اشتراک گذاری

خدمات تخصصی سونی سرویس

سونی سرویس همگام با افزایش عرضه و تقاضای محصولات کمپانی سونی، تمامی تلاش و توان خویش را به‌کار بسته تا در ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات –چه در بخش فروش و چه در بخش خدمات پس از فروش- ثابت‌قدم و مستحکم باشد.

به یُمن حضور پرسنل فنیِ متخصص و مهندسان متبحر، این مرکز توانست اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش جلب کند؛ از همین‌رو سال‌هاست که نام محصولات سونی با سونی سرویس گره‌ خورده و کاربرانِ محصولاتِ این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان برای تعمیر،  سونی سرویس  بوده است.

به خاطر داشته باشید که در صورت بروز نقض در هرکدام از انواع محصولات سونی، می‌بایست این محصولات را تنها به  سونی سرویس بسپارید و از تعمیر آن‌ها در مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم را برای تعمیرات محصولات سونی ندارند، بپرهیزید؛ زیرا انجام تعمیرات توسط افراد غیر متخصص علاوه بر تحمیل هزینه‌های دوچندان به شما و وارد کردن صدمات جبران ناپذیر به دستگاه، ممکن است امکان اصلاح و بازیابی آن را برای همیشه از میان ببرد.

خدمات  سونی سرویس

 سونی سرویس با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار و استفاده از به‌روزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری گوشی‌ها، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های سونی را با مناسب‌ترین هزینه و در کمترین زمان به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. واحد تعمیرات سونی به دلیل ساختار مشتری‌مدار خود، اهتمام ویژه‌ای به ارائه کلیه خدمات تعمیر و ترمیم با قیمت‌های تضمین‌شدۀ شرکتی به هموطنان گرامی دارد.

 سونی سرویس به دلیل بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و حضور کارشناسان زبده در مجموعۀ خود، قادر به رفع و تعمیر تمامی مشکلات و اختلالاتی است که ممکن است به هر روی در دستگاه‌های سونی ایجاد گردند.

کادر فنی تعمیرات سونی علاوه بر حضور در دوره‌ای تخصصی تعمیر، ملزم به دریافت نوین‌ترین مدارک و گواهینامه‌های معتبر نیز می‌باشند.  تعمیرات صورت گرفته در این مرکز محدود به محصول خاصی نیست و تمامی دستگاه‌های سونی اعم از موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و … را شامل می‌گردد.

خدمات تلویزیون سونی سرویس

نمایندگی تلویزیون سونی متشکل از دو پارت تعمیر و فروش است که در پارت نخست، تخصصی‌ترین سرویس‌های بهسازی دستگاه و در دیگری، خدمات مرتبط با فروش تلویزیون سونی به متقاضیان ارائه می گردد. مراجعان محترم، پس از حضور در این مرکز، بسته به نوع سرویس مورد نیاز، به یکی از دو پارت مذکور راهنمایی شده و تخصصی ترین سرویس های ممکن را دریافت خواهند کرد. خدمات ارائه شده در نمایندگی تلویزیون سونی منحصر به مدلی خاص از این دستگاه نیست و کلیه مدل ها، LCD، LED، پلاسما، QLED و … را شامل می گردد.

حضور «کارشناسان متخصص» و «امکانات پیشرفته» در  سونی سرویس سبب گشته تا سرویس های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه گردد و این مجموعه، در طول سالهای اخیر، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردد که یا قصد خرید یکی از تلویزیون های سونی را دارند و یا به دلیل بروز اشکال در تلویزیون سونی مورد استفاده‌شان، نیازمند مراکز مجاز تعمیرات تلویزیون سونی گشته‌اند.

خدمات  لپ تاپ سونی

کاربران کلیه لپ تاپ های سونی می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال سخت افزاری در دستگاه خویش، به نمایندگی لپ تاپ سونی مراجعه کرده و تخصصی‌ترین سرویس‌های مورد نیاز را دریافت نمایند. ویژگی قابل توجه نمایندگی لپ تاپ سونی ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛ مدیریت  سونی سرویس به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی انحصاری لپ تاپ سونی را – چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- گارانتی و ضمانت نموده است.

