اشتراک گذاری

تعمیر در محل سونی

سرویس تعمیر در محل سونی به کمک زبده ترین تعمیرکاران و مهندسان الکترونیک و فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور در خدمت کاربران این برند دوست داشتنی است.

تعمیرکاران ما در مرکز سرویس در محل سونی توانایی تعمیر همه محصولات این کمپانی را دارند. این مرکز متشکل از بخش های تخصصی مربوط به هر نوع کالا است و برای ارائه خدمات مربوط به تعمیر در محل سونی فنی کاران آن حوزه را به محل اعزام می دارند.

نحوه استفاده از خدمات تعمیر در محل سونی

برای اینکه بتوانید به سادگی از خدمات مربورط به تعمیر در محل سونی استفاده کنید، فقط کافی است از طریق هر یک از راه های تماس با مرکز که در منوی تماس موجود است، درخواست خود را ثبت و نهایی کنید.

پس از ثبت درخواست شما، کارشناسان ما با شما تماس می گیرند و در صورت تایید، به محل مراجعه خواهند کرد.

مزایا و ویژگی های متمایز تعمیر در محل سونی

سرعت عمل در تعمیرات

تعمیرکاران با بلافاصله بعد از تماس و ثبت درخواست شما، در محل حضور می یابند و عملیات تعمیر در محل سونی را آغاز می نمایند.

استفاده از قطعات اورجینال در حضور مشتری

قطعات تعویضی در فرآیند تعمیر در محل سونی به صورت اورجینال و با نظارت مستقیم مشتری جایگزین خواهند شد

رفاه و آسایش مشتری

با استفاده از خدمات تعمیر در محل سونی، دیگر نگران نحوه حمل و نقل دستگاه نخواهید بود و با صرف هزینه ای اندک از این سرویس بهره مند خواهید شد.

چرا استفاده از سرویس تعمیر در محل سونی به نفع کاربر است؟

بسیاری از کاربران به دلیل کمبود وقت، مشکلات رفت و آمدی و حتی به دلیل سختی حمل دستگاه، تمایل دارند که از خدمات تعمیر در محل سونی استفاده کنند.

تعمیرکاران ما در واحد تعمیر در محل سونی با مجموعه ای از ابزارآلات و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر در محل حاضر می شوند تا در اجرای پروسه تعمیر اختلالی ایجاد نشود. به هر دلیلی اگر ادامه عملیات تعمیر در محل سونی امکان پذیر نباشد، این واحد دستگاه را به مرکز تعمیرات سونی انتقال می دهد و ادامه تعمیرات را در مرکز تعمیرات اجرا خواهد کرد.

خدمات تعمیر در محل سونی

  • تعمیر و برطر ف سازی عیوب مربوط به ویدیئو پرژکتور سونی در محل
  • تعمیر و برطر ف سازی عیوب مربوط به پلی استیشن سونی در محل
  • تعمیر و برطر ف سازی عیوب مربوط به تلویزیون سونی در محل
  • تعمیر و برطر ف سازی عیوب مربوط به کنسول باز سونی در محل
  • تعمیر و برطر ف سازی عیوب مربوط به سیستم های صوتی سونی در محل

این مرکز مسئولیت تعمیر، ترمیم و رفع عیوب همه محصولات سونی را بر عهده می گیرد. بدیهی است که عنوان بندی همه تولیدات سونی در یک لیست، خسته کننده و گیج کننده خواهد بود؛ خدمات تعمیر در محل سونی تنها در مواردی که در لیست فوق یاد شد، خلاصه نمی شود و همه محصولات این کمپانی را پوشش می دهد.

نمایندگی سونی

مرکز نمایندگی سونی با رعایت همه قوانین و ضوابط کشور، اقدام به واردات محصولات این کمپانی نموده است. این مرکز درگاه امن و قابل اطمینانی است برای همه کسانی که قد دارند محصولی با کیفیت را از مرکزی مجاز و رسمی تهیه نمایند.

اگر در فکر خرید هر یک از محصولات کمپانی سونی هستید، می توانید با دریافت مشاوره های رایگان در زمینه دستگاه مورد نظرتان، با آگاهی و دانش بیشتری وارد عمل شودید و هوشمندانه خرید کنید. واحد فروش نمایندگی سونی بهترین پیشنهاد را متناسب با مهمترین فاکتور های خرید، یعنی بودجه، نیاز و سلیقه، دراختیار شما قرار خواهد داد و در تهیه دستگاه شما مورد نظر همواره شما را حمایت خواهد کرد.

تعمیرات سونی

مرکز تعمیرات سونی با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن عملیات تعمیر را با نهایت کیفیت اجرا می کنند. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات سونی به صورت مداوم در دوره های مختلف تعمیراتی که به صورت بین المللی برگزار می شود، شرکت می کنند تا سطح دانش خود را در بالاترین ورژن خود حفظ کنند و در مسیر تعمیرات بتوانند همه مشکلات ریز و درشت را رفع و رجوع نمایند.

مرکز تعمیرات سونی اجرای پروسه تعمیرات صحیح را در عیب یابی صحیح می داند به همین جهت است که در مرحله عیب یابی با وسواس بیشتر و دقت عمل ویژه ای ظاهر می شود. کارشناسان ما در هر یک از واحد های تعمیراتی محصولات سونی، برای اجرای درست گام نخست تعمیرات، برنامه ریزی ویژه ای دارند و از دستگاههای پیشرفته عیب یابی کمک می گیرند.