اشتراک گذاری

چرا دسته PS4 کار نمی کند؟

مشکلاتی مثل سینک نشدن دسته پلی استیشن 4 با دستگاه، چشمک زدن پشت سرهم دسته و یا روشن ماندن مداوم ویبره دسته ممکن است با از کار افتادن دسته PS4 همراه شده و مانع از دسترسی کاربر به کنسول بازی گردد. در اکثر موارد چنین اختلالاتی بر اثر هنگ کردن دسته و یا تداخلات نرم افزاری پلی استیشن 4 به وجود می آیند.

در این راستا ریست کردن دسته PS4 انتخاب تعمیراتی مناسبی می باشد که کاربر می تواند آن را با کمی دقت اعمال کند. در این مقاله قصد داریم به شناسایی دلایل کار نکردن دسته پلی استیشن 4 و نحوه ریست کردن آن بپردازیم. خاطر نشان می نماییم که با مراجعه به نمایندگی پلی استیشن سونی همواره می توانید از تعمیرات تخصصی دسته کنسول بازی سونی در بالاترین سطح کیفی ممکن نیز برخوردار شوید.

چرا دسته ی PS4 کار نمی کند؟

دلایل از کار افتادن دسته PS4

گاهی ممکن است از کار افتادن دسته PS4 با هنگ کردن آن از لحاظ نرم افزاری پدیدار شود. در چنین شرایطی به هنگام بازی دسته چند ثانیه تاخیر پیدا می کند یا به صورت کاملا ناگهانی ارتباط دسته قطع می شود و دوباره باید آن را روشن کرد. صدای ناهماهنگ بازی نیز از علائم هنگ کردن نرم افزاری دسته بازی سونی PS4 است. به طور کلی موارد زیر باعث پیدایش مشکل از کار افتادن دسته PS4 و هنگ کردن آن می باشند:

  • وجود وسایل مغناطیسی و الکترونیکی حاوی نویز در کنار PS4
  • حضور مداوم مودم ADSL در نزدیکی کنسول بازی
  • استفاده طولانی مدت از دسته PS4

رفع مشکل از کار افتادن دسته PS4

مناسب ترین و ابتدایی ترین راهکاری که برای رفع مشکلات مرتبط با از کار افتادن دسته PS4 وجود دارد، ریست کردن دسته است. جهت انجام این کار مراحل زیر را انجام دهید.

  • مرحله اول: در ابتدا کنسول بازی PlayStation 4 را خاموش نمایید.

  • مرحله دوم: دکمه ریست دسته PS4 را که در پشت دسته و در نزدیکی L2 وجود دارد را بیابید. این دکمه داخل سوراخ کوچکی قرار گرفته است.

  • مرحله سوم: از یک شی ریز برای فشار دادن دکمه ریست دسته استفاده نمایید. خلال دندان انتخاب مناسبی برای این کار است

  • مرحله چهارم: سه الی چهار ثانیه دکمه ریست را فشار دهید و سپس رها کنید.

  • مرحله پنجم: دسته را با کابل USB به کنسول بازی وصل کرده و PS4 را روشن سازید.

  • مرحله ششم: دکمه PS را برای ورود به سیستم PS4 فشار دهید.

اگر مراحل ذکر شده مشکل از کار افتادن دسته PS4 را مرتفع نساخت، برای بررسی سیستم و رفع اختلالات موجود در آن به نمایندگی پلی استیشن سونی مراجعه نمایید.

این مطلب جذاب را از دست ندهید : آموزش وصل کردن ps4 به گوشی

رفع مشکل از کار افتادن دسته ی PS4

چشمک زدن چراغ نارنجی کنسول ps4

چشمک زدن چراغ نارنجی کنسول PS4  نشان‌دهنده مشکلات مختلفی است که نیاز به بررسی تخصصی دارد. این چراغ به معنای مشکل در تغذیه برق یا اختلال در عملکرد سیستم است و به دلایل مختلفی مانند خرابی آداپتور برق، مشکل در پورت USB، یا حتی نقص در نرم‌افزار کنسول است. در مرکز سخت‌افزار ایران، تیم متخصص ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال، مشکلات مربوط به چراغ نارنجی کنسول PS4 را تشخیص داده و در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیر می‌کنند. تمامی خدمات ما با گارانتی معتبر ارائه می‌شود تا شما از کیفیت تعمیرات و عملکرد بهینه دستگاه خود اطمینان کامل داشته باشید.

نمایندگی پلی استیشن سونی

پلی استیشن های سونی کنسول هایی هستند که با طراحی مدرن و کیفیت نرم افزاری نوین طرفداران بسیاری را در سراسر دنیا برای خود دست و پا کرده اند. نمایندگی سونی در راستای فروش و ارائه خدمات تعمیراتی این دستگاه های جذاب فعالیت حرفه ای دارد.

خدمات تخصصی این مجموعه همگام با پیشرفت پلی استیشن های سونی شکل گرفته و در بالاترین سطح کیفی ممکن عرضه می گردند. خاطر نشان می نماییم که نمایندگی پلی استیشن سونی با ارائه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر نیز کلیه امور تعمیراتی خود را ضمانت کرده و تجربه استفاده از دستگاهی بی نقص را به ارمغان می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

نه − نه =