اشتراک گذاری

نمایندگی لپ تاپ سونی

سرویس، عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و تعمیرات سخت‌افزاری همه از خدمات ویژه‌ای هستند که نمایندگی لپ تاپ سونی به کاربران ارائه می‌دهد. با این وجود فرقی نمی‌کند که شما به دنبال خرید لپ تاپ سونی باشید یا اینکه به دنبال مرکز تخصصی که لپ تاپ شما را تعمیر کند. به هر حال می‌توانید با تماس با شماره 54114-021 از خدمات نمایندگی فروش و تعمیرات لپ تاپ سونی استفاده کنید.

کارشناسان این مرکز ضمن در نظر گرفتن نیاز و بودجه‌ای که دارید بهترین مدل‌های لپ تاپ سونی را جهت فروش به شما معرفی می‌کنند. تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات sony نیز با عیب‌یابی دقیق، مشکل لپ تاپ شما را با نهایت سرعت و دقت برطرف می‌کنند. ادامه این مطلب را از دست ندهید تا بیشتر با خدمات نمایندگی سونی آشنا شوید.

نمایندگی لپ تاپ سونی

خدمات نمایندگی لپ تاپ سونی

نمایندگی لپ تاپ سونی از دو واحد مجزا شامل: فروش و تعمیرات لپ تاپ سونی تشکیل شده است. به همین دلیل خدمات ویژه‌ای که نمایندگی سونی به کاربران ارائه می‌دهد شامل: خدمات فروش و پس از فروش لپ تاپ سونی می‌باشد. خدمات پس از فروش لپ تاپ سونی در این مرکز نیز شامل: ارائه گارانتی، سرویس، عیب‌یابی و تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این دستگاه می‌باشد. بنابراین اگر به دنبال مرکز معتبری جهت خرید یا تعمیر لپ تاپ سونی با خدمات ویژه می‌گردید، بهتر است سری به نمایندگی سونی بزنید. کارشناسان و تکنسین‌های این مرکز خدمات فروش و تعمیرات لپ تاپ سونی را به بهترین شکل ممکن به شما ارائه می‌دهند.

نمایندگی فروش لپ تاپ سونی

نمایندگی فروش لپ تاپ سونی عرضه کننده‌ی تمامی مدلهای لپ تاپ سونی همراه با گارانتی خدمات پس از فروش به متقاضیان است. متقاضیان خرید لپ تاپ های سونی می‌توانند با حضور در فروشگاه مرکزی سونی، دستگاه منتخب خویش را مشاهده و پس از کسب اطلاعات و راهنمایی های ضروری، در صورت نیاز آن را خریداری نمایند. صبر و شکیبایی کارشناسان ما در حین کار و ارائه‌ راهنمایی‌‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل موفقیت این مرکز در حیطه خدمات ‌رسانی بوده‌ اند.

کاربران گرامی با مراجعه به نمایندگی فروش لپ تاپ سونی می‌‌توانند ضمن بهره‌‌مندی از خدمات ارائه شده در حوزه فروش، با به‌کارگیری مشاوره ‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان و متخصصانِ حاضر در این مجموعه، بهترین تصمیمات را در زمینه خرید لپ تاپ سونی اتخاذ کنند. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی لپ تاپ سونی –چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- مشمول گارانتی و ضمانت است.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی

تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با انواع لپ تاپ سونی با حضور در نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی قابل دریافت است. در این مرکز تیمی از خبره‌ترین کارشناسان سخت افزاری و نرم افزاری حضور دارند تا سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را به مراجعان محترم ارائه دهند. هدف نهایی نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی ترمیم و تعمیر قطعات و لپ‌تاپ‌های معیوب سونی است؛ از این‌رو حتی‌الامکان از تعویض قطعات اورجینالِ دستگاه خودداری می‌گردد تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد.

اما از سویی دیگر در صورتی که میزان نقص دستگاه بالا بوده و نیاز به تعویض برخی قطعات باشد، به شما این اطمینان را می‌دهیم که قطعات جایگزین از بالاترین سطح کیفی برخوردار باشند. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی لپ تاپ سونی –چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ سونی

در صورتی که با بررسی لپ تاپ، اشکال پیش آمده در آن سخت افزاری تشخیص داده شود، دستگاه معیوب به پارت سخت افزاری نمایندگی لپ تاپ سونی تحویل داده خواهد شد. رایج ترین اشکالات پیش آمده در لپ تاپ ها که سخت افزاری هستند و در نمایندگی لپ تاپ سونی مرتفع می گردند عبارتند از:

خرابی شارژر لپ تاپ

روشن نشدن دستگاه، شارژ نشدن دستگاه، خاموش شدن دستگاه بعد از مدت زمان کمی و مواردی از این دست برخی از علائم خرابی در شارژر لپ تاپ است. خدمات مرتبط با این بخش با حضور در نمایندگی لپ تاپ سونی قابل دریافت است.

