اشتراک گذاری

تعمیرات کنسول بازی سونی

تعمیرات کنسول بازی سونی یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی سونی است. این خدمات به دلیل تمرکز بر عیوب رایج این دستگاه و شناسایی کارآمدترین روش های تعمیر در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. تعمیرات کنسول بازی سونی در این مرکز محدود به مورد خاصی نیست و تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را شامل می گردد.

حتی الامکان تلاش می گردد تا اشکالات نرم افزاری دستگاه بصورت رایگان ارائه گردد مگر آنگه اشکال پیش آمده زمان‌بر و نیاز به اقدامات جدی داشته باشد. تعمیرات کنسول بازی در این مجموعه مشمول گارانتی محدود هستند و بازه زمانی این گارانتی در حین مراجعه مشخص گشته و به صاحب دستگاه اعلام می گردد.

تعمیر کنسول بازی

نمایندگی تعمیر کنسول بازی سونی

عدم اجرای بازی‌ها و نخواندن دیسک، گیر کردن دیسک یا خارج شدن خود به خود آن از دستگاه، روشن شدن چراغ چشمک‌زن آبی، خرابی پورت و کابل HDMI دستگاه، روشن شدن چراغ چشمک‌زن قرمز و … همه از رایج‌ترین مشکلاتی هستند که گریبان‌گیر کنسول بازی سونی می شوند.

اگر شما هم از کاربران کنسول بازی سونی هستید و با مشکلی در این دستگاه مواجه شده‌اید، می‌توانید عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و تعمیرات سخت‌افزاری آن را به نمایندگی تعمیرات کنسول بازی سونی بسپارید. تکنسین‌های این مرکز ضمن عیب‌یابی دقیق کنسول بازی شما به تعمیرات تخصصی آن می پردازند و این دستگاه را مانند روز اول، بدون هیچ مشکلی در اختیار شما قرار می دهند.

نحوه تعمیر کنسول بازی

کنسول های بازی پلی استیشن و ایکس باکس، در کنار کنسول های دیگری همچون کنسول بازی نینتندو wii و دستگاه های دیگر، قابلیت های مختلفی را به کاربران ارائه می دهند. همه این دستگاه ها در چند سال گذشته، پیشرفتی خیره کننده داشته اند و برای یافتن ایرادهای این دستگاه ها، باید وقت زیادی گذاشت. اما این دستگاه ها هم گاهی اوقات به دلیل عوامل مختلفی دچار مشکل می شوند و کار آنها به تعمیر کنسول بازی می کشد.

خوانده نشدن دیسک در کنسول بازی، خاموش شدن ناگهانی کنسول بازی، پرش تصویر در کنسول بازی، صدا نداشتن کنسول، خرابی مین برد کنسول و متصل نشدن کنسول بازی به WIFI، از جمله ایرادهایی هستند که به شما خبر می دهند باید برای برطرف کردن مشکلات کنسول بازی خود دست به کار شوید.

خدمات تعمیر کنسول بازی sony

تعمیر چیپ کنسول بازی sony

دلیل داغ کردن بیش از اندازه کنسول بازی سونی چیست؟ اگر هنگام کار با کنسول بازی سونی متوجه شدید که این دستگاه بیش از اندازه داغ شده است، مطمئن باشید که چیپ آن دچار مشکل شده است و به تعمیرات تخصصی نیاز دارد. منتهی عامل دیگری هم مانند آسیب‌دیدگی مین‌ برد می‌تواند، موجب داغ شدن کنسول بازی سونی شود اما احتمال خرابی چیپ نسبت به مین برد در چنین شرایطی بیشتر است.

به گونه‌ای که با به مشکل خوردن چیپ کنسول بازی سونی، حرارت آن به صورت ناگهانی افزایش پیدا می‌کند. با این وجود بهتر است بلافاصله پس از اینکه متوجه داغی بیش از اندازه این دستگاه شدید، آن را جهت عیب‌یابی و تعمیرات به نمایندگی تعمیرات کنسول بازی سونی بسپارید.

