اشتراک گذاری

سرویس در محل سونی

سرویس در محل سونی در طول سال‌های اخیر و بنا به درخواست‌های مکرر و متعدد مراجعان به این مرکز به لیست سرویس‌های این شرکت، افزوده شده است. سرویس در محل سونی راهکاری جهت ارائه خدمات به آندسته از کاربرانی است که به هردلیل امکان مراجعه و حضور در نمایندگی تعمیرات سونی را ندارند.

کاربرانی که به دلیل ضیق وقت، نداشتن وسیله نقیله و یا حتی به دلیل ابعاد و وزن بالای دستگاه مورد استفاده‌شان، ترجیح می‌دهند خدمات و سرویس‌های موردنظر جهت تعمیر را در محل دریافت نمایند. بدین منظور تیمی از زبده ترین و خبره ترین مهندسان تعمیر در این مرکز حضور دارند تا بلافاصله پس از تماس کاربران گرامی و ثبت درخواست مبنی بر نیاز به سرویس در محل سونی به مکان مورد نظر اعزام گردند و تخصصی‌ترین تعمیرات را بر روی دستگاه اِعمال می‌نمایند.

سرویس در محل سونی

مزایای استفاده از سرویس در محل سونی

صرفه جویی در زمان و هزینه

استفاده از سرویس در محل سونی علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، زمینه‌ساز کاهش هزینه‌هایی است که ممکن است صاحبان دستگاه، جهت حمل و جابجایی دستگاه متحمل گردند. بعلاوه با حضور کارشناس تعمیر در محل، این امکان فراهم می‌گردد تا با نظارت بر جریان کار و چگونگی تعمیر، از کیفیت کار و تعمیراتِ ارائه شده اطمینان یابید. در این روش، شما بر عملکرد کارشناس تعمیر نظارت خواهید داشت و تمامی اقدامات لازم جهت تعمیر یا ترمیم دستگاه پس از مطرح گشتن با شما و کسب اجازه از شما انجام خواهد پذیرفت.

بهره‌مندی از تجارب کارشناسان ماهر

کارشناسان این مرکز بدلیل داشتن سال‌ها تجربه و تبحر در زمینه تعمیر، قطعات اصل را از تقلبی به آسانی تشخیص داده و از کاربرد آن‌ها خودداری می‌کنند. متخصصان اعزامی مرکز جهت سرویس در محل سونی در تلاشند تا سازگارترین قطعات را به کار برند و میزان استهلاک قطعات را به حداقل رسانند. با این اقدام سال‌ها به عمر مفید دستگاه کپی شما افزوده می‌شود. نکته‌ی آخر آنکه، تعمیرکاران اعزامی به منزل، محدودیتی در زمینه تعمیر و انجام سرویس ندارند و قادر به رفع، تعمیر و ترمیم هرگونه عیب و نقص ایجاد شده در دستگاه‌های سونی می‌باشند.

بهره‌مندی از ابزارآلات مدرن

کارشناسان سرویس در محل سونی، علاوه بر آرشیوی جامع از ابزارآلات تعمیر، آرشیوی کامل نیز از قطعات جانبی را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت لزوم نسبت به تعویض هر یک از قطعات دستگاه اقدام نمایند. این ترفند –یعنی به همراه داشتن آرشیوی از قطعات – به منظور صرفه‌جویی در زمان و سرعت‌بخشی به روند تعمیر دستگاه‌های معیوب صورت گرفته است و شما را از جستجوهای کسالت‌بار جهت یافتن قطعات جانبی دستگاه رهایی خواهد بخشید.

واحدهای تعمیرات سونی

خدمات ارائه شده در واحدهای تعمیرات سونی، بدلیل استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و جدیدترین ترفندها، بهبود و ارتقاء عملکرد دستگاه‌های معیوب و بازیابی کیفیت اولیه آنها را سبب گشته است. کارشناسان این مرکز با تمرکز بر ساختار محصولات سونی و واکاوی تعداد بیشماری از آنها، تسط بالایی بر کانفینگ این دستگاه یافته‌اند به گونه‌ای که عیب‌‌یابی هر یک از آنها را در کمترین زمان ممکن انجام داده و عملیات تعمیر را با بالاترین میزان موفقیت به اتمام می‌‌رسانند.

تعمیرات انجام شده در مرکز تعمیرات سونی محدود به دستگاهی خاص نیست. از همین رو شما کاربران گرامی می‌توانید در صورت بروز هرگونه اشکال و اختلال در دستگاه‌های مصرفی سونی به این مجموعه مراجعه و تخصصی‌ترین خدمات و سرویس های ممکن را دریافت نمایید. در صورتیکه امکان حضور در واحدهای تعمیرات سونی برای شما مقدور نیست می‌توانید خدمات مورد نیاز خویش را با استفاده از سیستم سرویس در محل سونی دریافت نمایید.

