اشتراک گذاری

نمایندگی انحصاری سونی

نمایندگی انحصاری سونی مطابق با آخرین متد روز دنیا به رفع ایراد دستگاه کاربران میپردازد. این مرکز با بهره گیری از افراد مجرب و متخصص همواره در ارائه خدمات پیشرو بوده است. نمایندگی انحصاری سونی جهت کسب رضایت بیشتر مشتریان برای تعمیرات انجام گرفته به ارائه گارانتی نیز می پردازد.

مرکز تعمیرات سونی در راستای کسب رضایت کاربران با استفاده از کادری مجرب ، همواره پاسخگوی نیازهای شما عزیزان است. این مجموعه با در کنار هم قرار دادن دو اصل عمده ازجمله ، کارشناسان متخصص و امکانات و تجهیزات حرفه‌ ای موفق شده تا به عنوان یکی از مراکز موفق و متخصص در ارائه خدمات تعمیر مطرح گردد.

نمایندگی انحصاری سونی با درنظرگرفتن اهداف مشتری ‌مدارانه ، ویژگی‌های منحصر به فردی را در زمینه ارائه خدمات بازیابی فراهم کرده است . کیفیت خدمات ارائه شده از سوی این مرکز موجب گشته ، دست مراکز غیر مجاز از فعالیت کوتاه گردد.

مشخصات نمایندگی انحصاری سونی

نمایندگی انحصاری سونی با سرلوحه قرار دادن اهداف مشتری مدارانه به ارائه خدمات ترمیم و بازیابی میپردازد. کادر مجرب این مرکز ابتدا به انالیز دستگاه میپردازند . از این طریق بهترین و کوتاهترین راه برای تعمیر انتخاب میگردد. ضمنا از این طریق احتمال تعویض اشتباه قطعه نیز به صفر میرسد. دانش کادر حرفه ای نمایندگی انحصاری سونی با آزمونهای متعدد علمی مورد ارزیابی قرار گرفته است. این افراد با شرکت در دوره های آموزشی بومی و بین المللی صاحب دانشی به روز گشته اند. به همین دلیل کاربران میتوانند تعمیر دستگاه معیوب خود را به ایشان بسپارند.

لازم به ذکر است ، پروسه تعمیر با بکارگیری مدرنترین تجهیزات صورت میگیرد . مدیریت نمایندگی انحصاری سونی با ورود جدیدترین ابزارآلات به کشور سعی در خریداری و به روز کردن کارگاهها دارد. همین امر موجب میگردد کیفیت خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات سونی مورد استقبال کاربران قرار گیرد. با کلیک روی لینک مشخصات نمایندگی انحصاری سونی اطلاعات بیشتری بدست آورید.

خدمات نمایندگی انحصاری سونی

کاربران سونی در سراسر کشور می توانند خدمات متنوعی را از این نمایندگی دریافت کنند. برای این منظور از طریق روش های ذکر شده در وب سایت و با توجه به موقعیت مکانی خود می توانید نسبت به دریافت خدمات این مجموعه اقدام نمایید. سطح کیفی خدمات این مرکز با توجه به استانداردهای بین المللی تعیین شده و از این نظر خدماتی مطلوب و تخصصی به کاربران خود ارائه می کند. شایان ذکر است، نمایندگی سونی برای اطمینان خاطر مشتریان، بخش بیشتری از خدمات خود را در هر دو بخش فروش و تعمیر گارانتی می نماید. در ادامه با خدمات این مرکز بیشتر آشنا شوید.

  • تعمیرات پروژکتور در نمایندگی انحصاری سونی
  • تعمیر هارد
  • رفع ایراد مشکلات دوربین
  • تعمیرات کنسول بازی در نمایندگی انحصاری سونی
  • آنالیز و رفع ایراد مشکلات سینمای خانگی در نمایندگی انحصاری سونی
  • تعمیرات کلی موبایل
  • ریکاوری تبلت
  • عیب یابی و تعمیر مانیتور
  • تعمیر محصولات سونی
  • سرویس محصولات سونی
  • خدمات پس از فروش سونی
  • عیب یابی و رفع ایراد لپ تاپ در نمایندگی انحصاری سونی
  • ترمیم و بازیابی تلویزیون

واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی انحصاری سونی واحدهای تعمیرات را در قالبی مجزا راه اندازی کرده است. به همین دلیل کاربران برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مرتبط مراجعه کنند. مجزا بودن کارگاهها موجب میگردد هر تعمیرکار به تعمیر یک محصول بپردازد . بدیهی است از این طریق راندمان و کیفیت کار مجموعه افزایش می یابد.

نمایندگی انحصاری سونی با بهره مندی از تخصص ، مهارت ، تجربه ، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی و مهندسین خود توانسته درزمینه فعالیتی خویش به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد. کمپانی سونی یکی از تولید کنندگان پیشرو در محصولات الکترونیک، محصولات صوتی تصویری، ارتباطات، باز‌یهای ویدیویی، و فن آوری اطلاعات برای بازارهای عادی و حرفه ‌ای است.

همین موضوع این شرکت را تبدیل به یکی از ثروتمند ترین شرکتهای جهانی کرده است. چنانچه مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه واحدهای تعمیرات سونی هستید ، میتوانید به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه مرتبط با محصول موردنظر گردید.