تعمیر اپتیک کنسول بازی سونی

آیا تاکنون با مشکل گیر کردن دیسک یا خوانده نشدن آن در کنسول بازی سونی مواجه شده‌اید؟ اگر کنسول بازی شما دیسک را نمی‌خواند، مطمئن باشید که اپتیک آن دچار مشکل شده است چراکه خرابی اپتیک موجب عدم ارسال اطلاعات دیسک به بخش‌های اجرایی دستگاه می‌شود. منظور از اپتیک کنسول بازی، لنز آن است که با بروز اختلال در آن با مشکل خوانده نشدن دیسک در کنسول بازی مواجه خواهید شد. درضمن لازم است بدانید که امکان تعمیر لنز این دستگاه وجود ندارد و اگر برای آن مشکلی به وجود بیاید، باید آن را تعویض کرد.

یکی دیگر از خدمات ویژه‌ای که نمایندگی تعمیرات کنسول بازی سونی به کاربران این دستگاه ارائه می‌دهد، تعمیر اپتیک کنسول بازی سونی است. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که درصورت خوانده نشدن یا گیر کردن دیسک در کنسول بازی خود، احتمال خرابی لنز آن را در نظر بگیرید و تعمیرات تخصصی این دستگاه را به تعمیرکاران نمایندگی سونی بسپارید.

تعمیر دسته کنسول بازی سونی

از مهم‌ترین قطعات سخت‌افزاری کنسول بازی می‌توان به دسته‌های آن اشاره کرد که اگر مشکلی برای آن‌ها به وجود بیاید، بازی با این دستگاه تقریبا غیرممکن می‌شود. این جزء حیاتی از قطعات متعددی شامل: مدارات مختلف، قاب، باتری و … تشکیل شده است که احتمال اختلال در هر یک از این قطعات به دلایل مختلفی وجود دارد. به همین دلیل عیب یابی دسته کنسول بازی درصورت بروز اختلال در آن به دقت و حساسیت بالایی نیاز دارد.

خوشبختانه نیروهای مجرب و متخصص نمایندگی تعمیرات کنسول بازی سونی پس از انجام پروسه عیب یابی دسته کنسول بازی به سراغ تعمیرات حرفه‌ای و تخصصی آن می‌روند و با تست و بررسی نهایی آن از رفع مشکلش اطمینان حاصل می‌کنند. با این وجود می‌توانید با خیال راحت تعمیرات دسته کنسول بازی خود را به نمایندگی تعمیرات سونی بسپارید.

تعمیر برد کنسول بازی سونی

برد در کنسول بازی همه کاره است! چراکه هم دستورات کاربر را دریافت می‌کند و هم آن‌ها را به اجزای موردنظر دستگاه جهت اجرایی شدن ارسال می‌کند. علاوه‌بر این وظیفه برقراری ارتباط بین تمامی اجزاء کنسول بازی برعهده برد این دستگاه است. به دلیل نقش حائز اهمیتی که برد کنسول بازی در این دستگاه دارد، بدیهی است که با خراب شدن آن، کنسول بازی سونی ناگهان خاموش شود. با این وجود اگر هنگام بازی با این دستگاه ناگهان شاهد خاموش شدن آن بودید باید احتمال خرابی برد آن را در نظر بگیرید.

مهم‌ترین عواملی که موجب خراب شدن برد کنسول بازی sony می‌شوند شامل: نوسان برق و وارد شدن ضربه به این دستگاه می‌باشند. بنابراین برای جلوگیری از خرابی و سوختن برد کنسول بازی سونی باید از وارد شدن ضربه به این دستگاه خودداری کنید و آن را به یک محافظ برق متصل کنید تا از نوسان برق دور بماند.

