اشتراک گذاری

تغییرات هدست سونی PlayStation VR

هدست سونی PlayStation VR مدتی است که توسط کمپانی سونی راهی بازار شده است. این هدست پیشرفته در مدت کوتاهی توانست بسیاری از کاربران پلی استیشن و علاقه‌مندان به دنیای مجازی را به خود جذب کند. کارایی این وسیله در کنار دوربین مخصوص Play Station سونی معنا پیدا میکند.

این هدست به منظور تبدیل بازی‌های PS4 به فضای واقعی ساخته شده است. درواقع این وسیله صفحه‌نمایش بسیار بزرگ را پیش روی کاربر قرار می‌دهد و به همین دلیل تجربه‌ی بازی‌کردن روی این حالت بسیار جالب خواهد بود. بدلیل افزایش هیجان بازی با هدست واقعیت مجازی سونی ، کاربران این وسیله روزبه‌روز افزایش می‌یابند. به همین دلیل شرکت سونی تغییرات کاربردی را در مدل جدید این وسیله اعمال کرده است.

ویژگی جالب دیگر این وسیله این است که برای تماشای فیلم نیز میتوانید از آن استفاده کنید. همچنین تنها با تغییر اتصال کابل HDMI به ایکس باکس قادر خواهید بود از این هدست در این دستگاه نیز استفاده کنید. اگرچه بازی‌های مایکروسافت به شکل خاص برای این کنسول بهینه نشده‌اند و نمی‌توان بازی‌های این هدست را روی ایکس‌باکس بازی کرد. اما می‌توانید از حالت سینمایی این هدست در دیگر وسایل نیز استفاده کنید.

تغییرات هدست سونی PlayStation VR

تغییرات هدست سونی PlayStation VR

یکی از مشکلاتی که کاربران هدست سونی PlayStation VR با آن مواجه بودند آویزان بودن کابل این وسیله بود. در نسخه جدید و بهینه شده کابل اصلی با خود هدست ادغام شده است. در این حالت کاربران دیگر با مشکلات قبلی مواجه نخواهند شد. یکی از مهمترین تغییراتی که این هدست داشته پشتیبانی از فناوری HDR در پردازنده خود است. این بدان معناست که از این پس کاربران میتوانند بدون نیاز به قطع واحد پردازنده ، محتوای HDR را روی تلویزیون اجرا کرد.

هدست سونی PlayStation VR دارای یک دفترچه راهنما میباشد که نکات قابل توجهی را ذکر کرده است. یکی از مهمترین نکات ذکر شده قابل استفاده بودن دستگاه برای افراد ۱۲ سال به بالا میباشد. در یکی از بخش های دفترچه راهنما آمده است: پلی‌استیشن وی‌آر از تکنولوژی دید سه بعدی (۳D) استفاده می‌کند. از این رو تفاوت‌های زیادی در مشاهده جلوه‌های گرافیکی ۳ بعد از پوشیدن هدست احساس خواهید نمود. پس لطفا سعی کنید هدست سونی PlayStation VR را قبل از خرید در فروشگاه‌ها آزمایش کنید.

درمود مشکلات کنسول های بازی سونی بخوانید: وصل نشدن پلی استیشن به اینترنت

نمایندگی سونی و واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی سونی با بهره‌مندی از کادری متخصص و مجرب و با بکارگیری بروزترین تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در تلاش است تا کیفیت خدمت رسانی به مشتریان خود را در بالاترین سطح حفظ نماید. بخش فروش نمایندگی سونی عرضه کننده جدیدترین محصولات شرکت سونی همراه با قطعات و لوازم جانبی این محصولات و بخش تعمیرات آن ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران سونی است.

تعمیرات کنسول بازی سونی در این مرکز در دو پارت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انجام میشود. کاربران پس از حضور در این مرکز، بسته به نوع اشکال ایجاد شده در دستگاه شان، می‌توانند به پارت تخصصی مربوطه مراجعه کرده و تخصصی‌ترین خدمات تعمیرات play station سونی را دریافت نمایند. دیگر واحدهای تعمیرات سونی در بخش زیر معرفی می‌گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

5 × 3 =