اشتراک گذاری

تعمیر موبایل سونی

تعمیر موبایل سونی در این مرکز با این ضمانت انجام می‌پذیرد که در پایان، تمامی اختلالات دستگاه رفع گشته و کیفیت آن بهبود یابد. ضمانت خدمات در این مرکز از آن‌روست که مدیریت مرکز تعمیر موبایل سونی به مهارت و دانش مهندسان خویش اطمینان داشته و از کیفیت سرویس‌های ارائه شده توسط آن‌ها آسوده‌خاطر است. این آسودگی مرهون همکاری با کارشناسانی است که تخصص، دانش، مهارت و تعهد آن‌ها به اثبات رسیده است. کارشناسان و مهندسان حاضر در این مرکز ضمن آنکه با غربالگری‌های متعدد و پس از آزمون‌های گوناگون به همکاری فراخوانده شده‌اند.

دانش فنی آن‌ها نیز با حضور در دوره‌های آموزشی-تخصصی ارتقاء یافته است؛ دوره‌های مذکور با حضور اساتید بین‌المللی تعمیر و در سیکل‌های سه ماهه برگزار می‌گردند. در این دوره‌ها، با واکاوی جدیدترین موبایل ‌های سونی، نوین‌ترین تکنولوژی‌های به کار رفته در آن‌ها بررسی می‌گردد و از این رهرو شیوه‌ها و متدهای جدیدی در تعمیر هر یک از آن‌ها تدوین می‌گردد.

تعمیر موبایل سونی

نمایندگی موبایل سونی

نمایندگی موبایل سونی ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر و فروش انواع موبایل سونی به متقاضیان است. متقاضیان این دو سرویس می‌توانند پس از حضور در نمایندگی موبایل سونی و مراجعه به پارت مربوطه خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. در این مرکز تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر و فروش حضور دارند تا سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را به مراجعان ارائه دهند.

فروش انواع موبایل سونی، ارائه راهنمایی‌ها و اطلاعات درباره هر یک از مدلهای گوشی سونی، تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی‌های سونی، تعویض قطعات گوشی سونی، ارائه خدمات پس از فروش، عیب‌یابی گوشی سونی و … برخی از سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیر موبایل سونی است. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی موبایل Sony مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیرات سخت افزاری موبایل سونی

کاربران موبایل‌های سونی در صورت مشاهده هر گونه اشکال سخت افزاری در این دستگاه می‌توانند به نمایندگی تعمیر موبایل سونی مراجعه کرده و خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند. کارشناسان حاضر در این مرکز پس از طی مراحل عیب‌یابی، نوع اشکال پیش آمده را تشخیص داده و جهت تعمیر یا تعویض قطعه‌ی معیوب اقدام می‌کنند. تعمیر صفحه نمایش موبایل سونی، تعمیر یا تعویض باتری موبایل سونی، تعمیر موتور ویبره گوشی سونی، تعمیر یا تعویض گلس موبایل سونی، تعمیر یا تعویض اسپیکر موبایل سونی و …. برخی از سرویس‌های مرتبط با تعمیرات سخت افزاری موبایل سونی است که با حضور در این مرکز قابل دریافت است. (نکته: در صورت نیاز به تعویض یک یا چند قطعه از موبایل، این کار صرفاً با کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام می‌پذیرد). در بخش زیر به برخی از تعمیرات سخت افزاری ارائه شده در نمایندگی موبایل  Sony اشاره خواهد شد.

تعمیر گوشی سونی

تعمیر سی پی یو موبایل سونی

چرا موبایلم روشن نمیشه؟ چرا موبایلم موقع بالا اومدن هنگ می‌کنه و خاموش میشه؟ این سوالات از پرتکرارترین پرسش‌های هستند که توسط کاربران از تعمیرکاران موبایل سونی پرسیده می‌شوند. یکی از احتمالاتی که می‌توان درخصوص بروز این مشکلات در نظر گرفت خرابی پردازنده یا سی پی یو موبایل سونی است که در اثر ضربه، گرمای بیش از حد و نصب بازی‌های سنگین بر روی موبایل به وجود می‌آید.

اگر شما هم با چنین مشکلاتی در موبایل سونی مواجه شده‌اید، می‌توانید عیب‌یابی و تعمیر سی پی یو موبایل سونی را به نمایندگی تعمیر موبایل سونی بسپارید.

