اشتراک گذاری

نمایندگی انحصاری تعمیر سونی

نمایندگی انحصاری تعمیر سونی با بهره گیری از ذکاوت ، دانش ، خلاقیت و مهارت پرسنل متخصص خود توانسته به جایگاه مطلوبی دست پیدا نماید. به کارگیری تجهیزات مدرن و پیشرفته موجب شده است این مرکز در عرصه فعالیتی خود ، کاملا بی رقیب به شمار آید.

پرسنل نمایندگی انحصاری تعمیر سونی کلیه خدمات مربوط به تعمیر و ریکاوری دستگاه های الکترونیکی و ارتباطی سونی را انجام می دهند. مشتری مداری و احترام به حقوق کاربران دو اصل نهادینه شده در پرسنل مرکز تعمیرات سونی میباشد. به یقین به این مطلب اشاره می کنیم که با گرفتن خدمات از نمایندگی انحصاری تعمیر سونی نیازی برای مراجعه به سایر مراکز باقی نمی ماند.

جهت کسب رضایت هرچه بیشتر شما کاربرن گرامی مدیریت نمایندگی سونی پرسنل خود را به گذراندن دوره های آموزشی در داخل و خارج از کشور موظف می نماید . رسالت مهمی که نمایندگی انحصاری تعمیر سونی دنبال می نماید این است که ، کاربران بتوانند با صرف هزینه ای که می نمایند بیشترین بهره را ببرند. خاطر نشان می سازیم رسیدن مرکز تعمیرات سونی به موفقیت های پی در پی ، مرهون احترام به حقوق مشتریان عزیز مجموعه می باشد.

مشخصات نمایندگی انحصاری تعمیر سونی

نمایندگی انحصاری تعمیر سونی با سرلوحه قرار دادن اهداف مشتری مدارانه به ارائه خدمت می پردازد. دانش کارشناسان ما با آزمون های متعدد علمی مورد ارزیابی قرار می گیرد. این افراد با شرکت در دوره های آموزشی بومی و بین الملل با جددیترین روش های تعمیر آشنا می شوند . به همین دلیل آمادگی کامل خود را برای تعمیر دستگاه هایی که سایر تعمیرگاه ها آن را غیرقابل تعمیر تشخیص داده اند اعلام می کنیم.

پروسه تعمیر در این مرکز با بکارگیری ابزارآلات درجه یک انجام می گردد. همین امر موجب گشته کیفیت کار پرسنل قابل قیاس با سایر مراکز نباشد . هدف نمایندگی انحصاری تعمیر سونی ارائه خدماتی باکیفیت به کاربران عزیز است . به این ترتیب قصد داریم رضایتتان را درزمینه پشتیبانی نیز جلب نماییم. با کلیک روی لینک مشخصات نمایندگی انحصاری تعمیر سونی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

خدمات نمایندگی انحصاری تعمیر سونی

  • بازیابی و تعمیر تبلت در نمایندگی انحصاری تعمیر سونی
  • رفع مشکلات مانیتور
  • آنالیز و تعمیر پروژکتور
  • تعمیر هارد
  • رفع ایراد دوربین در نمایندگی انحصاری تعمیر سونی
  • تعمیر محصولات سونی
  • سرویس محصولات سونی
  • خدمات پس از فروش سونی
  • حل مشکلات کنسول بازی
  • عیب یابی و تعمیر لپ تاپ در نمایندگی انحصاری تعمیر سونی
  • آنالیز و رفع ایراد تلویزیون
  • رفع ایرادات سینمای خانگی
  • ترمیم و ریکاوری موبایل

واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی انحصاری تعمیر سونی واحدهای تعمیرات را مجزا راه اندازی کرده است . به همین دلیل کاربران برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مرتبط مراجعه کنند. کارگاههای فنی مرکز تعمیرات سونی مجهز به ابزارآلات درجه یک می باشد . پروسه ریکاوری در نمایندگی انحصاری تعمیر سونی با کیفیتی منحصربفرد صورت می گیرد . بی شک سونی یکی از بازیگران اصلی فناوری دنیا در طول دهه‌ های اخیر بوده است.

شرکت سونی در سال ۱۹۴۶ توسط Akio Morita و Masaru Ibuka بنیان‌ گذاری شد. نام این شرکت برگرفته از کلمه لاتین sonus به معنی صدا است. در سال ۱۹۶۱ سونی اولین شرکت ژاپنی بود که سهامش در آمریکا عرضه شد. چنانچه مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه واحدهای تعمیرات سونی هستند ، میتوانند به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه مرتبط با محصول موردنظر گردند.

اخبار شرکت سونی

نمایندگی انحصاری تعمیر سونی برای به روز کردن اطلاعات کاربران بخش اخبار را در سایت راه اندازی کرده است. خبرهای مذکور از منابعی که به تایید مراکز معتبر علمی رسیده است گردآوری شده. نمایندگی انحصاری تعمیر سونی از طریق دو اپشن سرویس در مرکز و سرویس در محل به تعمیر دستگاه کاربران می پردازد.