  • تعمیر دوربین کنسول و تعمیرات کینکت
  • تعمیر و رفع کلیه ایرادات پلی استیشن ۴
  • تعویض و ریبال چیپ APU ،RAM ،SOUTH BRIDGE
  • تعمیر و رفع هنگ و فریز و خاموش شدن ناگهانی کنسول بازی
  • تعمیر برد اصلی، تعویض درایو، تعویض لنز، تعمیرات آداپتور
  • تعمیرات پلی استیشن ۳
  • تعمیرات ایکس باکس ۳۶۰
  • عیب یابی بخش تغذیه کنسول بازی
  • تعمیرات کینکت و فروش آداپتور اصلی
  • تعمیر بخش پورت HDMI در پلی استیشن
  • تعمیر دسته جوی استیک و تعمیر کنترلر کنسول
  • تعمیر اشکال هنگ کردن و داغ کردن کنسول بازی
  • فروش لنز پلی استیشن و فروش لنز ایکس باکس ۳۶۰
  • ریبال کردن چیپ گرافیک، تعمیر بخش رم و چیپ اصلی کنسول
  • تعمیر برد ایکس باکس ۱
  • پروگرام کردن بایوس ایکس باکس
  • تعویض چیپ گرافیک و تعمیر رم دستگاه
  • برطرف کردن اشکالات هنگ دستگاه و داغ کردن بورد
  • برطرف کردن عیوب APU , SOUTH BRIDGE , NAND
  • تعویض درایو کنسول، تعمیر آداپتور، تعمیر کنترلر و تعمیر کینکت
  • تعمیرات هارد پلی استیشن PS3
  • تعمیرات دسته جوی استیک ایکس باکس ۳۶۰
  • برطرف کردن اشکالات نرم افزاری ایکس باکس و PS3
  • تعمیرات تخصصی دسته بازی دستگاه پلی استیشن ۳
  • جی تگ تمامی مدلهای ایکس باکس ۳۶۰ فت و اسلیم
  • نصب تمامی نرم افزارهای جی تگ برای اجرای بازی از روی هارد
  • دانگرید انواع مدل های فت و اسلیم ps3 و نصب بالاترین ورژن کپی خور بر روی آن
  • فروش لنز پلی استیشن و فروش لنز ایکس باکس و فروش هارد پلی استیشن نیز از خدمات ما به همکاران است.

مشکلات کنسول بازی

خوانده نشدن دیسک در کنسول بازی

یکی از رایج ترین دلایلی که منجر به تعمیر کنسول بازی می شود، خوانده نشدن دیسک در کنسول بازی است. این مشکل که معمولا با ارورهای مختلفی مانند  CE-34878-0  نمایش داده می شود. برای برطرف کردن مشکلات کنسول بازی در این مورد، باید دستگاه را به صورت مراحل زیر، ریستارت کنید.

  1. کنسول خود را خاموش کنید و تمامی کابل های متصل به آن را جدا کنید.
  2. کلید پاور را 30 ثانیه نگه دارید و رها کنید.
  3. پس از گذشت 2 الی 3 دقیقه از فشردن دکمه پاور، کنسول بازی را روشن کنید.

علاوه بر این مراحل، شما می توانید با استفاده از حالت safe mode و مرتب کردن بخش اطلاعاتی کنسول بازی، به درست شدن آن کمک کنید. اما اگر مشکل دستگاه شما همچنان ادامه پیدا کرد، باید حتما از کارشناس متخصص کمک بگیرید.

خاموش شدن ناگهانی کنسول بازی

خاموش شدن ناگهانی کنسول بازی درست در هنگام اوج بازی، یکی از بدترین اتفاقاتی است که می تواند رخ دهد. این مشکل، یکی از رایج ترین اشکالات در انواع کنسول های موجود در بازار است. در این وضعیت، حتی فشردن دوباره دکمه پاور نیز باعث هیچ واکنشی از سوی دستگاه نمی شود. در این شرایط، قبل از اقدام برای تعمیر کنسول بازی خود، وضعیت کابل HDMI متصل به سیستم و هارد دستگاه و همچنین قسمت تهویه آن را چک کنید. اگر کابل ها و تهویه سالم بودند، منشا مشکل کنسول شما از ساختار درونی سیستم است.

