اشتراک گذاری

تعمیر پنل تلویزیون سونی

تعمیر پنل تلویزیون سونی در مرکز سخت افزار ایران، با استفاده از تجهیزاتی انجام می شود که از میان پیشرفته ترین ابزار تعمیراتی روز دنیا انتخاب شده اند. تکنسین های مجرب تعمیر تلویزیون در نمایندگی سونی، قادر به برطرف کردن انواع ایرادات این قطعه شامل خطوط، نقاط، اعوجاج صفحه، تصویر سیاه، نمایش نصفه تصاویر، آبخوردگی و … هستند.

چنانچه نیاز به تعویض پنل یا هریک از اجزای آن باشد، کارشناسان ما تنها از قطعات اورجینال استفاده می کنند و اصالت قطعات را تضمین می کنند. شما می توانید برای تعمیر پنل تلویزیون سونی و دریافت مشاوره رایگان در این زمینه با نمایندگی sony تماس گرفته و راهنمایی های مورد نیاز خود را از کارشناسان تعمیرات تلویزیون دریافت کنید.

مشکلات رایج پنل تلویزیون سونی

پیکسل سوختگی

یکی از مشکلات رایج پنل تلویزیون، سوختن پیکسل هاست. اگر تلویزیون دچار پیکسل سوختگی شود، اطلاعاتی که باید به‌ وسیله فلت های پنل پردازش شوند، قطع شده و پیکسل‌های آن خط تصویری، درست کار نمی‌ کنند یا می سوزند. بنابراین آی سی پردازشگر که روی فلت قرار و گرافیت اتصال در روی شیشه پنل هم قطع می شوند. برای تعمیر پنل تلویزیون سونی یا هر برند دیگری در این شرایط، اول پیکسل های آسیب دیده ترمیم می شوند. اگر مشکل حل نشد، باید پنل تعویض شود.

خرابی بک لایت

بک لایت تلویزیون جزئی از پنل است که اگر ایراد داشته باشد، مانع از تامین نور مورد نیاز برای نمایش تصاویر می شود. این قطعه در تلویزیون های ال سی دی، دارای چندین لامپ فلورسنت است و در تلویزیون های LED هم از لامپ های ال ای دی تشکیل شده است. اگر در نحوه ی برخورد TFT ها به صفحه ‌نمایش مشکلی ایجاد شود، عملکرد بک لایت به شدت مختل شده و به دنبال آن، تصویر تاریک یا کم نور می شود. در این صورت هم باید اقدام به تعمیر پنل تلویزیون سونی کنید تا مشکل تصویر برطرف شود.

خرابی Liquid

اگر لیکوئید به عنوان اولین لایه پنل از کار بیفتد، رنگ تلویزیون دچار مشکل می شود. برای رفع این مشکلات باید اقدام به تعمیر پنل تلویزیون sony کنید. خوشبختانه در این مورد شانس ترمیم پنل بالاست و در بیشتر موارد نیازی به تعویض این قطعه نیست.

نکات مهم در تعمیر پنل تلویزیون سونی

یکی از مهم ترین نکات در تعمیر تلویزیون سونی و سایر برندها، این است که این قطعه در بیشتر موارد، قابل تعمیر نیست. شکستن پنل یا آبخوردگی آن، شدت آسیب دیدگی این قطعه را افزایش داده و عملا آن را غیر قابل تعمیر می کند. نکته دیگر این که تعمیرکار باید پیش از تعمیر پنل یا تعویض آن، از سالم بودن فلت ها مطمئن شود. به این دلیل که گاهی مشکلات تصویر، ناشی از خرابی فلت ها هستند و نیازی به تعویض پنل نیست. از طرفی باید به این نکته هم توجه کنید که پنل قطعه بسیار گران قیمتی است و گاهی هزینه تعویض آن با قیمت یک تلویزیون جدید برابری می کند.

