اشتراک گذاری

علت محبوبیت پلی استیشن4 سونی چیست؟

یکی از رایج ترین سوالات علاقمندان به بازی های کنسول علت محبوبیت پلی استیشن 4 سونی می باشد. علت این محبوبیت شکست رقبای سونی یعنی مایکروسافت ایکس باکس و نینتندو سوئیچ است که باعث شد این محصول فروش بسیار بالایی داشته و به عنوان محبوب ترین پلی استیشن سونی نام بگیرد. یکی از دستگاه های مورد علاقه برای دوستداران بازی های گرافیکی کنسول بازی است. کنسول های بازی یکی از متنوع ترین دستگاه هایی هستند که توسط برخی کمپانی ها در مدل های مختلف تولید شده اند. در ادامه به بررسی دلایل محبوبیت پلی استیشن 4 سونی و تفاوت های آن با پلی‌استیشن ۴ پرو با PS4 معمولی می پردازیم.

محبوبیت پلی استیشن 4

بررسی دلایل محبوبیت پلی استیشن4 سونی

  • با اغلب ابزار داخل خانه سِت شده و فراتر از یک کنسول ساده گیم است.
  • پلی استیشن 4 سونی نسبت به سایر رقبای خود از قیمت پایین تری بهره مند است.
  • انواع گیم‌ هایی مثل Uncharted 4: A Thief’s End، Horizon Zero Dawn و Bloodborne بر پلی استیشن 4 سونی قابل اجرا هستند.
  • اجرای بازی ها با کیفیت نمایش 4K از دیگر قابلیت های خاص این دستگاه به شمار می رود.
  • عدم افت کیفیت در این دستگاه یکی از دلایل محبوبیت بودن پلی استیشن 4 سونی به شمار می رود.

پلی‌استیشن ۴ پرو با PS4 معمولی چه تفاوت هایی دارد؟

یکی از دلایل محبوبیت پلی استیشن4 سونی تنوع گسترده در بازی هایی است که در این دستگاه قابل اجرا هستند. این ویژگی یکی از تفاوت های پلی‌استیشن ۴ پرو با PS4 معمولی به شمار می رود. نمایش تصاویر در کنسول بازی 4 پرو با کیفیت HDR و استاندارد تصویری 4K می باشد که این قابلیت نیز یکی دیگر از خصوصیات و تفاوت های پلی ‌استیشن ۴ پرو با PS4 معمولی می باشد. به هنگام خرید کنسول بازی توجه داشته باشید اگر تلویزیون شما از کیفیت HDR برخوردار نیست در صورت خرید این دستگاه نیز امکان بازی با کیفیت HDR وجود ندارد. 

بهره مندی از هدست واقعیت مجازی برای این دستگاه یکی از دلایل محبوب بودن پلی استیشن 4 سونی به شمار می رود که لذت بازی را برای کاربران دو چندان کرده است. در پلی استیشن 4 پرو یک لایه بر روی دستگاه اضافه شده و به جهت وزنی نسبت به مدل های قبلی نیم کیلو تغییر داشته است که وزن این دستگاه یکی دیگر از تفاوت های میان پلی‌استیشن ۴ پرو با PS4 معمولی است.

تعمیرات کنسول بازی سونی

تعمیرات کنسول بازی سونی از خدمات تخصصی این مرکز به شمار می رود. دسترسی این واحد به انواع ابزار و قطعات سبب شده تا فرآیند تعمیرات در واحد تعمیر کنسول بازی سونی در بالاترین سطح کیفی ارائه شود. لازم به ذکر است که کنسول های بازی دستگاه های حساسی هستند و تحت تاثیر ناهماهنگی میان قطعات و اختلالات داخلی دچار مشکل می شوند و تعمیرات آن ها تنها توسط متخصصان حرفه ای امکان پذیر است. مهندسان حاضر در این مجموعه به دلیل بهره مندی از اطلاعات و مهارت های تعمیراتی می توانند در مدت زمانی کوتاه تعمیر کنسول بازی سونی را اجرا نمایند. تعویض قطعات کنسول بازی سونی از دیگر خدماتی است که در این واحد ارائه می شود. کلیه قطعات آسیب دیده این دستگاه با دل های اصلی جایگزین می شوند.

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی به منظور رفاه بیشتر مشتریان خدمات فروش و تعمیر انواع محصولات سونی را ارائه می کند. نمایندگی رسمی سونی در بخش فروش می تواند انواع خدمات مربوط به مشاوره های پیش از خرید و راهنمایی های ورد نیاز برای نگهداری بهتر از محصولات را ارائه کند. انواع محصولات سونی در نمایندگی رسمی سونی به صورت اورجینال و همراه با ضمانت نامه معتبر به فروش می رسد. در صورت بروز هرگونه مشکل برای محصولات سونی می توانید به واحد تعمیرات سونی مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. دسترسی واحد تعمیرات سونی به انواع ابزارآلات و تجهیزات نیز سبب شده تا تعمیرات انواع محصولات سونی در این مرکز امکان پذیر باشد. کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی سونی برای کاربران با تضمین ارائه می شوند. مرکز سخت افزار ایران بر کلیه فعالیت های نمایندگی و واحد تعمیرات سونی نظارت دارد.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران و محصولات را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بیست − 17 =