اشتراک گذاری

آپدیت تلویزیون سونی

برای بهره مندی بهتر از تلویزیون ها و سایر دستگاه های الکترونیکی امکانی مثل آپدیت کردن این دستگاه ها وجود دارد. کاربران می توانند از طریق آپدیت تلویزیون سونی از امکانات جدید این دستگاه نیز برخوردار شوند. همچنین یکی از راه های موجود برای برطرف کردن مشکلات تلویزیون سونی آپدیت این دستگاه می باشد. برای این کار بهتر است قبل از هرگونه اقدام ابتدا دستورالعمل این کار را مطالعه کرده و با دقت مراحل ذکر شده را اجرا نمایید.

به طور کلی برای به روز رسانی تلویزیون بهتر است یک سری از نکات را رعایت کنید. این نکات عبارت است از رو شن نکردن تلویزیون به هنگام آپدیت و جدا نکردن آن از برق. به یاد داشته باشید تمامی مراحل را مطابق با دستورالعمل دنبال نمایید. توجه داشته باشید مراحل بروز رسانی تلویزیون در هر دستگاه متفاوت است.

آپدیت تلویزیون سونی

این مقاله را از دست ندهید: اتصال اندروید باکس به تلویزیون

روش های آپدیت تلویزیون سونی

به منظور نگهداری بهتر از تلویزیون لازم است سیستم عامل دستگاه را مطابق با آخرین ورژن تنظیم و به روز رسانی کنید. در ادامه به بررسی آپدیت تلویزیون از طریق پنل و اینترنت می پردازیم.

بروزرسانی تلویزیون سونی از طریق پنل

  • در قدم اول برای آپدیت تلویزیون سونی روی دکمه home در کنترل از راه دور کلیک کنید.
  • سپس در تنظیمات دکمه help رو انتخاب نمایید. در منوی help به سمت پایین حرکت کرده تا وقتی که گزینه ی آپدیت تلویزیون را پیدا کنید.
آپدیت تلویزیون سونی از طریق پنل
  • در مرحله بعد با استفاده از هر کدام برای یک تابع بروزرسانی نرم افزار سیستم رو بررسی کنید یا تنظیمات دانلود خودکار نرم افزار را به on باز گردانید. چنانچه دانلود خودکار نرم افزار، روی on تنظیم شده باشد تا زمانی که شما به روز رسانی تلویزیون با حفظ حریم خصوص سونی را انتخاب نکنید امکان آپدیت تلویزیون ایجاد نخواهد شد. میتوانید بررسی و با سیاست حفظ حریم خصوصی سونی موافقت نمایید.
  • حال به home و سپس help و سپس privacy setting بروید.
بروزرسانی تلویزیون سونی از طریق پنل

آپدیت تلویزیون سونی از طریق اینترنت

دانلود نرم افزار بروزرسانی تلویزیون سونی از طریق اینترنت به صورت خودکار چنانچه در دسترس باشد به صورت زیر است.

  1. در ابتدا با پرسش تلویزیون مبنی بر اینکه آیا مایل به ادامه دانلود و نمایش محتویات (ویژگی های جدید ، رفع اشکال و …) بروزرسانی هستید یا نه رو به رو خواهید شد .جهت ادامه باید گزینه yes رو انتخاب نمایید. در این زمان می توانید از دستگاه خود استفاده کنید.
  2. هنگامی که دانلود نرم افزار تلویزیون به اتمام رسید می توانید آن را نصب کنید. برای پذیرفتن و شروع نصب بروزرسانی تلویزیون سونی دکمه ok رو بزنید. ضمنا با زدن دکمه cancel می توانید در زمان های دیگر برای آپدیت و به روز رسانی تلویزیون اقدام کنید.

نقش فلش در به روزرسانی تلویزیون سونی

در صورتی که تلویزیون به اینترنت متصل نباشد و یا بخواهید از طریق تنظیمات دستی آپدیت تلویزیون سونی را انجام دهید می توانید با استفاده از یک فلش USB و دانلود بروزرسانی تلویزیون سونی از وبسایت پشتیبانی سونی روی آن این کار را انجام دهید. ابتدا به وبسایت پشتیبانی سونی مراجعه کنید Sony support website . در کادر جستجو نام مدل تلویزیون خود را سرچ کنید. اگر مدل دستگاه خود را نمی دانید می توانید از طریق برچسب پایین تلویزیون از مدل آن اگاهی پیدا کنید. مثال هایی از نام درست مدل ها عبارت است از : KD 55X9305 E ، KD 658505 C و KDL 55W805 C .

به بخش نرم افزار و دانلود رفته و دکمه دانلود سیستم عامل رو انتخاب نمایید. دستورالعمل های روی وبسایت را دنبال کنید. برای دانلود بروزرسانی تلویزیون سونی به یک درایو فلش USB نیاز دارید. دانلود را در فلش ذخیره کرده و در قدم بعدی آپدیت تلویزیون سونی را انجام دهید. از طریق جدا کردن سیم برق AC به مدت ۵ دقیقه یک چرخه قدرت انجام بدهید.  در قدم بعدی مجددا سیم برق را وصل کنید. با انجام این فرآیند تنظیمات کارخانه تلویزیون به درستی اعمال خواهد شد.

نمایندگی سونی در تهران

نمایندگی سونی در تهران با بهره مندی از کادری مجرب و حرفه ای انواع خدمات تعمیراتی و فروش محصولات سونی را ارائه می کند. در نمایندگی sony فروش انواع محصولات سونی توسط مشاورانی مجرب انجام می شود به نحوی که کاربران با مراجعه به این مشاوران می توانند تمامی اطلاعات تخصصی و فنی محصولات سونی را دریافت نمایند. دسترسی به این اطلاعات کمک می کند تا مشتریان انتخابی متناسب با نیاز و کاربری خود داشته باشند. علاوه بر واحد فروش واحد تعمیرات سونی یکی دیگر از واحد های فعال در این مجموعه می باشد.

واحد تعمیرات با بهره مندی از متخصصان حرفه ای و مجرب می تواند انواع عیوب دستگاه های سونی را در مدت زمانی کوتاه برطرف نمایند. تعویض قطعات معیوب دستگاه های سونی از دیگر خدمات تخصصی است که در واحد تعمیرات سونی ارائه می شود. تمامی قطعات آسیب دیده در این مجموعه با نمونه های اصل و اورجینال جایگزین می شوند. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی سونی تحت نظر مرکز سخت افزار ایران ارائه شده و برای کاربران تضمین می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

13 + 6 =