اشتراک گذاری

تعمیر لپ تاپ سونی

تعمیر لپ تاپ سونی با هزینه ی مناسب همراه به گارانتی مرکز سخت افزار ایران انجام می گردد. اگر هر یک از مشکلات زیر برای شما مطرح است : لپ تاپ سونی دائم هنگ می‌کند، چراغ پاور لپ تاپ سونی حتی زمانی که این دستگاه خاموش است، روشن می ماند، لپ تاپ Sony Vaio ناگهان خاموش می شود، لپ تاپ سونی روشن نمی شود و … همه از رایج ترین مشکلاتی هستند که گریبان گیر لپ تاپ های سونی می شوند که هر کدام یا به دلیل بروز اختلالات نرم افزاری به وجود می آیند یا اختلالات سخت افزاری.

 برای پی بردن به اینکه آیا مشکل لپ تاپ شما نرم افزاری است یا سخت افزاری؟ کدام یک از قطعات آن معیوب شده است؟ آیا قطعه معیوب شده نیاز به تعمیر دارد یا تعویض؟ و اینکه هزینه تعمیر لپ تاپ سونی چقدر می شود؟ باید لپ تاپ خود را به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سونی بسپارید.

خدمات تعمیر لپ تاپ سونی 

 برای اطلاع از نحوه ارائه خدمات واحد تعمیر لپ تاپ نمایندگی سونی، کافی است با شماره 54114-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید به شعب ما در شهرهای تهران ، کرج و مشهد از طریق آدرس های مندرج در سایت مراجعه کنید. تکنسین های این مرکز با عیب یابی لپ تاپ سونی، مشکل اصلی آن را پیدا کرده و به تمامی این سوالات پاسخ می دهند. در نهایت اگر باتوجه به هزینه اعلام شده درخصوص تعمیر لپ تاپ سونی از سوی کارشناسان نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سونی موافق بودید، پروسه تعمیرات سیستم شما را آغاز می کنند و این دستگاه را مانند روز اول در اختیار شما قرار می دهند.

تعمیر لپ تاپ سونی

نمایندگی لپ تاپ سونی

نمایندگی لپ تاپ سونی بهترین مکان برای مراجعه آن گروه از کاربرانی است که یا قصد خرید یکی از مدلهای لپ تاپ سونی را دارند و یا خود، کاربر یکی لپ تاپ های سونی هستند اما به دلیل مشاهده اشکال در دستگاه خود، به دنبال مرکزی مجاز جهت دریافت خدمات تعمیرات لپ تاپ هستند. این دو گروه از کاربران می‌توانند به نمایندگی لپ تاپ سونی مراجعه کرده و پس از حضور در پارت مربوطه، خدمات فروش یا تعمیر لپ تاپ سونی را دریافت نمایند.

تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز توسط تیمی از مجرب ترین کارشناسان و با استفاده از برترین تجهیزات این حوزه انجام می پذیرد. تعمیر انواع لپ تاپ سونی، عیب‌یابی لپ تاپ سونی، تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع لپ تاپ سونی، تعویض قطعات لپ تاپ سونی، فروش انواع لپ تاپ سونی و … برخی از سرویس های ارائه شده در نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی است. کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی لپ تاپ Sony مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیر لپ تاپ سونی در محل

تعمیر لپ تاپ سونی در تهران و کرج

اگر در تهران و کرج به دنبال یک مرکز معتبر برای دریافت خدمات در حوزه تعمیر لپ تاپ سونی هستید، می توانید از این مرکز معتبر درخواست کمک کنید. همیشه یافتن یک مرکز معتبر برای دریافت خدمات با کیفیت سخت و استرس آور بوده و هست. به خصوص در مورد دستگاه هایی که قیمت خرید بالایی دارند و نمی توان درباره آنها ریسک کرد. اگر ساکن پایتخت هستید یا در کلان شهری همچون کرج زندگی می کنید، می توانید برای دریافت بهترین خدمات در حوزه تعمیرات لپ تاپ sony از این مرکز کمک بگیرد.

این مرکز ادعا نمی کند، بلکه به تایید کاربران خود یکی از بهترین و معدود و محدود مراکزی است که بهترین و با امنیت ترین خدمات را به کاربران خود ارائه می دهد. تمام کاربران تهرانی در جای جای پایتخت از شمال شهر تا جنوب شهر و از شرق تا غرب می توانند از خدمات واحد تعمیر لپ تاپ سونی استفاده کنند. در استان البرز نیز تمام مناطق کرج را تحت حمایت و پشیتبانی خود داریم. نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی در همدان ، گیلان ، اراک ، قزوین ، مشهد ، اصفهان ، تبریز ، شیراز ، گلستان ، زنجان ، رشت ، مازندران ، کرمان ، کرمانشاه ، اهواز توسط مدیریت مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است.

تعمیرات لپ تاپ سونی

نمایندگی لپ تاپ سونی در مشهد

نمایندگی لپ تاپ سونی در مشهد، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. خدمات این مجموعه شامل تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ، بازیابی و تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ است. ضمن اینکه می توانید این خدمات را به صورت تکنسین در محل نیز دریافت کنید.

یکی از ویژگی های خوب نمایندگی لپ تاپ سونی در مشهد، ارائه گارانتی و دریافت هزینه برطبق اعلام های صنفی است. بنابراین می توانید از کیفیت و هزینه حداقلی خدمات مطمئن شوید. جهت دریافت خدمات نمایندگی لپ تاپ سونی در سراسر نقاط مشهد با ما تماس بگیرید.  

برآورد هزینه تعمیر لپ تاپ سونی

هزینه های اخذ شده در مرکز تعمیر لپ‌ تاپ سونی بر اساس نرخ نامۀ مصوب بوده و مبلغ مذکور پیش از هر اقدامی –درصورت درخواست-، به صاحب دستگاه اعلام می‌گردد. تمامی قطعاتی که در حین تعمیر ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند با قطعات اصل و اورجینال جایگزین می‌گردند تا آسیبی به کیفیت اولیه و عملکرد دستگاه وارد نشود.

به طور کلی برآورد هزینه در مرکز تعمیر لپ تاپ سونی بر اساس پارامترهای ذیل است:

  • ارزش و قیمت روز قطعات تعویض شده
  • زمان صرف شده توسط تعمیرکار لپ تاپ سونی 
  • نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات معیوب
  • میزان خرابی دستگاه و ارزش قطعات معیوب
  • تخصصی و یا عمومی بودن عملیات تعمیر لپ تاپ سونی
تعمیر تخصصی لپ تاپ سونی

گارانتی تعمیرات لپ تاپ سونی

مراکز معتبر تعمیرات لپ تاپ، سرویس گارانتی تعمیر لپ تاپ را به کاربران و مشتریان خود ارائه می‌دهند؛ تا حتی اگر یک درصد پس از تعمیر لپ تاپ، همان مشکل قبلی برای آن به وجود آمد، کاربر مجبور نباشد برای تعمیر مجدد سیستم خود هزینه‌ای را پرداخت کند. خوشبختانه نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سونی نیز به عنوان یک مرکز معتبر در زمینه عیب‌یابی و تعمیر لپ تاپ سونی، سرویس گارانتی تعمیر لپ تاپ سونی را به کاربران این دستگاه ارائه می‌دهد؛ با این وجود اگر از لپ تاپ سونی استفاده می‌کنید و با مشکلی در این دستگاه مواجه شده‌اید می‌توانید با خیال راحت عیب‌یابی و تعمیر آن را به این مرکز بسپارید.

