اشتراک گذاری

هنگ کردن لپ تاپ سونی

هنگ کردن لپ تاپ سونی مشکلی است که کمتر کسی گرفتار آن نشده است. تقریبا همه افرادی که از لپ تاپ و کامپیوتر استفاده می کنند حداقل یک بار با هنگ دستگاه خود مواجه شده اند. در این شرایط یا نتوانسته اند کاری انجام دهند یا اینکه با ترفند های مختلف مشکل را به نحوی و شاید حتی موقتی رفع کرده اند؛ اما سوال مهم اینجا پیش می آید که دلالیل اصلی هنگ کردن لپ تاپ سونی به واقع چیست و چرا چنین مشکلی بروز می کند.

لازم به ذکر است در صورت بروز هر گونه مشکل در لپ تاپ  خود می توانید با نمایندگی تعمیرات لپ تاپ تماس گرفته و مشکل خود را با متخصصین ما در میان بگذارید. در ادامه این مطلب می خواهیم سیر تا پیاز هنگ کردن مداوم لپ تاپ را بررسی و شناسایی کنیم.

هنگ کردن لپ تاپ سونی

دلایل اصلی هنگ کردن لپ تاپ سونی

  • عدم سازگاری سخت افزاری لپ تاپ سونی با برنامه ها و نرم افزاری های نصب شده
  • نبود آنتی ویروس مناسب و ویروسی شدن سیستم
  • وجود اشکالات سخت افزاری در دستگاه
  • اجرای هم زمان تعداد زیادی از برنامه های سنگین و معمولی تا جایی که به سی پی یو فشار می آید
  • کافی نبودن رم لپ تاپ سونی
  • عدم وجود فضای کافی در هارد دیسک لپ تاپ سونی
  • دیفرگ یا یکپارچه سازی ویندوز لپ تاپ سونی (defragment)

تعمیر هنگ کردن لپ تاپ سونی

  • کمی منتظر بمانید

اجازه دهید تا دستگاه روند پردازش را انجام دهد. گاهی لپ تاپ سونی فقط کند شده و در حال پردازش یک کار پیچیده است

  • لپ تاپ سونی را ری استارت کنید

این روش ساده ترین راه حل است که اگر هنگ کردن لپ تاپ سونی به دلیل پردازش های سنگین باشد، معمولا جواب می دهد.

  • از End Task  استفاده کنید

    دکمه های Ctrl + Alt + Del را با هم فشار دهید تا پنجره Task Manager باز شود. گزینه End Task را انتخاب کنید تا دستگاه از قفل خارج شود و هنگ کردن لپ تاپ سونی به گونه ای حل شود

تعمیر لپ تاپ سونی
  • لپ تاپ سونی را به یک مرکز تعمیر ببرید

از یک مرکز تعمیرات معتبر و استاندارد کمک بخواهید.

تعمیر لپ تاپ سونی

تعمیر لپ تاپ سونی در دو حوزه نرم افزار و سخت افزار انجام می شود. هرگاه لپ تاپ سونی شما به هر دلیل دچار اختلال و ایراد شد، اصلا جای نگرانی نیست. می توانید با مراجعه به تعمیرگاه اختصاصی لپ تاپ سونی، صفر تا صد خدمات مربوط به بازسازی و احیای دستگاه خود را دریافت کنید.

می توانید به کمک تعمیرکاران و تکنسین های با سواد واحد تخصصی لپ تاپ سونی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه را با کیفیت بالا رفع کنید. اگر دستگاه شما به تعویض قطعه نیاز داشته باشد، به کمک آرشیوی از قطعات جانبی اصل و اورجینال قطعه مناسب جایگزین خواهد شد.

واحد های تعمیرات سونی

کمپانی سونی نه تنها در زمینه لوازم صوتی و تصویری فعالیت دارد بلکه دیوایس های هوشمند از جمله لپ تاپ و موبایل و تجهیزات وابسته به آن را نیز طراحی و تولید و عرضه می کند. البته انواع باکس های بازی این کمپانی را هم نباید فراموش کنیم.

در هر صورت شما کاربر هر یک از این محصولات که باشید مهم نیست، مهم کاربر سونی بودن است. هر یک از این محصولات و زیر مجموعه های مربوط به آن در واحد اختصاصی و تعمیرگاه تخصصی مربوطه عیب یابی، ترمیم و تعمیر می شود.عیب یابی و ترمیم و تعمیرات سونی کاملا حرفه ای انجام می شود و ضمانت نامه رسمی و کتبی به کاربر اهدا می شود.

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی درگاهی امن و مطمئن است که می تواند فروش و خدمات پس از فروش همه محصولات این کمپانی را ساپورت کند. در نمایندگی سونی می توانید با بهره مندی از خدمات ایده آل و منحصر به فرد حس خوب خرید و برخورداری از خدمات پس از فروش متمایز را تجربه کنید. می توانید به مراجعه به این نمایندگی رسمی و مجاز از خدمات مشاوره ای قبل از خرید بهره مند شوید و با دانش و آگاهی کامل و کافی وارد پروسه خرید شوید.

نمایندگی رسمی سونی مشتری مداری و احترام به حقوق مشتری و کاربر را مهم ترین فاکتور برای ادامه حیات خود می داند. به همین دلیل است که تمام تلاش خود را می کند تا در هر بخش رضایت مشتری و کاربر را کسب کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات نمایندگی مجاز سونی تماس بگیرید.