اشتراک گذاری

تعمیر لولای لپ تاپ سونی

لولای لپ تاپ یکی از پرکاربرد ترین قطعات آن است. این قطعه از قطعات مکانیکی و پر استهلاک لپ تاپ به شمار می رود. به یاد داشته به دلیل فشار زیادی که بر لولای لپ تاپ است لازم است قبل از خرابی،  این قطعه از بابت شل شدن و سفت بودن و همچنین شکستگی یا ترک خوردن آن مورد بررسی قرار بگیرد. این قطعه به کابل انتقال تصویر (فلت) بسیار نزدیک است و شکستن آن ممکن است باعث قطعی این کابل شود، به همین دلیل تعمیر لولای لپ تاپ سونی بسیار حائز اهمیت می باشد.

لازم به ذکر است که برای تعویض لولای لپ تاپ سونی لازم است حتما از نمونه ی اورجینال این قطعه استفاده کنید، زیرا نمونه های تقلبی در مدت زمانی کوتاه مجددا دچار شکستگی و ترک خوردگی می شوند. هچنین استفاده از متخصصان برای تعمیر لولای لپ تاپ سونی امری ضروری است که باید به آن توجه داشته باشید.

تعمیر لولای لپ تاپ سونی

دلایل خرابی لولای لپ تاپ سونی

همان طور که می دانید قطعه ی مورد نیاز برای باز شدن و بسته شدن لپ تاپ لولای آن است. هرگونه آسیب دیدگی این قطعه منجر به باز ماندن دائمی لپ تاپ و یا بسته ماندن آن می شود. باز و بست کردن مداوم لپ تاپ یکی از دلایل خرابی این قطعه می باشد.

همچنین افتادن لپ تاپ از ارتفاع باعث شکستگی لولای لپ تاپ می شود و لازم است برای تعویض یا تعمیر لولای لپ تاپ سونی از افراد متخصص کمک بگیرید. لازم به ذکر است که شل شدن لولای لپ تاپ نیز اگر ادامه دار شود باعث شکستن لولا می شود. به یاد داشته باشید هرگونه اشتباه در تعمیر لولای لپ تاپ سونی خرابی و از کار افتادگی دائمی دستگاه را به دنبال خواهد داشت.

نکات مراقبت از لولا لپ تاپ

بعد از خریداری لپ تاپ، رعایت اصول نگهداری از لپ تاپ‌ اهمیت بسزایی دارد چراکه موجب افزایش طول عمر لپ تاپ می‌شود. یکی از مهم‌ترین اصول نگهداری از لپ تاپ، مراقبت از لولای لپ تاپ است چراکه لولای لپ تاپ قطعه‌ای است که در زمان باز و بسته کردن این دستگاه، بالاترین فشار را متحمل می‌شود. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای مراقبت از لولای لپ تاپ به آن توجه کنید این است که نباید درب لپ تاپ را بیش از اندازه باز و بسته کنید؛

درواقع نمایشگر لپ تاپ به وسیله یک لولا به قسمت پایینی لپ تاپ یعنی صفحه کلید آن متصل می‌شود بنابراین باز و بسته کردن زیاد درب لپ تاپ موجب شل شدن لولاهای آن می‌شود. علاوه‌بر این هر بار که خواستید لپ تاپ را از روی سطحی بلند کنید بهتر است آن را از بدنه پایینی بگیرید و بلند کنید؛ متاسفانه برخی از کاربران، لپ تاپ را با گرفتن نمایشگر آن بلند می‌کنند که آسیب جدی به لولای لپ تاپ وارد می‌کند و ممکن است موجب کج شدن لولای لپ تاپ شود.

تعمیر لولای لپ‌ تاپ سونی

  نمایندگی سونی سرویس یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر لولای لپ تاپ سونی و تعمیر قاب لپ تاپ سونی و با بیش از ۲۰ سال سابقه و با حضور کادری مجرب ، خدمات خود را در زمینه تعمیر لولای لپ تاپ سونی و تعمیر قاب لپ تاپ سونی و انواع خدمات ترمیمی و جوش پلاستیک در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه ممکن همراه با ۵ ماه گارانتی به کلیه نهادها ، ارگانها ، سازمانها و مراکز اداری ، صنعتی ، بازرگانی ، خدماتی و کلیه همکاران و هموطنان گرامی ارائه می نماید.