خدمات تعمیر لپ تاپ سونی

به عنوان بخشی از خدمات تعمیر لپ تاپ سونی، می توان به ویروس کشی، رفع مشکلات مربوط به اتصال به اینترنت و کرش کردن سیستم، بازیابی اطلاعات، بروز رسانی و نصب سیستم عامل، رفع مشکل کاهش سرعت اجرای برنامه ها، نصب برنامه ها، تعمیر هنگ کردن سیستم در حین اجرای برنامه ها، تعمیر دیسک سخت، رفع مشکلات تصویر، تعمیرات نمایشگر، رفع مشکلات بوت، تعمیر و تعویض رم، تعمیر و تعویض کیبورد، تعمیرات تخصصی کارت گرافیک، تعمیر اسپیکر، تعویض فن، تعمیر لولا، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر ال سی دی و ال ای دی، تعمیر و تعویض بدنه اشاره کرد. گارانتی معتبر مرکز سخت افزار ایران، نشان دهنده اصالت خدمات و قطعات بوده و امکان پیگیری تعمیرات را تا مدت زمان مشخص شده، فراهم می کند.

نمایندگی لپ تاپ سونی

تعمیر هارد لپ تاپ سونی

ناپدید شدن درایوها، عدم دسترسی به اطلاعات، شنیده شدن سر و صدای زیاد از لپ تاپ، عدم نمایش ظرفیت صحیح هارد، نمایش پیغام فرمت هارد، عدم شناسایی هارد و … همه از عواملی هستند که نشان می‌دهند هارد لپ تاپ سونی با مشکل جدی مواجه شده است و به تعمیرات تخصصی نیاز دارد.

در صورتی که با هر یک از این مشکلات در لپ تاپ سونی مواجه شدید بهتر است بدون هیچ گونه دستکاری یا حذف کردن و ذخیره کردن اطلاعات جدید در لپ تاپ، این دستگاه را جهت عیب‌یابی و تعمیر هارد به نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی بسپارید. چرا که انجام هر یک از این کارها باعث می‌شود که امکان بازیابی اطلاعات لپ تاپ کاهش پیدا کند. کارشناسان این مرکز با نهایت دقت و سرعت اطلاعات از دست رفته هارد لپ تاپ شما را بازیابی کرده و در صورت امکان به تعمیر آن می‌پردازند.

تعمیر لپ تاپ سونی با مشکل شارژ

مشکل شارژ در لپ تاپ های سونی، می تواند به دلایل مختلفی مربوط به باتری و شارژر باشد. اگر مشاهده می کنید که پس از اتصال شارژر، چراغ شارژ لپ تاپ روشن نمی شود، به احتمال زیاد کابل شارژ یا آداپتور دچار مشکل شده اند. گاهی نیز فرآیند شارژ به درستی صورت می گیرد، اما باتری دیگر توان سابق را در نگهداری آن ندارد.

بست به مدل دستگاه، تکنسین باید عیب یابی انجام دهد تا بتواند تعیین کند که مشکل دقیقاً از کجا است. در لپ تاپ هایی که باتری آن ها داخل دستگاه است، برای تشخیص دقیق نیاز به باز کردن پشت لپ تاپ وجود دارد. پس از تعیین ایراد، هزینه های نیز مشخص خواهند شد.

تعمیر مشکلات کارت گرافیک لپ تاپ

تعمیر مشکلات کارت گرافیک لپ تاپ سونی

ایراد در کارت گرافیک، عملاً کارکرد دستگاه را مختل می کند. کارت گرافیک واحدی است که تصویر را به نمایشگر می رساند. به این ترتیب اگر نتوانید تصویری ببینید، یا تصویر پرش داشته باشد، کار با لپ تاپ آزاردهنده خواهد شد. برای حل مشکلات کارت گرافیک لپ تاپ سونی، تکنسین باید ابتدا بررسی کند که می توان تعمیر انجام داد یا نیاز به تعویض وجود دارد.

برخی مدل ها امکان ارتقای کارت گرافیک نیز دارند. بنابراین می توانید در صورت نیاز برای اجرای برنامه ها و بازی های سنگین تر، از تکنسین ها در مورد امکان ارتقای آن مشورت بگیرید. با توجه به قیمت بالای لپ تاپ نو، شاید ارتقای آن برای شما به صرفه تر باشد.

تعمیر باتری لپ تاپ سونی

وقتی لپ تاپ شارژ نمی شود و یا شارژ باتری را در مدت بسیار کمی تخلیه می کند؛ به احتمال زیاد باتری دچار ایراد شده و نیازمند تعمیر است. یکی از مهم ترین قطعات لپ تاپ باتری آن است. بدون باتری عملا لپ تاپ قادر به فعالیت صحیح خود نخواهد بود. این قطعه ی قابل شارژ، مسئولیت تامین انرژی لپ تاپ را بر عهده داشته و امکانی را فراهم می کند که لپ تاپ بدون نیاز به برق کار کند.

اختلالات ساختاری باتری لپ تاپ، علاوه بر این که فرآیند شارژ شدن دستگاه را تحت تاثیر قرار می دهد، در بلند مدت نیز موجب بروز مشکلاتی در سایر قطعات لپ تاپ می گردد. کارشناسان مجرب نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی، ضمن بهره گیری از پیشرفته ترین ابزارآلات فنی و تجهیزات روز دنیا، باتری لپ تاپ سونی را طی مراحل ریزبینانه ی عیب یابی، تعمیر و یا تعویض کرده و سیستم کاری لپ تاپ را به طور کامل بازیابی می نمایند.

تعمیر و تعویض رم لپ تاپ سونی

رم یا حافظه موقت لپ تاپ سونی یکی از قطعات مهم و تاثیرگذار در عملکرد و سرعت دستگاه است. رم اطلاعاتی را که برای اجرای برنامه ها و فایل ها لازم است، در خود ذخیره می کند و به پردازنده ارسال می کند. هرچه ظرفیت و کیفیت رم بالاتر باشد، عملکرد لپ تاپ سونی بهتر خواهد بود. برای تعمیر و تعویض رم لپ تاپ سونی، باید ابتدا لپ تاپ را خاموش کرده و از برق جدا کنید. سپس باتری را خارج کنید و پنل پشتی را باز کنید.

