قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سونی
تعمیرگاه مجاز سونی با تکیه بر تخصص کارشناسان و وجود پیشرفته ترین تجهیزات، بالاترین سطح کیفی خدمات را به مراجعان و همکاران خویش در اقصی نقاط کشور ارائه می دهد. چیرهدستی کارشناسان این مجموعه در کنار برخورداری از بهروزترین تجهیزات تعمیر، سبب گشته تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در تعمیرگاه مجاز سونی گردند.
در مرکز تعمیرات سونی تلاش شده تا با قوانین صریح، پشتوانه مورد نیاز جهت ارائه برترین خدمات کیفی و تکریم ارباب رجوع مهیا گردد. قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز سونی، توسط مدیریت این مجموعه تدوین شده است و مهم ترین اصل در آنها تأمین خواست، نیاز و رضایت مراجعان محترم شده است.
قوانین تعمیرگاه مجاز سونی
- پس از طی مراحل عیب یابی و انجام بررسی های لازم، نکات ضروری در خصوص قطعه ی معیوب و هزینه ی تقریبی جهت تعمیر به اطلاع مشتریان گرامی خواهد رسید.
- در صورت رضایت مشتری، کارشناسان تعمیرگاه مجاز سونی ، تعمیر را آغاز خواهند کرد.
- در صورتیکه هزینه ی تعمیر دستگاه کمتر از 3.000.000 ریال (سیصد هزار تومان) باشد، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد.
- با توجه به مورد تعمیراتی و بسته به حجم کار مرکز، ممکن است حداقل زمان برای بررسی و عیب یابی دستگاه، برآورد هزینه و تعمیر دستگاه تا یک هفته بطول بیانجامد. طی هر یک از مراحل تعمیر درصورت نیاز، کارشناسان تعمیرگاه مجاز Sony مراتب لازم را به اطلاع مشتریان خواهند رساند، لذا نیازی به تماس مشتریان عزیز نمی باشد.
- بعد از طی مراحل تعمیر و آماده شدن دستگاه، کارشناسان تعمیر گاه مجاز سونی با مشتریان گرامی تماس گرفته، وضعیت نهایی دستگاه و آماده بودن دستگاه را به مشتری اعلام خواهند کرد.
- در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی مراحل تعمیر، تعمیرات متوقف شده و با توجه به نوع دستگاه هزینه ای جهت عیب یابی از مشتری دریافت خواهد شد.
- پس از اتمام مراحل تعمیر و عدم مراجعه ی مشتری جهت تحویل دستگاه، تعمیرگاه مجاز سونی تا یک ماه دستگاه را به صورت امانت نگهداری خواهد کرد. پس از طی یک ماه، سونی سرویس هیچ گونه مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت.
- در صورتی که دستگاه سونی قبلا در مراکز دیگری غیر از این مرکز تعمیر و یا حتی باز شده است، حتما کارشناسان تعمیرگاه مجاز سونی را از این موضوع آگاه گردانید. در غیر اینصورت این مرکز مسئولیتی در قبال عواقب احتمالی نمی پذیرد.
- کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمی پذیرند.
- پس از تعمیر دستگاه، کارشناسان تعمیرگاه مجاز سونی آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند. لذا از مشتریان گرانقدر خواهشمندیم در هنگام تحویل دستگاه دقت لازم را به عمل آورند؛ مهلت تست دستگاه تا ۱۰ روز می باشد.
- به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، تعمیرگاه مجاز سونی مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد. به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، تعمیرگاه مجاز Sony مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد.
- به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، تعمیرگاه مجاز سونی مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد.
- دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان میدهند، بنابراین بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و تعمیرگاه مجاز سونی تعهدی در قبال آن ندارد.
- تعمیرگاه مجاز سونی، مسئولیتی در قبال لوازم جانبی مانند کیف، گارد، مموری کارت، سیم کارت و… ندارد.
- اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد، دستگاه درصورت باز شدن در تعمیرگاه مجاز سونی از گارانتی ساقط شده و در صورت تحویل دستگاه به این مرکز باید هزینه های تعمیر را بپردازید.
- تعمیرگاه مجاز سونی هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی دستگاه ندارد.
- مهلت تست قطعات تعویض شده در تعمیرگاه مجاز سونی ۴۸ ساعت می باشد.