تعویض لولا لپ تاپ سونی

تعویض یا تعمیر لولای لپ تاپ سونی باید توسط افراد متخصص تشخیص داده شود، زیرا هر گونه ترک خوردگی لولا ها در آینده ی نزدیک شکستگی آن ها را در پی دارد. این قطعه به دلیل بار زیادی که بر روی آن است با کوچکترین آسیب دچار خرابی و اختلال می شود. تعمیر لولای لپ تاپ سونی و یا جوش دادن آن تنها به صورت موقتی کاربرد دارد.

به طور کلی اگر قصد استفاده ی طولانی مدت از لپ تاپ را دارید، لازم است لولای لپ تاپ را تعویض کنید، زیرا این قطعه با هر بار باز شدن و بسته شدن لپ تاپ دچار استهلاک و فرسودگی می شود که در طولانی مدت شکستن و یا شل شدن آن را در پی دارد.

تعمیرات لپ تاپ سونی

تعمیرات لپ تاپ سونی در بخش های سخت افزار و نرم افزار لپ تاپ اعمال می شود که تعمیر لولای لپ تاپ سونی در گروه سخت افزاری قرار می گیرد. تعمیرات لپ تاپ در این واحد توسط متخصصان کارشناسان مجرب انجام می شود. دسترسی این واحد به بهترین تجهیزات لازم برای تعمیر لپ تاپ سونی سبب شده تا تعمیرات در مدت زمان کوتاهی انجام شود.

تعویض و تعمیر انواع قطعات لپ تاپ در این واحد امکان پذیر است. تمام قطعات معیوب لپ تاپ با مراجعه به این واحد با نمونه های اورجینال جایگزین می شوند. به یاد داشته باشید سیستم لپ تاپ بسیار حساس است و هرگونه تعمیرات اشتباه برای آن هزینه های بسیاری را به دنبال دارد.

  • تعمیر قاب لپ تاپ سونی  کلیه قاب های پلاستیکی و فلزی
  • تعمیر لولا لپ تاپ سونی ( انواع لپ تاپ سونی به صورت تاشو و گردشی )
  • تعویض قاب انواع لپ تاپ سونی
  • تعویض لولای انواع لپ تاپ سونی
  • ترمیم و رفع شکستگی لولای لپ تاپ سونی
  • جوش پلاستیک و رنگ انواع قاب لپ تاپ سونی و قاب تبلت سونی و تمامی قاب های پلاستیکی
  • ارائه خدمات صافکاری و نقاشی انواع قابهای فلزی سونی و تعمیر لولای لپ تاپ سونی

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی قادر است با عرضه ی بهترین خدمات شما را یاری کند. تمام خدمات ارائه شده توسط برترین کارشناسان انجام می شود. شما می توانید برای برگزیدن بهترین محصول از مشاوران ما کمک بگیرید. تمامی کارشناسان این حوزه دارای دانش در خصوص هر یک از محصولات هستند.

به طور کلی خدمات ارائه شده دارای دو بخش خدمات فروش و گارانتی است که جزیی از خدمات پس از فروش می باشد.جدیدترین تولیدات شرکت سونی در این نمایندگی به صورت اورجینال و همراه با گارانتی معتبر به فروش می رسد. سرعت در ارائه ی خدمات و تضمین کیفیت خدمات نمایندگی رسمی سونی رضایت تمام کاربران را جلب کرده است.

تعمیرات سونی

تعمیرات سونی از واحد های مجزا تشکیل شده است. هر کدام از این واحد ها تعمیرات تخصصی مرتبط با واحد خود را انجام می دهند. برای ارائه ی بهتر خدمات به کاربران در هر یک از واحد ها تجهیزات مدرن و به روز در نظر گرفته شده است. تمامی متد های به کار گرفته شده در واحد تعمیرات سونی از به روز ترین متد های دنیا می باشند.

در این مرکز قطعات تعویض شده دارای ضمانت اصالت کالا می باشند. تعویض قطعات با اطلاع و رضایت مشتری صورت می گیرد. ارائه ی خدمات حرفه ای در این مرکز سبب رضایت مشتریان از این مجموعه شده است. این واحد تعمیرات تمام محصولات تولید شده از جانب کمپانی  سونی را به عهده می گیرد.