محل رم با علامت DDR مشخص است. با فشار دادن دو پایه کنار رم، می توانید آن را از شکاف خارج کنید. سپس می توانید رم جدید را در شکاف قرار دهید و با فشار دادن آن به پایین، آن را قفل کنید. در نهایت پنل پشتی و باتری را مجددا نصب کنید و لپ تاپ را روشن کنید. اگر نمی دانید چه نوع و چه ظرفیت رم باید برای لپ تاپ سونی خود انتخاب کنید، می توانید با کارشناسان تعمیرات لپ تاپ سونی تماس بگیرید.

تعویض کیبورد لپ تاپ سونی

تعویض کیبورد لپ تاپ سونی

کیبورد لپ تاپ سونی ممکن است به دلایل مختلفی خراب شده یا کار نکند. برخی از این دلایل عبارتند از: ریختن مایعات روی کیبورد، شکستگی یا سوختگی برخی از کلیدها، عدم تطابق کیبورد با سیستم عامل، آلودگی گرد و غبار و … برای تعویض کیبورد لپ تاپ سونی، باید ابتدا مدل دقیق لپ تاپ خود را بدانید و یک کیبورد جایگزین مناسب برای آن تهیه کنید. سپس باید لپ تاپ را خاموش کرده و از برق و باتری جدا کنید.

پس از آن باید پنل پشت لپ تاپ را باز کرده و پیچ های مربوط به کیبورد را باز کنید. با استفاده از یک ابزار مناسب، می توانید کابل فلت که کیبورد را به مادربرد متصل می کند را جدا کنید. سپس می توانید کیبورد قدیمی را بردارید و کیبورد جدید را در جای آن قرار دهید. با اتصال دوباره کابل فلت، پیچ های پنل پشت و باتری، مراحل تعویض کیبورد لپ تاپ سونی به پایان می رسد. لازم است این عملیات توسط کارشناس تعمیر لپ تاپ سونی انجام شود.

تعمیر اسپیکر لپ تاپ سونی

تعمیر اسپیکر لپ تاپ سونی یکی از خدماتی است که ما در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سونی با کیفیت و ضمانت انجام می دهیم. اسپیکر لپ تاپ سونی یکی از قطعات مهم و حساس دستگاه است که در صورت خراب شدن یا کار نکردن ممکن است باعث از دست رفتن صدای خروجی و عدم لذت بردن از موسیقی، فیلم و بازی شود. برای تعمیر اسپیکر لپ تاپ سونی، باید علت خرابی را شناسایی و رفع کرد. علت خرابی ممکن است نرم افزاری یا سخت افزاری باشد.

باید ابتدا مشکل را در بخش نرم افزار چک کنید. برای این کار، می توانید نرم افزار درایور کارت صدا را دوباره نصب کنید یا سیستم عامل را به روز رسانی کنید. همچنین مطمئن شوید که تنظیمات صدا درست باشد و هر دو بلندگو فعال باشند. اگر با این روش ها مشکل حل نشد، پس باید به بخش سخت افزار رجوع کنید. برای تعمیر اسپیکر لپ تاپ سونی در بخش سخت افزار، باید لپ تاپ را باز کرده و به قطعات دسترسی پیدا کنید و این کار لازم است توسط تعمیرکار لپ تاپ سونی انجام شود.

تعمیر فن لپ تاپ سونی

فن بخش ویژه ای از هر لپ تاپ می باشد که مسئولیت خنک سازی حرارت پردازش های مختلف را برعهده دارد. روند کاری این قطعه بر روی سلامت سایر قطعات تشکیل دهنده ی لپ تاپ تاثیر گذار است. در واقع از کار افتادگی فن لپ فن برابر است با بالا رفتن دمای لپ تاپ و به تبع آن، بروز مشکلات جدی و بعضا جبران ناپذیر در قطعات این دستگاه.

بنابراین معضل کار نکردن فن لپ تاپ موضوع بسیار مهمی است که باید در اسرع وقت برطرف شود. نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این بخش را ارائه می دهد. لازم به ذکر است که در صورت ضرورت یافتن پروسه ی تعویض فن لپ تاپ جهت بازیابی کارکرد اولیه ی سیستم، جایگزینی با نمونه ی اورجینال مشابه  انجام خواهد شد.

تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ سونی

تعمیر و تعویض لولای لپ تاپ سونی

نقش پررنگ لولای لپ تاپ زمانی مشخص می‌شود که لپ تاپ را باز و بسته می‌کنید. در واقع لولای لپ تاپ بیشترین فشار را هنگام باز و بسته کردن لپ تاپ متحمل می‌شود به همین دلیل هم کارشناسان این قطعه را با استحکام بالایی تولید می‌کنند. اما گاهی اوقات وارد شدن ضربه به بدنه و صفحه نمایش لپ تاپ موجب خراب شدن لولای این دستگاه می‌شود. همانطور که می‌دانید با خراب شدن لولای لپ تاپ دیگر امکان باز و بسته کردن آن وجود ندارد. اگر شما هم با چنین مشکلی مواجه شده‌اید می‎‌توانید تعمیر یا تعویض لولای لپ تاپ خود را به نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی بسپارید.

تعویض ال سی دی لپ تاپ سونی

خرابی ال سی دی لپ تاپ سونی دو دلیل اصلی دارد که شامل: ریختن مایعات بر روی ال سی دی یا وارد شدن ضربه به آن می‌باشند. ریختن مایعات بر روی ال سی دی لپ تاپ نه تنها موجب وارد شدن آسیب به خود ال سی دی می‌شود بلکه ممکن است موجب سوختن برد ال سی دی نیز شود. وارد شدن ضربه به ال سی دی نیز قاتل آن است چراکه در صورت بروز شکستگی در ال سی دی لپ تاپ باید آن را به طور کامل تعویض کرد.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی، خدمات تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ سونی را به کاربران این دستگاه ارائه می‌دهد. بنابراین اگر صفحه نمایش لپ تاپ شما پس از مدتی ناگهان خاموش شد یا اینکه لپ تاپ شما روشن اما صفحه نمایش آن روشن نشد، بهتر است هرچه سریع‌تر آن را برای تعمیر به نمایندگی سونی بسپارید.

تعویض قاب لپ تاپ سونی

ممکن است در صورت وارد شدن ضربه به صفحه نمایش لپ تاپ قاب آن دچار شکستگی شود. گاهی اوقات شکستگی که در قاب لپ تاپ به وجود می‌آید خیلی کم است به گونه‌ای که تکنسین‌های نمایندگی سونی با استفاده از چسبی مخصوص آن را می‌چسبانند. نیروهای متخصص نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سونی سعی می‌کنند از روشی برای چسباندن قاب لپ تاپ سونی استفاده کنند که جای چسب به هیچ‌وجه مشخص نباشد.