کمپانی سونی سال ۱۹۸۹ با خرید Columbia Pictures به قیمت ۳٫۴ میلیارد دلار وارد دنیای هالیوود شد. این کمپانی سال ۱۹۹۱ به Sony Pictures Entertainment تغییر نام داد. سال ۱۹۹۹، AIBO روبات اسباب ‌بازی این شرکت، به شکل یک سگ، ساخته شد. این روبات بعدها به تالار مشاهیر روبات‌ های دانشگاه Carnegie Mellon به عنوان بهترین محصول روباتیک که تا آن زمان به بازار مصرف عرضه شده بود، راه یافت . با کلیک روی لینک اخبار شرکت سونی وارد بخش مذکور گردید.

مقالات نمایندگی مجاز سونی

نمایندگی انحصاری تعمیر سونی با راه اندازی بخش مقالات سعی در افزایش سطح علمی کاربران دارد . کارشناسان نمایندگی انحصاری تعمیر سونی به نحوی به تدوین مقالات مذکور پرداخته اند که تمامی افراد بتوانند از آن استفاده کنند . کاربران با مطالعه این بخش میتوانند با روش استفاده صحیح از دستگاه آشنا شوند.

شرکت سونی تا سال ۲۰۱۳ توسط Sir Howard Stringer تاجر ولزی به عنوان رییس هیئت مدیره مدیریت می‌ شد. او سال ۲۰۰۵ به عنوان اولین مدیر عامل غیر ژاپنی این شرکت انتخاب شد و  سال ۲۰۱۰ جای خود را به Kazuo  Hirai داد و به مقام ریاست هیئت مدیره شرکت سونی منصوب شد. با کلیک روی لینک مقالات نمایندگی مجاز سونی مقاله مدّنظرتان را مطالعه نمایید.

سوالات متداول تعمیرات سونی

پرسنل مجرب نمایندگی انحصاری تعمیر سونی سوالات متداول سونی را پاسخ داده اند . با مطالعه این بخش می توانید پاسخ بسیاری از پرسش های خود را دریافت نمایید . ضمنا مدیریت مجموعه شرایطی را فراهم کرده است تا دیگر سوالات خود را به صورت آنلاین و تلفنی با ما درمیان بگذارید. بدیهی است کارشناسان نمایندگی انحصاری تعمیر سونی در کوتاهترین زمان پاسخگویتان خواهند بود.

سونی یکی از تولید کنندگان پیشرو در محصولات الکترونیک، محصولات صوتی تصویری، ارتباطات، بازی‌ های ویدیویی، و فن آوری اطلاعات برای بازارهای عادی و حرفه‌ای است . به همین دلیل این شرکت تبدیل به یکی از ثروتمند ترین شرکت‌ های جهان شده است.

فعالیت‌ های اصلی در زمینه تجارت این شرکت شامل شرکت سونی (Sony Corporation)، فیلمسازی سونی، بازی های کامپیوتری سونی، شرکت سونی اریکسون و شرکت بازرگانی سونی می ‌باشد. با کلیک روی لینک سوالات متداول تعمیرات سونی اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

محصولات سونی

شرکت سونی در حال حاضر به ‌عنوان بزرگترین تولیدکننده وسایل الکترونیکی و تجهیزات پیشرفته الکترونیکی در جهان، شناخته می ‌شود . این کمپانی همراه با سامسونگ و ال ‌جی، جزء سه تولیدکننده برتر تلویزیون در جهان به ‌شمار می ‌آید. نمایندگی انحصاری تعمیر سونی به رفع ایراد تمامی محصولات سونی می پردازد . این محصولات عبارتند از :

  • لوازم خانگی الکترونیکی
  • نیم‌ رساناها
  • سرگرمی ‌های الکترونیکی
  • سخت ‌افزار کامپیوتر
  • رسانه‌ های گروهی
  • کنسول بازی‌ های ویدئویی

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران با تکیه بر مهارت ، فراست ، دانش و خلاقیت پرسنل خود توانسته به جایگاه و موقعیت والا و چشمگیری نسبت به سایر مراکز دست پیدا نماید . همچنین این مرکز توانسته با به خدمت گرفتن پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا و استفاده از متد جهانی رضایت مشتریان خود را کسب نماید . توفیق مرکز سخت افزار ایران در کسب موفقیت به گونه ای است که ، سرمایه گذاران متعددی خواهان مشارکت در فعالیت های ما هستند.

قابل ذکر است، این مرکز فعالیت خود را در حوزه های ترمیم و بازیابی دستگاه های الکترونیکی و ارتباطی برندهای معتبر انجام میدهد. مرکز سخت افزار ایران افق های وسیعی را با کسب موفقیت های پی در پی که نتیجه رضایتمندی شما عزیزان می باشد کسب کرده است. رسالت و هدف مهم مرکز سخت افزار ایران این است که کاربران بتوانند بیشترین بهره را نسبت به هزینه ای که می نمایند ببرند.