خرابی باطری لپ تاپ

روشن نشدن دستگاه حتی به همراه شارژر، خاموش شدن دستگاه بعد از زمان کمی، شارژ نشدن دستگاه و… برخی از نشانه های خرابی باتری لپ تاپ است.

خرابی صفحه کلید یا keyboard لپ تاپ

کار نکردن تمامی کلیدها و یا تعدادی از آنها، جدا شدن یک یا چند کلید از صفحه، ایراد ظاهری در کلیدها به خاطر ضربه و یا حرارت و… . خدمات مرتبط با این بخش نیز با حضور در نمایندگی لپ تاپ سونی قابل دریافت است.

خرابی LED و LCD لپ تاپ

سوختگی پیکسل، روشن شدن لامپ و نداشتن data، ایجاد خطوط سیاه، شکستگی کامل، نداشتن نور و… برخی از علائم وجود خرابی در ال سی دی لپ تاپ است. نمایندگی لپ تاپ سونی ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر و رفع نواقص ایجاد شده در این بخش از لپ تاپ است.

خرابی مادر برد لپ تاپ

برخی از علائم و نشانه های وجود خرابی و نقص در عملکرد مادربرد لپ تاپ عبارتند از: نصب نشدن ویندوز، روشن نشدن دستگاه، شارژ نشدن دستگاه، خاموش شدن دستگاه، کند شدن شدید دستگاه، عمل نکردن کلیدها، تصویر نداشتن دستگاه، ایجاد تصویر تنها درخروجی مانیتور، پرش تصویر، به هم ریختگی رنگ تصویر. رفع این اشکالات و سایر اشکالات سخت افزاری لپ تاپ در نمایندگی لپ تاپ سونی انجام می پذیرد.

تعمیر فن لپ تاپ سونی

فن بخش با اهمیتی از لپ تاپ است که با اجرای مسئولیت خنک سازی حرارت پردازش های مختلف، از قطعات مهمی چون cpu و مادربرد لپ تاپ محافظت می نماید. بنابراین معضل کار نکردن فن لپ تاپ باید در اسرع وقت برطرف شود. فن لپ تاپ، شامل دو بخش پره و سینک می باشد. پره‌ ی موجود در فن با چرخش خود سبب جابه جایی هوای اطراف می‌گردد. در واقع سیستم کاری فن با انتقال گرمای اجزای لپ توسط سینک به پره و سپس بیرون فرستادن آن از سیستم شکل می گیرد.

 از کار افتادگی فن لپ تاپ عموما با علائمی چون داغی بیش از حد لپ تاپ و یا خروج صدای ناهنجار از پره های فن پدیدار می شود. تعمیر و یا تعویض فن لپ تاپ یکی از خدمات ویژه ی نمایندگی لپ تاپ سونی است که براساس پارامترهای استاندارد شکل گرفته و به همراه گارانتی ارائه می شود. لازم به ذکر است که در صورت ضرورت یافتن پروسه ی تعویض فن لپ تاپ جهت بازیابی کارکرد اولیه ی سیستم، جایگزینی با نمونه ی اورجینال مشابه انجام خواهد شد.

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ سونی

خدمات دیگر ارائه شده در نمایندگی لپ تاپ سونی مرتبط با بخش نرم افزاری است. برخی از سرویس های نرم افزاری که با حضور در نمایندگی لپ تاپ سونی قابل دریافت است عبارتند از:

  • نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها بر روی لپ تاپ ها
  • ارتقا و آپگرید لپ تاپ در نمایندگی لپ تاپ سونی
  • نصب و ارائه تمامی درایورهای لپ تاپ
  • نصب و فروش انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت در نمایندگی لپ تاپ سونی
  • نصب انواع نرم افزارهای جانبی (تخصصی و غیر تخصصی)
  • بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه و ذخیره آن
  • نصب استوریج های مختلف (اکسترنال و اینترنال)

رفع مشکل صفحه آبی لپ تاپ

یکی از اشکالات نه چندان رایج مشاهده شده در لپ تاپ ها، مشکل ارور صفحه آبی است. ارور صفحه آبی در واقع واکنش سیستم عامل به اشکالات ایجاد شده در لپ تاپ است. ارور صفحه آبی غالباً در صورت وجود مشکلات سخت‌افزاری یا وجود ایراداتی در نرم افزار درایورهای سخت افزار اتفاق می‌افتد. در غالب موارد تشخیص علت اصلی ایجاد مشکل صفحه آبی در لپ تاپ ها چندان آسان نیست.