البته همیشه هم شانس با شما یار نیست چراکه گاهی اوقات شکستگی در قاب لپ تاپ سونی به حدی است که چسباندن آن کارساز نیست. در چنین شرایطی کارشناسان تعمیر لپ تاپ سونی قاب آن را به طور کامل تعویض می‌کنند.

تعمیر مادر برد لپ تاپ سونی

تعمیر مادربرد لپ تاپ سونی

درصورتی که لپ تاپ شما ناگهان خاموش شد یا اینکه اصلا روشن نشد، مطمئن باشید که مادربرد آن آسیب دیده است. اولین و رایج‌ترین دلیلی که موجب آسیب‌دیدگی مادربرد لپ تاپ سونی می‌شود نوسانات برق است. از آن جایی که مادربرد نقش بسزایی در لپ تاپ دارد و مهم‌ترین قطعه این دستگاه شناخته می‌شود، تعمیر آن کار هر کسی نیست. تعمیرکاران نمایندگی سونی به دلیل مهارت بالا در زمینه تمامی اختلالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به راحتی از پس تعمیر مادربرد لپ تاپ سونی برمی‌آیند. بنابراین اگر با چنین مشکلاتی در لپ تاپ خود مواجه شدید، تعمیر دستگاه خود را به نمایندگی سونی بسپارید.

تنظیم بایوس لپ تاپ سونی

بایوس یک فریمور یا سفت‌افزار است. در کل به برنامه‌های سطح پایین ثابت، فریمور یا سفت‌افزار می‌گویند. بایوسبه عنوان یک سفت‌افزار در داخل یک تراشه بر روی مادربرد قرار می‌گیرد که کنترل دستگاه را برعهده دارد. البته وظیفه بایوس لپ تاپ سونی تنها به کنترل این دستگاه محدود نمی‌شود.

از سایر وظایف بایوس می‌توان به تست قطعات سخت‌افزاری قبل از راه‌اندازی سیستم عامل، راه‌اندازی سیستم عامل، بررسی کارایی و عملکرد سیستم، هماهنگی بین قطعات و همچنین اجرای تنظیمات پایه‌ای سخت‌افزارها اشاره کرد. بنابراین درصورت بروز مشکل در هر یک از این موارد می‌توان حدس زد که تنظیمات بایوس لپ تاپ سونی بهم ریخته است. در چنین شرایط بهتر است به یکی از شعبه‌های نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی مراجعه کنید تا تکنسین‌های این مرکز تنظیمات بایوس لپ تاپ شما را از بهم‌ریختگی نجات دهند.

مراحل عیب یابی و تعمیرات لپ تاپ سونی vaio

تعمیرات لپ تاپ سونی و هر برند دیگری دارای مراحلی است که باید به درستی طی شوند تا نتیجه لازم یعنی رفع معایب دستگاه حاصل شود. اولین مرحله در تعمیر لپ تاپ و دیگر دستگاه های الکترونیکی هم عیب یابی آنهاست. عیب یابی یعنی این که با توجه به علائم، نشانه ها و مشکلات دستگاه، قطعات و بخش های آسیب دیده شناسایی شوند.

به این ترتیب تعمیرکار می داند که برای تعمیر دستگاه باید دقیقا به چه شکلی عمل کند. در ادامه مراحل عیب یابی لپ تاپ سونی vaio را به تفکیک بخش های مختلف دستگاه به شما عزیزان آموزش می دهیم. به عنوان مثال، نحوه عیب یابی سیستم عامل و قطعات و اجزاء مهم دستگاه را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • عیب یابی سیستم عامل لپ تاپ سونی وایو

بر خلاف لپ تاپ های دیگر برندها، لپ تاپ های سونی معمولا سیستم عامل ویندوز را به صورت پیش فرض در خود دارند. ویندوز هم معمولا دارای معایب و مشکلاتی است که عملکرد دستگاه را مختل می کنند. برای عیب یابی و تعمیر لپ تاپ سونی vaio در این شرایط، باید اول مطمئن شوید که قطعاتی مثل هارد، نمایشگر، مادربرد، کارت گرافیک و … ایرادی ندارند.

اگر صدای لپ تاپ نرمال است، هارد دیسک به نظر درست کار می کند و صفحه نمایش روشن می شود، احتمال وجود یک نقص یا ایراد نرم افزاری قوت بیشتری می گیرد. Safe Mode در چنین شرایطی به شما کمک می کند که لپ تاپ و سیستم عامل آن را راحت تر عیب یابی کنید. البته اقداماتی مثل اصلاح تنظیمات، بروز رسانی سیستم، نصب مجدد سیستم عامل و ریست فکتوری لپ تاپ هم به برطرف شدن ایرادهای نرم افزاری دستگاه کمک می کنند.

تعمیرات لپ ‌تاپ سونی در محل
  • عیب یابی هارد دیسک لپ تاپ sony

اگر هارد لپ تاپ درست کار نکند، مشکلاتی در روند کاری دستگاه ایجاد می شود. برای عیب یابی هارد دیسک هم باید به علائم توجه کرد. مشکلاتی همچون کارایی ضعیف، سرعت کم، خرابی داده، خرابی سکتور یا بدسکتوری، صداهای عجیب و مواردی از این دست، نشان می دهند که هارد دیسک دچار ایراد شده و باید هرچه زودتر تعمیر یا تعویض گردد.

پیشنهاد می دهیم در صورت مشاهده هریک از این علائم در لپ تاپ خود، حتما از اطلاعات تان بکاپ بگیرید. همچنین اگر صفحه نمایش روشن شده و چراغ نمایشگر چشمک می زند اما اتفاق دیگری نمی افتد، احتمال خرابی هارد وجود دارد.

  • عیب یابی رم لپ تاپ سونی vaio

یکی دیگر از مراحل عیب یابی و تعمیر لپ تاپ سونی vaio مربوط به عیب یابی رم است. RAM حافظه موقت کامپیوتر است و اطلاعات مورد نیاز برای بوت شدن سیستم را در خود ذخیره می کند. مهم ترین علامت خرابی رم، بوت نشدن لپ تاپ است. این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که سیستم بوق می زند اما راه اندازی نمی شود.

همچنین نمایش صفحه BSODs در هنگام نصب ویندوز و نمایش BSODs در حین عملیات عادی هم نشان دهنده خرابی RAM هستند. نرم افزارهای مختلفی برای تست عملکرد رم وجود دارند که می توانید از آنها برای عیب یابی دقیق تر این بخش استفاده کنید.

  • عیب یابی صفحه نمایش لپ تاپ سونی

مشکلات تصویر و روشن نشدن نمایشگر، مهم ترین علائم برای عیب یابی صفحه نمایش لپ تاپ سونی و هر برند دیگری هستند. برای عیب یابی این بخش، می توانید لپ تاپ را به یک نمایشگر مجزا وصل کنید. اگر همه چیز به درستی کار کند، یعنی مشکل از صفحه نمایش است و باید آن را تعمیر یا تعویض کنید. البته گاهی هم مشکلات تصویر، ناشی از خرابی مادربرد ، CPU و یا GPU هستند. اگر پس از عیب یابی لپ تاپ مشخص شود که ایراد از این قطعات بوده است، بهترین کار تعمیر و در صورت نیاز، تعویض این بخش ها است.

