اشتراک گذاری

لپ تاپ بخریم یا تبلت

لپ تاپ بخریم یا تبلت ؟ این سوال را بسیاری از کاربران می پرسند. به درستی نمی دانند که برای هدفی که مد نظر دارند، لپ تاپ گزینه مناسبی است یا تبلت؟ این روزها هر لحظه مرز بین تبلت و لپ تاپ کمرنگ تر می شود. تبلت های لمسی امروزی، هم صفحه کلید خوب برای تایپ دارند و هم می توان با دست روی نمایشگرشان کار کرد. امروزه تبلت های ویندوزی نیز به بازار آمده اند که کار را برای بسیاری از کاربران از جهاتی سخت و از جهتی سهل کرده اند. در این بحث تلاش داریم در مورد یکی از دغدغه های رایج کاربران حوزه الکترونیک صحبت کنیم؛ تبلت بخریم یا لپ تاپ؟

لپ تاپ بخریم یا تبلت

چگونه انتخاب کنیم که لپ تاپ بخریم یا تبلت

وقتی نمی دانیم یا بهتر بگوییم نمی توانیم انتخاب کنیم که لپ تاپ بخریم یا تبلت ، باید داشته ها و نداشته هایمان را روی میز بگذاریم تا بتوانیم تصمیم بگیریم. اول از همه و مهمترین نکته این است که بدانیم تبلت یا راینه های قابل حمل را با چه هدفی تهیه خواهیم کرد.

بد نیست بدانید که تبلت بیشتر برای استفاده خودمانی طراحی شده است؛ به علاوه تا بشر بیاید به طرز استفاده تبلت عادت کند و تکنولوژی هم به جایی برسد که توأم با راحتیِ استفاده، تمام کارکردهای یک لپ تاپ را بتوان در بدنه نحیف یک تبلت جای داد، زمان زیادی باید سپری شود؛ حتی اگر هم بخواهیم یک تبلت ویندوزی به جای لپ تاپ بخریم، باید الویت کارهایی را که قرار است با آن انجام دهیم، تعیین کنیم؛ تایپ، نت گردی، بازی، انجام کار ها و پروژه های گرافیکی، اجرای نقشه های مهندسی، فتوشاپ، و … .

در کنار تعیین این نکات باید در نظر بگیریم که چه اندازه بودجه برای تهیه یک لپ تاپِ با کیفیت مناسب با کاری که در نظر داریم یا یک تبلتِ با کیفیت برای هدف خاص خود، می توانیم کنار بگذاریم.  پس از پاسخ به این پرسش ها می توانیم تصمیم بگیریم که  لپ تاپ بخریم یا تبلت .

وارد کردن دستور و محتوا

 رایانه های قابل حمل لمسی امروزی، هم صفحه کلید خوب برای تایپ دارند و هم امکان استفاده از سیستم تاچ.  بنابراین وقتی نمی دانیم لپ تاپ بخریم یا تبلت ، باتوجه به این ویژگی، برتری مطلق با لپ تاپ ها است.

تصمیم گیری

وقتی تنها قصد خرید یک دستگاه را داریم و نمی دانیم که لپ تاپ بخریم یا تبلت ، بهتر است به تجربه کارشناسان اعتماد کنیم و از میان این دو، لپتاپ را انتخاب کنیم. هر چند باز هم تاکید می کنیم که این انتخاب و تصمیم گیری بستگی بسیار شدید و مستقیمی با هدف شما از خرید و کارایی که در نظر دارید، دارد. اما با این حال در ادامه مزیت های لپ تاپ را بر تبلت بر می شماریم.

نمایندگی فروش و تعمیر لپ تاپ سونی

نمایندگی فروش و تعمیرات لپ تاپ سونی انواع خدمات فروش و پس از فروش را ارائه می دهد. این نمایندگی همه تلاش خود را می کند تا همه نیاز های کاربران سونی را شناسایی کند و برای رفع آنها از مسیر های درست و اصولی وارد عمل شود. به همین منظور نیز امکانات و تسهیلاتی را فراهم کرده است که هیچ کاربری از کاربران سونی در هیچ زمینه ای مشکل نداشته باشند.

امکاناتی نظیر بهره مندی از خدمات مشاوره ای رایگان و تخصصی در حوزه فروش یا امکان استفاده از خدمات سرویس در محل در حوزه تعمیرات تنها دو نمونه از انبوه خدماتی است که در این نمایندگی می توانید به دست آورید. تماس بگیرید و از سایر امکانات نیز با خبر شوید.

 

نمایندگی سونی

نمایندگی‌ سونی پیشرفته ‌ترین امکانات و تجهیزات حوزه فروش و خدمات پس از فروش را در اختیار دارد. کمپانی سونی در زمینه تولید انواع دوربین های فیلم برداری و عکاسی، لپ تاپ، تبلت، ماشین های اداری و دفتری، تلفن همراه و … فعالیت دارد. هر یک از این محصولات نیازمند خدمات فروش و پس از فروش هستند.

نمایندگی‌ مجاز سونی به کمک نیروی انسانی و کادر فنی خود توانسته است برترین و با کیفیت‌ ترین خدمات را ارئه دهد و رضایت کاربران و مشتریان این کمپانی را به دست آورد. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را جویا شوید.