تعمیرات لپ تاپ سونی در این نمایندگی، در دو پارت مجزای نرم افزاری و سخت افزاری انجام می‌پذیرد. ارجاع دستگاه معیوب به هر یک از این پارتها، پس از عیب یابی صحیح دستگاه توسط کارشناسان این مرکز انجام می پذیرد. پس از عیب یابی صحیح و اصولی دستگاه، لپ تاپ معیوب به پارت مربوطه ارسال شده و پس از تست صحت کارکرد، برای تحویل به مشتری آماده می شود. صحت عملکرد لپ تاپ –پس از تعمیر- در این مرکز توسط کارشناسان ارشد بخش تعمیر و تحویل انجام می پذیرد.

خدمات پلی استیشن سونی

کاربران کنسول‌های سونی می توانند در صورت نیاز به خدمات مرتبط با تعمیرات پلی استیشن ‌به نمایندگی پلی استیشن سونی مراجعه نمایند. رفع ایرادات مدار کنسول، بهسازی تعذیه کنسول بازی، تعمیر برد اصلی کنسول بازی، ترمیم چیپ گرافیک و در نهایت انجام تنظیمات پروگرام کنسول بازی برخی از سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیر پلی استیشن سونی است.

دارندگان این دستگاه می توانند پس از حضور در نمایندگی تعمیرات کنسول بازی و مراجعه به پارت تعمیرات پلی استیشن سرویس های مذکور را دریافت نمایند. شایان ذکر است، به منظور رضایت و اطمینان مراجعان گرامی، تمامی سرویس های انجام شده در  سونی سرویس گارانتی گشته است. سرویس‌های مرتبط با فروش این دستگاه نیز با حضور در نمایندگی فروش پلی استیشن سونی قابل دریافت است.

خدمات سینمای خانگی سونی

نمایندگی‌ سینمای خانگی سونی  پیشرفته ‌ترین امکانات و تجهیزات، در حوزه «تعمیر» و «فروش» را در اختیار نیروی انسانی و کادر فنی خویش نهاده تا با ارائه برترین و باکیفیت‌ ترین خدمات، رضایت کاربران و مشتریان این مرکز را کسب نماید. نمایندگی سینمای خانگی سونی، در بخش فروش، عرضه کننده تمامی مدلهای سینمای خانگی سونی و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، تعویض و تعمیر سینمای خانگی سونی است.

کاربران گرامی می توانند پیش از مراجعه به نمایندگی فروش و تعمیر سینمای خانگی مشکلات و پرسش‌های احتمالی خود را به صورت تلفنی و از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان سونی سرویس در میان بگذارند و راهنمایی ها و اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

نمایندگی مجاز سونی سرویس

نمایندگی انحصاری سونی سرویس جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند. سونی سرویس در بخش تعمیرات ارائه کننده تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بازیابی، بازسازی و ترمیم دستگاه های سونی است.

تعمیرات سونی در این مرکز بر اساس ضوابط و استانداردهای اعلام شده از سوی شرکت سازنده انجام پذیرفته و در این راستا از تجهیزات مجزا و سازگار با هر دستگاه استفاده می گردد. توجه به اصل تعمیراتی «عیب یابی صحیح دستگاه» در این مرکز سبب گشته تا غالب تعمیرات انجام شده منجر به بهبودی دستگاه و بازیابی کیفیت آن گردند.

درباره سونی سروس

بدون تردید سونی یکی از بازیگران اصلی فناوری دنیا در طول دهه‌های اخیر بوده است. روزنامه گاردین در مطلب کوتاهی به ذکر نکاتی در مورد تاریخچه شرکت سونی پرداخته که شاید برای کسانی که چندان با این غول فناوری آشنا نیستند، مفید باشد.