تعمیر نرم افزاری لپ ‌تاپ سونی

تعمیر نرم افزاری، فاز دیگری از فرایند تعمیرات لپ ‌تاپ است که توسط مهندسین دوره دیده در حوزه ی نرم افزار انجام می گردد. این مرحله، شامل اقداماتی همچون: نصب و ارتقاء ویندوز، رفع مشکلات عملکردی ویندوز، یکپارچه سازی هارد دیسک، ارتقاء رم در صورت امکان، پشتیبان گیری از اطلاعات، انجام تنظیمات مربوط به اصلاح نام روتر، نصب و آپدیت آنتی ویروس، بازیابی اطلاعات با استفاده از برنامه های موجود، نصب و حذف برنامه ها و فایل های معیوب، رفع مشکلات کرش کردن سیستم و … می گردد.

برخی کاربران، به سبب اطلاعاتی که در حوزه ی نرم افزار دارند چنین تصور می کنند که می توانند انواع مشکلات نرم افزاری لپ‌ تاپ را برطرف نمایند. اما باید بدانید که هر چقدر هم در این حوزه مطالعه داشته باشید، قادر به رفع برخی مشکلات نبوده و باید حتما از کارشناسان مربوطه کمک بگیرید. بروز خطا در بخش نرم افزار، می تواند موجب ایجاد مشکلات جدی در مراحل تعمیر لپ ‌تاپ سونی شود.

تعمیر لپ تاپ vaio

تعمیر سخت افزاری لپ ‌تاپ سونی

برای تعمیر سخت افزاری لپ ‌تاپ سونی ، نیاز به باز کردن دستگاه و بررسی قطعات آن می باشد. لازم است بدانید که قطعات داخلی لپ‌تاپ سونی بسیار حساس بوده و ممکن است در حین تعمیر آسیب ببیند. به همین منظور بهتر است فرایند تعمیر این دستگاه، توسط افراد دارای تخصص و تجربه در این کار انجام گردد. 

تعمیر مادربرد، تعمیرات CPU، ترمیم هارد، تعمیر دیسک سخت، تعمیرات نمایشگر، تعمیر یا تعویض پنل، تعمیر اسپیکر، تعمیر و یا تعویض کیبورد، ارتقاء رم در صورت امکان، تعمیر یا تعویض باتری، تعمیرات کارت گرافیک، تعمیر یا تعویض فن و موارد مشابه، مهم ترین اقداماتی هستند که در حوزه ی تعمیر سخت افزاری لپ ‌تاپ سونی انجام می شوند. البته مواردی همچون تعویض پورت های خروجی و ورودی، تعویض کابل ها و … را نیز می توان در فهرست تعمیر لپ ‌تاپ سونی در بخش سخت افزار جای داد.

سوالات رایج کاربران لپ تاپ سونی

هزینه تعمیر لپ تاپ سونی چقدراست ؟

هزینه تعمیر لپ تاپ سونی بستگی به نوع خرابی، مدل لپ تاپ و برند آن دارد. برای مثال، تعمیر لپ تاپ سونی وایو ممکن است در مدل های مختلف متفاوت باشد. همچنین، برخی از خرابی‌ها نیاز به تعویض قطعات دارند که قیمت آن‌ها نیز متغیر است.

به طور کلی، هزینه تعمیر لپ تاپ سونی در بازار ایران از ۳۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان متغیر است. البته این قیمت‌ها فقط برای خدمات سخت‌افزاری هستند و در صورت نیاز به خدمات نرم‌افزاری، هزینه‌های جداگانه‌ای اضافه می‌شود.

برای دقیق‌تر شدن هزینه تعمیر لپ تاپ سونی، بهتر است که لپ تاپ خود را به نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی بیاورید و بخواهید که عیب‌یابی دقیق لپ تاپ سونی انجام شود. سپس با توجه به نتایج عیب‌یابی، بهترین و مقرون به صرفه‌ترین راه حل را انتخاب کنید.

آیا تعمیرات لپ تاپ سونی گارانتی دارد؟

خدمات تعمیر لپ تاپ سونی، دارای گارانتی معتبر مرکز سخت افزار ایران هستند. در پایان تعمیرات، ضمانت نامه ای به شما داده می شود که اصالت اقدامات انجام شده و قطعات یدکی به کار رفته در دستگاه را تضمین می کند. به موجب این گارانتی می توانید مشکلات احتمالی را در مدت زمان تعیین شده، پیگیری کنید.

آیا تعمیر لپ تاپ sony در محل انجام می شود؟

تعمیر لپ تاپ سونی در محل، به صورت پذیرش در محل انجام می شود. به این معنی که سفیران نمایندگی تعمیر سونی به آدرس مشتری مراجعه کرده و لپ تاپ را تحویل می گیرند. سپس دستگاه به مرکز تعمیرات منتقل شده و در آنجا توسط تکنسین های مجرب و ماهر، عیب یابی و تعمیر می گردد. در نهایت سفیر لپ تاپ را در آدرس قبلی به مشتری تحویل می دهد.

 

چرا لپ تاپ سونی شارژ نمی شود؟ 

وقتی لپ تاپ شارژ نمی شود، یا باتری ایراد دارد و یا کابل شارژ آسیب دیده است. البته برخی مشکلات نرم افزاری هم موجب شارژ نشدن لپ تاپ سونی و دیگر برندها می شوند. تکنسین های تعمیر لپ تاپ سونی، اول تست شارژ را انجام می دهند تا مطمئن شوند که ایراد از کدام بخش است. شما هم می توانید این کار را انجام دهید؛ کافی است تاپ را با یک کابل دیگر شارژ کنید. اگر همچنان دستگاه شارژ نشد، یعنی ایراد از خود لپ تاپ و احتمالا باتری آن است. در غیر این صورت مشکل مربوط به شارژر است و باید این قطعه را تعمیر یا تعویض کنید.

چرا لپ تاپ سونی هنگ می کند؟

یکی از مشکلات رایجی که کارشناسان تعمیر لپ تاپ سونی برای برطرف کردن آن تلاش می کنند، هنگ کردن مداوم این دستگاه است. در این حالت سیستم در حین بوت و یا هنگام اجرای برنامه هنگ می کند و هیچ دستوری را اجرا نمی کند. معمولا منشأ هنگ کردن لپ تاپ سونی و دیگر برندها نرم افزاری است. ممکن است سیستم ویروسی شده باشد یا درایورها و برنامه ها به درستی نصب نشده باشند. پر بودن فضای هارد هم گاهی باعث هنگ کردن لپ تاپ و رایانه می شود. بهتر است برای عیب یابی دقیق تر دستگاه و رفع مشکل هنگ کردن لپ تاپ خود از تعمیرکاران مجرب لپ تاپ سونی کمک بگیرید.