تعمیر هارد موبایل سونی

ریستارت شدن خودکار گوشی، نمایش ارور هنگام ذخیره یا حذف اطلاعات، نمایش ارور هنگام بالا آمدن گوشی، ویبره‌های متوالی، روشن نشدن گوشی بعد از ریست فکتوری و … همه از نشانه‌های خرابی هارد موبایل سونی هستند. مهم‌ترین عاملی که موجب خرابی هارد موبایل سونی می‌شود، وارد شدن ضربه این دستگاه است. چراکه هارد یا حافظه داخلی موبایل از اجزاء مکانیکی تشکیل شده است که با وارد شدن ضربه به موبایل دچار آسیب‌دیدگی می‌شوند.

از دیگر عوامل خرابی هارد موبایل می‌توان به رطوبت و نوسان برق اشاره کرد. بهتر است درصورت بروز هر یک از نشانه‌های خرابی هارد موبایل که به آن‌ها اشاره کردیم بدون هیچ‌گونه دستکاری عیب‌یابی، تعمیرات و بازیابی اطلاعات هارد موبایل را به تکنسین‌های نمایندگی تعمیر موبایل سونی واگذار کنید.

تعمیر برد موبایل سونی

برد یا مادربرد گوشی یکی از قطعات اصلی سیستم موبایل می باشد که فعالیت تمامی بخش های مختلف را تحت کنترل دارد. در واقع این قطعه مغز دستگاه می باشد که در صورت خرابی عملکرد کلی موبایل را تحت تاثیر قرار داده و ممکن است موجب روشن نشدن گوشی شود. در نماینگی تخصصی تعمیر موبایل سونی،  تعمیر برد گوشی های سونی از جایگاه ویژه ای برخوردار است، زیرا برد قطعه اصلی و حساسی است که مدارهای گوناگونی را در خود جای می دهد.

به طور کلی این بخش از گوشی می تواند بر اثرعواملی چون ضربه، نوسانات برق ، نفوذ مایعات شیمیایی و آب خوردگی از عملکرد اصلی خود دور بماند. در این راستا کارشناسان نمایندگی تعمیر موبایل سونی با استفاده از دانش و مهارت خود و بهره گیری از پیشرفته ترین تتکنیک های فنی به یاری دارندگان گوشی های سونی شتافته و کارایی بردهای معیوب این سیستم ها را در سطح کیفی بی نظیری بازیابی می نمایند.

تعمیر برد موبایل سونی

تعویض گلس ال سی دی موبایل سونی

منظور از تعویض گلس ال سی دی موبایل، جایگزینی لایه شیشه ای محکمی است که توسط کارخانه روی ال سی دی نصب می شود. زمانی که گوشی از دست کاربر می افتد و یا تحت فشار زیادی قرار می گیرد به احتمال زیاد نمایشگر ترک خورده و می شکند. این شکستگی گاهی فرآیند تعویض تاچ و ال سی دی را ضروری می نماید و گاهی نیز تنها با تعویض گلس گوشی قابل رفع است. تشخیص این مورد بستگی به شدت آسیب وارده بر صفحه نمایش موبایل دارد. از آنجایی که گلس ال سی دی روی سطح LCD گوشی پرس شده است، جدا سازی آن در راستای شکل گیری پروسه تعویض گلس ال سی دی گوشی سونی کار آسانی نیست.

جهت انجام این کار، باید با استفاده از ابزار خاصی، گلس یا همان لایه شیشه ای پرس شده را از روی ال سی دی برداشت و با دقت کاری بالایی گلس مرغوبی را جایگزین کرد. اگر اشتباهی  در طی یکی از مراحل تعویض گلس موبایل سونی رخ دهد، خطر آسیب ساختار نمایشگر و تاچ گوشی وجود خواهد داشت. خاطرنشان می نماییم که نمایندگی تعمیر موبایل سونی ضمن به کارگیری تجهیزات فنی مدرن قادر به تعویض گلس انواع موبایل های سونی در مدت زمان کوتاهی می باشد.