اخبار شرکت سونی

نمایندگی انحصاری سونی بخش اخبار را با هدف به روز کردن اطلاعات کاربران در سایت راه اندازی کرده است. شما عزیزان با مطالعه این بخش نیازی برای جستجوهای مکرر در اینترنت نخواهید داشت. کارشناسان نمایندگی انحصاری سونی خبرهای مذکور را از منابعی معتبر گرداوری کرده اند.

کمپانی سونی در سال ۱۹۴۶ توسط Akio Morita و Masaru Ibuka بنیان ‌گذاری شد. نام این شرکت برگرفته از کلمه لاتین sonus به معنی صدا است. در سال ۱۹۶۱ سونی اولین شرکت ژاپنی بود که سهامش در آمریکا عرضه شد. ضمنا در سال ۱۹۷۳ این شرکت نخستین جایزه Emmy را برای توسعه تلویزیونهای رنگی Trinitron دریافت کرد. این شرکت در سال ۱۹۸۲ اولین سی ‌دی پلیر را با نام CDP-101 معرفی کرد. با کلیک روی لینک اخبار شرکت سونی وارد بخش مذکور گردید.

مقالات نمایندگی مجاز سونی

نمایندگی انحصاری سونی با راه اندازی بخش مقالانت در سایت به افزایش سطح علمی کاربران مبادرت می ورزد. کاربران مرکز تعمیرات سونی را تمامی افراد اعم از افراد عادی و متخصص تشکیل داده اند. از این رو به ارائه مقالات تخصصی و عمومی همت گماشته ایم.

کاربران نمایندگی انحصاری سونی با مطالعه بخش مذکور میتوانند با ویژگیهای دستگاه خود نیز آشنا شوند . امید است بتوانیم از این طریق موجبات رضایتتان را فراهم نماییم . کمپانی سونی سال ۱۹۸۹ با خرید Columbia Pictures به قیمت ۳٫۴ میلیارد دلار وارد دنیای هالیوود شد. این کمپانی در سال ۱۹۹۱ به Sony Pictures Entertainment تغییر نام داد. با کلیک روی مقالات نمایندگی مجاز سونی مقاله مدّنظرتان را مطالعه نمایید.

سوالات متداول تعمیرات سونی

کارشناسان مجرب نمایندگی انحصاری سونی سوالات متداول تعمیر سونی را پاسخ داده اند. کاربران با مطالعه این بخش میتوانند به جواب بسیتری اطز سوالات خود دست پیدا کنند. ضمنا شما عزیزان میتوانید دیگر پرسشهای خود را از طریق راهتی ارتباطی موجود با ما درمیان بگذارید. سوالاتی از قبیل کیفیت تعمیر و هزینه حدودی آن. پرسنل متخصص نمایندگی انحصاری سونی در کمترین زمان پاسخگویتان خواهند بود.

در سال ۱۹۹۹، AIBO روبات اسباب ‌بازی شرکت سونی، به شکل یک سگ ساخته شد. این روبات بعدها به تالار مشاهیر روباتهای دانشگاه Carnegie Mellon به عنوان بهترین محصول روباتیک که تا آن زمان به بازار مصرف عرضه شده بود، راه یافت. آخرین نسخه از این روبات سال ۲۰۰۵ ساخته شده است. با کلیک روی لینک سوالات متداول تعمیرات سونی وارد بخش مذکور گردید.

محصولات سونی

نمایندگی انحصاری سونی علاوه بر تعمیر به فروش محصولات سونی نیز میپردازد. این دستگاهها در پکیجی اورجینال در اختیار کاربران قرار میگیرند. ضمنا امکان مشاوره پیش از خرید نیز برای شما عزیزان مهیا گشته است. بدیهی است با بکارگیری این آپشن میتوانید با دیدی باز دست به انتخاب بزنید.

محصولات سونی عبارتند از :

  • لپ تاپ
  • تلویزیون
  • سینمای خانگی
  • موبایل
  • تبلت
  • مانیتور
  • پروژکتور
  • مانیتور
  • پروژکتور
  • هارد
  • دوربین
  • کنسول بازی

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران در راستای رضایت مشتریان با استفاده از کادری مجرب ، به ارائه خدمات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاههای الکترونیکی و ارتباطی می پردازد. خاطرنشان می سازیم ، تمامی خدمات انجام شده در این مرکز به همراه ارائه ی گارانتی انجام می شود.

مرکز سخت افزار ایران با چندین سال تجربه ، به امور تعمیرات و فروش قطعات اورجینال می پردازد . کارشناسان این مرکز پس از عیب یابی و تعمیر دستگاه به انجام تنظیمات کلی و غبار روبی بخش های داخلی محصول نیز می پردازند . همین امر موجب افزایش کارایی دستگاه می گردد. موفقیت های پی در پی مرکز سخت افزار ایران  در حیطه فعالیتی خود موجب گشته ، کمتر شرکتی توان رقابت با این مرکز را داشته باشند.

این مرکز با بهره گیری از افراد مجرب و متخصص همواره در زمینه تعمیرات پیشرو بوده است . در حقیقت ، مرکز سخت افزار ایران با سرلوحه قرار دادن هدف احترام به حقوق مشتری به فعالیت می پردازد.