چرا لپ تاپ سونی بوت نمی شود؟

بوت نشدن لپ تاپ سونی هم معمولا ناشی از مشکلات و ناهماهنگی های نرم افزاری است؛ با این حال نباید از ایرادات سخت افزاری هم غافل شد. تکنسین های تعمیر لپ تاپ سونی در این شرایط اول پاور و اتصالات آن را عیب یابی می کنند. سپس ضمن عیب یابی سخت افزاری، مطمئن می شوند که هیچ یک از قطعات آسیب ندیده اند. درایورها هم بررسی شده و در صورت نیاز، آپیدت یا مجددا نصب می شوند. در نهایت ممکن است برای حل این مشکل نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات باشد.

چرا لپ تاپ سونی روشن نمی شود؟

روشن نشدن لپ تاپ هم مشکل دیگری است که کاربران بسیاری برای برطرف کردن آن با نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی در مرکز سخت افزار ایران تماس می گیرند. خرابی باتری، تمام شدن شارژ، خرابی مادربرد، از کار افتادن پاور، سوختن نمایشگر و حتی خرابی هارد، دلایل اصلی روشن نشدن لپ تاپ سونی و دیگر برندها به شمار می روند. البته گاهی سیستم روشن شده و صدای فن می آید، اما نمایشگر تصویری ارائه نمی دهد که در این صورت ایراد از صفحه نمایش است. برای تعمیر لپ تاپ سونی در این شرایط، باید مشکلات ذکر شده را برطرف کنید.

چرا لپ تاپ سونی داغ می شود؟

داغ کردن لپ تاپ های سونی مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگر، یک نشانه مهم است. مسئله این جا است که نمی توانیم یک دلیل برای آن عنوان کنیم. این مشکل می تواند به دلیل ایراد در کارت گرافیک، هارد، پردازنده فن دستگاه و حتی مشکلات نرم افزاری رخ دهد. وقتی دستگاه بیش از حد داغ می شود، یعنی توان فن برای خنک کردن آن کافی نیست. به احتمال زیاد مشکلی رخ داده که پردازش، منابع بیشتری نسبت به حالت عادی استفاده می کند. توصیه می کنیم یک بار سیستم را خاموش و روشن کنید، اگر باز هم ایراد پابرجا بود، تکنسین تعمیر لپ تاپ باید ایراد را بررسی کند.

چرا درایو CD/DVD لپ تاپ کار نمی کند؟

گاهی لپ تاپ ها با مشکل نخواندن CD و DVD روبرو می شوند. در این مواقع می بینیم که با وجود باز و بسته شدن قطعه سخت افزاری درایو نوری، اطلاعات داخل دیسک ها نمایش داده نمی شود. در این شرایط همچنان امکان ایراد سخت افزاری وجود دارد، با این حال اولین توصیه، بررسی درایورها و آپدیت بودن آن ها است. اگر سخت افزار دستگاه ایراد پیدا کرده باشد، ممکن است دیسک داخل لپ تاپ نچرخد، یا قطعه ای که وظیفه واندن را دارد به درستی کار نکند. در هر صورت باید دستگاه از نزدیک توسط تکنسین تعمیر لپ تاپ سونی بررسی شود.

چرا لپ تاپ به Wi-Fi متصل نمی شود؟

بدون شک عدم اتصال لپ تاپ به وای فای،از ایرادات آزاردهنده است. اگر مطمئن هستید که روتر شما ایرادی ندارد و رمز عبور و نام کاربری را به درستی وارد کرده اید، باید تنظیمات شبکه را بررسی کنید. اگر آن هم ایرادی نداشت، نوبت به تعمیر لپ تاپ از نظر سخت افزاری می رسد. باید بررسی شود که آیا لپ تاپ قادر به دریافت امواج هست؟ آیا کارت شبکه آن به درستی کار می کند؟ آیا مین برد می تواند پردازش های لازم را انجام دهد؟

 چگونه شارژر لپ تاپ سونی را تست کنیم؟

برای تست شارژ ابتدا می‌بایست لپ‌تاپ سونی را خاموش کنیم. سپس شارژر و تمامی وسایل جانبی وصل شده به آن چون فلش‌دیسک‌ها، پرینتر و… را از آن جدا کنیم. سپس، باتری را از لپ‌تاپ سونی جدا می‌کنیم. (باتری لپ‌تاپ معمولاً در پشت لپ‌تاپ است. برای خارج کردن آن می‌بایست بسته به مدل لپ‌تاپ اقدام کرد. در اغلب لپ‌تاپ‌ها، باتری معمولاً با فشار دادن یک اهرم، یا کلید از بدنه‌ی لپ‌تاپ جدا می‌شود).

پس از جدا کردن باتری از بدنۀ اصلی، شارژر را به لپ تاپ وصل کنید و لپ‌تاپ را روشن نمایید. در صورتیکه لپ‌تاپ سونی روشن نشد، برای اطمینان بیشتر پریز دیگری را تست کنید. اگر لپ‌تاپ هنوز هم روشن نمی‌شود باید به فکر تعویض شارژر باشید. پس از تعویض شارژر در صورتیکه لپ‌تاپ سونی شما هنوز هم روشن نمی‌شود احتمالاً اشکال کار در سوکت شارژر و یا اتصال کوتاه در لپ‌تاپ باشد. در اینصورت لپ‌تاپ می‌بایست برای اقدامات تخصصی تعمیر به مرکز معتبر انتقال داده شود.