پرش تصویر در کنسول بازی

سیاه شدن تصویر نمایشگر و چشمک زدن و پرش تصویر، از مشکلاتی هستند که ممکن است در گیر و دار بازی، گریبان کاربر را بگیرند. معمولا این مشکلات، منجر به سیاه شدن نمایشگر تلویزیون و از دست رفتن تصویر می شوند. در اغلب موارد، این ایراد با خاموش و روشن کردن تلویزیون و کنسول نیز برطرف نمی شود. قبل از اقدام برای تعمیر کنسول بازی، پورت متصل به کابل HDMI را تعویض کنید و سالم بودن آن را نیز بررسی کنید. اگر همچنان پرش و لرزش تصویر نمایشگر شما ادامه پیدا کرد، باید از یک کارشناس کاربلد برای بررسی وضعیت مدارهای داخلی و تعمیر کنسول بازی کمک بگیرید.

صدا نداشتن کنسول

یکی دیگر از مشکلاتی که کنسول ها را درگیر و کاربران را دچار مشکل می کند، صدا نداشتن دستگاه است. مشکلات نرم افزاری، مشکل داشتن برنامه های تنظیمات صدا و خرابی یا قطع شدن کابل HDMI از دلایل بروز این مشکل و تعمیر کنسول بازی هستند. برای برطرف کردن مشکلات کنسول بازی در این شرایط، می توانید یک کابل دیگر را به دستگاه متصل کنید و اطمینان پیدا کنید که کابل HDMI  مورد استفاده شما سالم باشد. چون خرابی پورت HDMI مانع از وصل شدن صدا در کنسول های بازی می شود. در صورتی که مشکل صدا با این روش ها برطرف نشد، باید به یک تعمیرکار متخصص مراجعه کنید تا خرابی قطعات مرتبط با صدا را بررسی کند.

خرابی مین برد کنسول

مادربرد قطعه ای بسیار مهم در کنسول و همه دستگاه های الکترونیکی است که تمام قطعات دیگر روی آن نصب می ‌شوند. اگر مشکلی در این قطعه پیش بیاید، قطعاتی مانند پردازنده، رم، آی‌سی ، پاور و قطعات دیگر، به درستی کار نمی کنند. عواملی که باعث خرابی مین برد و تعمیر کنسول بازی می شوند، شامل آب‌ خوردگی، فرسودگی دستگاه و آسیب های فیزیکی هستند. خراب شدن این قطعه، با نشانه هایی مانند تصویر نداشتن، روشن‌ نشدن دستگاه، هنگ کردن هنگام بازی، عملکرد ضعیف پورت‌ ها و افزایش دما همراه است. با مشاهده این نشانه ها، باید برای تعمیر کنسول بازی خود اقدام کنید.

تعمیر ps4 سونی

تعمیرات PS4 سونی یکی دیگر از سرویس های تعمیراتی ارائه شده در نمایندگی سونی است که با استفاده از پیشرفته ترین و سازگارترین تجهیزات انجام می پذیرد. دارندگان این کنسول، در صورت مواجهه با هرگونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه خویش می‌توانند به مرکز تعمیرات PS4 سونی مراجعه کنند. سرویس های مورد نیاز این حوزه به شکل تخصصی در مرکز ما ارائه می شوند.