واحد تعمیرات سونی

سرویس در محل لپ تاپ سونی

سرویس در محل لپ تاپ سونی، به شما این امکان را می دهد که بدون مراجعه حضوری، مشکلات این دستگاه را برطرف کنید. کافی است با نمایندگی سونی مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید و درخواست دریافت خدمات در محل را ثبت کنید. تیم تعمیرات لپ تاپ sony در محل به آدرس شما اعزام شده و اقدامات مورد نیاز برای رفع مشکلات دستگاه را انجام می دهند. تجربه و مهارت در کنار استفاده از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات، به همکاران ما توانایی برطرف کردن انواع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ را داده است.

تعمیر تلویزیون سونی در محل

سرویس در محل سونی، شامل تلویزیون های این برند هم می شود. برای دریافت خدمات تعمیر تلویزیون سونی در محل، باید با نمایندگی مجاز sony تماس بگیرید. پس از برقراری تماس، درخواست دریافت خدمات را ثبت می کنید. سپس همکاران ما با شما تماس گرفته و اطلاعاتی همچون آدرس، مدل تلویزیون و مشکلات دستگاه را از شما می گیرند. پس از آن و در اسرع وقت، تیم تعمیرات تلویزیون سونی در محل به آدرس مورد نظر اعزام شده و دستگاه را عیب یابی می کنند. سپس اقدامات لازم برای تعمیر تلویزیون انجام شده و مشکلات عملکردی دستگاه برطرف می گردند.

پذیرش و تحویل موبایل سونی در محل

 پذیرش و تحویل موبایل سونی در  محل، سرویسی بسیار کاربردی است که آسیب های ناشی از جابجایی موبایل (سرقت، شکستن و …) را به حداقل و حتی صفر می رساند. برای دریافت این مورد از خدمات سرویس در محل سونی، وارد وب سایت رسمی نمایندگی سونی شده و پس از ثبت نام، درخواست خود را از طریق لینک ایجاد شده ثبت کنید. همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس گرفته و اطلاعاتی همچون آدرس و … را دریافت می کنند. سپس ضمن مراجعه به محل مورد نظر، گوشی را از شما تحویل گرفته و به تعمیرگاه می برند. پس از تعمیر موبایل سونی، گوشی مجددا در آدرس قبلی به شما تحویل داده می شود.

پذیرش و تحویل موبایل سونی در محل

خدمات سرویس در محل سونی

  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با بهسازی، ترمیم، ارتقاء، بهبود و تعمیر دستگاه‌های سونی با استفاده از سرویس در محل سونی
  • ارائه کلیه خدمات سرویس در محل سینمای خانگی سونی
  • ارائه کلیه خدمات سرویس در محل موبایل، تبلت و مانیتور سونی
  • ارائه کلیه خدمات تعمیر دوربین سونی در محل
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با تعمیر و ارتقاء محصولات سونی
  • تعمیر و سرویس در محل پروژکتور سونی
  • تعمیر و سرویس در محل تلویزیون سونی
  • بازیابی هارد سونی
  • تعمیر و سرویس پروژکتور سونی در محل

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی با همکاری تعمیرکاران زبده و ماهر در زمینه تعمیر و فروش انواع محصولات سونی از جمله لپ‌تاپ، تلویزیون، موبایل، تبلت، دوربین و … فعالیت دارد. تعمیرات در نمایندگی سونی در کمترین زمان، بالاترین دقت و با عالی‌ترین کیفیت انجام می‌گردد. نمایندگی سونی با بهره‌مندی از کادری متخصص و مجرب و با بکارگیری بروزترین تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در تلاش است تا کیفیت خدمت رسانی به مشتریان خود را در بالاترین سطح حفظ نماید.

بخش فروش نمایندگی سونی عرضه کننده جدیدترین محصولات شرکت سونی همراه با قطعات و لوازم جانبی این محصولات است. همچنین بخش تعمیرات آن ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران سونی است. خدمات مرتبط با آموزش تعمیرات نیز در واحدهای آموزش تعمیرات سونی ارائه می‌گردد. در صورتی که امکان حضور در واحدهای تعمیرات سونی برای شما مقدور نیست می‌توانید خدمات مورد نیاز خویش را با استفاده از سیستم سرویس در محل سونی دریافت نمایید.