اشتراک گذاری

بررسی ساختاری تلویزیون های 2018 سونی

بررسی ساختاری تلویزیون های 2018 سونی خالی از لطف نیست؛ هرچند قبلا در مقاله ای با عنوان تلویزیون های 2018 سونی، سه مدل از تی وی های محبوب 2018 را به شما کاربران عزیز معرفی کردیم، امروز قصد داریم به طور کلی درباره ساختار خاص و ویژه این تی وی ها صحبت کنیم و به بررسی ساختاری تلویزیون های 2018 سونی بپردازیم.

با توجه به اینکه کمپانی سونی در تولید تی وی های خود از فناوری ها و تکنولوژی های بسیار ویژه و منحصری استفاده می کند، انتخاب را برای کاربر کمی سخت و دشوار نموده است. کمپانی سونی توانسته است با عرضه انواع تلویزیون OLED و 4K در میان تلویزیون های جدید سایر برند ها به خوبی رخ نشان دهد و ویژگی های بارز خود را به رخ سایر برند ها و سایر تی وی بکشد. با این وجود، تلویزیون سونی A8F، تلویزیون X9000F سونی و تلویزیون X8500F سونی نسبت به باقی محصولات این حوزه محبوب تر هستند.

بررسی ساختاری تلویزیون های 2018 سونی

سیستم عامل تلویزیون های 2018 سونی

در بررسی ساختاری تلویزیون های 2018 سونی مهمترین نکته ای که به چشم می خورد، سیستم عامل اندروید و پردازنده X1 EXTREME است. این پردازنده نسبت به پردازنده X1 که در نسل قبلی از تلویزیون های سونی استفاده شده بود، حدود 40 درصد سریع تر است؛ به همین دلیل است که تصاویر با سرعت و کیفیت بهتری مشاهده می شوند. پردازنده فوق از قابلیت dual database processing پشتیبانی می کند و قدرت بالایی در پردازش رنگ ها تا عمق 14 بیت دارد. سیستم عامل اندروید در این سری از تی وی های سونی، امکان نصب ساده و راحت اپلیکیشن های گوناگون و بازی های متنوع را فراهم می سازد.

در بررسی ساختاری تلویزیون های 2018 سونی آنچه که به شکل دیگری و در بخش دیگری به چشم می خورد و بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است، قابلیت اتصال به اینترنت و وب گردی است. سیستم عامل اندروید در این تی وی ها این اجازه را می دهد که گوشی تلفن همراه هوشمند را به تلویزیون متصل کنید و اطلاعات گوشی را درون تلویزیون بررسی و مشاهده کنید و برنامه های نصب شده را بروز رسانی نمایید. در بررسی ساختاری تلویزیون های 2018 سونی آنچه که واضح و مبرهن است این است که سیستم عامل استفاده شده در آنها نسبت به سیستم عامل های عرضه شده در سایر تلویزیون های هوشمند کاربر پسندتر است.

هدف از تولید تی وی های 2018 سونی

در بررسی ساختاری تلویزیون های 2018 سونی باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این تی وی ها بیشتر با هدف انجام بازی های 4K طراحی و عرضه شده اند، زیرا با توجه به فریم ریت بالا و اینپوت لگ پایینی که تلویزیون های 2018 سونی دارند، کاربر می تواند بازی های مورد علاقه اش را با بالاترین کیفیت و بدون هیچ گونه هنگ و اختلالی در این تلویزیون ها اجرا کند

بارزترین مشخصه در بررسی ساختاری تلویزیون های 2018 سونی

جستجوی صوتی اندروید و ادغام آن با دستیار صوتی گوگل در بررسی ساختاری تلویزیون های 2018 سونی به عنوان بارزترین مشخصه های این تی وی شناخته شده اند. فقط کافی است کاربر دستورات مورد نظر را در قالب فرامین صوتی برای تلویزیون ارسال کند تا در کسری از ثانیه آنها را اجرا نماید. صدای فراگیر با کیفیت صدای DSEE هم در این تی وی ها بسیار مورد توجه است. حافظه داخلی تلویزیون جدید 2018 سونی 16 گیگا بایت است که قابلیت افزایش دارد. در این تی وی ها به سبب وجود قابلیت بلوتوث 4.1 می توان موس و کیبورد را به صورت بی سیم به تلویزیون متصل و از تلویزیون مانند یک رایانه شخصی بزرگ و با کیفیت استفاده نمود.

نمایندگی سونی در تهران

نمایندگی سونی در تهران یک نماینده مرکزی و رسمی از محصولات سونی است که به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. بهترین امکانات و تسهیلات را در زمینه فروش، خدمات پس از فروش، تعمیر و ترمیم تمام محصولات سونی ارائه می دهد. هر یک از این امکانات صفر تا صد نیاز های کاربران را در سطوح مختلف برطرف می سازد. این امکانات بخش فروش، بخش تعمیرات و خدمات پس از فروش را توامان پوشش می دهد.

فی المثل می توانید در بخش فروش از خدمات مشاوره ای تخصصی و رایگان بهره مند شوید. در مورد محصول مورد نظر خود اطلاعات مفید و مختصری به دست آورید، آن را با نمونه های مشابه در سایر برند ها مقایسه کنید و با توجه به فاکتور های اصلی خرید و در نظر گرفتن شرایط اختصاصی خود اقدام به خرید کنید. در بخش تعمیرات سونی نیز انبوهی از خدمات با کیفیت و مطمئن در حوزه تعمیر و تعویض فراهم است که شامل حال همه محصولات نمایندگی مجاز سونی از جمله تلویزیون، سینمای خانواده ، باکس های بازی، لپ تاپ، دوربین و … می شود. تمام خدمات تعمیر، تعویض و فروش همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است . برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی سونی در تهران تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را جویا شوید.