اشتراک گذاری

کرش شدن کنسول پلی استیشن با یک پیام مشکوک

کاربران بسیاری از پلی‌استیشن‌ 4 گزارش داده‌‌اند که یک پیام حاوی کاراکترهای عجیب سبب کرش شدن کنسول پلی استیشن آنها شده است. کرش انجام شده توسط این پیام -که معمولاً در پلتفرم ردیت و دیگر شبکه‌های اجتماعی دریافت شده است- گاه تا بدان‌جا پیچیده بوده که کاربران را ناچار به ریست فکتوری کردن کنسول کرده است. اگر چه کرش شدن کنسول پلی استیشن با یک پیام عجیب، مسئله نسبتاً جدیدی است اما این مشکل در ارتباط با گوشی‌های تلفن همراه مسبوق به سابقه بوده است. در هر حال اگر این موضوع صحت داشته باشد کمپانی سونی می‌بایست هر چه سریع‌تر دست به کار شود و فریم‌ور جدیدی را جهت بروزرسانی دستگاه منتشر کند.

کرش شدن کنسول پلی استیشن

پیشگیری از کرش شدن کنسول پلی استیشن

اگر با شنیدن این خبر نگران کرش شدن کنسول پلی استیشن خود شده‌اید توصیه می‌کنیم به پیشنهادات و نکات درج شده در این بخش دقت نمایید. پیاده‌سازی نکات این بخش می‌تواند در عدم دریافت چنین پیام‌هایی به شما کمک کند. نخست آنکه در صورت دریافت چنین پیامی، جهت پاک کردن آن صرفاً از طریق اپلیکیشن اندروید و یا آی‌اواس «PlayStation Messages» سونی اقدام نمایید و از حذف مستقیم آن از طریق کنسول خودداری نمایید. برخی از گزارش‌ها حاکی از آن است که حذف این پیام ها توسط اپلیکیشن سونی، جهت پیشگیری از کرش شدن کنسول Playstaion کافی است. (نکته: در صورت در اختیار نداشتن اپلیکیشن پلی‌استیشن4 سونی، می‌توانید این اپلیکیشن را می‌توانید به صورت رایگان برای اندروید و آی‌اواس دانلود کنید).

نکته دیگری که جهت پیشگیری از کرش شدن کنسول پلی استیشن می‌بایست مدنظر قرار گیرد آن است که دریافت پیام از طرف غریبه‌ها در این دستگاه ممنوع شده و محدود به دوستان شود. این کار از طریق انتخاب گزینه Friends Only در بخش ویرایش تنظیمات پیام‌ها قابل انجام است. ضمن آنکه می‌توانید در تنظیمات کنسولتان به ادرس Account Management>Privacy Settings بروید. سپس گزینه Personal Info را انتخاب کرده و در این قسمت هم گزینه Friends Only را انتخاب کنید تا دیگر پیامی از طرف کاربران غریبه دریافت نکنید. در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی در ارتباط با روش‌های درج شده می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات پلی استیشن تماس بگیرید.

ساخت دیتیابیس جدید برای سیستم پلی‌استیشن 4

در صورتی که کرش شدن کنسول پلی استیشن با یک پیام مشکوک برای دستگاه شما نیز اتفاق افتاده است و پس از حذف پیام هنوز هم کنسولتان به خوبی عمل نمی‌کند، توصیه می‌شود کنسول مورد استفاده خود را در حالت «Safe Mode» قرار دهید. پس از این کار، برای پلی استیشن خود یک دیتابیس جدید بسازید.

این پروسه تاثیری بر روی دیتاهای ذخیره شده شما نخواهد داشت. در صورت دریافت چنین پیامی، انجام این کارها روش نسبتاً خوب و مطمئنی جهت بازگردانی وضعیت سیستم کنسولتان به حالت قبلی خواهد بود. در صورت استفاده از راهکارهای درج شده و تداوم اشکال پیش آمده می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات پلی استیشن تماس بگیرید و راهنمایی‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایید.

نمایندگی مجاز سونی

نمایندگی مجاز سونی با بهره‌مندی از حضور کارشناسان زبده و امکانات تخصصی خویش، تمامی تلاش خود را جهت ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات و پاسخگویی به درخواست‌های شما هموطنان گرامی – در زمینه فروش و تعمیر محصولات سونی – به کار گرفته است. نمایندگی سونی در «بخش فروش»، تأمین‌کننده‌ی کالاها و تولیدات کمپانی سونی و در بخش « خدماتِ پس از فروش » به تعمیر، بازسازی و ترمیم محصولات نمایندگی مجاز سونی می‌ پردازد.

تلاش زنجیره وار تمامی واحدها به ویژه تعمیرکاران این مجموعه سبب گشته تا نمایندگی مجاز سونی در طول سالهای اخیر بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردد که به هر دلیل دستگاه آنان دچار اشکال گشته و نیازمند تعمیرات است. شما کاربران گرامی می توانید جهت بهره مندی از خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی سونی از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت اقدام نمایید.