فروشگاه مرکزی سونی

فروشگاه مرکزی سونی ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با فروش و سرویس‌های پیش از فروش محصولات سونی به مراجعان گرامی است. متقاضیان خرید هر یک از محصولات سونی می‌توانند پس از مراجعه به فروشگاه مرکزی سونی و دریافت مشاوره‌ها و راهنمایی‌های تخصصی موردنیاز نسبت به خرید و تهیه دستگاه و محصول مورد نظر اقدام نمایند.

دریافت مشاوره‌های تخصصی و عمومی از کارشناسان حاضر در فروشگاه مرکزی سونی سبب گشته تا خرید صورت گرفته، بالاترین سطح سازگاری و انطباق را با نیازهای خریدار داشته باشد و بر اساس بودجه پیشنهادی، برترین گزینه به شمار آید. تمامی خدمات و سرویس‌های ارائه شده در این فروشگاه بر اساس استانداردهای جهانی این حوزه و با رعایت کلیه اصول و ضوابط مشتری مدارانه می‌باشند.

فروشگاه مرکزی سونی

نمایندگی فروش سونی

نمایندگی فروش سونی یک مرکز جامع و تخصصی است که به صورت رسمی به عرضه انواع تولیدات این کمپانی اشتغال دارد. این مرکز با بهره مندی از یک تیم فروش حرفه ای و مجرب، با کیفیت ترین خدمات را در زمینه فروش محصولات سونی به کاربران ارائه می دهد. شما کاربران عزیز می توانید برای خرید هریک از انواع لوازم خانگی، تلویزیون، لپ تاپ، موبایل، تبلت، مانیتور، پروژکتور، هارد و … sony به این نمایندگی مراجعه کرده و از مشاوره های تخصصی فروش بهره مند گردید.

همکاران ما به واسطه اطلاعات تخصصی کاملی که در مورد هریک از این محصولات دارند، می توانند کامل ترین راهنمایی را به شما ارائه داده و به این ترتیب، شرایط را برای خریدی آگاهانه و مقرون به صرفه فراهم نمایند. نمایندگی فروش سونی در راستای تحقق اهداف مشتری مداری، سرویس های پس از فروش را نیز به کاربران ارائه داده و محصولات خود را با ضمانت نامه رسمی همراه می کند.

نمایندگی تلویزیون سونی

نمایندگی تلویزیون سونی بهترین مکان برای دریافت خدمات مرتبط با تعمیر و فروش انواع تلویزیون سونی اعم از تلویزیون های ال ای دی، ال سی دی، تلویزیون‌های هوشمند، تلویزیون‌های پلاسما، OLED، QLED و … است. در نمایندگی تلویزیون Sony تیمی از خبره‌ترین کارشناسان فروش و تعمیر تلویزیون حضور دارند تا خدمات مرتبط با این دو حوزه را به متقاضیان ارائه نمایند. برخی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی مجاز تلویزیون سونی عبارت است از:

دریافت مشاوره‌های تخصصی و عمومی در ارتباط با هر یک از تلویزیون‌های سونی، تعمیر تلویزیون سونی (تعمیر تلویزیون‌های LED، LCD، OLED، QLED، پلاسما و …)، تعویض قطعات معیوب تلویزیون‌های سونی، عیب‌یابی تلویزیون و برآورد هزینه تعمیر، تعمیر در محل تلویزیون سونی و  … . کاربرانی که به هر دلیل امکان مراجعه به نمایندگی تلویزیون سونی را ندارند می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را به صورت سرویس در محل دریافت نمایند. وجه اشتراک کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی سونی –چه در فروشگاه مرکزی سونی و چه در پارت تعمیرات- گارانتی بودن آنها توسط بخش پشتیبانی نمایندگی سونی است.

