اشتراک گذاری

تعمیرات گوشی سونی

تعمیرات گوشی سونی یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این مرکز می باشد که به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان تعمیر و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر انجام می پذیرد. کارشناسان این مرکز جهت پیاده سازی حرفه ای ترین عملیات بازیابی و تعمیر، دوره های تخصصی متعددی را پشت سر گذاشته و ملزم به موفقیت در آزمونهای بیشماری بوده اند؛ همین امر سبب گشته تا در حال حاضر، تیمی از زبده ترین و کاردان ترین مهندسان حوزه سخت افزار و نرم افزار در این مرکز مشغول به کار باشند و تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط را به کاربران گرامی ارائه دهند.

روند تعمیرات گوشی سونی در این مرکز با توجه به در اختیار داشتن دو آیتم ضروریِ «مهارت کارشناسان» و «تجهیزات پیشرفته» از بالاترین سطح کیفی ممکن برخوردار بوده و این مرکز تاکنون توانسته است با تمدید و بازیابی کیفیت اولیه بسیاری از گوشی‌های سونی رضایت و توجه بیش از پیش کاربران این محصول را کسب نماید. کاربران گوشی های سونی به خاطر داشته باشند که در صورت بروز نقض در این دستگاه ها، می‌بایست آنها را صرفاً به تعمیرگاه های مجاز بسپارند و از تعمیر آن‌ها در مراکز غیراستانداردی که دانش و تکنولوژی لازم را ندارند، بپرهیزند؛ زیرا تعمیر این دستگاه ها توسط افراد غیر متخصص علاوه بر تحمیل هزینه‌های دوچندان به شما و وارد کردن صدمات جبران ناپذیر به دستگاه، ممکن است امکان اصلاح و بازیابی آن را برای همیشه از میان ببرد.

تعمیرات گوشی سونی و دیگر واحدهای تعمیرات سونی

نمایندگی سونی ، ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات سونی به دست زبده ترین کارشناسان و مهندسان کشور و با بهره‌مندی از بهترین امکانات و ابزارآلات تخصصی است. بد نیست بدانید نمایندگی سونی ارائه دهنده خدمات پس از فروش شرکتی است که اکنون بیش از ۱۴۵ هزار کارمند دارد. شرکت سونی در سال ۱۹۵۵ اولین رادیو ترانزیستوری خود را تولید کرد و در دسامبر همان سال با عرضه یک مدل دیگر از این رادیو راه خود را برای ورود و موفقیت در بازارهای جهانی هموار ساخت. هم‌اکنون سونی با حفظ جایگاه خود در میان بیست تولیدکننده برتر نیمه‌هادی در جهان، علاوه بر تولید لوازم الکترونیکی، لوازم شبکه و پزشکی، یکی از بزرگترین شرکت‌های پخش و ضبط فیلم و موسیقی و یک موسسه خدمات مالی بین ‌المللی است.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی سونی و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. خدمات مرتبط با تولیدات سونی در این مرکز بسته به محصول مورد نظر در پارت و واحد جداگانه و مجزایی به کاربران ارائه میگردد. واحدهای تعمیرات سونی در نمایندگی سونی در بخش زیر معرفی و شرح داده شده اند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی گوشی سامسونگ

اخبار گوشی سونی و دیگر خبرها

تعمیرات گوشی سونی با توجه به گسترش و حضورِ روزافزون آن در بازارهای داخلی، نیاز غالب کاربران گوشی سونی گشته است. وجود یک مرکز تخصصی که توانایی اجرای تعمیرات تخصصی را داشته باشد قوت‌قلبی برای کاربران گوشی سونی خواهد بود تا در صورت نیاز و یا علاقه، بی‌هیچ دغدغه و نگرانی، محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند. در همین راستا تمامی تلاش و توان خود را به کار بسته‌ایم تا در مرکز تعمیرات گوشی سونی ارائه‌دهندۀ بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه بهبود، ترمیم، تعمیر و بازسازی گوشی های سونی باشیم.

برای رسیدن به این هدف ضمن استفاده از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر، جمعی از مهندسان زبده و کارآمد این حوزه را نیز به همکاری فراخوانده‌ایم تا با تلفیق دو عنصر «کارشناسان متخصص» و «تجهیزات تخصصی تعمیر» بتوانیم خدمات و سرویس های مرتبط با این دستگاه را منطبق بر استانداردهای بین‌المللی به شما هموطنان گرامی ارائه نماییم.

مرکز تعمیرات گوشی سونی ضمن تعهد به اجرای تمامی اصولِ مشتری‌مدار، خود را ملزم به ارائه‌ی بهترین سطحی کیفی خدمات می‌داند. کادر فنی تعمیرات گوشی سونی در راستای رسیدن به این اهداف، در تلاش است تا ضمن ارتقاء سطح کیفی خدمات، تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز را با گارانتی ارائه نماید. این امر به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های تعمیر صورت می‌پذیرد. شما کاربران گرامی می توانید سایر مطالب و اخبار مرتبط با این حوزه را با مراجعه به بخش زیر دریافت نمایید.