 شرکت سونی در سال ۱۹۴۶ توسط Akio Morita و Masaru Ibuka بنیان‌گذاری شد. نام این شرکت برگرفته از کلمه لاتین sonus به معنی صدا است. جالب است بدانید سال ۱۹۶۱ سونی اولین شرکت ژاپنی بود که سهامش در آمریکا عرضه شد. همچنین سال ۱۹۷۳ این شرکت نخستین جایزه Emmy را برای توسعه تلویزیون‌های رنگی Trinitron دریافت کرد. این شرکت سال ۱۹۸۲ اولین سی‌دی پلیر را با نام CDP-101 معرفی کرد.

کمپانی سونی سال ۱۹۸۹ با خرید Columbia Pictures به قیمت ۳٫۴ میلیارد دلار وارد دنیای هالیوود شد. این کمپانی سال ۱۹۹۱ به Sony Pictures Entertainment تغییر نام داد.

سال ۱۹۹۹، AIBO روبات اسباب‌بازی این شرکت، به شکل یک سگ، ساخته شد. این روبات بعدها به تالار مشاهیر روبات‌های دانشگاه Carnegie Mellon به عنوان بهترین محصول روباتیک که تا آن زمان به بازار مصرف عرضه شده بود، راه یافت. آخرین نسخه از این روبات سال ۲۰۰۵ ساخته شده است.

سال ۲۰۰۵:

تا سال ۲۰۱۳ شرکت سونی توسط Sir Howard Stringer تاجر ولزی به عنوان رییس هیئت مدیره مدیریت می‌شد. او سال ۲۰۰۵ به عنوان اولین مدیر عامل غیر ژاپنی این شرکت انتخاب شد و  سال ۲۰۱۰ جای خود را به Kazuo  Hirai داد و به مقام ریاست هیئت مدیره شرکت سونی منصوب شد و سال ۲۰۱۳ از این پست نیز کناره‌گیری کرد.

سونی یکی از تولید کنندگان پیشرو در محصولات الکترونیک، محصولات صوتی تصویری، ارتباطات، بازی‌های ویدیویی، و فن آوری اطلاعات برای بازارهای عادی و حرفه‌ای است که این شرکت را تبدیل به یکی از ثروتمند ترین شرکت‌های جهانی کرده است.

فعالیت‌های اصلی در زمینه تجارت این شرکت شامل شرکت سونی (Sony Corporation)، فیلمسازی سونی، بازی های کامپیوتری سونی، شرکت سونی اریکسون و شرکت بازرگانی سونی می‌باشد.

نمایندگی تعمیر سونی

 سونی سرویس در راستای پشتیبانی از کاربران محصولات پرطرفدار سونی راه‌اندازی شده است و با توجه به ویژگی‌های خاص این برند، خدمات خود را با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و با همکاری تیمی از برترین مهندسان این حوزه ارائه می‌نماید.

نمایندگی تعمیرات سونی به دلیل بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و حضور کارشناسان زبده در مجموعۀ خود، قادر به رفع و حل تمامی مشکلات و اختلالاتی است که ممکن است به هر روی در دستگاه‌های سونی ایجاد گردند. خدماتِ ارائه شده در نمایندگی تعمیر سونی دربردارنده‌ی شرایط و ویژگی‌هایی است که آن را از دیگر سرویس‌دهنده‌های هم‌رده‌ متمایز ساخته است.

برخی از ویژگی های این مجموعه عبارت است از: استفاده از ابزارآلات هوشمند تعمیر و سازگار با ساختار دستگاه‌های سونی، تست کالاهای تعمیر شده در نمایندگی تعمیرات سونی در حضور صاحب دستگاه به منظور اطمینان صحت عملکرد دستگاه، ارائه‌ی سرویس‌های تعمیر مطابق با استانداردهای جهانی، کسب اجازه از صاحب دستگاه پیش از اقدام به تعویض قطعات معیوبِ از کار افتاده و ….

