحل نصب و راه‌اندازی سینمای خانگی سونی شرح داده می‌شود.

متصل کردن یا همان Plugging in

در نخستین مرحله کابل ها به بلندگوها یا اسپیکرها و سپس به تقویت کننده ها متصل می‌شوند. (نکته مهم: در حین این کار حتما می‌بایست دستگاه خاموش باشد)

انجام تنظیمات یا همان Tuning in

بسیاری از گیرنده ها دارای یک تابع ایستگاه از پیش تعیین شده اتوماتیک هستند. این بدان معناست که گیرنده، ایستگاه فروشگاه های رادیویی رو با لمس یک دکمه جستجو خواهد کرد. در این مرحله می‌بایست تنظیمات مرتبط با این بخش انجام شود.

تعبیه و جاگیری بلند گو Placing the speakers

برای داشتن بهترین صدا از سینمای خانگی بهتر است به شکل قرار گیری بلندگوهای این دستگاه توجه ویژه داشته باشید. برای مثال بهترین مکان برای قرار گرفتن بلندگوهای جلو، قرار گرفتن این بلندگوها به فاصله یک متر در سمت راست و چپ تلویزیون و در مقابل مبل است. در ارتباط با بلندگوهای مرکزی مرتبط با این دستگاه، کارشناسان تعمیرات سینمای خانگی سونی توصیه می‌کنند، این بلندگوها در نزدیک تلویزیون و یا مستقیما در زیر تلویزیون قرار گیرند.

بلندگوی مرکزی نیز بهتر است در نزدیک تلویزیون  قرار گیرد. اگرچه این بخش را نیز می‌توان مستقیماً در زیر تلویزیون قرار داد. بخش دیگر این دستگاه Subwoofer است که بهتر است در نزدیکترین گوشه از تلویزیون قرار داده شود. بلندگوهای عقب (Rear speakers) نیز همانگونه که از نام آنها پیداست باید در سمت عقب از موقعیت مشاهده اصلی قرار گیرند.

سرویس‌های تخصصی تعمیرات سینمای خانگی سونی

کاربران کلیه سینماهای خانگی سونی می‌توانند در صورت مواجهه با هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه خویش با کارشناسان ما در نمایندگی سونی تماس گرفته و تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر سینمای خانگی سونی را دریافت نمایند. برخی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز عبارت است از:

بررسی و تعمیر عیوب نصب دستگاه دی وی دی پلیر، بررسی و ست کردن باندهای سینمای خانگی برای کیفیت صدای دالبی، رفع اشکالات کیفیت آمپلی فایر، انجام اقدامات لازم جهت افزایش توانمندی سینمای خانگی سونی، تعمیرات برد DVD Player توسط کارشناسان تعمیرات سینمای خانگی سونی، رفع اشکالات روی مدارد دی وی دی پلیر، رفع اشکالات مدار و مسیریابی برد دی وی دی پلیر،

تعویض آی سی ها و قطعات chip روی مدار با سشوار صنعتی، هوای گرم و دستگاه BGA Machine، برنامه ریزی آی سی های برد Programing، عیب یابی دقیق سینمای خانگی سونی، عیب یابی باند و رفع صدای خش خش توسط کارشناسان تعمیرات سینمای خانگی سونی و … .

تعمیرات سینمای خانگی سونی و دیگر واحدهای تعمیرات سونی

سینمای خانگی سونی یکی از تولیدات باکیفیت این کمپانی است که عموماً به دلیل برخورداری از برخی ویژگی‌ها نظیر ابعاد مناسب، نصب آسان و راحت، کیفیت بالا، مصرف انرژی پایین و پیکسل بالا انتخاب نخست بسیاری از کاربران است. کاربرانی گرامیِ هریک از سینماهای خانگی سونی به خاطر داشته باشند، که با انتخاب آگاهانه‌ی مرکز تعمیرات سینمای خانگی سونی در کمترین زمان و با کمترین هزینه می توانند دستگاه معیوب خویش را تعمیر نمایند. دیگر واحدهای تعمیرات سونی در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

