اشتراک گذاری

بهترین لپ تاپ های Sony VAIO

اگرچه کمپانی سونی تولید لپ تاپ های خود را در سال 2014 متوقف کرده و برند تجاری موسوم به وایو VAIO خود را به شرکای ژاپنی اش فروخته است؛ اما اکنون لپ تاپ های جدید آن در بازار به چشم می خورد. چرا که شرکت وایو به تولید این لپ تاپ ها ادامه داده و نمونه های جدیدی را روانه بازارها ساخته است. گفتنی است، از آنجایی که همان مهندسان سابق در طراحی وساخت لپ تاپ های وایو نقش دارند؛ پس عملکرد این دستگاه های جدید تضمین شده و به راحتی می توان بروی آنها تکیه داشت. به هر حال در این متن برآنیم تا شما را با دو نمونه از بهترین لپ تاپ های Sony VAIO که پس از سال 2014 عرضه شده اند؛ آشنا سازیم در صورت تمایل می توانید با ما همراه شوید.

بهترین لپ تاپ های Sony VAIO

دو نمونه از بهترین لپ تاپ های Sony VAIO

لپ تاپ Vaio S VJS132X0511S

به عنوان اولین محصولی که در لیست بهترین لپ تاپ های Sony VAIO قرار گرفته شده است؛ می توان به Vaio S Laptop VJS132X0511S اشاره داشت. این محصول قدرتمند از پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7 i7-8550U))  بهره مند شده که به واسطه آن عملکردی حرفه ای را بدون توجه به نوع انجام وظیفه اش پشتیبانی خواهد کرد. به عبارتی دیگر چنین پردازنده ای قادر است برنامه های متعدد و زبانه های مرورگر زیادی را بدون هیچ دردسر و مشکلی مدیریت کرده و کارایی روانی را ارائه دهد و از این جهت، بازدهی بالا و قدرت اجرایی بسیار فوق العاده این دستگاه تضمین شده است.

لپ تاپ Vaio S VJS132X0511S

سایر مشخصات لپ تاپ Vaio S VJS132X0511S

از سویی دیگر، این لپ تاپ از نمایشگر 13.3 اینچی Full HD نیز برخوردار شده که براساس آن تولید تصویری برجسته و کم نظیر را عرضه می کند. همچنین این دستگاه نه تنها به درایو حالت جامد SSD برای راه اندازی و بارگذاری سریع تر مجهز شده است بلکه دارای حافظه DDR3 با ظرفیت 8 گیگابایتی می باشد و این بدان معنی است که اکنون می توانید با شتاب بیشتری فایل ها و برنامه های خود را باز کرده و از آن ها استفاده کنید.

به لحاظ صفحه کلید نیز این دستگاه دارای کاربردی راحت و بی سروصدا بوده ولی تاچ پد آن نسبتأ کوچک است و برای همین استفاده از آن کمی زمان بر می باشد. از دیگر ویژگی های آن نیز می توان به اسکنر اثر انگشت اشاره داشت که براساس آن می توانید در عرض یک تا دوثانیه دسترسی سریعی به دستگاه خود داشته باشید و در نهایت عمر باتری 8 ساعت و 30 دقیقه ای را نیز می توانید به دیگر قابلیت های ارزشمند دستگاه خود اضافه کنید.

لپ تاپ Vaio S VJS131X0121B

این محصول نیز از دیگر گزینه های موجود در مجموعه بهترین لپ تاپ های  Sony VAIO بوده و مدلی مناسب برای فعالان اقتصادی و کاربران صنعتی به شمار می رود. ساختار لپ تاپ Vaio S Laptop VJS131X0121B  به گونه ای مستحکم و بادوام طراحی شده و اگرچه ممکن است شباهت های زیادی به  VJS132X0511S داشته باشد؛ اما انجام وظایف اش را با شیوه متفاوت تری ارائه می دهد. این محصول شامل پردازنده نسل ششم اینتل Core i7(i7-6500U) بوده ولی به هنگامی که صحبت از سرسختی به میان می آید؛ دوام بیشتری را نسبت به رقیب خود نشان خواهد داد. به عبارتی دیگر، مهندسان سونی این لپ تاپ را تحت آزمایشات سخت و فشار قرار داده اند و از این جهت به هنگام لغزش و سقوط دستگاه سلامت اش را تضمین کرده اند.

لپ تاپ Vaio S VJS131X0121B

این مقاله کاربردی را از دست ندهید: چطور شماره سریال لپ تاپ سونی را پیدا کنیم؟

سایر مشخصات لپ تاپ Vaio S VJS131X0121B

از سویی دیگر، این محصول نیز دارای نمایشگر 13.3 اینچی Full HD است که براساس آن هر نمودار، طرح هندسی و محتوای کسب و کاری را به گونه ای دقیق در اختیارتان خواهد گذاشت. اگر چه این دستگاه تنها دارای یک حافظه 256GB SSD می باشد ولی به کمک آن می توانید فورأ فایل ها و برنامه های خود را باز کرده و از آنها استفاده کنید. به لحاظ صفحه کلید نیز این لپ تاپ دارای طراحی ارگونومیک است و به کمک آن کاربردی راحت و رضایت بخش را در تایم های طولانی کاری پشتیبانی خواهد کرد.

به هر حال، سه پورت USB، HDMI، اسلات کارت SC، اتصالات VGA و حتی LAN  برای اطمینان از بهره مندی همه جانبه در محیط های مختلف کسب و کاری را نیز می توانید به دیگر ویژگی های تحسین برانگیز این دستگاه اضافه نمایید. سخن آخر آنکه اگر شما به دنبال یک لپ تاپ تجاری هستید که بتواند دوام اطمینان بخشی را نیز به همراه داشته باشد می توانید با وجود  لپ تاپ VJS131X0121B  به جستجوی خود پایان دهید.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سونی

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سونی به لحاظ همکاری تیمی دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری قادر به رفع سخت ترین و پیچیده ترین نواقص ایجاد شده در انواع مدل های لپ تاپ می باشد. از این جهت، شما کاربران گرامی صرف نظر از نوع اختلال بوجود آمده در لپ تاپ سونی خود می توانید به نمایندگی لپ تاپ سونی مورد اعتماد مراجعه کرده و از بهترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش برخوردار شوید.

گفتنی است، واحد تعمیرات سونی به دلیل برخورداری از پیشرفته ترین ابزارها و به مدد کادر فنی برجسته قادر به عیب یابی دقیق و رفع کلیه نواقص بوجود آمده در انواع لپ تاپ ها سونی بوده و بدین جهت با خدماتی شایسته و عالی کلیه نیازهای شما عزیزان را پوشش خواهد داد. از سویی دیگر، نمایندگی سونی در تهران همواره در تلاش است تا روز به روز خود را با استاندرادهای جهانی در این حوزه نزدیکتر ساخته و خدمات تخصصی و مفیدی را به مشتریان عرضه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر از کلیه خدمات این واحد می توانید به این قسمت از سایت مراجعه نمایید.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دو × 5 =