آموزش تعمیرات سونی

آموزش تعمیرات سونی یکی از خدمات ارائه شده در سونی است که به منظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز تعمیرگاه‌های مجاز انجام می‌پذیرد. دانش آموختگان دوره‌های آموزش تعمیرات سونی به دلیل طی دوره‌های فنی و نظری تسلط کاملی بر تعمیرات سونی یافته و به راحتی جذب بازار کار می‌گردند.

در دوره‌های آموزش تعمیرات سونی دستگاه‌های معیوب متعددی در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد تا آموزش ها هم جنبه نظری و هم عملی داشته باشند. (تجربه عملی داوطلب و انجام تعمیرات به دست خود تأثیر شایانی در بالا بردن سطح کیفی آموزش داشته است). دانش آموختگان این مرکز با پشت سر گذاشتن دوره‌های تئوریک بر پیچیده ترین مباحث حوزه تعمیرات دستگاه‌های سونی مسلط گشته و آنها را در طول دوره عملی تعمیرات -و کار با دستگاههای معیوب- به کار می‌گیرند.

مرکز آموزش تعمیرات سونی

مرکز آموزش تعمیرات سونی متشکل از پارت‌های متعددی است که در هر یک از آنها، مباحث و سرفصل‌های مرتبط با تعمیر و ترمیم یکی از دستگاه‌های سونی آموزش داده می‌شود. دانش آموختگان دوره‌های آموزش تعمیرات سونی بدلیل طی دوره‌های فنی و نظری تسلط کاملی بر تعمیرات دستگاه‌های سونی یافته و به راحتی جذب بازار کار می‌گردند.

همکاری با «برترین اساتید» و بهره‌گیری از «پیشرفته‌ترین امکانات آموزشی» در این مرکز سبب گشته تا «تخصص» و «مهارت» جزء لاینفک تمامی کارورزانی گردد که دوره‌های آموزش تعمیرات سونی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند. دوره‌های مذکور در دو بخش تخصصی و عمومی برگزار شده و کارآموزان پس از طی آزمونهای ابتدایی جهت تعیین سطح، برای ثبت نام در دوره موردنیاز راهنمایی می‌گردند.

واحدهای آموزش تعمیرات سونی

مرکز آموزش تعمیرات سونی متشکل از پارت‌های متعددی است که در هر یک از آنها، مباحث و سرفصل‌های مرتبط با تعمیر و ترمیم تبلت و موبایل سونی به صورت تئوریک و عملی آموزش داده می‌شود. برخی از ویژگی‌های مرکز آموزش تعمیرات سونی عبارتند از: آشنایی با جدیدترین ترفندهای تعمیرات سونی، پشتیبانی کار آموزان بعد از دوره، برگزاری کلاسهای آموزشی با تعداد سه نفر جهت ارتقاء سطح کیفی، امکان تقسیط هزینه آموزشی، ارائه مدرک معتبر از سوی مرکز سخت افزار ایران و …

واحدهای آموزش تعمیرات سونی عبارتند از:

  • واحد آموزش تعمیرات هارد سونی
  • واحد آموزش تعمیرات دوربین عکاسی سونی
  • واحد آموزش تعمیرات دوربین فیلم‌برداری سونی
  • واحد آموزش تعمیرات کنسول بازی سونی
  • واحد آموزش تعمیرات موبایل سونی
  • واحد آموزش تعمیرات تبلت سونی
  • واحد آموزش تعمیرات مانیتور سونی
  • واحد آموزش تعمیرات پروژکتور سونی
  • واحد بازیابی اطلاعات
  • واحد آموزش تعمیرات، بهسازی و ارتقاء لپ‌تاپ سونی
  • واحد آموزش تخصصی‌ترین تعمیرات تلویزیون سونی
  • واحد آموزش تعمیرات سینمای خانگی سونی

دوره عمومی آموزش تعمیرات سونی

در دوره عمومی آموزش تعمیرات سونی مباحث و سرفصل‌های عمومی مرتبط آموزش داده می‌شود. بدیهی است پشت سر گذاشتن این دوره و کسب امتیاز لازم در پایان آن، پیش شرط ورود به دوره تخصصی آموزش تعمیرات سونی است.

در این دوره ساختار کلی و ویژگی‌های فنی و نرم‌افزاری هریک از دستگاه‌های سونی با کارآموزان به اشتراک گذاشته می‌شود تا در دوره بعد، امکان آنالیز و بررسی تخصصی دستگاه‌ها وجود داشته باشد. جهت ثبت‌نام در دوره عمومی آموزش تعمیرات سونی می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب سایت رسمی نمایندگی سونی اقدام نمایید.

دوره آموزش تخصصی تعمیرات سونی

دوره تخصصی آموزش تعمیرات سونی دربردارنده تخصصی‌ترین مباحث مرتبط با سرویس، تعمیر و بهسازی دستگاه‌های تولید شده در کمپانی سونی است. در این دوره پیشرفته‌ترین متدهای عیب‌یابی و جدیدترین روش‌های تعمیر دستگاه‌های سونی تدریس می‌گردد.

بعلاوه کارآموزان با حضور در کارگاههای مرکز تعمیرات آموزش سونی کلیه سرویس‌های مرتبط را بصورت عملی تجربه می‌نمایند. تسلط بر جدیدترین متدهای تعمیر و بازیابی، آشنایی با جدیدترین دستگاهها و تجهیزات تعمیر، واکاوی و آنالیز فنی دستگاه‌های کپی سونی، آموزش اصولی و کاربردی تعمیرات به صورت کاملاً عملی و … برخی دیگر از ویژگی‌های دوره تخصصی آموزش تعمیرات سونی است.