ضمانت و گارانتی خدمات تعمیر سونی سروس

بازه زمانی گارانتی خدمات در  سونی سرویس اگرچه بسته به نوع سرویس دریافت شده متفاوت است لیکن تمامی خدمات ارائه شده در این مجموعه را شامل می گردد. گارانتی خدمات ارائه شده دراین مرکز از آن روست که تیمی متخصص از تعمیرکاران و کارشناسان بهسازی با نمایندگی مجاز سونی سرویس همکاری می کنند و میزان خطا در سرویسهای ارائه شده بسیار اندک است.

بد نیست بدانید که در خدمات مرتبط با تعمیر محصولات سونی صرفاً از قطعات اورجینال استفاده می شود و در صورت نبود قطعه در بازار داخلی، قطعه مورد نیاز پس از هماهنگی های انجام شده با مشتری از خارج کشور وارد خواهد شد؛ در شرایط ویژه و خاص نیز، یک دستگاه جدید خریداری شده و جهت دستیابی به قطعات مورد نیاز، اجزاء آن اوراق می گردد.

تعویض قطعات در سونی سرویس

در شرایطی که خرابی و اختلال پیش آمده در قطعات دستگاه، قابل تعمیر نباشد، کاربر چاره ای جز تعویض قطعات نخواهد داشت. میزان خرابی برخی قطعات گاه به اندازه ای است که تعویض آنها بسیار مقرون بصرفه تر از تعمیر آنهاست.

بنابراین تعویض قطعات بدل به انتخاب نخست کاربر می گردد و گزینه تعمیر در سونی سرویس کنار گذاشته می شود. در ارتباط با تعویض قطعات آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد، استفاده از قطعات اصل و اورجینال شرکتی است. بعلاوه عملیات مرتبط با تعویض قطعات می بایست به دست کارشناسانی انجام پذیرد که تخصص و مهارت لازم را داشته باشند.

عدم وجود تخصص در این کار احتمال آسیب‌رسانی به سایر قطعات را در طول فرآیند تعویض قطعات دستگاه بالا می برد. یکی از مجموعه های پیشرو در حوزه خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی محصولات سونی، نمایندگی رسمی سونی است که کاربران گرامی می توانند با حضور در آن تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تولیدات این برند را دریافت نمایند.

واحدهای تعمیرات سونی سرویس

 سونی سرویس با بهره مندی از کادری متخصص و مجرب و با به کارگیری بروزترین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری در تلاش است تا کیفیت خدمت رسانی به مشتریان خود را در بالاترین سطح حفظ نماید. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در مرکز تعمیرات سونی  در ایران و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید.

در حال حاضر  سونی متشکل از پارت‌های متعددی است ک شما کاربران گرامی پس از ورود به آن، بسته به نوع دستگاه و اشکالات ایجاد شده، به پارت مرتبط معرفی و راهنمایی می‌گردید. پارتهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی سونی در ایران در بخش زیر معرفی گشته اند.

 سونی

 سونی پیشرفته ‌ترین امکانات و تجهیزات حوزه تعمیر و فروش را در اختیار نیروی انسانی و کادر فنی خویش نهاده تا با ارائه برترین و باکیفیت‌ ترین خدمات، رضایت کاربران و مشتریان این مرکز را کسب نماید.

مدیریت  سونی درصدد برآمده است تا به منظور پاسخگویی به درخواستهای کاربران ضمن تقسیم ساختار درونی این سازمان به پارتهای متعدد، بخشی از اخبار و مطالب مرتبط با کمپانی و محصولات سونی را نیز از طریق فضای این سایت در اختیار کاربران قرار دهند. بعلاوه جهت آسودگی کاربران خدمات مرتبط با تعمیر برخی از محصولات سونی نظیر تعمیر تلویزیون بصورت تعمیر در محل به کاربران گرامی ارائه می گردد.

جهت آشنایی هر چه بیشتر با ساختار این مرکز و خدمات ارائه شده در آن، مطالعه مطالب، مقالات و اخبار ارائه شده در این وب سایت پیشنهاد می گردد.

 

 

 

لینک های مفید:

نمایندگی سونی / تعمیر کپی /   / تعمیر کپی کانن /  نمایندگی کونیکا مینولتانمایندگی Konica Minoltaتعمیرات موبایل / نمایندگی ایسوس /