خدمات تخصصی تعمیر لپ تاپ سونی

  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • گردگیری کلیه منافذ ورودی هوا به داخل لپ‌تاپ سونی
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی در لپ ‌تاپ سونی
  • تعمیر فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری لپ ‌تاپ سونی (رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی)
  • تعمیر لپ‌ تاپ سونی در بخش گرافیکی و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ‌ تاپ سونی (VGA)
  • تعمیر و تعویض انواع مودم لپ‌تاپ سونی
  • تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA )
  • رفع مشکلات مدار SOUND  و مدار LAN
  • رفع مشکلات مدار RTC و  مدار  CLOCK
  • رفع مشکلات مدار POWERING
  • ترمیم و تعمیر هارد دیسک لپ‌تاپ سونی (مکانیکی و الکترونیکی) سیلندر، برد، رفع بدسکتور …
  • بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • تعمیرات و بازیابی باتری انواع لپ‌تاپ سونی (تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و.. )
  • تعمیرات تخصصی انواع شارژر لپ ‌تاپ سونی (آداپتور لپ‌تاپ سونی)
  • تعمیرات مادربرد لپ ‌تاپ سونی
  • نصب نرم‌افزارهای سازگار با ساختار لپ‌تاپ sony
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی لپ‌‌تاپ سونی
  • بررسی همه جانبه‌ قطعات الکترونیکی و تعویض آنها در صورت لزوم
  • به‌روز رسانی انواع بایوس لپ‌‌تاپ سونی و نیز گشایش قفل لپ‌‌تاپ سونی
  • بررسی همه جانبه‌ی صفحه نمایش لپ‌تاپ سونی به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات های‌ولتاژ و …
  • گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد در لپ‌ تاپ سونی
  • تعمیر و ترمیم شکستگی در ناحیه‌ لولا و قاب و نیز تعویض قاب انواع لپ ‌تاپ سونی
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض صفحات نمایش اعم از LCD و LED انواع لپ‌ تاپ سونی
  • تعمیرات کی‌بورد و تعویض کی‌بورد انواع لپ‌تاپ (نوت‌بوک)
  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ‌تاپ سونی
  • بررسی و کنترل اجزای رایانه شامل: اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • بررسی و کنترل فن‌ها و درایوهای نوری
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد
  • رفع مشکلات مدار PWM و مدار تأمین‌کننده ولتاژ CPU
  • رفع مشکلات مدار باک شارژر، گرافیگ، چیپ شمالی و جنوبی

حل مشکلات رایج لپ تاپ های سونی

 ریختن آب یا دیگر مایعات بر روی کیبورد ‌لپ‌تاپ سونی

پیش از پاسخ‌ به این پرسش بهتر است با تفاوت ساختاری کیبورد لپ‌تاپ و کیبوردهای‌ معمولی آشنا شویم:

در کیبوردهای معمولی شما می‌توانید کلید‌ها را از صفحه جدا کرده و پس از گردگیری مجدداً سرجای خود قرار دهید، اما چنین اقدامی در کی‌بورد لپ‌تاپ حتماً سبب نقص در چندین کلید کیبورد لپ‌تاپ خواهد شد. زیرا کلید‌های کی‌بورد لپ تاپ با یک قطعه تلفیقی بسیار ظریف به صفحه اصلی وصل هستند. این قطعه نگهدارنده‌ کلید شما روی صفحه کلید است. این قطعه با گذشت زمان خاصیت پلاستیکی خود را از دست داده و سفت و شکننده می‌شود بنابراین می‌بایست حتی المقدور از دستکاری آن اجتناب کرد.

اکنون زمان پاسخگویی به سوال مطرح شده است: در صورتیکه آب یا هر مایع دیگری بر روی کیبورد لپ‌تاپ شما ریخته شود می‌بایست بی‌هیچ فوت وقت و بلافاصله لپ‌تاپ را خاموش نمایید و برق و باطری آن را خارج کنید. پس از آن بدون وارد کردن هیچ‌گونه فشاری با یک پنبه(یا هر جذب‌کننده‌ی خوب دیگری)، آب اضافی روی کیبورد را جذب نمایید. (توجه داشته باشید که تحت هیچ شرایطی نباید از سشوار برای خشک کردن لپ تاپ استفاده کرد زیرا فشارِ هوای سشوار علاوه بر آسیب‌رسانی به دکمه‌های کیبورد سبب هدایت آب به دیگر نقاط لپ‌تاپ شده و سولفاتی شدن قطعات را موجب می‌شود). پس از آن تا ۲۴ ساعت لپ‌تاپ را بدون هیچ اقدامی کنار بگذارید.

پس از گذشت ۲۴ ساعت لپ تاپ خود را روشن نمایید. در صورتیکه لپ‌تاپ شما روشن نشد آن را برای سرویس کیبورد به نمایندگی ببرید. در صورتیکه مشکل لپ‌تاپ شما با وجود انجام سرویس نیز رفع نگردد نیاز به تعویض کیبورد است. در صورت تعویض کیبورد به اصل و اورجینال بودن قطعاتِ مورد استفاده توجه داشته باشید.

گرمای بالای لپ تاپ سونی و خاموش شدن ناگهانی آن

گرمای بالای لپ‌تاپ ممکن است به دلیل عدم عملکرد مناسب فن و یا مشکلات مربوط به چیپ آن باشد که هردوی این موارد ممکن است به دلایلی نظیر زمین خوردن لپ‌تاپ، کثیفی مکان قرارگیری لپ‌تاپ، بسته شدن راه تهویه هوای لپ‌تاپ و …  اتفاق بیفتد. در صورت تداوم گرمای زیاد و بالا رفتن دمای لپ‌تاپ، دستگاه خودبخود خاموش می‌شود.

در هرحال در صورت بروز چنین مشکلی، سرویس فن و گردگیری هیت‌سینک و احیاناً تعویض سیلیکونها ضروری می‌گردد. در صورت بروز نقص و ایراد در چیپ‌های گرافیک یا چیپ جنوبی لپ‌تاپ، رفع مشکل نیازمند تعویض یا تعمیر چیپ است.

خدمات تعمیر در محل لپ تاپ سونی

بررسی و عیب یابی تخصصی انواع مدل های لپ تاپ و نوت بوک، تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ، تعمیر نرم افزاری، نصب و ارتقاء ویندوز، نصب و آپدیت آنتی ویروس، بازیابی اطلاعات هارد لپ ‌تاپ، تعمیرات رم، تعمیر تخصصی هارد، ترمیم و رفع نواقص مادربرد، تعمیرات تخصصی کارت گرافیک، بررسی و ترمیم cpu ، ترمیم تاچ پد، تعمیر و تعویض صفحه نمایش، رفع مشکلات برنامه ها، تعویض قطعات معیوب با نمونه های اصل و اورجینال، تعمیر اسپیکر، تعمیر و تعویض کیبورد، تعویض فن، تمیز کردن بخش هایی همچون فن و کیبورد، تعمیر قاب و بدنه، تعمیر و تعویض لولا، ترمیم شارژر، تعویض باتری، تعویض آی سی ها و خازن های آسیب دیده و اقداماتی از این دست، مهم ترین خدماتی هستند که در سرویس در محل لپ تاپ سونی به کاربران ارائه می شود.

نحوه استفاده از خدمات تعمیر لپ تاپ سونی در محل

شما کاربر گرامی می توانید برای استفاده از خدمات سرویس در محل لپ تاپ سونی از طریق یکی از راه های موجود در منوی تماس، با مرکز ما تماس بگیرید. پس از ثبت درخواست شما کارشناسان ما با شما تماس می گیرند و در صورت تایید تقاضای شما در محل حاضر می شوند تا بدون اتلاف وقت به شما کاربر گرامی سرویس دهی کنند.

