اشتراک گذاری

لپ تاپ 15E SVF15328SG سونی

لپ تاپ 15E SVF15328SG سونی با نام لاتین Sony VAIO Fit 15E SVF15328SG یکی از لپ تاپ های حدود دو و نیم کیلویی این کمپانی با پردازنده اینتل است. این لپ تاپ کاربری مالتی‌مدیا و کاربری عمومی دارد. وایو (VAIO ) نام تجاری لپ تاپ های سونی است که کاربران و علاقه مندان بسیاری دارد. استفاده از فناوری های روز، باعث جذب کاربران و همچنین بالا بردن سطح توقعات طرفداران این کمپانی شده است. سری E لپ تاپ‌های VAIO Fit در دو مدل 15 اینچی معمولی و لمسی تولید شده اند.

لپ تاپ 15E SVF15328SG سونی

نقاط قوت و ضعف لپ تاپ 15E SVF15328SG سونی

کیفیت بالای ساخت، طراحی بهینه و زیبا، کیفیت رنگ بالاتر نسبت به محصولات مشابه، پورت ها و اتصالات کامل و ارزش خرید بالا از نقاط قوت لپ تاپ 15E SVF15328SG سونی و صفحه نمایش براق از ویژگی های منفی این لپ تاپ گزارش شده است. طراحی و ساخت این لپ تاپ کاملا بهینه است. درست است که با ضخامت 26 میلیمتری نمی توان آن را یک الترابوک نامید؛ اما این ضخامت نسبت به سخت افزار داخلی و همچنین درایو نوری داخل دستگاه، قابل قبول و توجیح کننده است.

تمام بدنه سونی وایو فیت از پلاستیک مرغوب ساخته شده و در مقابل فشار و ضربه بسیار مقاوم است. سطح خارجی بدنه و محافظ صفحه نمایش لپ تاپ 15E SVF15328SG سونی، روکشی مات دارد که در برابر جذب چربی و اثر انگشت، مقاومت نشان می دهد. در سه رنگ سفید، مشکی و صورتی تولید شده که کیبورد و بدنه همرنگ هستند و تفاوتی میان آنها وجود ندارد.

بررسی بیشتر Sony VAIO Fit 15E SVF15328SG

VAIO Fit 15E مجهز به تمام پورت های لازم است و هیچ کمبودی در این موضوع ندارد. این پورت ها سرعت و کیفیت مثال زدنی و اثبات شده ای دارند. لبه پشتی لپ تاپ 15E SVF15328SG سونی پورتی ندارد و در لبه جلویی و زیر تاچ پد، کارت خوان دستگاه وجود دارد. دو پورت USB 2.0 به همراه درایو نوری در لبه سمت راست قرار دارند و در لبه سمت چپ نیز دو پورت USB 3.0، پورت HDMI، جک 3.5 میلیمتری ورودی و خروجی صدا و پورت شبکهEthernet با استاندارد 1000BASE-T/100BASE-TX/10BASE-T Gigabit قرار گرفته است.

کیبورد جزیره ای این لپ تاپ با فواصل کافی و منظم و کیفیت ساخت بسیار بالا، تایپ کردن را بسیار راحت و ساده کرده است. طراحی ارگونومیک کیبورد این مدل از لپ تاپ های سونی، خطای دید را کم می کند و اشتباه تایپی را به حداقل می رساند؛ این کیبورد طراحی و کیفیت شگفت انگیزی دارد که ایرادی به آن وارد نیست. لپ تاپ 15E SVF15328SG سونی در دو مدل معمولی و لمسی تولید شده است. با این حال باید گفت که سونی در ساخت صفحه نمایش 15E SVF15328SG کمی مضایغه کرده و آن را به روکش مات مجهز نکرده است و همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم، صفحه نمایش براق تنها نقطه ضعف این دستگاه گزارش شده است.

نمایندگی سونی در تهران

نمایندگی سونی در تهران یک درگاه امن و ایمن است. این نمایندگی همواره در تلاش است تا خدمات و امکانات بسیار کاربردی و مفید در اختیار کاربران خود بگذارد تا نیاز آنها را در هر شرایطی بتواند تامین کند. در این نمایندگی که با نظارت مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است، مجموعه ای از امکانات رفاهی در بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات سونی برای کاربران در نظر گرفته شده است که هر سطحی از نیاز را پوشش می دهد و حمایت می کند. هر کاربر این فرصت ویژه و استثنایی را دارد که در بخش فروش از خدمات مشاوره ای تخصصی و رایگان بهره مند شود.

در مورد محصول مورد نظر خود اطلاعات مفید و مختصری به دست آورد، آن را با نمونه های مشابه در سایر برند ها مقایسه کند و با توجه به فاکتور های اصلی خرید و با در نظر گرفتن شرایط اختصاصی خود اقدام به خرید کند. در بخش تعمیرات نیز انبوهی از خدمات با کیفیت و مطمئن فراهم است که نیاز های کاربران سونی را در هر سطحی رفع می کند. در نمایندگی سونی در تهران اینکه شما کاربر کدام محصول این کمپانی هستید، به هیچ وجه مهم نیست. این نمایندگی همه محصولات را در بخش فروشگاه مرکزی سونی و تعمیرات پوشش می دهد. تمامی سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.