تعمیر صفحه نمایش موبایل سونی

یکی از پرتقاضاترین تعمیرات مرتبط با بخش سخت افزاری موبایل، تعمیرات صفحه نمایش است. دلیل این امر، قابل حمل بودن گوشی‌ها و پیش آمدن موقعیت‌هایی است که در آنها ضربه‌های سنگینی به این دستگاه‌ها وارد می‌شود. با وارد شدن ضربه به گوشی نخستین جایی که احتمال شکستگی و خرد شدن آن می‌رود، صفحه نمایش است.

این خرابی ممکن است صفحات و قطعات زیرین صفحه نمایش را نیز درگیر کند که در این شرایط، تنها راه چاره، تعویض قطعات است. روش اتخاد شده جهت تعمیر و رفع اشکالات پیش آمده در صفحه نمایش تا حد زیادی بسته به میزان آسیبی است که به این بخش وارد شده است. در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر و یا تعویض صفحه نمایش و گلس موبایل سونی می‌توانید به مرکز تعمیر موبایل سونی مراجعه نمایید.

تعمیر باتری موبایل سونی

واقعیت آن است که باتری‌‌های بکاررفته در گجت های امروزی، -چه در موبایل، چه در تبلت، چه در لپ تاپ و …- عمر مفید مشخصی دارند. بنابراین اگر مدت زمان زیادی مثلا بیش از چهار سال از خرید گوشی شما می‌گذرد و باتری گوشی چنان که باید و شاید حفظ شارژ ندارد، می‌بایست جهت تعویض باتری موبایل سونی‌تان اقدام کنید.

با این کار هم از شارژ کردن‌های مداوم و استهلاک بیشتر سایر قطعات جلوگیری کردیده‌اید و هم با افزودن قطعه‌ای جدید به موبایل، کارایی آن را افزایش داده‌اید. تنها نکته‌ای که در این شرایط می‌بایست به آن توجه کنید، خرید باکیفیت‌ترین باتری موجود در بازار و در صورت امکان نمونه‌ی اورجینال باتری است. در صورت نیاز به این سرویس می‌توانید به نمایندگی تعمیر موبایل سونی مراجعه نمایید.

نمایندگی موبایل سونی

تعمیرات نرم افزاری موبایل سونی

عیوب ایجاد شده در موبایل‌های سونی همیشه سخت افزاری نیست. در بسیاری شرایط اشکالات پیش آمده در این دستگاه ها، به دلیل خرابی تنظیمات گوشی، ویروسی شدن، نصب برنامه‌های ناسازگار و مواردی از این دست است. کاربرانی که با چنین اشکالات نرم افزاری در دستگاه خود مواجه شده‌اند می‌توانند به نمایندگی تعمیر موبایل سونی مراجعه کرده و جهت تعمیر گوشی خویش اقدام کنند.

برخی از سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیرات نرم افزاری موبایل سونی که در این مرکز ارائه می‌گردند عبارتند از: تعمیر مشکلات آنتن دهی، تعمیر پرش آنتن گوشی، برطرف کردن قطع و وصلی سیگنال آنتن، برطرف کردن مشکل در دسترس نبودن گوشی، رفع مشکل افت سیگنال در نقاط کور گوشی، تعمیرات تخصصی وای فای موبایل، اپدیت و  به روز رسانی سیستم عامل گوشی، رفع مشکلات نرم افزاری و هنگ کردن گوشی و …. .

تعمیر دوبین موبایل سونی

دوربینموبایل ممکن است به دلایلی مثل ضربه دچار خط و خش شده یا به دلایل نرم افزاری از کار بیفتد. از آنجایی که در زندگی امروز دوربین مهمترین و پراستفاده ترین بخش گوشی های هوشمند است، ایراد در آن باعث دردسر خواهد شد. شما می توانید بای رفع انواع مشکلات این قطعه گوشی سونی خود را به ما بسپارید. تکنسین های تعمیر دوربین گوشی سونی، در کمترین زمان و با بهترین کیفیت مشکلات را برطرف خواهند کرد. 

سوالات متداول تعمیر موبایل سونی

در بدترین شرایط این ایراد به دلیل خرابی باتری رخ می دهد. اما پیش از آنکه نگران شوید لازم است چند مورد را بررسی کنید. ابتدا مطمئن شوید گوشی به اندازه کافی شارژ داشته باشد. سپس مطمئن شوید که دکمه پاور به درستی کار می کند یا خیر. در نهایت هم یک بار گوشی را ریست کنید تا شاید مشکل آنی بوده و با این کار حل شود. اگر هیچ کدام از این ها کارساز نبود، به ناچار باید برای تعمیر یا تعویض باتری اقدام کنید.