اخبار سینمای خانگی سونی و دیگر خبرها

مرکز تعمیرات سونی سال‌هاست که فعالیت خود را به منظور ارائه‌ خدمات پس از فروش محصولات سونی آغاز کرده است. این مرکز عمده‌ی تمرکز خود را بر تعمیر و ترمیم برخی دستگاه های پرفروش و پرطرفدار این برند نظیر موبایل، لپ تاپ، آل این وان، پروژکتور، سینمای خانگی و … نهاده است. زیرا بخش بزرگی از بازار داخلی کشور در اختیار این دسته از محصولات است.

مدیریت مرکز تعمیرات سونی به‌روزترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان این مرکز نهاده است. تا بهترین خدمات، در مدت زمانی کوتاه و با کمترین هزینه به هموطنان گرامی عرضه گردد. اخبار سینمای خانگی سونی و دیگر خبرها از طریق بخش زیر با شما در میان گذاشته خواهد شد.

مقالات سینمای خانگی سونی و دیگر مقالات

تنوع بالا و تعداد بیشمار تولیدات سونی مدیریت نمایندگی سونی در ایران را برآن داشت تا با توسعه بخشی این مرکز خدمات تخصصی هر یک از محصولات سونی را در پارتهای جداگانه به کاربران ارائه دهد. در حال حاضر نمایندگی سونی در ایران متشکل از پارت های تخصصی بی شماری است که در هر یک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با تعمیر یک محصول به کاربران ارائه می گردد.

شما کاربران گرامی، صاحب هر یک از دستگاه های سونی که هستید می توانید با مراجعه به نمایندگی سونی در ایران از تعمیرات  تخصصی مرتبط با دستگاه خویش بهره مند گردید. مقالات سینمای خانگی سونی و دیگر مقالات از طریق بخش زیر در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

انواع سینمای خانگی سونی و دیگر محصولات

کارشناسان نمایندگی سونی در این بخش برآنند تا شما را با جدیدترین محصولات نمایندگی سونی آشنا سازند. در صورت علاقه به این حوزه می توانید با مراجعه به بخش زیر با انواع سینمای خانگی سونی و دیگر محصولات آشنا شوید.

سوالات متداول تعمیرات سینمای خانگی سونی

مدیریت مرکز تعمیرات سونی کارشناسان خویش را از میان زبده ‌ترین و متعهدترین مهندسان تعمیر گزینش و به ‌همکاری فراخوانده است و از همین روست که توانسته در زمینه ارائه خدمات تعمیر پیشرو و متمایز باشد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی سونی و یا مرکز تعمیرات سونی تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز خویش را دریافت نمایید.

در صورت وجود هر گونه ابهام و پرسش در رابطه با خدمات ارائه شده در این مرکز می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان ما پاسخگوی تمامی پرسش ها ی شما اعم از سوالات متداول تعمیرات سینمای خانگی سونی خواهند بود.

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی پیشرفته ‌ترین امکانات و تجهیزات حوزه تعمیر و فروش را در اختیار نیروی انسانی و کادر فنی خویش نهاده تا با ارائه برترین و باکیفیت‌ ترین خدمات، رضایت کاربران و مشتریان این مرکز را کسب نماید.  مدیریت نمایندگی سونی درصدد برآمده است تا به منظور پاسخگویی به درخواستهای کاربران ضمن تقسیم ساختار درونی این سازمان به پارتهای متعدد، بخشی از اخبار و مطالب مرتبط با کمپانی و محصولات سونی را نیز از طریق فضای این سایت در اختیار کاربران قرار دهند.

بعلاوه جهت آسودگی کاربران خدمات مرتبط با تعمیر برخی از محصولات سونی نظیر تعمیر تلویزیون بصورت تعمیر در محل به کاربران گرامی ارائه می گردد.