اشتراک گذاری

نمایندگی تعمیرات تخصصی سونی

نمایندگی تعمیرات تخصصی سونی با برخورداری از پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر و خبره‌ترین کارشناسان، ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با بهسازی، ترمیم، تعمیر و ارتقاء دستگاه‌های سونی به کاربران است. چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار برخورداری از به‌روزترین تجهیزات تعمیر، سبب گشته تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات تخصصی سونی گردند.

در حوزه «تعمیرات سونی» تمرکز عمده‌ی متخصصان بر تعمیر و ترمیم محصولات معیوبی است که به هر دلیل دچار اختلال در عملکرد گشته‌اند و کیفیت نخستین خویش را از دست داده‌اند. کارشناسان نمایندگی تعمیرات تخصصی سونی با بررسی تعداد بی‌شماری از دستگاه‌های سونی و تدوین اشکالات شایع در آن‌ها، سازگارترین متدهای تعمیر و ترمیم را شناسایی کرده و در فرآیندهای تعمیرات سونی به‌کار بسته‌‌اند. شناسایی اشکالات شایع، گامی مؤثر در سرعت‌بخشی و تعمیر تخصصی دستگاه‌های سونی قلمداد می‌گردد. زیرا از ورود کارشناسان تعمیر به دیگر حوزه‌های نامرتبط پیشگیری نموده و راهنمای آن‌ها جهت پیاده‌سازی تعمیرات تخصصی در بخش معیوب و ناکارآمد دستگاه است.

مشخصات نمایندگی تعمیرات تخصصی سونی

نمایندگی تعمیرات سونی بدلیل برخورداری از حضور خبره ترین کارشناسان دو حوزه تعمیر و بهسازی، توانایی آن را داراست تا بروزترین متدهای تعمیر را بر روی دستگاه‌های معیوب پیاده سازد و کیفیت نخستین را به دستگاه‌ها بازگرداند. دیگر ویژگی برجسته این مرکز استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات دو حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تعمیرات سونی است که توانایی اِعمال بروزترین سرویس‌ها را به کارشناسان و مهندسان نمایندگی تعمیرات تخصصی سونی بخشیده است.

تلفیق این دو مجموعه یعنی –مهندسان خبره و تجهیزات پیشرفته- در نمایندگی تعمیرات سونی سبب گشته تا مراجعان گرامی با یک بار حضور در این مرکز، شاهد تعمیر و ارتقاء ساختار دستگاه خویش بوده و از مراجعه به سایر مراکز بی‌نیاز گردند.

دیگر ویژگی‌ها و مشخصات نمایندگی تعمیرات تخصصی سونی عبارتند از:

  • تعهد در قبال اشکالات احتمالی پیش آمده در حین تعمیر و عدم حصول نتیجه پس از تعمیر
  • ضمانت و گارانتی تعمیرات سونی
  • تعهد به ارائه و انجام مشاوره و راهنمایی صادقانه پیش از تعمیر
  • پیاده‌سازی منشور احترام به ارباب رجوع در تمامی مراحل تعمیرات سونی
  • کسب اجازه از صاحب دستگاه پیش از هر گونه اقدام و اِعمال تعمیر بر روی دستگاه
  • دریافت وجه تعمیر بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه
  • التزام به ارائه تخصصی‌ترین خدمات تا زمان کسب و اعلام رضایت واقعی مشتری

نمایندگی مجاز تعمیرات تخصصی سونی

گاه مشاهده شده که در مراکز غیرمجاز، با وجود عدم ضرورت درتعویض و تغییر قطعات دستگاه‌های سونی، قطعات اصلی و اورجینال این دستگاه‌ها تعویض گشته و قطعاتی دست دوم و کهنه جایگزین آن‌ها شده‌اند. به منظور پیشگیری از وقوع چنین تخلفات ناخوشایندی -که صدمات جبران‌ناپذیری به دستگاه‌ها وارد می‌سازند،- توصیه می‌شود برای انجام هرگونه عملیات تعمیر و ترمیم به نمایندگی تعمیرات تخصصی سونی مراجعه فرمایید.

مدیریت این مرکز به شما اطمینان می‌دهد که حتی‌الامکان از تعویض و جایگزینی قطعات دستگاه‌ها در این نمایندگی خودداری گردد تا دستگاه‌ها با قطعات اصلی خود -که سازگاری بیشتری با آن‌ها دارند- به کار ادامه دهند. در غیر اینصورت، -یعنی در وضعیتی که کادر فنیِ تعمیرات ناچار به تعویض هریک از قطعات دستگاه گردند.

تجهیزات نمایندگی سونی

این امکان در نمایندگی تعمیرات تخصصی سونی فراهم گشته است تا تعمیرکاران این مرکز  قطعه‌ی مورد نیاز خود را از آرشیو بزرگی که در مرکز این نمایندگی وجود دارد تهیه کنند. قطعات موجود در آرشیو بزرگ سونی بصورت هفتگی، شارژ می‌گردند.

این امر سبب گشته تا مشتریان گرامی تنها با یک بار حضور در نمایندگی مجاز تعمیرات تخصصی سونی، موفق به تعمیر و ترمیم دستگاه‌های خود با قطعات اورجینال و شرکتی گردند و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز باشند.

نمایندگی تعمیرات تخصصی سونی فعالیت خود را همزمان با ورود دستگاه‌های سونی به درون کشور آغاز کرده و همگام با تکنولوژی‌های به‌کار رفته در این صنعت، تجهیزات و ابزار خود را به‌روز رسانی ساخته است. مدیریت مرکز تعمیرات سونی همواره با برگزاری دوره‌های تخصصی تعمیر برای کارشناسان خویش، درصدد همگام‌سازی مباحث نظری و فنی کارشناسان تعمیرات سونی با تکنولوژی‌های روز دنیا بوده است. خروجی این دوره‌ها متخصصانی متبحر بوده است که با به‌روزترین متدها و تکنیک‌های تعمیر آشنا گشته‌ و قادر به رفع تمامی عیوب موجود در این دستگاه گشته‌اند.

کارشناسان مرکز تعمیرات سونی بخشی از دانش فنی خویش را از طریق آنالیز دستگاه‌های سونی و گردآوری اطلاعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آنها کسب نموده‌اند. شما کاربران گرامی با حضور در مرکز تعمیرات سونی از تخصصی‌ترین خدمات مرتبط بهره‌مند گردید. واحدهای تعمیرات سونی در بخش زیر معرفی می‌گردند.

نمایندگی سونی

نمایندگی‌ سونی پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات حوزه تعمیر و فروش را در اختیار نیروی انسانی و کادر فنی خویش نهاده تا با ارائه برترین و باکیفیت‌ ترین خدمات، رضایت کاربران و مشتریان این مرکز را کسب نماید. مدیریت نمایندگی تعمیرات تخصصی سونی درصدد برآمده است تا به منظور پاسخگویی به درخواستهای کاربران ضمن تقسیم ساختار درونی این سازمان به پارتهای متعدد، بخشی از اخبار و مطالب مرتبط با کمپانی و محصولات سونی را نیز از طریق فضای این سایت در اختیار کاربران قرار دهند.

بعلاوه جهت آسودگی کاربران خدمات مرتبط با تعمیر برخی از محصولات سونی نظیر تعمیر تلویزیون بصورت تعمیر در محل به کاربران گرامی ارائه می‌گردد. جهت آشنایی هر چه بیشتر با ساختار این مرکز و خدمات ارائه شده در آن، مطالعه مطالب، مقالات و اخبار ارائه شده در این وب سایت پیشنهاد می‌گردد.