اغلب با افزایش عمر موبایل های هوشمند، این مشکل رخ می دهد. دلیل آن هم شارژ و دشارژ زیاد گوشی است که عملکرد باتری را به مرور ضعیف می کند. در صورتی که گوشی شما نو است و با این مشکل روبرو شده، بهتر است آن را برای بررسی های بیشتر به تکنسین تعمیر گوشی سونی بسپارید، ممکن است ایراد دیگری وجود داشته باشد.

ابتدا باید ببینید که آیا فقط اتصال به دیتای سیم کارت مشکل دارد، یا برای وصل شدن به وای فای هم مشکل دارید. اگر مورد اول پیش آمده، باید ابتدا با اپراتور سیم کارت خود صحبت کنید تا فعال بودن سرویس ها را بررسی کند. در صورتی که امکان اتصال به هیچ شبکه ای را ندارید، باید برد دستگاه و قطعات مربوط به دریافت امواج بررسی شود. ضمن اینکه شاید تنظیمات نرم افزاری ایراد پیدا کرده باشد.

این مورد به اسپیکر گوشی بر می گردد. اگر گوشی شما ضربه خورده یا دچار آب خوردگی شده است، ممکن است اسپیکر دچار افت شود. همچنین وجود آلودگی های مثل ذرات گرد و غبار در کیفیت صدا ایراد ایجاد می کند. برای تعمیر گوشی سونی که با مشکل اسپیکر مواجه شده تکنسین ابتدا قطعه را تمیز کرده و سپس اگر مشکل حل نشد، دستگاه را باز خواهد کرد.

در وهله اول باید بدانید که هر گوشی بسته به قدرت پردازنده، رم و گرافیک خود، توانایی اجرای برنامه های خاصی را دارد. اگر برنامه های سنگین زیادی نصب کرده اید، برخی از آن ها را پاک کنید. پیش از این کار می توانید به سراغ حافظه کش بروید و آن را پاک کنید تا شاید سرعت به حالت اولیه بر گردد. به طور کلی در خصوص این ایراد تعمیرات خاصی وجود ندارد و باید به مشخصات گوشی خود و سازگاری برنامه های کاربردی با آن توجه کنید.

تعمیر موبایل سونی در نمایندگی موبایل سونی

تعمیر موبایل سونی با توجه به ساختار و ظرافت‌های خاص این محصول، می‌بایست در یک مرکز مجاز، به دست کارشناسان این حوزه و با بهره‌مندی از ابزار تخصصی این کار انجام پذیرد. عدم توجه به برخی پارامترهای لازم و حیاتی در تعمیر موبایل سونی نظیر مجاز بودن یک مرکز، حضور کارشناسان کاربلد، بهره‌مندی مرکز از ابزارآلات تخصصی هوشمند و مواردی از این دست ممکن است تبعات جبران‌ناپذیری برای مراجعه ‌کننده در پی داشته باشد زیرا مراکز غیرمجاز، غالباً، تعهدی نسبت به تعمیرات انجام شده ندارند و در صورت بروز خطا در فرآیندِ تعمیر خود را ملزم به پاسخگویی نمی‌دانند. بنابراین نخستین اقدام جهت تعمیر موبایل سونی حضور در یک مرکز مجاز و معتبر است.

واحدهای تخصصی در مرکز تعمیر موبایل سونی

تشخیص این مسئله که اختلال در عملکرد موبایل سونی ناشی از عیوب سخت افزاری یا نرم افزاری است نیاز به بررسی و عیب‌یابی دستگاه به دست یک کارشناس خبره و آزموده دارد. لزوم تخصص و مهارت یک کارشناس پیش از اقدام به تعمیر موبایل سونی از آن روست که راهکارها و ترفندهایی که توسط کارشناسان اِعمال می‌گردند می‌بایست با درنظر داشتن نوع اشکالات پیش آمده،-یعنی نرم افزاری یا سخت افزاری بودن ایرادات- انتخاب و اجرایی گردند.

