اشتراک گذاری

لپ تاپ های S11 و S13 سونی

لپ تاپ های S11 و S13 سونی در جریان کنفرانس کامپیوتس ۲۰۱۸ رونمایی شدند. همان طور که می دانید کمپانی سونی یکی از تولید کنندگان پیشرو در محصولات الکترونیک، محصولات صوتی تصویری، ارتباطات، بازی‌های ویدیویی و فناوری اطلاعات برای بازارهای عادی و حرفه‌ای است که این شرکت را تبدیل به یکی از ثروتمند ترین شرکت‌های جهانی کرده است. کارشناسان واحد تعمیر لپ تاپ سونی در نمایندگی سونی می گویند که این دو لپ تاپ ها از لپ تاپ های سبک وزنی هستند که به نسل هشتم پردازنده‌های Core i5 یا i7 مجهز شده‌اند.

لپ تپ S11 سونی نمایشگری ۱۱.۶ اینچی با کیفیت HD است و لپ تاپ S13 سونی به نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با کیفیت فول اچ‌دی مجهز است. وقتی لید لپ تاپ های S11 و S13 سونی را باز کنید، کیبورد کمی بالا می‌آید و این ویژگی تایپ راحت‌تر را به ارمغان می‌آورد.

لپ تاپ های S11 و S13 سونی

بررسی بیشتر لپ تاپ های S11 و S13 سونی

S11سونی ۸۵۰ گرم وزن دارد. با این حال کارشناسان واحد تعمیر لپ تاپ سونی تاکید می کنند که وایو با وزن کم در لپ تاپ های S11 و S13 سونی هرگز کیفیت را فدای وزن کمتر نکرده است. به همین دلیل است که با اطمینان می گوییم که هر دوی این مدل ها کیفیت ساخت بالایی دارند. لپ تاپ S13 سونی ۱.۰۷ کیلوگرم وزن دارد.

ویژگی های کلی لپ تاپ های S11 و S13 سونی

درباره پورت‌های موجود روی لپ تاپ های S11 و S13 سونی می‌توان به وجود یک پورت LAN، سه پورت یواس‌بی ۳.۰، یک خروجی تصویر HDMI، یک VGA، یک جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری و اسلات کارت حافظه‌ SD اشاره کرد. پشتیبانی از 4G LTE نیز از دیگر مشخصات لپ تاپ های S11 و S13 سونی است که می‌تواند یکی از گزینه‌های موجود در نسخه‌های بالاتر آنها باشد. از لحاظ قیمت و هزینه خرید، همچون همیشه قیمت بالایی دارند، اما در عوض یک محصول شیک و باکیفیت ساخت ژاپن هستند.

مشخصات لپ تاپ های S11 و S13 سونی

  • پردازنده: نسل هشتم پردازنده‌های اینتل Core i5 یا Core i7
  • باتری: لیتیوم پلیمر و چهار سلولی
  • حافظه‌ رم: هشت تا ۱۶ گیگابایت برای اس ۱۱، چهار تا ۱۶ گیگابایت برای اس ۱۳
  • فضای ذخیره‌سازی: ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایت از نوع SSD
  • نمایشگر: مدل S11 دارای نمایشگر ۱۱.۶ اینچی فول اچ‌دی، مدل S13، دارای نمایشگر فول اچ‌دی ۱۳.۳ اینچی

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی یکی از مراکز معتبر و قانونی است که به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. در این نمایندگی امکانات و تسهیلات بسیار مفید و کاربردی برای کاربران سونی در نظر گرفته است که هر سطحی از نیاز کاربران را تامین می کند. در این نمایندگی می توانید تمام محصولات سونی از جمله دوربین، لپ تاپ، موبایل، تبلت و … را همراه با خدمات پس از فروش اصل و شرکتی تهیه کنید.

نمایندگی رسمی سونی با تعاملات پی در پی خود با کاربران سونی به خوبی توانسته است حوزه نیاز های آنها را شناسایی کند و برای رفع آنها به موقع وارد عمل شود. هر کاربر با بهره مندی از این امکانات می تواند تجربه یک خرید متمایز و برخورداری از خدمات پس از فروش متمایزتر را داشته باشد و خرید خود را برای همیشه بیمه کند. تمام سرویس ها و خدمات همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.