نمایندگی تلویزیون سونی

مشاوره پیش از فروش محصولات سونی

یک خریدار آگاه پیش از تهیۀ یک کالا، تمامی جوانب را سنجیده و با بررسی‌های کارشناسانه نسبت به خرید اقدام می‌نماید. پیش از اقدام به خرید، آگاهی از ویژگی‌هایِ یک محصول به ویژه محصولات الکترونیکی، اهمیت دوچندان می‌یابد. زیرا خریدار ممکن است هزینۀ بسیاری صرف خرید آن‌ها کند اما، در کوتاه مدت این کالا دچار ایراد گردیده و هزینه‌هایی را بابت تعمیر به خریدار خود تحمیل ‌کند. از همین رو پیشنهاد کارشناسانِ فروشگاه مرکزی سونی آن است که پیش از هر اقدامی، از راهنمایی‌ها و مشاوره‌‌های کارشناسان حاضر در فروشگاه مرکزی سونی بهره‌مند گردید.

کارشناسان حاضر در این مجموعه تمامی اطلاعات تخصصی و فنی موردنیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد و یاری‌گر شما جهت یک خرید هوشمندانه خواهند بود. مقایسه قیمت‌ها میان چند محصول، بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌ها، آگاهی از برتری های هر محصول، آشنایی با تکنولوژی‌های بکار رفته در هر دستگاه و مواردی از این دست را می‌توانید از کارشناسان ما در فروشگاه مرکزی سونی بخواهید.

فروش انواع محصولات سونی

فروش انواع محصولات سونی در این مرکز سبب گشته تا مراجعان گرامی با یک بار حضور در فروشگاه مرکزی سونی بتوانند کلیه دستگاه‌ها و محصولات مدنظر خود را خریداری نمایند. تمامی قطعات و دستگاه‌های عرضه شده در این مرکز با ضمانت اصل و اورجینال بودن به فروش می‌رسند. فروشگاه مرکزی سونی با در اختیار داشتن آرشیوی جامع از تمامی محصولات، قادر به ارائه تمامی محصولات این شرکتِ خوش‌‌نام، علی‌الخصوص محصولاتی است که به تازگی و در طول سال‌های اخیر از سویِ کمپانیِ سونی معرفی و عرضه شده‌اند.

فروش قطعات جانبی محصولات سونی

فروش قطعات جانبی محصولات سونی یکی دیگر از خدمات ارائه شده در این نمایندگی سونی است که در راستای تأمین نیازها و خواست کاربران دستگاه‌های سونی انجام می‌پذیرد.

کاربران دستگاه‌های سونی می‌توانند در صورت نیاز به هریک از قطعات و لوازم جانبی دستگاه‌های مورد استفاده‌شان، به فروشگاه مرکزی سونی مراجعه کنند و با حضور در پارت مربوطه، نسبت به خرید قطعه جانبی موردنیازشان اقدام کنند. خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس این دستگاه‌ها نیز با حضور در مرکز تعمیرات سونی قابل دریافت است.

نمایندگی سونی و واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی‌ سونی پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات حوزه تعمیر و فروش را در اختیار نیروی انسانی و کادر فنی خویش نهاده تا بتواند با ارائه برترین و باکیفیت‌‌ترین خدمات، رضایت کاربران و مشتریان این مرکز را کسب نماید. مدیریت نمایندگی سونی درصدد برآمده است تا به منظور پاسخگویی به درخواستهای کاربران ضمن تقسیم ساختار درونی این سازمان به پارتهای متعدد، بخشی از اخبار و مطالب مرتبط با کمپانی و محصولات سونی را نیز از طریق فضای این سایت در اختیار کاربران قرار دهند.

بعلاوه جهت آسودگی کاربران، خدمات مرتبط با تعمیر برخی از محصولات سونی نظیر تعمیر تلویزیون بصورت تعمیر در محل سونی به کاربران گرامی ارائه می‌گردد. جهت آشنایی هر چه بیشتر با ساختار این مرکز و خدمات ارائه شده در آن، مطالعه مطالب، مقالات و اخبار ارائه شده در این وب سایت پیشنهاد می‌گردد. فروشگاه مرکزی سونی، واحد تعمیرات سونی، پارت آموزش تعمیرات سونی و … برخی از واحدهای فعال در این مرکز هستند که شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به سایر صفحات وب‌سایت با آنها آشنا شوید. واحدهای تعمیرات سونی نیز در بخش زیر معرفی می‌گردند.