در همین راستا، مرکز تعمیر موبایل سونی با ایجاد واحدهای تخصصی تعمیر در ساختار دورنی خویش، تمامی تلاش و توان خود را جهت دست‌یابی به مفهوم واقعی ارائه خدمات تخصصی-تضمینی تعمیر به کار برده است. در حال حاضر مرکز تعمیر موبایل سونی متشکل از پارت‌های متعددی است ک شما کاربران گرامی پس از ورود به آن، بسته به نوع دستگاه و اشکالات ایجاد شده، به پارت مرتبط معرفی و راهنمایی می‌گردید.

پاسخگویی به متداول‌ترین پرسش های حوزۀ تعمیر موبایل سونی

کاربران حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای موبایل‌های امروزی می‌دانند که بسیاری از اختلالات ایجاد شده در این دستگاه‌ها را می‌توان بدون مراجعه به تعمیرگاه و به دست خود رفع کرد. جهت آگاهی از این اشکالات و شیوۀ رفع آن‌ها، همکاران ما در تلاشی صادقانه، به تدوین رایج‌ترین اختلالات موبایل سونی و راهکارهای رفع آن‌ها پرداخته‌اند.

توجه داشته باشید که راهکارهای مذکور صرفاً جهت اشکالات عادی و ساده‌ای است که امکان حل آن‌ها به دست کاربر وجود دارد و تعمیرات حرفه‌ای مرتبط با این حوزه که نیازمند تجهیزات و ابزار ویژه‌ای است می‌بایست به کارشناسان حرفه‌ای حوزه تعمیر موبایل سونی محول گردد. در صورت عدم پاسخگویی به پرسش شما در این بخش، می‌توانید پرسش های خویش را به ایمیل نمایندگی سونی ارسال نمایید و یا با حضور در نمایندگی سونی از خدمات تخصصی تعمیرات پاناسونیک بهره‌مند گردید.

مشاوره کارشناسان نمایندگی سونی در زمینه محصولات سونی

نمایندگی سونی با همکاری جمعی از زبده‌ترین کارشناسان صنعت الکترونیک و دیگر متخصصان مرتبط با این حوزه، در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را چه در بخش عرضۀ محصولات و چه در بخش خدمات پس از فروش، به هموطنان گرامی ارائه نماید. هموطنان گرامی می‌توانند هریک از محصولات مورد نیاز خویش را با مراجعه به نمایندگی سونی تهیه و خریداری نمایند.

همگی ما سردرگمی‌های پیش از خرید یک محصول خاص –به ویژه محصولات الکترونیکی و دیجیتال- را تجربه کرده‌ایم؛ همواره پرسش‌هایی ذهن ما را پیش از خریدِ این محصولات درگیر خود می‌سازند که غالباً به دلیل عدم راهنمایی صحیح و وجود کارشناسان آگاه بی‌پاسخ می‌مانند. نمایندگی سونی با در اختیار داشتن کارشناسان زبده و صبور زمینه‌ای فراهم ساخته تا شما قادر به کسب تمامی اطلاعات مورد نیاز خود گردید و با تخصص لازم محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

اخبار سونی همگام با دریافت بهترین خدمات تعمیر

پیش از مراجعه به لینک زیر و مشاهده اخبار سونی بهتر است آشنایی مختصری با تاریخچه این شرکت و شیوه تأسیس آن کسب نمایید. سونی یکی از بازیگران اصلی عرصۀ صوت و تصویر در دنیا است که به تولید محصولات مختلفی از جمله کامپیوترهای شخصی، پلی‌استیشن‌ها، دوربین‌های تصویربرداری، تلویزیون، دوربین‌های عکاسی دیجیتال، گوشی‌های هوشمند و… می‌پردازد.

شرکت سونی در سال ۱۹۴۶ توسط Akio Morita و Masaru Ibuka بنیان‌گذاری شد. نام این شرکت برگرفته از کلمه لاتین sonus به معنی صدا است. جالب است بدانید سال ۱۹۶۱ سونی اولین شرکت ژاپنی بود که سهام آن در آمریکا عرضه شد. همچنین در سال ۱۹۷۳ این شرکت نخستین جایزه Emmy را برای توسعه تلویزیون‌های رنگی Trinitron دریافت کرد. در حال حاضر شرکت سونی از پیشروان عرصه تولید محصولات الکترونیکی، صوتی و تصویری، ارتباطات، ویدئویی و … است و از این راهرو تبدیل به یکی از ثروتمندترین شرکت‌های جهانی گشته است.