اشتراک گذاری

با ps4 خود فیلم ببینید

چند سالی از عرضه ps4 می گذرد و این دستگاه از محبوبیت بالایی در بین علاقه مندان به بازی برخوردار شده است. یکی از مشکلات کاربران با این دستگاه در اوایل عرضه اش این بود که کاربران نمی توانستند عکس و فیلم های مورد نظرشان را با آن تماشا کنند. سونی برای رفع مشکل تماشای فیلم در ps4 ، تمهیداتی اندیشید و با ارائه یک راه حل کاربردی، این محدودیت را برطرف کرد.

این کمپانی یک اپلیکیشن برای این منظور منتشر کرد که با استفاده از یک usb امکان تماشای فیلم و عکس و حتی پخش موزیک را در این دستگاه فراهم می کند. در ادامه ضمن ارائه اطلاعاتی در مورد این اپلیکیشن، روش های پخش فیلم در ps4 را به شما کاربران عزیز آموزش خواهیم داد.

فیلم دیدن با ps4

این مقاله را از دست ندهید: راهنمای خرید ps4

اپلیکیشن پخش فیلم در ps4

همانطور که در بخش اشاره کردیم، سونی به منظور فراهم کردن امکان پخش فیلم در ps4 ، اقدام به طراحی و انتشار یک اپلیکیشن نموده است. این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده که کاربران با دانلود و نصب کردن آن در دستگاه، می توانند فایل هایی از جمله فیلم، عکس و موزیک را در این دستگاه تماشا کنند. این برنامه در واقع یک مدیا پلیر است که باعث تحول در کنسول پلی استیشن و همچنین استقبال کاربران این کنسول شد.

این برنامه می تواند محتویات رسانه را از یک سرور رسانه ای DNLA که با شبکه PS4 یکسان است ، برای شما نمایش دهد. این اپلیکیشن را می توانید با استفاده از PS4 دانلود و برای پخش برنامه های خود نظیر فیلم، عکس و آهنگ از دستگاه USB استفاده کنید.

ویژگی های مدیا پلیر سونی

از جمله ویژگی های مدیا پلیر سونی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت تماشای عکس و فیلم های 360 درجه ای به وسیله پلی استیشن VR
  • تماشای عکس و فیلم از طریق هدست (با فعال کردن گزینه واقعیت مجازی در منو)
  • پشتیبانی از فایل های صوتی Flac
  • پخش ویدیوهای 4k در پلی استیشن 4 پرو
  • پخش فیلم در ps4 پلی استیشن- ۱
  • پخش ویدیوها با رزولوشن بالا

نصب مدیا پلیر سونی در ps4

برای نصب مدیا پلیر و به تبع آن، پخش فیلم در ps4 ، باید اول کنسول را روشن کرده و آن را به اینترنت متصل نمایید. در گام بعدی، به سراغ بخش کتابخانه یا صفحه home رفته و گزینه مدیا پلیر را انتخاب و سپس X را فشار دهید. سپس گزینه دانلود را انتخاب کرده و مجددا X را فشار دهید. با پایان یافتن فرایند نصب، مدیا پلیر در پلی استیشن شما قابل اجرا خواهد بود.

برای نمایش محتویات در این برنامه، باید دستگاه USB مورد نظر یا همان سرور رسانه ای DNLA را انتخاب کرده و سپس دکمه X را فشار دهید. پس از این مرحله، فایلی که قصد نشان دادن و پخش محتویات آن را دارید انتخاب کنید و مجددا کلید X را فشار دهید. پس از اتمام مراحل ذکر شده، امکان پخش فیلم در ps4 برای شما فراهم خواهد شد.

فرمت های مدیا پلیر سونی

لازم است بدانید مدیا پلیری که سونی برای فراهم کردن امکان پخش فیلم در ps4 منتشر کرده، از فرمت های خاصی پشتیبانی می کند. MPEG3، AAC، MP4، AVI، MKVو MP3 از جمله اصلی ترین فرمت هایی هستند که این برنامه برای پخش فیلم و مدیاهای مختلف از آنها پشتیبانی می کند. چنانچه در هریک از مراحل ذکر شده دچار مشکل شدید، می توانید از متخصصین تعمیرات کنسول بازی سونی در واحد تعمیرات کمک بگیرید.

تعمیرات سونی در تهران

تعمیرات سونی در تهران، در سطحی تخصصی در نمایندگی این شرکت انجام می شود. برای افزایش تمرکز تعمیرکاران و به تبع آن، افزایش بهره وری در کار، واحدهای مجزایی به تعمیر هریک از محصولات نمایندگی مجاز سونی اختصاص یافته است. هریک از این واحدها به محصول خاصی اختصاص یافته و متناسب با نوع محصول، به پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات مورد نیاز نیز مجهز شده است.

همچنین به دلیل نظارت مستقیم کارشناسان ارشد بر فرآیند عیب یابی و تعمیرات سونی در تهران، شاهد خدمات کامل و بی نقص در این حوزه هستیم. نکته دیگر اینکه در این واحدها، خدمات سرویس در محل محصولات sony نیز ارائه می شود که کاربران می توانند با برقراری تماس تلفنی، از این خدمات بهره مند گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهار × 5 =