برای تشخیص علت اصلی به وجود آمدن این اشکال نیاز است تا کدخطاها و عملکرد قطعات دستگاه توسط کارشناسان تعمیر لپ تاپ سونی بررسی شود. گاه با بروز این اشکال، دستگاه یک کد ایست یا STOP Code را نمایش می‌دهد که در تشخیص علت ایراد پیش آمده بسیار کمک خواهد کرد. البته در غالب مواقع، کاربر فرصت خواندن این STOP Code را نخواهد یافت و سیستم بلافاصله بعد از مواجهه با ارور صفحه آبی Restart می‌شود. سرویس‌های تخصصی مرتبط با رفع این اشکال با حضور در نمایندگی لپ تاپ سونی قابل دریافت است.

رفع مشکل بالا نیامدن ویندوز لپ تاپ

یکی دیگر از مشکلات نه چندان شایع مشاهده شده در لپ تاپ ها، مشکل بالا نیامدن ویندوز است. این مشکل به دلایل مختلفی چون پاک شدن فایل های بوت ویندوز، ایراد در بوت سکتور، تغییرات نابه‌جا در رجیستری، ورود ویروس‌های مخرب به سیستم و مواردی از این دست اتفاق می‌افتد. تصمیمی که اکثر قریب به اتفاق کاربران در زمان بالا نیامدن ویندوز می‌گیرند، تعویض ویندوز و پاک کردن اطلاعات شخصی و ضروری است.

باید توجه داشت که این کار، آخرین راه پیشنهادی کارشناسان تعمیر لپ تاپ است. چرا که می‌توان با درنظر داشتن برخی نکات، اشکال بوت نشدن سیستم را رفع کرده و آن را تعمیر کرد. خوشبختانه ویندوزهای جدید در برطرف کردن این مشکلات بهتر هستند و گزینه‌هایی را به صورت خودکار به کاربر پیشنهاد می‌دهند. در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با رفع این اشکال می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی لپ تاپ سونی تماس بگیرید.

رفع اختلالات مرتبط با خاموشی ناگهانی لپ تاپ سونی

گاهی ممکن است براساس اختلالات نرم افزاری یا سخت افزاری متعددی لپ تاپ سونی مرتبا خاموش گردد و از ادامه ی فعالیت و اجرای ویژگی های سیستماتیک خود دور بماند. به طور کلی لپ تاپ ها قابلیتی دارند که در هنگام بروز مشکلات سخت افزاری دستگاه را به صورت خودکار خاموش کرده و مانع از سرایت خرابی به سایر اجزای لپ تاپ می شوند. بنابراین یکی از اصلی ترین دلایل خاموشی ناگهانی لپ تاپ، شکل گیری هشداری در راستای پیدایش خرابی در سخت افزار سیستم است.

خرابی مدار باتری و شارژ نیز از دیگر دلایل بروز مشکل خاموشی ناگهانی در لپ تاپ سونی است. در هرحال در چنین شرایطی تعمیر لپ تاپ در مراکز تخصصی معتبر ضرورت می یابد. نمایندگی لپ تاپ سونی طی مراحل ریزبینانه ی عیب یابی تحت نظر تکنسین های مجرب، کلیه ی اختلالات مرتبط با خاموشی ناگهانی لپ تاپ را شناسایی کرده و لپ تاپ های سونی را در مدت زمان کوتاهی بازیابی می نمایند.

واحدهای تعمیرات سونی

با خدمات ارائه شده در نمایندگی لپ تاپ سونی در بخش های فوق آشنا شدید. در سایر بخش های نمایندگی سونی، تعمیر محصولات سونی به دو روش تعمیر در نمایندگی و تعمیر در محل انجام می‌پذیرد. در روش نخست شما می‌توانید با تحویل دستگاه معیوب خود به مرکز تعمیرات لپ تاپ sony نسبت به ترمیم و تعمیر دستگاه خود اقدام نمایید.

در نمایندگی سونی تمامی فرآیندهای تعمیر، پیش از آغاز به کار، با صاحب دستگاه درمیان گذاشته می‌شود؛ بعلاوه در صورت نیاز به تعویض یک قطعه، از صاحب دستگاه، پیش از تعویض آن، کسب اجازه می‌شود. در روش دوم، که تعمیرات مورد نیاز در محل موردنظر شما انجام می‌شوند، شما می‌توانید، در صورت نیاز به اعزام کارشناس تعمیر به محل، تنها با یک تماس تلفنی، کارشناسان ما را در کنار خود داشته باشید.