به دلیل ساختار ساده این دستگاه، امکان تعمیر آن در منزل نیز وجود دارد. اما بهتر است جهت پیشگیری از دستکاری های ناشیانه و خرابی دوچندان دستگاه، تعمیر آن را به مراکز مجاز و استاندارد این حوزه بسپارید. تعمیر PS4 سونی در مراکز استاندارد، سبب می گردد تا منشأ اشکال پیش آمده در دستگاه به درستی شناسایی شده و توسط تعمیرکاران متبحر، رفع گردد. مراکز مجاز تعمیرات PS4 سونی ضمن برخورداری از کارشناسانی مجرب و خبره در این حیطه، از پیشرفته ترین و سازگارترین تجهیزات نیز بهره مند هستند.

تعمیرات کنسول بازی سونی و دیگر واحدهای تعمیرات سونی

تعمیرات کنسول بازی سونی در این مرکز به دست تیمی از مهندسان و کارشناسان خبره و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. برخی از خدمات ارائه شده در این مرکز عمومی بوده و به سایر دستگاه ها و تجهیزات بازی نیز مرتبط می باشد.

برخی از این خدمات عبارتند از: تعمیر پلی استیشن و ایکس باکس، تعمیر کنسول بازی، تعمیر برد اصلی ایکس باکس و پلی استیشن، تعویض درایو و لنز، تعمیر آداپتور xBox و PS4، تعمیر کنترلر کنسول، تعمیر کینکت و رفع اشکالات هنگ دستگاه، رفع اشکال سه چراغه شدن پلی استیشن، تعمیر لنز ایکس باکس و عیوب داغ کردن کنسول و …. . دیگر واحدهای تعمیرات سونی در بخش زیر معرفی می گردند.

اخبار کنسول بازی سونی و دیگر خبرها

کنسول بازی یکی از وسیله های سرگرمی کامپیوتری است که نه تنها مورد علاقه بسیاری از کودکان و نوجوانان است بلکه بزرگسالان زیادی نیز از طرفداران آن هستند و از بازی با آن لذت می برند. این وسیله جهت اجرای بازی های ویدیویی روی مانیتور یا تلویزیون طراحی شده و در زمان بازی هیجان بالایی را برای کاربر فراهم می سازد.

اکس باکس ۳۶۰ ، اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و ۳ معروف ترین کنسول های بازی هستند که به بازارهای جهانی ارائه شده اند. تاکنون نسل های مختلفی از کنسول بازی طراحی و عرضه گشته که آخرین نسخه ارائه شده از این دستگاه مربوط به نسل هشتم آن است. در سال های اخیر تکنولوژی های متعددی به این دستگاه افزوده شده و کنسول های جدید از امکاناتی نظیر سیستم عامل هوشمند، اینترنت، ذخیره سازی، تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی برخوردار گشته اند.

اخبار کنسول بازی سونی و دیگر خبرها مرتبط با آن از طریق فضای زیر قابل پیگیری است. تعمیرات مرتبط با این دستگاه را می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات کنسول بازی سونی دریافت نمایید.

تعمیرات کنسول بازی سونی

مقالات کنسول بازی سونی و دیگر مقالات

در صورتی که قصد خرید یکی از کنسول های بازی سونی را دارید مطالعه مقالات ارائه شده در این بخش راهنمای خوبی برای شما خواهند بود. مطالب این بخش، حاوی ویژگی ها و مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری کنسول های بازی به همراه برخی ترفندهای تعمیر و بازیابی آنها هستند.

در صورت نیاز به مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی این حوزه نیز می توانید به مرکز تعمیر کنسول بازی سونی مراجعه نمایید و تخصصی ترین اطلاعات مرتبط را کسب نمایید. بعلاوه سرویس های مرتبط با این دستگاه اعم از سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری در نمایندگی سونی به دست تیمی از متخصصان این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات مرتبط انجام می پذیرد. مقالات کنسول بازی سونی و دیگر مقالات از طریق بخش زیر در اختیار شما قرار داده می شود.

