اشتراک گذاری

فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ سونی

اگر از علاقمندان دنیای فناوری هستید حتما تابحال چیزهایی درباره تکنولوژی حسگر اثر انگشت در گوشی های تلفن همراه شنیده اید. در صورت وجود این تکنولوژی در دستگاه تلفن، کاربر می تواند، به آسانی و تنها با لمس یک دکمه، قفل دستگاه را باز کند و دیگر نیازی به وارد کردن پترن و یا پسورد، جهت آغاز به کار دستگاه نخواهد شد.

به عبارتی دیگر دستگاه شناسایی کاربر و امنیت دستگاه را بر اساس همان اثر انگشت انجام می دهد. استفاده از این قابلیت خوشبختانه در برخی از لپ تاپ ها نیز رایج شده است و کاربران برخی از دستگاه های لپ تاپ نیز می توانند با معرفی اثر انگشت خود به دستگاه، بازگشایی قفل لپ تاپ را آسانتر کنند و امنیت آن را بالاتر ببرند. در این مقاله برآنیم تا شما را با شیوه فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ سونی آشنا سازیم. خوشبختانه فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ سونی چندان دشوار نیست و با اندک تغییراتی در تنظیمات و نرم افزار دستگاه صورت می پذیرد.

فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ سونی

نکات مهم پیش از فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ سونی

پیش از آغاز به فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ سونی یا همان اثر انگشت، بهتر است نکات درج شده در بخش زیر را با دقت مطالعه نمایید و ببینید این موارد درباره دستگاه شما صدق می کند یا خیر.

  • بهتر است پیش از اقدام به فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ سونی، از وجود این فناوری در لپ تاپ خود مطمئن شوید. زیرا بسیاری از مدلها از این فناوری بی بهره اند.
  • نکته دیگر اینکه، آموزش فعالسازی فینگر پرینت که در این مقاله به آن پرداخته شده است تنها درباره لپ تاپ هایی است که از ویندوز ۱۰ استفاده می کنند.
  • سوم آنکه پیش از اقدام به فعالسازی فینگر پرینت سونی بهتر است از نصب بودن درایور (درایور حسگر اثر انگشت) مرتبط با آن مطمئن شوید.

روش فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ سونی

مرحله اول : برای فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ سونی (لپتاپی که از ویندوز ۱۰ استفاده می کند و درایور مربوط به حسگر اثر انگشت در آن نصب شده باشد) در قدم اول از منوی استارت به settings /accounts /sighn – in optins بروید. در این صفحه برای فعالسازی Windows Hello با اخطاری شبیه به شکل زیر رو به رو می شوید.

فعال سازی اثر انگشت لپ تاپ سونی

مرحله دوم : برای رفع این اشکال باید یک پین برای سیستم تعریف شود تا ویندوز اجازه فعال سازی Windows Hello را به ما بدهد. برای تعریف پین بر روی Add کلیک کنید و یک پین برای ویندوز خود تنظیم کنید.

آموزش فعال کردن تاچ پد

مرحله سوم : پس از تنظیم پین دوباره به قسمت Windows Hello بازگردید و Set up را انتخاب نمایید و سپس بر روی Get Started کلیک کنید.

در این قسمت برای ثبت اثر انگشت لازم است تا هر آن مقدار که سیستم از شما بخواهد، نگشت خود را به سیستم معرفی نمایید تا در نهایت اثر انگشت شما ثبت شود.

روش فعال سازی فینگر پرینت لپ تاپ سونی

مرحله چهارم : در این مرحله از فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ سونی، پیغام تنظیم شدن اثر انگشت شما نمایش داده می شود. شما می توانید برای تنظیم اثر انگشت های اضافه تر بر روی Add another کلیک کنید.

با انجام این کار، فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ سونی به اتمام می رسد  اکنون و شما می توانید از Windows Hello هنگام ورود به ویندوز استفاده کنید و از سرعت آن لذت ببرید.

فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ
روش فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ سونی

تعمیرات لپ تاپ سونی

تعمیر لپ تاپ سونی در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می ‌پذیرد که با حضور در دوره‌ های تخصصی-آموزشی و آنالیز لپ تاپ های بیشمار، بر ساختار این محصول تسلط یافته و قادر به رفع تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در آن هستند. کارشناسان این مرکز با تمرکز بر ساختار لپ تاپهای سونی و واکاوی تعداد بیشماری از آنها، تسط بالایی بر کانفینگ این دستگاه یافته اند به گونه‌ای که عیب‌ یابی آن را در کمترین زمان ممکن انجام داده و عملیات تعمیر را با بالاترین میزان موفقیت به اتمام می‌ رسانند.

 شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز پیچیده ترین اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه خویش را رفع نموده و از دریافت تخصصی ترین خدمات مرتبط آسوده خاطر گردید. در صورت وجود هر گونه اشکال و ابهام در ارتباط با آموزش های درج شده در بخش فوق درباره فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ سونی نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس بگیرید).

تعمیرات سونی

به دلیل تنوع و فراوانی تولیدات سونی و تعداد بالای مراجعان به نمایندگی سونی در ایران، درصدد گشته ایم تا خدمات مرتبط با هر یک از محصولات سونی را در پارت تخصصی مرتبط با همان محصول ارائه نماییم. در هر یک از پارتهای نمایندگی سونی در ایران تیمی از مهندسان سونی حضور دارند و تخصصی ترین خدمات مرتبط با یک محصول را به کاربران گرامی ارائه می دارند.

حضور مهندسان زبده و کارآمد، استفاده از تخصصی ترین تجهیزات تعمیر، بکارگیری پیشرفته ترین ابزار عیب یابی، بهره مندی از آرشیو جامع قطعات و اجزا جانبی دستگاه ها، ویژگی تک تک پارتهای موجود در نمایندگی سونی در ایران هستند که شما کاربران گرامی می توانید با حضور در هر یک از آنها تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خویش را دریافت دارید. واحدهای تعمیرات سونی در بخش زیر معرفی می شوند.

نمایندگی سونی

نمایندگی سونی در ایران با همکاری تعمیرکاران زبده و ماهر در زمینه تعمیر و فروش انواع محصولات سونی از جمله لپ تاپ، تلویزیون، موبایل، تبلت، دوربین و … فعالیت دارد. تعمیرات تخصصی سونی در نمایندگی سونی در ایران در کمترین زمان، بالاترین  دقت و با صرف هزینه ای منصفانه انجام می گردد.

نمایندگی سونی در ایران با بهره مندی از کادری متخصص و مجرب و با به کارگیری بروزترین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری در تلاش است تا کیفیت خدمت رسانی به مشتریان خود را در بالاترین سطح حفظ نماید. بخش فروش نمایندگی سونی در ایران عرضه کننده جدیدترین محصولات شرکت سونی همراه با قطعات و لوازم جانبی این محصولات و بخش تعمیرات آن ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران سونی است.