درباره نمایندگی رسمی سونی

نمایندگی رسمی سونی ارائه دهنده کلیه خدمات و سرویس های مورد نیاز به کاربران دستگاه های سونی، در سه حوزه فروش، تعمیرات و آموزش می باشد. مهندسان نرم افزار و سخت افزار حاضر در نمایندگی رسمی سونی به ساختار تمامی محصولات سونی تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا هرگونه سرویس مرتبط با این محصولات را به متقاضیان ارائه دهند.

نمایندگی سونی جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی رسمی سونی و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش تخصصی ترین خدمات و تعمیرات مورد نیاز خویش را دریافت نمایید.

درباره نمایندگی رسمی سونی

ویژگی های نمایندگی رسمی سونی

خدمات تخصصی نمایندگی انحصاری سونی منحصر به دستگاهی خاص نیست و کاربران کلیه دستگاه های سونی می توانند -در صورت مواجهه با هر گونه اختلال و ناکارامدی در دستگاه خویش- به مرکز تعمیرات سونی مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های بایسته را دریافت نمایند. تلاش زنجیره وار تمامی واحدها و تعمیرکاران این مجموعه سبب گشته تا نمایندگی مجاز سونی در طول سالهای اخیر بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردد که به هر دلیل دستگاه آنان دچار اشکال گشته و نیازمند تعمیرات است.

چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی سونی گردند. سال هاست که نام محصولات سونی با نمایندگی Sony گره‌ خورده و کاربرانِ محصولاتِ این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان برای تعمیر، نمایندگی رسمی سونی بوده است. کاربران گرامی در صورت نیاز می توانند از سیستم سرویس در محل سونی جهت دریافت خدمات مورد نیاز استفاده نمایند.

خدمات نمایندگی رسمی سونی

نمایندگی رسمی سونی ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با سرویس، بهسازی، ترمیم، آموزش و تعمیرات به صاحبان دستگاه های سونی است. کاربران کلیه دستگاه های دل اعم از لپ تاپ، آل این وان، تبلت، پرینتر، کپی و … می توانند در صورت مواجهه با هر گونه اختلال و ناکارآمدی در دستگاه خویش به مرکز تخصصی تعمیرات سونی مراجعه کرده و پس از حضور در پارت مرتبط با دستگاه خویش سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. برخی از سرویس های ارائه شده در نمایندگی رسمی سونی عبارتند از:

  • همکاری با زبده ترین کارشناسان، تعمیرکاران و مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار
  • ارائه خدمات سرویس در محل سونی
  • برگزاری تخصصی ترین دوره های آموزش تعمیرات سونی
  • ارائه تخصصی ترین مشاوره های پیش از خرید
  • تأمین قطعات مورد نیاز
  • مشتری مداری در تمامی خدمات
  • تضمین خدمات ارائه شده در دو پارت فروش و تعمیر
  • استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات جهت عیب یابی پیش از اقدام به تعمیرات سونی

نمایندگی رسمی تعمیرات سونی

بخش تخصصی نمایندگی سونی، واحدهای تعمیراتی آن هستند. این نمایندگی با درک نیازهای کاربران سونی پس از خرید دستگاه ها، واحدهایی تخصصی و فوق تخصصی را برای ارائه خدمات راه اندازی کرده است. سابقه فعالیت این مرکز بیش از دو دهه است اما همچنان تلاش خود را به کار می گیرد تا خدماتی به روز و تخصصی به کاربران عرضه دارد.

از ویژگی های واحد تعمیرات سونی، برخورداری از تجهیزات پیشرفته و بهره مندی از قطعات اصلی و فابریک است. در کنار این دو عامل، همکاری برترین تکنسین های فنی کشور با این مجموعه سبب شده تا خدماتی شایسته و درخور نام سونی به کاربران ارائه شود.

 نمایندگی رسمی فروش محصولات سونی

نمایندگی رسمی سونی با عرضه محصولات اورجینال سونی، کاربران را از گشت و گزارهای بی نتیجه در بازار لوازم الکترونیک و سردرگمی برای انتخاب دستگاه مناسب راحت کرده است. چنانچه قصد خرید محصولات سونی را دارید و نمی دانید نسخه اورجینال را از کجا تهیه نمایید یا اینکه در انتخاب مدل و نوع دستگاه مردد هستید، کافی است به نمایندگی فروش محصولات سونی مراجعه کنید.

کارشناسان این مرکز با ارائه محصولات متنوع  سونی، مشاوره ها و توصیه های لازم را نیز برای خرید دستگاه مناسب به شما ارائه می کنند. تلویزیون سونی، موبایل، تبلت، لپ تاپ، دوربین، سینمای خانگی، کنسول بازی، مانیتور و پروژکتور برخی از محصولات سونی هستند که در بخش فروشگاهی این نمایندگی با گارانتی معتبر عرضه می گردند.

واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی سونی با تجهیز مجموعه خویش به امکاناتِ پیشرفتۀ فروش و تعمیر ارائه دهندۀ بالاترین سطح کیفی خدمات در این دو حوزه بوده و توانسته است با تلاش های پیوسته و مداوم کارشناسان برجسته خویش، به عنوان یکی از مراکز پیشرو در حوزه‌های فروش و تعمیرات سونی مطرح گردد. ویژگی قابل توجه نمایندگی رسمی سونی ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد.

مرکز تعمیرات سونی ظرف مدت زمانی کوتاه به سبب ارائه خدمات تضمینیِ پس از فروش و انجام تعمیرات با کیفیت، توانسته است اطمینان مشتریان خود را کسب نماید و در صدر مراکز خدمات پس از فروش در قیاس با دیگر همکاران خود قرار گیرد. صبر و حوصله‌‌ کارشناسان مجموعه تعمیرات سونی در حینِ کار و ارائه‌ راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایلی است که موجب محبوبیت و موفقیت این مرکز در امر خدمت‌رسانی گشته است.

دیگر خدمات نمایندگی رسمی سونی

دیگر خدمات نمایندگی رسمی سونی مرتبط با دو حوزه فروش و آموزش است. فروش محصولات سونی در این مرکز توسط کارشناسانی انجام می پذیرد که بر ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه ها مسلط بوده و تخصصی ترین راهنمایی ها و مشاوره های پیش از خرید را ارائه می نمایند. در صورت نیاز به خرید محصولات سونی می توانید در فروشگاه مرکزی سونی حضور یافته و پس از دریافت تخصصی ترین مشاوره ها، دستگاه مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

سرویس دیگر ارائه شده در نمایندگی رسمی سونی، برگزاری دوره های آموزش تعمیرات سونی است که در راستای تأمین نیروی کار فعال در مراکز مجاز تعمیراتی انجام می پذیرد.  اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول مرتبط با این کمپانی خوش نام نیز در سایر صفحات وب سایت قابل پیگیری است. مطالب بخش های مذکور توسط کارشناسان نمایندگی رسمی سونی گردآوری و تدوین گشته است.