انواع کنسول بازی سونی و دیگر محصولات سونی

کارشناسان ما در مرکز تعمیر کنسول بازی سونی با معرفی و عرضه هر کنسول بازی جدید از سوی این کمپانی پیشرو و محبوب به بررسی و واکاوی آن پرداخته و به استخراج ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن می پردازند. این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و سرویس کنسول بازی گشته و سبب می گردد تا دستگاه های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تعمیر و ترمیم شوند. انواع کنسول بازی سونی و دیگر محصولات سونی از طریق فضای زیر معرفی خواهند گشت.

سوالات متداول تعمیرات سونی

مدیریت مرکز تعمیرات سونی کارشناسان خویش را از میان زبده ‌ترین و متعهدترین مهندسان تعمیر گزینش و به ‌همکاری فراخوانده است؛ از همین روست که مجموعه حاضر موفق گشته تا در زمینه ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر و بازیابی دستگاه های سونی پیشرو و متمایز باشد.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی سونی و یا مرکز تعمیرات سونی تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز خویش را دریافت نمایید. در صورت وجود هر گونه ابهام و پرسش در رابطه با خدمات ارائه شده در این مرکز می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. سوالات متداول تعمیرات سونی در بخش زیر پاسخ داده خواهد شد.

در وهله اول زمانی که دیدید دسته کنسول بازی کار نمی کند، لازم است باتری آن و کیفیت اتصال بی سیم بررسی شود. اگر مشکلی وجود نداشت ولی همچنان نمی توانستید از آن استفاده کنید. لازم است دکمه های دسته بررسی شوند. به ویژه اگر دسته دچار ضربه شده باشد، یا مدت زیادی است که از آن استفاده می کنید، به احتمال زیاد دکمه ها دچار ایراد می شوند. همچنین نباید اشکالات نرم افزاری را فراموش کرد. گاهی برخی تنظیمات نرم افزاری با یکدیگر تداخل پیدا کرده و مانع عملکرد درست کنسول بازی سونی و دسته های آن می شوند.

در ابتدا برای پیدا کردن دلیل این ایراد، لازم است تلویزیون را بررسی کنید. ببینید که آیا وقتی دستگاه های دیگری مثل لپ تاپ را به آن متصل می کنید هم چنین ایرادی وجود دارد یا خیر. اگر نه، ممکن است خروجی تصویر کنسول بازی سونی ایراد پیدا کرده باشد. در این صورت لازم است تکنسی دستگاه را بررسی کند.

ارورهای دستگاه پلی استیشن به صورت کد خطا شامل اعداد و حروف نشان داده می شوند. هر ارور نشان دهنده وجود ایراد خاصی است. برای مثال شاید هارد دچار ایراد شده باشد یا کابل ها یه درستی متصل نباشند. عیب یابی و تعمیر پلی استشن در این مواقع با نظر تکنسین در اسرع وقت انجام می شود. 

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی پیشرفته ‌ترین امکانات و تجهیزات حوزه تعمیر و فروش را در اختیار کارشناسان و کادر فنی خویش نهاده تا با ارائه برترین و باکیفیت‌ ترین خدمات، رضایت کاربران و مشتریان این مرکز را کسب نماید. مدیریت نمایندگی سونی درصدد برآمده است تا به منظور پاسخگویی به درخواستهای کاربران ضمن تقسیم ساختار درونی این سازمان به پارتهای متعدد، بخشی از اخبار و مطالب مرتبط با کمپانی و محصولات سونی را نیز از طریق فضای این سایت در اختیار کاربران قرار دهند.

بعلاوه جهت آسودگی کاربران خدمات مرتبط با تعمیر برخی از محصولات سونی نظیر تعمیر تلویزیون بصورت تعمیر در محل به کاربران گرامی ارائه می گردد. جهت آشنایی هر چه بیشتر با ساختار این مرکز و خدمات ارائه شده در آن، مطالعه مطالب، مقالات و اخبار ارائه شده در این وب سایت پیشنهاد می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

9 − هفت =