مقالات تعمیرات گوشی سونی و دیگر مقالات

تعمیرات گوشی سونی در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می ‌پذیرد که با حضور در دوره‌ های تخصصی-آموزشی و آنالیز تعداد بیشماری از گوشی های سونی بر ساختار این محصول تسلط یافته و قادر به رفع تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در آن گشته اند. آنالیز و تحلیل تعداد بیشماری از گوشی های سونی سبب گشته تا برترین ترفندهای تعمیر به دست کارشناسان این مرکز تدوین گردد و بدین واسطه اشکالات ایجاد شده، در کمترین زمان و با بالاترین دقت و کیفیت رفع گردند.

شما کاربران گرامی می ‌توانید با انتخاب آگاهانه مرکز تعمیرات گوشی سونی دستگاه معیوب خود را در کمترین زمان و با کمترین هزینه، تعمیر نمایید. احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی این مرکز می‌باشد.

به خاطر داشته باشید سرویس و تعمیرات گوشی سونی در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی، نه تنها مشکل دستگاه شما را برطرف نخواهد کرد بلکه با ورود تعمیرکاران ناشی به بخش های نامرتبط، امکان بازیابی و اصلاح آن را برای همیشه از بین خواهد برد. تعمیرات گوشی سونی و انواع بُردهای الکترونیکی در این مرکز با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن چون  BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300  و دیگر تجهیزات تعمیراتی و ابزارآلات لحیم‌کاری روز جهان به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می‌گردد. شما کاربران گرامی می توانید مطالب و مقالات تکمیلی مرتبط با این حوزه را با مراجعه به بخش زیر دریافت نمایید.

انواع گوشی سونی و دیگر محصولات

سونی یکی از شرکت‌های باسابقۀ حوزه‌ الکترونیک است که غالب کاربران دنیای امروز، آن را با تلویزیون‌ها و گوشی‌های هوشمندش می‌شناسند. تاریخ راه‌اندازی این شرکتِ چندملیتی به یک سال پس از جنگ جهانی دوم، یعنی سال ۱۹۴۶ بازمی‌گردد. در این سال دو مهندس ژاپنی با نام‌های ماسارو ایبوکا و آکیو موریتا شرکتی را بنا نهادند که اکنون بیش از ۱۴۵ هزار کارمند در آن مشغول به کار هستند.

هم‌اکنون شرکت سونی با حفظ جایگاه خود در میان بیست تولیدکننده برتر نیمه‌هادی در جهان، علاوه بر تولید لوازم الکترونیکی، لوازم شبکه و پزشکی، توانسته است خود را به عنوان یکی از بزرگترین و برترین شرکت‌های پخش و ضبط فیلم و موسیقی و یک موسسه خدمات مالی بین‌المللی مطرح سازد. محصولات این شرکت همیشه طرفداران پروپا قرص و خاص خود را داشته است و در بازار جهانی با استقبال گسترده روبه‌رو گشته‌اند. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با محصولات این شرکت به بخش زیر مراجعه نمایید.

سوالات متداول تعمیرات گوشی سونی

گزینش کادر فنی بخش تعمیرات سونی پس از آنالیزها و آزمون‌های متعدد صورت گرفته و متخصصان این حوزه پس از طی دوره‌های علمی و عملی به همکاری فراخوانده شدند زیرا نخستین گام در حوزه تعمیرات سونی آشنایی با تولیدات متنوع این برند، مدل‌ها‌ی مختلف و ویژگی‌های خاص هرکدام از آن ‌هاست. تعمیرکاران این برند، علاوه بر آشنایی با تمامی قطعات دستگاه ‌های گوناگون، می‌ بایست با کارکردِ هر کدام از آن ‌ها نیز آشنا باشند. آگاهی از شیوۀ کار دستگاه‌ ها، به متخصصان این حوزه کمک می‌کند تا در صورت افت یا توقف عملکرد هر یک از دستگاه ‌ها، پس از بررسی‌ های تخصصی، بلافاصله علت را شناسایی کرده و نسبت به برطرف ‌سازی آن اقدام نمایند. این امر –یعنی تسلط و داشتن اطلاعات کافی- در بخش نرم‌ افزاری نیز به همان میزان ضروری است زیرا بروز اختلالات و اِرورهای نرم‌افزاری نیز موجب گسست در عملکرد دستگاه ‌ها می‌شود.

مدیریت مرکز تعمیرات سونی با علم به تمامی این موارد کارشناسان خویش را از میان زبده ‌ترین و متعهدترین مهندسان تعمیر گزینش و به ‌همکاری فراخوانده است و از همین روست که توانسته در زمینه ارائه خدمات تعمیر پیشرو و متمایز باشد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی سونی و یا مرکز تعمیرات سونی تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز خویش را دریافت نمایید. در صورت وجود هر گونه ابهام و پرسش در رابطه با خدمات ارائه شده در این مرکز می توانید از طریق بخش سوالات متداول تعمیرات سونی با کارشناسان ما تماس بگیرید.