- در هنگام مراجعه به تعمیرگاه مجاز سونی قبضی که شامل قوانین مرکز بوده به مشتری تحویل داده می شود. در این قبض علاوه بر نام مشتری، آدرس و شماره ی تماس، قسمتی با عنوان اظهارت مشتری وجود دارد که به مشتریان گرامی این امکان را می دهد تا عیوب دستگاه خود را شرح دهند. قسمت بعدی که بسیار مهم می باشد بخش توضیحات است که توسط کارشناسان فنی تکمیل خواهد شد. دارنده ی این قبض صاحب دستگاه محسوب می گردد و باید در مراجعات بعدی و هنگام تحویل دستگاه آن را همراه داشته باشد.
تعمیرگاه مجاز سونی
تعمیرگاه مجاز سونی کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به همکاری فراخوانده تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه اختلال و ایراد ایجاد شده در دستگاه خویش را برطرف سازید و از مراجعه به مراکز دیگر بی نیاز گردید. این مرکز با تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش و گارانتی سرویس های ارائه شده، توانسته است رضایت بیش از پیش هموطنان گرامی را جلب نماید.
تعمیرگاه مجاز سونی به دلیل همکاری با تعدادی از مجربترین کارشناسان این حوزه، توانسته است در صدر بیست مجموعه برتر ارائه دهنده خدمات قرار گیرد. برخی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات سونی عبارتند از: ارائه مشاوره های تخصصی و عمومیِ پیش از خرید، ارائه خدمات مرتبط با تعمیر محصولات سونی، تعمیر موبایل سونی، تعمیر لپ تاپ سونی، ارائه لوازم و مواد جانبی، ارائه سرویس در محل سونی برای دستگاه های سنگین، تعویض قطعات با نمونه ارجینال و دیگر خدمات مربوط به تعمیر و سرویس هریک از محصولات سونی.
واحدهای تعمیرات سونی
به دلیل تنوع و فراوانی تولیدات سونی و تعداد بالای مراجعان به نمایندگی سونی در ایران، درصدد گشته ایم تا خدمات مرتبط با هر یک از محصولات سونی را در پارت تخصصی مرتبط با همان محصول ارائه نماییم. در هر یک از پارتهای نمایندگی سونی در ایران تیمی از مهندسان سونی حضور دارند و تخصصی ترین خدمات مرتبط با یک محصول را به کاربران گرامی ارائه می دارند.
حضور مهندسان زبده و کارآمد، استفاده از تخصصی ترین تجهیزات تعمیر، بکارگیری پیشرفته ترین ابزار عیب یابی، بهره مندی از آرشیو جامع قطعات و اجزا جانبی دستگاه ها، ویژگی تک تک پارت های موجود در تعمیرگاه مجاز سونی هستند. هزینه ارائه خدمات در نمایندگی سونی در ایران بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه محاسبه و دریافت میگردد. واحدهای تخصصی تعمیرات سونی در بخش زیر معرفی گشته اند.
نمایندگی سونی
نمایندگی سونی با تقسیم ساختار درونی خویش به واحدهای تخصصی و تجهیز هر پارت به تخصصی ترین تجهیزات در تلاش است تا نیازهای تمامی کاربران سونی را برآورده سازد. نمایندگی سونی، ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات سونی به دست زبده ترین کارشناسان و مهندسان کشور و با بهرهمندی از بهترین امکانات و ابزارآلات تخصصی است.
بد نیست بدانید نمایندگی سونی ارائه دهنده خدمات پس از فروش شرکتی است که اکنون بیش از ۱۴۵ هزار کارمند دارد. هم اکنون سونی با حفظ جایگاه خود در میان بیست تولیدکننده برتر نیمههادی در جهان، علاوه بر تولید لوازم الکترونیکی، لوازم شبکه و پزشکی، یکی از بزرگترین شرکتهای پخش و ضبط فیلم و موسیقی و یک موسسه خدمات مالی بینالمللی است. واحدهای تعمیرگاه مجاز سونی در بخش های فوق معرفی گشته اند.
جهت مطالعه دیگر مطالب سایت در زمینه اخبار، مقالات، سوالات متداول و محصولات به لینکهای زیر مراجعه کنید.
مطالب مرتبط
قوانین نمایندگی اپل / قوانین نمایندگی ایسر / قوانین نمایندگی فوجیتسو / قوانین نمایندگی شارپ / قوانین نمایندگی توشیبا / قوانین نمایندگی ایسوس / قوانین نمایندگی پاناسونیک / قوانین نمایندگی سامسونگ / قوانین نمایندگی زیراکس / قوانین نمایندگی کانن / قوانین نمایندگی برادر / قوانین نمایندگی ریکو / قوانین نمایندگی ال جی / قوانین نمایندگی دل / قوانین نمایندگی لنوو / قوانین نمایندگی اچ پی / قوانین نمایندگی کونیکا مینولتا