پس از تماس، مهندسان این نمایندگی، در اولین فرصت و با هماهنگی‌های از پیش انجام شده، در محل کار و منزل شما حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت بهبود و تعمیر دستگاه را انجام می‌دهند. واحدهای تعمیرات سونی در بخش زیر معرفی می گردند.

نمایندگی لپ تاپ sony

تارخچه شرکت سونی

بدون تردید سونی یکی از بازیگران اصلی فناوری دنیا در طول دهه‌های اخیر بوده است. روزنامه گاردین در مطلب کوتاهی به ذکر نکاتی در مورد تاریخچه شرکت سونی پرداخته که شاید برای کسانی که چندان با این غول فناوری آشنا نیستند، مفید باشد.

شرکت سونی در سال ۱۹۴۶ توسط Akio Morita و Masaru Ibuka بنیان‌گذاری شد. نام این شرکت برگرفته از کلمه لاتین sonus به معنی صدا است. جالب است بدانید سال ۱۹۶۱ سونی اولین شرکت ژاپنی بود که سهامش در آمریکا عرضه شد. همچنین سال ۱۹۷۳ این شرکت نخستین جایزه Emmy را برای توسعه تلویزیون‌های رنگی Trinitron دریافت کرد. این شرکت سال ۱۹۸۲ اولین سی‌دی پلیر را با نام CDP-101 معرفی کرد.

کمپانی سونی سال ۱۹۸۹ با خرید Columbia Pictures به قیمت ۳٫۴ میلیارد دلار وارد دنیای هالیوود شد. این کمپانی سال ۱۹۹۱ به Sony Pictures Entertainment تغییر نام داد.

سونی از سال در قرن بیستم

سال ۱۹۹۹، AIBO روبات اسباب‌بازی این شرکت، به شکل یک سگ، ساخته شد. این روبات بعدها به تالار مشاهیر روبات‌های دانشگاه Carnegie Mellon به عنوان بهترین محصول روباتیک که تا آن زمان به بازار مصرف عرضه شده بود، راه یافت. آخرین نسخه از این روبات سال ۲۰۰۵ ساخته شده است.

تا سال ۲۰۱۳ شرکت سونی توسط Sir Howard Stringer تاجر ولزی به عنوان رییس هیئت مدیره مدیریت می‌شد. او سال ۲۰۰۵ به عنوان اولین مدیر عامل غیر ژاپنی این شرکت انتخاب شد و  سال ۲۰۱۰ جای خود را به Kazuo  Hirai داد و به مقام ریاست هیئت مدیره شرکت سونی منصوب شد و سال ۲۰۱۳ از این پست نیز کناره‌گیری کرد.

سونی یکی از تولید کنندگان پیشرو در محصولات الکترونیک، محصولات صوتی تصویری، ارتباطات، بازی‌های ویدیویی، و فن آوری اطلاعات برای بازارهای عادی و حرفه‌ای است که این شرکت را تبدیل به یکی از ثروتمند ترین شرکت‌های جهانی کرده است. فعالیت‌های اصلی در زمینه تجارت این شرکت شامل شرکت سونی (Sony Corporation)، فیلمسازی سونی، بازی های کامپیوتری سونی، شرکت سونی اریکسون و شرکت بازرگانی سونی می‌باشد.

نمایندگی سونی

نمایندگی‌ سونی پیشرفته ‌ترین امکانات و تجهیزات حوزه تعمیر و فروش را در اختیار نیروی انسانی و کادر فنی خویش نهاده تا با ارائه برترین و باکیفیت‌ ترین خدمات، رضایت کاربران و مشتریان این مرکز را کسب نماید. مدیریت نمایندگی سونی درصدد برآمده است تا به منظور پاسخگویی به درخواستهای کاربران ضمن تقسیم ساختار درونی این سازمان به پارتهای متعدد، بخشی از اخبار و مطالب مرتبط با کمپانی و محصولات سونی را نیز از طریق فضای این سایت در اختیار کاربران قرار دهند.

بعلاوه جهت آسودگی کاربران خدمات مرتبط با تعمیر برخی از محصولات سونی نظیر تعمیر تلویزیون بصورت تعمیر در محل به کاربران گرامی ارائه می گردد. جهت آشنایی هر چه بیشتر با ساختار این مرکز و خدمات ارائه شده در آن، مطالعه مطالب، مقالات و اخبار ارائه شده در این وب سایت پیشنهاد می گردد.