  •  عیب یابی کامل لپ تاپ و تشخیص نرم افزاری یا سخت افزاری بودن مشکل آن
  • تعویض قطعات شکسته یا ازکار افتاده ی لپ تاپ خصوصا دکمه های صفحه کلید
  • نصب نرم افزار های مورد نیاز شما
  • نصب ویندوز، تغییر ویندوز و …
  • و ارائه ی هرگونه مشاوره ی تخصصی در مورد نرم افزار و سخت افزار دستگاه

تعمیرات سونی

در صورتی که شما نیز دارندۀ یکی از مدل‌های لپ ‌تاپ سونی می‌باشید اما لپ ‌تاپ شما به هر دلیلی دچار افت عملکرد یا اختلال در حین کار گشته می‌توانید با حضور در نمایندگی سونی نسبت به رفع اشکالات آن اقدام نمایید. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات سونی (نمایندگی سونی) ضمن تعهد به رعایت تمامی اصول مشتری‌مدار، ملزم به رعایت تمامی استانداردهای بین‌المللی در زمینه ترمیم و تعمیر دستگاه‌های سونی می‌باشند.

نمایندگی سونی، کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در دستگاه‌های خود را تعمیر و رفع نمایید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز شوید. تعمیر لپ تاپ سونی ، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی می‌نماید و به شما اطمینان می‌دهد که برخلاف دیگر مراکز غیر رسمی و غیر مجاز، تمامی قطعاتی که در این مرکز تعویض می‌گردند، اصل و اورجینال شرکتی می‌باشند.

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی با تجهیز مجموعه خویش به امکاناتِ پیشرفتۀ فروش و تعمیر ارائه دهندۀ بالاترین سطح کیفی خدمات در این دو حوزه بوده و توانسته است با تلاش های پیوسته و مداوم کارشناسان برجسته خویش، به عنوان یکی از مراکز پیشرو در حوزه‌های فروش و تعمیر لپ تاپ سونی مطرح گردد.ویژگی قابل توجه نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد. نمایندگی سونی به دلیل اطمینان از مهارت و دانش کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این سازمان را – چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- گارانتی و ضمانت نموده است.

این مرکز با پیاده‌سازی استانداردهای جهانی در تلاش است تا سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز را ارتقاء بخشد. خدمات ارائه شده در این مرکز، محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات کمپانی سونی را در برمی‌گیرد. نمایندگی سونی در بخش «فروش» عرضه‌کنندۀ تمامی تولیدات کمپانی سونی و در بخش «خدمات پس از فروش» ارائه‌دهندۀ تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات سونی است. خدمات ارائه شده در این مرکز محصولاتی نظیر تبلت، نوت‌بوک، لپ‌تاپ، تلفن همراه، تلویزیون و … را پشتیبانی می‌کنند.

انواع لپ تاپ سونی و دیگر محصولات سونی

هم‌اکنون برخی از محصولات سونی به ویژه لپ‌تاپ‌ها و گوشی‌های این شرکت، بدلیل ویژگی‌هایِ خاص خود، نظیر ساختار مستحکم و قیمت مناسب، با استقبال بالایی از سوی کاربران داخلی روبرو شده‌اند. به همین دلیل، مراکز غیرمجاز بسیاری از این فرصت استفاده کرده و با معرفی دورغین خود به عنوان تعمیرگاه مجاز، بخشی از بازار خدمات پس از فروش این محصول را در دست گرفته‌اند. آنچه که شما کاربران محترم می‌بایست به آن توجه داشته باشید آن است که پیش از مراجعه به هر مرکز، از مجاز بودن آن اطمینان حاصل کنند. این هشدار از آن روست که انجام تعمیر لپ تاپ سونی به دلیل ساختار فیزیکی و نرم‌افزاریِ خاص آن و نیز با توجه به مدل‌های متفاوت موجود در بازار، یک کار تخصصی است و نیازمند حضور کارشناسان این حوزه می‌باشد.

در نمایندگی سونی، کلیۀ خدمات تعمیر توسط کارشناسان زبده و کارآزموده و با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرد. تعمیرات سونی -اعم از تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری- در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که به دلیل طی دوره‌های تخصصی و بین‌المللی، مهارت آن ‌را یافته‌اند تا تمامی تعمیرات مرتبط با محصولات سونی را با بهترین کیفیت و به بهترین نحو ممکن انجام دهند. دوره‌های تخصصی مذکور با حضور اساتید بین‌المللی، در سیکل‌های شش ماهه و در راستای به‌روز رسانی دانش فنی و تخصصی کارشناسان تعمیر برگزار می‌گردند. دوره‌های برگزار شده در دو حوزه «تعمیرات سخت‌افزاری سونی» و «تعمیرات نرم‌افزاری سونی» برگزار می‌گردند و صرفاً ویژه کارمندان و کارشناسان همین مرکز می‌باشند.

8 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • اگر لازم باشه هارد لپ تاپ عوض بشه، امکان برداشتن اطلاعات هارد قبلی هست؟

    پاسخ
    • مرکز سخت افزار ایران
      24 اکتبر 2023 11:43 ق.ظ

      روز به خیر مینای عزیز،
      بله. اگر آسیبی به هارد قدیمی وارد نشده باشد، می توانیم اطلاعات آن را بازیابی کرده و در اختیار شما قرار دهیم.

      پاسخ
  • سلام
    وقت بخیر
    جسارتت یه سوال داشتم و میخواستم راهنماییم کنید
    امروز صبح که میخواستم از لپ تاپ (سونی مدل pcg 81114l) استفاده کنم متوجه شدم روشن نمیشه
    اما زمانی که به برق مستقیم متصل کردم راحت روشن شد و شروع بکار کرد
    باطریش هم سالم و شارژش هم پر هست اما به محض اینکه اتصال مستقیم رو قطع میکنم لپ تاپ خاموش میشه
    علتش چی میتونه باشه؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز . لازمه که لپ تاپ شما توسط تکنسین تعمیر لپ تاپ عیب یابی بشه . برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید

      پاسخ
  • لپ تاپ سونی دارم چند وقته موقع کار روشن خاموش میشه دلیلش چی می تونه باشه ؟

    پاسخ
    • وقت بخیر دوست عزیز
      در واقع خاموش روشن شدن لپ تاپ به نفع دستگاه بوده و نشانه ای است برای حفاظت از لپ تاپه ؛ ویروسی شدن لپ تاپ ، برنامه های مخرب ، گرم شدن لپ تاپ و کثیفی فن می تونه دلیل خاموش و روشن شدن باشه. گاهی وقت ها هم علت سخت افزاری هست. یکبار لپ تاپ رو ریست فکتوری کنید و اگر مشکل حل نشد جهت بررسی به نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی مراجعه کنید.

      پاسخ
  • اصغر فرهادی
    25 فوریه 2023 9:11 ق.ظ

    سلام شما تعمیر یا تعویض ال سی دی لپ تاپ هم انجام میدین؟

    پاسخ
    • وقت بخیر. بله خدمات مربوط به تعمیر و یا تعویض ال سی دی لپ تاپ توسط تعمیرکاران انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

18 − 5 =