هزینه تعمیر پنل تلویزیون سونی

پنل قطعه گران قیمتی است و تقریبا 70 درصد قیمت یک تلویزیون را شامل می شود. گاهی قیمت پنل با یک تلویزیون جدید برابری می کند. جدای از این مسئله، چون تعمیر پنل تلویزیون سونی و دیگر برندها کار حساس و سختی است، معمولا هزینه بالایی هم دارد. جالب است بدانید که در بیشتر موارد، امکان ترمیم پنل وجود ندارد! بنابراین هنگام برآورد هزینه تعمیر پنل تلویزیون sony، این نکته هم مد نظر قرار می گیرد که ممکن است نیاز به تعویض این قطعه باشد. در این صورت باید مبلغ بالایی را پرداخت کنید که بخش اصلی آن مربوط به قیمت پنل جدید است.

تعویض پنل تلویزیون سونی

شکستگی پنل تلویزیون بر اثر ضربه ی شدید، آب خوردگی تلویزیون، خرابی تصویر و … نیاز به تعمیر و تعویض پنل تلویزیون سونی را ایجاد می کند. شکستگی پنل تلویزیون از جمله مشکلاتی است که تنها با تعویض پنل برطرف می شود و امکان تعمیر آن نمی باشد. به طور کلی در میان ایرادات ایجاد شده در پنل تلویزیون سونی، اختلالاتی که در اثر ضربه و عوامل دیگر مثل خراشیدگی ، در پنل تلویزیون ایجاد می شود قابل تعمیر نیست ، تنها راه حل برطرف کردن  این آسیب دیدگی پنل تلویزیون سونی، تعویض کامل پنل می باشد.

نکات مهم برای تعمیر پنل تلویزیون sony

زمانی که پنل تلویزیون سونی دچار اختلال شد بهترین کار مراجعه به مراکز رسمی می باشد. حضور افراد متخصص در این مرکز به شما کمک می کند تا دستگاه خود را در کمترین زمان و با خیالی راحت تعمیر کنید. متخصصان در قدم اول برای تعمیرات به عیب یابی دستگاه می پردازند.

عیب یابی دقیق کمک می کند تا تعمیرات به درستی انجام شود. مشکلات رایج پنل های تلویزیون سونی اغلب قابل تعمیر هستند مگر مواردی مثل شکستگی پنل، اگر پنل تلویزیون شکسته باشد قابل تعمیر نیست و لازم است حتما تعویض گردد. با مراجعه به این مرکز تمام نقایص دستگاه شما برطرف شده و دستگاه کاملا سالم به شما تحویل داده می شود.

تعمیرات تلویزیون سونی

برای تعمیر تلویزیون سونی و و دریافت خدماتی مطمئن بهترین گزینه مراجعه به مرکز رسمی تعمیرات می باشد. این مرکز با استفاده از برترین متخصصان می تواند انواع مشکلات ایجاد شده برای تلویزیون های سونی را برطرف کند. استفاده از ابزارآلات جدید در این مرکز قابلیت دیگری هم به این مجموعه اضافه کرده است که شامل تعمیرات انواع مدل های مختلف تلویزیون سونی می شود. بنابراین اگر تلویزیون سونی شما به هر دلیلی دچار اختلال در عملکرد صحیح شد می توانید با مراجعه به این مرکز تمام ایرادات آن را برطرف کنید.

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی برای عرضه ی برترین سرویس ها به کاربران خود نیروهای متخصص را به کار گرفته است. نمایندگی رسمی سونی با ارائه ی خدمات فروش و پس از فروش توانسته است رضایت تمامی کاربران خود را جلب کند. سرمایه ی اصلی نمایندگی مجاز سونی اعتماد شما عزیزان است. مشاوران برتر در این مجموعه به شما کمک می کنند تا متناسب با کاربری خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

واحد تعمیرات سونی

واحد تعمیرات سونی با بهره مندی از مدرن ترین تجهیزات توانسته است در ارائه ی خدمات برترین باشد. کادر فنی این واحد با گذراندن دوره های متعدد توانسته اند تمام علوم مرتبط با تعمیر تولیدات کمپانی سونی را فرا بگیرند. بنابراین تعمیرات در این مرکز توسط کارشناسان مجرب انجام می شود. لازم به ذکر است که قطعات استفاده شده در واحد تعمیرات دارای گارانتی اصالت کالا می باشند.